Název tématu je jasná otázka.
Teď jakou z těch slavných japonců?
nejvíce se mi zamlouvá YZto jenže sehant v dobrém stavu za uvedenou cenu je docela složité,tak by mě zajímal názor na takovou suzu kterých je dost za rozumné peníze a rokem výroby mladším než YZ. Prej se na RMkách serou převodovky? Je to pravda,nebo jen kachna?
Praská na CRkách deltabox? Motorově to bude dle mě vše stejné,ale co když ne? KX taky nevypadají špatně.Od kterého roku má smysl brát?
Moto budu mít na závodní využití.
Hledání sem už použil a každej řešil krosku na pole,takže žádné nebylo k mé spokojenosti.
Dík za užitečné názory.
Naposledy editováno 28.11.2012 16:21:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
czechino píše: Je super že se to tady rozjelo ohledně řešení sundání válce před koupí,ale furt jste mi nikdo neřekl jestli u hondy praská deltabox a yamaha je bezchybná?
Mimojiné dnes sem mluvil s klukem který byl na Erzberg rodeu první z čechů a říkal že do 50 se motka na sezonu sehnat dá.
Jinak ohleně té rozborky sem říkal pokuď bude mít kvalitní fakturu s razítkem a čerstvým datem tak po něm chtít sundat válec je kravina,stačí jen hlava. Což se tu psalo je otázka 15min vč. dolití vody.
1) znám dost majitelů CRF, nikdy jsem od nikoho neslyšel, že by měly slabinu v deltaboxu
2) yamaha není bezchybná - to není žádná motorka; kvalita zpracování a výdrž je nicméně na jedné z nejvyšších úrovní (jak cross YZ, tak enduro WR)
3) kluk, který jezdí Ezberg na čelní špičce, se IMHO moc v odrbaných jetinách nepohybuje, protože tito lidé zpravidla jezdí fungl nové nebo lehce zánovní stroje, ne olítané vrány.
Padají tu argumenty, že za 45 tisíc ostrá 250 připravená na sezónu (či bez dalších podstatných investic) je nereálná, jenže ty si stejně meleš svou. Tak si to kup a za rok poreferuj - respektive se pak přiznej, že jsi buď moc nejezdil, nebo jezdil a kolik desítek tisíc to sežralo navíc.
U mě to skončilo yamahou 07, s tím že je na ní potřeba vyřešit nějaké spotřební věci jako zadní kotouč 2 čepy v přepákování a tak. Největší tvůj problém je, že se pohybuješ kolem roku 01-03 což už jsou dost staré motorky do kterých nikdo nechce moc investovat, protože se to při prodeji nevrátí. Neříkám, že nejde koupit leštěnku, ale je to věc naježdění spousty km a hledání jehly v kupce sena.
Teď trochu fakta, na yamaze je nejslabší článek převodovka, ale i tak je zhruba na úrovni ostatních.
Honda, nemá nějakou klasickou vadu, ale je suveréně nejdražší asi jen proto, že je to Honda.
Suzuki má pořád opakující se problémy s převodovkou, ale zase je nejlevnější.
KTM trochu neznámá, není na ně moc referencí to samé Kawa.
Tak jako tak bych kupoval stav ne značku, takže lepší pěkná suza než dojetá yamaha.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |