1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
Hoffmy píše: Cook> no..o to mi jde..já chci jezdit na 35kw..ale jde o to že chci jezdit na SS který mají většinou přes těch 80..tak jestli by to šlo nějak udělat.
jo, koupit omezenou verzi např pro francouzskej trh, tam mívaj okolo 70kW. Ale to je o náhodě, na co natrefíš.
Nebo něco staršího.
Nebo třeba ER6F, to je stylovej bajk, není to uplně nahatý a má to 53kW.
Naposledy editováno 25.01.2013 21:35:11
Ale zas na druhou stranu se ted nove podle me budou delat motorky s verzi jak plnou, tak omezenou na 70kw, prave pro vas, aby to mlady vic kupovali. Zatim sem teda slysel jen o novy kawe Z800, ze bude mit dve varianty -> plnej-cca 85kw a prave i 70kw verzi aby se dalo ofiko skrtit. Takze je mozny, ze do toho pujde vic znacek a typu motorek. A klidne i ty hodne zadany sporty u mladejch...Ale to se bavime o novejch masinach, coz asi nechces. Takze hold dvouval. Zas te to aspon vic nauci Ř4 je pro lůzry Na tom se i hromotluk bez citu sveze plynule
edit: tak sharkis byl rychlejsi.
Naposledy editováno 26.01.2013 00:21:22
2 reakcí na tento příspěvek Šmelíme
Dále je tu Suzuki SV 650. Existuje u ní totiž celokapotovaná verze. Možná by ti stačila i polokapota, mě osobně ta motorka tak nesedne, jako ER6. Navíc, pokud bys chtěl tu kapotu, tak je jich jen velmi málo, ale můžeš mít štěstí.
Další možnost je Honda CBR 500R, ale tam zatím asi nebude hned tak možnost brát bazarové kousky a rozhodně ne starší ročníky, neboť je to novinka. Také ty výkony tam budou určitě slabší, ale nikdy jsem na tom neseděl, tak nemohu moc soudit...
Jo, pokud jde o tu původní otázky, tedy, "šmelit výkon", tak to nelze, ale máš slušnou šanci, že neodhalí původní výkon již uškrcené motorky. Od 19. ledna je totiž zákaz škrtit motorky z více než dvojnásobného výkonu, takže na nové SS už 35kW nedostaneš, ale ty staré ho stále budou mít
Hali píše: Přesně, plně s tebou souhlasím.
Já to měl v hlavě každej den, když jsem na tom cbrku někam jel!! Kámoš to neřešil!!
To už je prostě na každém jak si to přebere. Já stejně časem zjistil, že to není nic pro mě a přesedlal jsem.
Ale když je někdo rozhodnutej, že si koupí silnou motorku, tak si ji prostě koupí.
Každý strůjcem štěstí svého.
1 reakcí na tento příspěvek Šmelíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
Hoffmy píše: motovlk> A nevíš prosím jak je to s tímhle? Jestli nějak závisí to, z čeho je těch 35 ztaženejch? Jestli to těch 35 nějak ovlivní, když neberu teda že bych porovnával moto o má 400kg a co má 150kg...prostě cca stejná váha ale jedna moto má máx 70 a druhá 100Kw...obě zavřený na 35kw...
Když vemu dvě motorky 600ccm jedna řaďák a druhá véčko.Řadovej má většinou lepší výkon ve špičce a véčko lepší spodek a střed otáček . Když je seškrtím obě na 35kw tak podle mě pojede líp to véčko protože potáhne ve větším pásmu otáček.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
1 reakcí na tento příspěvek Šmelíme
Hoffmy píše: motovlk> Okey. Spíš mi šlo o to, jestli to ovlivní ten maximální výkon motoru.
Seškrcený je to furt 35kw obě , ale jde o to jak se ten motor chová ... Jeden bude na přidání plynu (gumovější) a druhej bude reagovat ochotnějš . Jestli pojede jedna o něco rychlejš je nepodstatný , tam bude rozdíl malej.zvaz vsechny pro a proti, noty, finance, zkusenosti atd....beztak to pak hodne ovlivni az konkretni stroj, treba bude splnovat vsechno co od nej cekas - vykon, znacku, ze je to SS, ale treba bude mit nejake vady atd a ty si to rozmyslis....
tudiz bych vybral adepty ktere splnuji tve vykonove pozadavky a postupne bych je okouknul a uvidis jak se to vyvrbi Nema cenu si stanovovat nejaky vysoky cil, napr, R6 s timhle a timhle, kdyz treba vubec nic takoveho nepujde sehnat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
prackarr píše: Kolego,taky to tu průběžně čtu a dovolím si napsat svůj názor.
a- mrkni se,kolik je Lekovi let. Ten člověk na motorkách nacouval víc,jak ty jsi najezdil. Myslíš,že radí špatně?
b- můj názor vystihl docela přesně.
Takto psát můj syn,nebo moje dcera,tak na tu prdel dostanou.
To mi věř.
No tak mu je více let, to z něho dělá "mudrce"? Můj názor je, že pro někoho, kdo má rád silničky je CBR 250RR motorka tak na rok, která velmi snadno omrzí a nedivte se, že je nakrknutý, neboť tady většina "mudrců" naprosto nesmyslně moralizuje, aniž by ho znali, cokoli o něm věděli. Znám kluky s malým CBR a A1 kteří to brousí mnohem lépe než já a mnohem lépe odhadnou, kam až můžou jít, jak rychle si najet a to nikdy pořádně nejeli nic co má přes 125ccm a i na té dváce najezdili zlomek toho, co já. Věk je prostě jen jeden z mnoha ukazatelů a škatulkování je blbost .
1 reakcí na tento příspěvek Šmelíme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
2LEKO píše: ..na žádného mudrce si nehraji..ale jen jsem upozornil,že by se měl dotyčný chovat slušněji a taky se tak vyjadřovat,když už tady veřejně vystupuje,a s některými názory a příspěvky nesouhlasí!...a jestli nebereš to,že chce jezdit na motorce na kterou nemá papíry,je ryze tvoje věc,a já osobně s tím nesouhlasím,bez ohledu na to,jestli je to turbo jezdec,což dle projevu není a je to začátečník!
Nereagoval na tebe, ale uživatele prackarr, což je poměrně zásadní rozdíl .
Ale k tvé reakci na mě, divím se, že stejně nevyzíváš k slušnosti i přítomné moralisty, které se do něj, s ironií, jistě sobě vlastní, naváží. Ono pokud člověk chce věcné informace a místo toho se tam vyrojí banda hlupáků, tak to skutečně naštve, když jsem byl mladší, také mě to občas vytočilo, dnes už to snad jsem schopný ignorovat .
Pokud jde o jízdu na motorce, na které ze zákona nemá co dělat. Co například rychlostní limity, dodržuješ je? Pokud ne, tak je velmi pokrytecké za podobný přečin kritizovat někoho jiného. Dále, co například parkování, drobnosti v daňovém přiznání, melouchy, OSVČ (samozřejmě jen někteří) a milion dalších, určitě si tam některé vybereš. Pravidla nejsou neporušitelná, proto také existují sankce. Porušením těchto pravidel se tedy dotyčný vystavuje riziku těchto sankcí, je na něm, jestli je ochotný to riskovat.
1 reakcí na tento příspěvek Šmelíme
Mě taky každej říkal, jakej jsem magor, že jsem šel v 18 do gixxera a jak se zabiju ač jezdím na motorkách od 5 let (pro rýpaly: ne, tím o sobě opravdu netvrdím, že jsem zkušenej jezdec)...
Ano, uznávám, že jsem potenciál tý mašiny využíval tak asi na 30%, ale jak vidíte, tak žiju Navíc si myslím, že jsem se rozhodně na silnici choval daleko líp než někteří moralisti tady...
Pro zakladatele vlákna: dám Ti jednu dobrou radu - lidi, kteří tady jen nadávaj a moralizujou naprosto ignoruj, jelikož - jak jsem se za roky aktivního působení na tomto fóru naučil - jim nebude žádný tvůj argument dost dobrý na to, aby změnili svůj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
2LEKO píše: ..tak musí příště napsat,že chce slyšet jen souhlasné názory a pochvaly a porozumění!...nechápu,tedy proč tady ty diskuse jsou!?
Ale on se neptal na váš názor, jestli si má koupit odrážedlo nebo mu dokonce povolíte i 250, jeho jen zajímalo, jestli lze nějak řídit se skupinou A2 motorku, která má původní výkon vyšší než 70kW.
Jediná relevantní odpověď tedy dle mého skromného názoru zní:
Ano, kawasaki přímo nabízí ZX-6R ninja upraveného pro skupinu A2, stejně tak patrně u silniční kontroly projde motorka, která už má zapsaný nižší výkon, nebo od novely zákona se už motorky nesmí škrtit více než o polovinu, ovšem je to riskantní.
EDIT: Ještě přidám reakci na příspěvek o jedno níže:
Jindra650 píše: Fascinuje me na dnesnim motorkarskym dorostu jedna vec. Uz neni dulezity mit konecne po dodelani ridicaku moznost jezdit na motorce, jakykoli na kolik v ty dobe muze studak s malem penez dosahnout ....ale je dulezitejsi, pokud ne uplne nejnutnejsi mit okamzite ten vysnenej supersport s kapotama co jede dve kila sedesat pyco a moct s nim jezdit jako ten Rossi. Trochu se zmenily ty priority...
Co vím, tak tehdy také měl vysněnou motorku a pokud si ji mohl dovolit, tak si jí pořídil, dnes je to stejné. Pincka si každý pořizoval hlavně proto, že na nic jiného zaprvé neměl a zadruhé se k tomu ani nedostal. "Hoffmy" podle toho, co zde psal chodí na brigády a zjevně je dost schopný na to, aby si na svou motorku vydělal, pokud mu v tom rodiče pomůžou, tak proč ne, investice do potomka mi připadá jako dobrá věc, do hrobu si ty peníze vzít nemohu.
Naposledy editováno 26.01.2013 17:06:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
2LEKO píše: ..tak musí příště napsat,že chce slyšet jen souhlasné názory a pochvaly a porozumění!...nechápu,tedy proč tady ty diskuse jsou!?
Asi bysis měl zajít k očnímu - ty někde v tom úvodu vidíš otázku o "vhodnosti toho či onoho typu motorky" nebo snad dokonce prosbu typu "nechci se zabít, prosím rozmluvte mi supersport!"??
Řeknu to asi takhle: Tvou "aktivitu" (jestli se to tak dá nazvat) v tématech o 25kW sleduji už delší dobu, takže si myslím, že nebude nic špatného Tě upozornit na to, abysis znovu pozorně přečetl pravidla tohoto fóra, zvláštní pozornost přitom věnoval zejména bodu 1b a podle toho se pak taky choval
Díky, tati!
E: osoba, se kterou tu mám časté názorové neshody byla tentokrát rychlejší a plně se s ní ztotožňuju
Naposledy editováno 26.01.2013 17:07:11
1 reakcí na tento příspěvek Šmelíme
Mr.Dreamer: Ano, kawasaki přímo nabízí ZX-6R ninja upraveného pro skupinu A2, stejně tak patrně u silniční kontroly projde motorka, která už má zapsaný nižší výkon, nebo od novely zákona se už motorky nesmí škrtit více než o polovinu
to u kawy bude buď omyl, nebo obcházení zákona. To druhý je taky blbost, kdo má A2 (a neměl a25) nemůže prostě dvojnásobek ignorovat, ať má škrcenku jakéhokoliv data.
Takže zatím sni dál, aspoň se máš na co těšit ..naháč není vůbec špatná volba, třeba to i sám poznáš, až něco koupíš.
Naposledy editováno 26.01.2013 22:40:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
Danke píše: Můžu se zakladatele zeptat proč nechce naháče?
Že by kvůli tomu,že na něm fouká?
1 reakcí na tento příspěvek Šmelíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šmelíme
Danke píše: Můžu se zakladatele zeptat proč nechce naháče?
cituji zakladatele vlákna: " prostě ten pocit že sedím na SS je nenahraditelnej." .... "už jen když jsem na něm seděl a stál v garáži tak to pro mě bylo něco:D "