pokud chceš opravdu enduro tak mrkni na nějaká ta menší typu toho Pegasa, nebo ještě třeba KLE 500, ikdyz to je trošku větší.. nebo ještě GS 650, to by ti bylo podle mě ideální.
Pokud chceš silničku tak bych koukal po 500ccm - CB, ER5 apod. , max ještě bandita
U těch jednoválů je výhoda lehkost a ovladatelnost.Rovněž provozní náklady bývají menší.
Nejdůležitější ale samozřejmě je,jak ti co sedne.Pokud u tebe nerozhoduje počet válců,je paleta výběru velmi široká.Pro mne a mojí ženu jsou dva maximální počet.
2 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?
Pokud by se dotyčný pokaždé zařídil padle těchto doporučení,byl náš celý "motocyklový park" velmi chudý.Naštěstí tomu tak není a někteří z nás mají svoji hlavu a krapet odlišné představy.
Pár strojů mi rukama prošlo.Byly tu na opravě jak klasické japonské značky,tak i jeden němec a několik italů.Musím přiznat,že pár strojů má určité konstrukční nedostatky a týká se to hlavně těch italských.Na druhou stranu italské stroje mají krom důrazu na "dizajn" také většinou mnohem kvalitnější podvozek než je průměr v dané kategorii.A co se týká oprav,vychází to zhruba nastejno frekvencí i penězi.