globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s 1-Válcem
Prosím o zkušenosti jízdní dojmy .. k motoru s 1 Valcem..
pro a proti.. rozdil mezi 1 valcem 2 valcem a 4 valcem...
rozdily mezi nimy a jizdnimi vlastnostmi ...
2takt nebo 4takt...
díky za zkušenosti ohledne 1 valce..


1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 1-Válcem

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2013 v 10:08 | Nahoru | #1
Mel jsem gs jednoduch.je to nesmrtelny motor s malou spotrebou.ma jen malo kroutaku takze musis porad radit ale o to je vetsi zabava.aspon pro me.ted mam susuki gsx 1400 .mastrodont kde se rozjizdim na dvojku.staci dav petku a muzu jet 40-200 a motor ani nezaklepe kdyz zatahnu.sestku je vylozene luxus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s 1-Válcem

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2013 v 10:45 | Nahoru | #2

formelgsx píše: Mel jsem gs jednoduch.je to nesmrtelny motor s malou spotrebou.ma jen malo kroutaku takze musis porad radit ale o to je vetsi zabava.aspon pro me.ted mam susuki gsx 1400 .mastrodont kde se rozjizdim na dvojku.staci dav petku a muzu jet 40-200 a motor ani nezaklepe kdyz zatahnu.sestku je vylozene luxus.



Nesouhlas, kroutaku ma jednovalec skoro stejne jako vicevalec stejneho objemu, ale vykon je mnohem nizsi a diky tomu musi byt jinak odstupnovana prevodovka a proto se casto radi. A taky proto ze v nizkejch otackach cuka a ve vysokejch vibruje

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 1-Válcem

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2013 v 11:43 | Nahoru | #3
 
Nebudu to považovat za provokaci, a tak Ti aspoň na část z Tvého dotazu zkusím odpovědět:

Jednobuchů už jem měl spoustu, a mám i dneska 3 kousky, když nepočítám mopedy.
A měl jsem i malý GS Báwo (F650GS) - předchůdce toho, co máš nahoře napsaný...

Za výhodu u nich pro svůj styl relaxačního kochacího ježdění (ne dálkové přesuny přes půl Evropy) považuju nejenom jejich jízdní projev, takový "původnější", syrovější a neuhlazený, a obecně i větší vibrace oproti víceválcům, ale v dlouhodobějším horizontu taky i jejich nejméně náročnou údržbu - technicky, časově s učitě i finančně.

- odpadá synchronizace karbeců respektive podtlaků u vstřiků
- máš tam minimální počet svíček
- a minimální počet ventilů na kontrolu a seřizování

Daly by se samozřejmě hledat další a další výhody i nevýhody - a třeba se to tady rozjede.
A dalo by se o tom všem mluvit nevážně ležérně nebo naopak hodně seriozně.

Ale ať to trochu odlehčím, tak Ti řeknu jednu starou pravdu:

S počtem válců u motocyklu je to jako s členy pracovního kolektivu:

IDEÁLNÍ JE LICHÝ POČET, ALE TŘI JSOU UŽ MOC

 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS ... [1, 2] BMW F 650 GS, BMW G 650 GS, BMW G 650 GS Sertao ThomasCh 50 29.8.2023 v 14:15 MartasUS
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Nestartuje BMW G 650 GS, BMW G 650 GS Sertao Peťolis 5 8.4.2022 v 10:30 Slávek-TDM
Mini Rally BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW F 6... Pajitu66 16 7.12.2021 v 08:03 FaktNeníCoŘešit


TOPlist