globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: enduro nebo silnice?
22.5.2013 v 20:50
Ahoj všem Jdu si pro radu...začínám na motorce a zatím jsem jela na Pegasu cca 150 km. Pak asi 50km na Ninje 750. Ještě bych chtěla vyzkoušet Hondu CBR 600F. Na pegasu se mi jelo fajn...a pořád se k ní přikláním, ale chtěla bych na ni slyšet nějaký názor??? Ninja, ta byla zase taková sexy

enduro nebo silnice?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 21:46 | Nahoru | #1
doporučovat jako první motorku 250ti kilového varana v litru je fakt super

pokud chceš opravdu enduro tak mrkni na nějaká ta menší typu toho Pegasa, nebo ještě třeba KLE 500, ikdyz to je trošku větší.. nebo ještě GS 650, to by ti bylo podle mě ideální.

Pokud chceš silničku tak bych koukal po 500ccm - CB, ER5 apod. , max ještě bandita

enduro nebo silnice?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 21:55 | Nahoru | #2
Pokud ti nevadí průběh jednoválu,jdi do něj.Pegasu je klasická "babská" motorka.Žena sedlala něco podobného-Cagiva Canyon a byla spokojená.Co se týká silničních strojů,počítej s tím že pro slušný požitek z jízdy to bude chtít slušné silnice a moře otáček.
U těch jednoválů je výhoda lehkost a ovladatelnost.Rovněž provozní náklady bývají menší.
Nejdůležitější ale samozřejmě je,jak ti co sedne.Pokud u tebe nerozhoduje počet válců,je paleta výběru velmi široká.Pro mne a mojí ženu jsou dva maximální počet.

enduro nebo silnice?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 22:33 | Nahoru | #3
Pokud ti nevadi projev jednovalce, tak s tvou vyskou bych sel do BMW 650 GS, yamaha XT 660 R/X. Pokud by si radeji klidnejsi dvouvalec tak Kawasaki KLE 500, honda Transalp 650.

2 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2013 v 16:04 | Nahoru | #4
Vždy je mi tak trochu smutno ze situace,kdy někdo požádá o názor na určitou motorku,a drtivá většina přispívajících začne chrlit tzv. "internetové pravdy".Okamžitě započne příval příspěvků odsuzující italské stroje a doporučující německé nebo japonské typy.Navíc se jedná jen o několik vybraných modelů,které musí pasovat úplně všem.
Pokud by se dotyčný pokaždé zařídil padle těchto doporučení,byl náš celý "motocyklový park" velmi chudý.Naštěstí tomu tak není a někteří z nás mají svoji hlavu a krapet odlišné představy.
Pár strojů mi rukama prošlo.Byly tu na opravě jak klasické japonské značky,tak i jeden němec a několik italů.Musím přiznat,že pár strojů má určité konstrukční nedostatky a týká se to hlavně těch italských.Na druhou stranu italské stroje mají krom důrazu na "dizajn" také většinou mnohem kvalitnější podvozek než je průměr v dané kategorii.A co se týká oprav,vychází to zhruba nastejno frekvencí i penězi.

enduro nebo silnice?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2013 v 18:30 | Nahoru | #5
Odpověděla sis sama...na Pegasu se ti jelo "Fajn" a o to jde. Vzal bych místo něj BMW 650 GS, s ohledem na spolehlivost a konec dumání, že nebudeš stíhat dálniční přesuny 160km/h a více není velkej handicap. České silnice a notabene ve Středočeském kraji volají po (C)endurech, navíc jako přidanou hodnotu - můžeš sem tam kouknout mimo silnici.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist