paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zacetecnik
jsem zacetcnik a vzhlidl jsem se v teto motorce , chtel bych se poradit.

Blokovaní uživatelé: Dráťa

zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2013 v 19:11 | Nahoru | #1
j kup ji, tahle je nej

(reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2013 v 19:40 | Nahoru | #2
XchlupáčX>
1.záleží jak jsi vysoký a jakou máš hmotnost,někdy i začátečník zvládne těžší motorku,když má predispozice.
2.jestli jsi už někdy něco jezdil,chrchla,babetu a stadion nepočítej
3.motorka váží cca 320kg bez náplní,ale je dobře ovladatelná
4.má neskutečný krouťák,což začátečníkovi může činit potíže při nenadálém přidání plynu,hlavně při rozjíždění
5.být tebou volil bych něco lehčího a lépe ovladatelného třeba Honda VT 1100 ,Suzuki intruder,Volusia,Yamaha 750-1100 dragstar.Až se rok rozjezdíš můžeš na toho mastodonta VTX 1800.

1 reakcí na tento příspěvek zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2013 v 19:46 | Nahoru | #3
Psal jsem to sem na fórum už několikrát: Jezdil sem jako každej v 15ti na fichtlu a pak od 18ti už jen s autama od 1 do 44 tun. A pak sem se po skoro čtvrtstoletí zbláznil a rovnou sed na VTXo 18ku. A za sebe můžu říct, že to pro začátek byl pro mě hodně tvrdej oříšek. Navzdory všem zkušenostem s řízením jsem z toho byl prvních pár tisíc kiláků dost vyplesklej. Nedřív mě vyděsila ta váha. Pak mě vyděsilo to, že se nemůžu vejít do zatáčky a že snad vyjedu rovně do lesa. Trápila mě reakce plynu - při pomalý jízdě mi to furt cukalo jak v traktoru, protože hned to vypálilo jak píchlá svině a hned to zas začlo brzdit motorem. Takže sem první půlrok jezdil prakticky každej den 50-200 kiláků, většinou sám, abych se za A) před nikym neztrapňoval a za B) abych se nemusel nikomu přizpůsobovat a po nějakých 5-8 tkm se to zlomilo a začli sme si rozumět. Dneska sem maximálně spokojenej a vim, že sem úplně intuitivně vybral dobře a hned tak měnit nebudu (ono v týhle kategorii už neni moc kam jít na nějakej zásadně vyšší level), maximálně snad časem doplnim něco z jinýho ranku.
Takže: Ano, i úplnej začátečník na VTX 1800 může začít - jsem toho příkladem. Ale já osobně po mých zkušenostech zodpovědně říkám že bych to hodně nedoporučoval. VTXko je pro mě krásná mašina, pohodlná, dá se na ní jet hodně ostře (v rámci kategorie chopper/cruiser - ale dá se držet krok i se spoustou cestovních mašin - není problém jet přes dvě kila), netrpí na žádný profláklý poruchy a mouchy. Ale je to powercruiser a podle mě neni nejšťastnější nápad začít rovnou tímhle.
Když ale do ní přesto půjdeš - bude to tvůj boj a řečeno slovy klasika: "Přátelé, já sem vás varoval..."

zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2013 v 19:46 | Nahoru | #4
Tak pokud začínáš tak je to asi lepší volba jak GSXR1000 ale nadruhou stranu si uvědom že ta mašina váží určitě přes 300 kg což taky není málo a na manévrování nebo otáčení někde to asi bude chtít nějaký ten cvik Já bych možná radši pojezdil rok dva na něčem ani né slabším ale spíš lehčím a uvidíš..Nebo nevím,třeba máš 200cm a 150 kilo a mašina ti sedne hned Stejně je to jen a jen na tobě tak držím palce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2013 v 21:23 | Nahoru | #5

XchlupáčX píše: No merim tak cca 175a vazim cca 70kg. Tak ze tak jako zvazuju ale jsem do ni uplne vydrej jsem uplnej zacatecniktak zkusenosti moc nemam , dekuji vsem za cene rady a nazory .


Mám 182 a 85 kilo. Síla je důležitá - když někde blbě zastavíš. Za jízdy je to jedno, tam se váha ztratí. Věřim, že se ti VTXo líbí, ale zvaž to. Učit se rovnou na týhle potvoře znamená pořádně si to ztížit. Nejde ani tak o to, že by si nebyl schopnej s ní jet, ale spíš že ti bude dlouho trvat než využiješ a zvládneš potenciál co ta mašina má. Ono když ti ustřelí někde v zatáčce plynem zadek tak přestává sranda. A urvat se to dá i na suchu na trojku - o mokru nemluvě. Nechci tě nějak zrazovat, spíš tě varovat aby sis uvědomil do čeho chceš jít. Mezi běžným cruisrem kolem 15set kubíků a powercruisrem jako je VTXo, a pak Introš 18ka a Warik je větší rozdíl než se zdá podle těch papírovejch 300 kubíků - rozdíl v krouťáku je markantní.
Každopádně přeju hodně štěstí ať už se rozhodneš jakkoliv.
PS: Dej vědět jak ses rozhod a jakej máš pak názor - zajímala by mě zpětná vazba!

(reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2013 v 21:24 | Nahoru | #6

baks píše: To co ti raděj ostatní je na místě, ale pokud stůněš po VTX, tak stejně nebudeš spokojenej, dokud ho nebudeš mít, jdi do toho a pokud máš rozum, tak to zvládneš.

Tak ono zvládnutí takové motorky a tolik KG není jen o rozumu.Například až bude potřeba někde couvnout,myslím jako popotlačit tak to bude dost perný Ale něco na tom pravdy bude co píšeš

zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2013 v 21:50 | Nahoru | #7
Rozhodně bych takovou mašinu pro začátečníka nedoporučoval buď to zvládneš nebo taky né a trávit kus života se šroubama v těle na rehabilitacích taky není nic extra Za mě něco levnýho alespoň na sezónu,dostat se do toho a pak se posunout dál,myslím,že ti tím nic neuteče,než to někde položit

zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2013 v 08:12 | Nahoru | #8
Znám lidi, co hned po Autoskole začínali na K 1200 R a v pohodě. Je to v hlave a dávat si bacha kde s jak zastavis, abys pak vlastníma silama odjel

(reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2013 v 08:40 | Nahoru | #9

XchlupáčX píše: No merim tak cca 175a vazim cca 70kg. Tak ze tak jako zvazuju ale jsem do ni uplne vydrej jsem uplnej zacatecniktak zkusenosti moc nemam , dekuji vsem za cene rady a nazory .



Já se po 15letech vrátil k moto, mám 182cm a skoro 100kg a na VTX1800 bych si netroufl hlavně kvůli váze, krouťáku a brždění motorem. I "blbá" SV 650 mně uměla zapotit a Firestorm ještě víc (jsou to jiné typy motorek, vím, ale V2 mají), na nové VT750S jsem si dával extra pozor... Vidlicový dvouvál má prostě krouťák a taky slušnou kompresi - u Firestormu se mi při podřazení na moment bloklo zadní kolo.. Jestli to hrozí u VTX, nevím, ale s chrakterem V2 je nutno počítat.

Souhlasím s Charliem a Vejfukem . Taky se mi líbí velké V2 (ještě kdyby Honda dělala vzduchem chlazené), ale na VTX bych se vydlábnul a začal na menší. S Tvou postavou se vejdeš v pohodě i na Dragstar nebo Shadow (ten se dá koupit s kardanem), na kterých poznáš chování chopperu/cruiseru a nepřeválcujou Tě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2013 v 10:55 | Nahoru | #10

baks píše: To co ti raděj ostatní je na místě, ale pokud stůněš po VTX, tak stejně nebudeš spokojenej, dokud ho nebudeš mít, jdi do toho a pokud máš rozum, tak to zvládneš.


Samozřejmostí je jí zkusit projet,ať víš do čeho bys šel.

(reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2013 v 20:47 | Nahoru | #11

charlie.vtx1800 píše: Papírově by VTXo 18ka mělo mít 163 Nm při 3 t rpm.
To Anděl: No jedná se spíš o to, že ten krouťák je posazenej hodně dolu v nízkých otáčkách, takže je to zrádnější. Když máš motor vytočenej, tak je jasný že je třeba si dát bacha. Ale tady stačí i při relativně malých otáčkách vzít neopatrně za heft (a stačí k tomu zkřehlý prsty někdy na podzim), pustit rychlejc spojku a v zatáčce je prekérka na světě.



To je přesně ono. Každý pořád mluví o krouťáku, ale vlastně neví, co to vlastně je. Jakmile totiž kroutící moment vztáhneš k otáčkám, tak už se jedná o výkon.

Takže vlastně "problém" VTX 1800 je, že má výkon posazený dole blízko volnoběhu, jako normální osobní auto .

zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2013 v 13:47 | Nahoru | #12
...nemas se ceho bat, ja taky jezdil v chlapeckem veku jenom na parezu a to sporadicky..nebyl muj a na stara kolena jsem se rozhodl poridit si neco "pomaleho", aby se dalo "krajinkovat"..VTX je spolehlivy stroj, kdyz ji pohnes z mista, chova se pratelsky, zatacky se casem naucis zvladat i trosku rychleji, kdyz si das bacha, kde zaparkujes, abys nemusel prosit kolem prochazejici o pomoc, nebude zadny problem... takze...jdi do ni!!

zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2013 v 17:16 | Nahoru | #13
Jdi do ní.
Já ji taky bral vlastně jako začátečník před 30 rokama jsem pouze sedlal jawu.Mám ji třetí sezonu a naprostá spokojenost neměnil bych ani za zlatý prase,akorát člověk s ní musí mít respekt,jinak to nedopadne.Známej ji kupoval letos taky začátečník a je rád,že jí vzal a nezačal na něčem slabším.Ono to půjde neboj.Váhu i výšku mám jak ty.

(reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 1.10.2013 v 13:46 | Nahoru | #14
charlie.vtx1800>
Zdravím,
jen "přitakávám" Charliemu.
Minulý týden jsem šel do VN 2000, mám podobné zkušenosti....
Ale před tím jsem se asi 1/2 roku "vyjezdil na xv 500.
Podle mě je to na začátek lepší si to trošku osahat než vletět na jakéhokoli powercrusera z "fechtla"
Přeju hodně pohodových km...

zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2013 v 13:21 | Nahoru | #15
Kup ji a nepřemýšlej o jiné. Já po jedné pořád koukal a pak koupil 650 Dragstar na radu abych začal se slabší. Hloupost největší, po roce jsem prodával a naštěstí byla k mání ještě, dnes už moje, kráska. Takže neváhej jestli máš vybráno. A co se týká jízdních vlastností tak jsem si hodně polepšil.

(reakce na) zacetecnik

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2013 v 18:13 | Nahoru | #16
XchlupáčX> Jdi do ní, dobře uděláš. Taky jsem si ji pořídil doma ji mám asi 3měsíce a to jsem naposled seděl na pincku před 20ti lety. Jezdím zatím sám a zvykáme si nasebe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 4 23.11.2023 v 19:46 1Bandit
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 Kritix 22 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 Longorn 2 5.9.2023 v 20:20 padr


TOPlist