Vysvětlím: Pod U profil navaříš trubku, do trubky nasuneš kulatinu, na kterou následně navaříš nášlap a úchyty pro stojan, mna kterých bude motorka stát ve sklopené poloze!!!! Tzn. že stojan sklopíš jako bys chtěl na motorce jet, motorku natlačíš na pojezdový U profil, se kterým sis tak pohrál a až bude motorka ve správné poloze, tak namíříš stojanové úchyty pod konce nožek stojanu z motorky a nášlapem zvedneš celý zadek motorky. Zvedák se dorazí o navařený doraz (viz popisek)Samozřejmě, že úchyty pro stojan musí být v konečné fázi více než 90 stupňů (ne přímo svisle k podlaze), aby se překonal mrtvý bod a zarazilo se vše o doraz. Taky by to chtělo udělat docela přesně, aby se motorka nezvedala moc vysoko.Na obrázku je znázorněn zvedák v poloze už zvednuté motorky, se zvedákem už doraženým o dno U profilu. Snad jsi pochopil,jak jsem to myslel. Samozřejmě, že nášlap udělat z levé strany motorky, tam, kde stojí ...asi majitel, jen jsem to tam neměl jak namalovat. Je to jednoduché a myslím že i funkční, bez dřiny, na nájezd, nebo sjezd z U profilu to nemá žádný vliv. Tak do toho!!!
1) odbrus čtyři "Lka" pro kolečka a navař je obráceně, ať traverza není tak vysoko. Lepé se ti bude najíždět i sjíždět a hlavně manipulovat s motorkou.
2) vyřež nebo vypal, tam kde máš stojan, dvě okénka z bočnic traverzy. Uřež z jiné traverzy dva kousky stejné délky a do těch děr je navař. Šířku okýnek a tím šířku bočnic musíš volit podle stojánku, aby se ti při sklopení neopíral o traverzu. Na ně postavíš stojánek motorky. Boky těchto bočnic ti zajisti při nahazování jistotu, že ti nesjede stojánek dolů. Pokud je navaříš o trochu níže než je podlaha traverzy, bude se ti lépe nahazovat. Na konce těchto bočnic dej stabilizační kolečka, protože jak zatlačíš v horní části do boku motorky, převrátí se ti.
Naposledy editováno 10.11.2013 20:36:47