globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlorazeni
16.4.2013 v 22:15
Cau, umite mi nekdo poradit co delam blbe pri prerazovani s rychlorazenim? Jde o to ze mi bez spojky vubec nejde radit coz je zasadni problem, a nechci ulomit radicku. Lidi rikaji ze v klidu radi nahoru na jakekoliv motorce a to i bez spojky a bez rychlorazeni. Jsou tam nejake minimalni otacky pri kterych to pujde nebo se toho nebat a proste to kopnout silou?, zkousel jsem to kolem 8tis. Mozna ze ta prevodovka je jeste v docela dobrem stavu tak nechce abych ji to delal :DD Nerad bych ji kvuli takove pitchovine odrovnal. Diky za zkusenosti.

Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2013 v 22:52 | Nahoru | #1
Motorkovy prevodovky maji razeni konstruovany na kolikyooproti autovym ktery jsou konstruovany na zoubky se synchronem.Tudiz u motorky jde radit i bez spojky bez rizika poskozeni za predpokladu ze soukoli nebude v zatezi.Staci malinko ubrat v okamziku razeni v opacnem pripade muzes ulomit nejen raducku ale taky ohnout vidlicku nebo trefis tzv. falesnej neutral vyleti ti otacky a oceses vsechno co se v prevodovce ocesat da. Takze ubrat a radit ani nepotrebujes drahy rychlorazeni. U rychlorazeni dijde v okamziku kontaktu s radickou k preruseni zaoalovani a tim se jila dostanou ze zatizeni a dijde k prerazeni tudiz ten efekt je zcela stejnej jako kdyz uberes plynale za zcela jiny penize

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2013 v 23:39 | Nahoru | #2
J.M.K.> kdyz nastavis vhodne casy a citlivost quickshifteru, tak to na kolech vubec nepoznas. Mam na obou zavodnich motorkach quickshifter (dva ruzne) a vsechny hrany i uhly jsou ok po 7000 resp. 4000 zavodnich km. Na SRADOVI jsem jezdil dva roky a 6000km v Brne bez QS jen "na ruku" a kola stale slusna a to mel za sebou skoro 50tkm celkem.
Edit: k tematu- hlavne nic silou. Pokud nejde radit lehce tak nemas spravny grif v prave ruce. Chce to pekne synchronizovat lehke ubrani a pohyb nohy a zazit si to. Pak je razeni velmi podobne jak pri pouziti QS, prirozenejsi nez se spojkou.

Naposledy editováno 16.04.2013 23:47:42

Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2013 v 08:23 | Nahoru | #3
Pod plynem sice ano, ale nekde musi byt to ubrani otacek aby se kola uvolnili ze zaberu. Takze pokud je elektronicke rychlo razeni, tak na par milisekud se vypne zapalovani a prerari se nebo kdyz nemas ele. musis trochu ubrat, aby se kola uvolnili a prezadis. Kdyz uberes moc tak jsou kola zase v zaberu pri brzdeni motorem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlorazeni

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2013 v 10:23 | Nahoru | #4

Drama píše: ok dik chlapi, je pravda ze s plynem jsem si pritom nehral ale zkusim trochu ubrat a pak preradit.



Obracene - nejdriv zatizit paku a potom kratce ubrat.

Pokud chces radit bez plynu, musi byt motor v zaberu. Skoro urcite se ti nepodari preradit, pokud budes pred tim mit zavrenej plyn. Nejsnaz se to zkousi nasledovne:

1. otacky v druhe pulce pole (na SM-T by to bylo treba nejakych 6-8 tis.) - jde to i vys ale je to zbytecny kdyz to chces jenom zkouset.
2. plnej plyn
3. lehce zatizit radicku (ne silou - proste zatizit)
4. kratce zavrit a otevrit plyn

Rychlost by tam mela sama zapadnout jakmile ten plyn zavres. Jestli ne, tak je neco spatne v prevodovce.

Pokud tohle nepujde, tak se ani nepokousej nastavit QS. Jediny, co QS udela je, ze odpoji kratce zapalovani - coz ma uplne stejnej efekt jako to vrknuti plynem - jenom je to rychlejsi, presnejsi a pro jezdce min prace (takze se muzes soustredit na jiny veci).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist