globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Ahoj všem, kdo se těší na další sezónu. Potřebuji poradit. Jelikož jsem si přečetl již pár témat na obě motorky, shlédl spousty pěkných profilů motorkářů, stále se nedokážu rozhodnout. Potřebuji moto, které bude více na české silnice, bude obratnější a rychlou změnu směru jízdy bude zvládat lépe. Výkon, který jsem prožíval na upravené ZX9 mě vyhovoval hlavně ve spodních otáčkách, proto bych volil GSX-R , ale zase si myslím, že bude snadnější na ovládání a údržbu Honda. Nějak jsem prozřel, permanentně výkon nepotřebuju, ale rezervy to chce, hlavně když mě to popadne , ale vím, že jsem se v zatáčkách docela trápil, když byla potřeba rychlá změna směru jízdy, tam mi byl výkon na ho.no. Přestal jsem být rovinkářem a pořádně projetá zatáčka je prostě bike-porno. Ale zase dlouho na rovinkách čekat, než se někam dostanu mě moc nebaví. Mám 190plus, nechci moc náročnou mašinu s extra atypickou údržbou. Vzhledem i k jiným koníčkům relativně ekonomickou na servis, jelikož si jí chci nějakou dobu už nechat. ZX10 byla zajímavá, ale nějak asi na ní nemám zápěstí, když chci jet normálně. Nemám možnost se svést a na inzeráty se mě nechce, jen abych zkusil model a využíval prodávajícího. Potřebuju i vědět, jaké jsou rozdíly jednotlivé motorky vlastnit, ne se jen projet. Díky za názory (hlavně vlastníků), jsou pro mě hodně důležité, jelikož jsem snad nikdy tak neváhal.

Uzavřeno 04.01.2013 v 18:53 uživatelem Santamike
Anketa: CBR 954, nebo GSX-R K3 ?
CBR 954
44%
43
GSX-R K3
56%
55

1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2012 v 15:53 | Nahoru | #1
Santamike:
Mám 3tí rok CBR954 r.v.03 a můžu Ti sdělit z mojí strany zatím jen samou chválu.
Je to jeden z posledních všestranných SS motocyklů od Hondy, kde se moje 186cm vysoká postava vydá.
Zatím vše funguje bez závad a náročnost na údržbu je taky minimální.
Klasika olej + filtr, každý dva roky tl. olej do vidlí včetně výměny brzdové kapaliny toď vše.

U svého Blada mám spotřebu benzínu při stylu jízdy do 100km/hod v průměru 7 - 7,5l/100, ale je mi to opravdu "ukradený".
Řeším zážitky z jízdy a né spotřebu benálu.

Nějaký řeči typu:špatná převodovka u 954 tomu nevěřím.
Na sériovou závadu možná,ta ale nebyla zatím nikde ofiš publikována a když, tak příslušný dealer stroje vždy vyhlašuje svolávací akci na tom přece není nic divného.
A na prvním místě je vždy holý fakt, jak se majitel motocyklu o svůj stroj stará a chová tak to potom i (ne)funguje..

Jinak Blade 954 na svý roky je lehký, obratný, výkon motoru 150 ps bohatě stačí na to naše "normál" svezení po českých okreskách a od spodu má taky docela slušný zátah.
A komu to nestačí, tak se vše dá řešit sek. převodem..
Přední brzdy fungují také podle mých zkušeností velmi slušně.
I na okruhu CBR 954 není pozadu, vše je jen o člověku o obsahu nikoliv a výkonu už vůbec ne.

Letos jsem jel s kamarády Alpy, část Německa dohromady 4 dny a vše proběhlo bez nějakých bolestí zad, rukou včetně mé prd..e a to jsem dával každý den cca 350 km.
Po dojezdu domů z výletu jsem měl na tachu 1500km.

1. sezóna v sedle SS byla seznamovací.
Po sezóně jsem zrepasoval přední tlumiče(byly totálně nefunkční) a nastavil je na základní nastavení dle manuálu včetně zadní pružící jednotky a vše se ihned pozitivně projevilo na jízdních vlastnostech motocyklu.
Během následující sezóny jsem přeladil oproti standartu mechanismy o 2va zářezy předpětí pružin př. tlumičů a utáhl jehly komprese včetně odskoku o půl otočky ve směru hoď. ručiček a nyní př. tlumiče fungují bezvadně respektive je zajištěn max. grip přední pneumatiky s vozovkou ve všech režimech jízdy.
Kromě jízdy po zadním

Další chybou bylo u SS dojezdit 1. sezónu na ojetých pneumatikách.
To byla jedna velká katastrofa,prostě žádný pořádný svezení neproběhlo včetně jízdy na okruhu!!
Po nazutí Dunlop Roadsmart tak to byla jiná liga.
Za dvě sezóny mám najeto na gumách 8000km včetně dvou návštěv okruhu a určitě tak 2-3tis. km v poho ještě najedu.
Za mne zn. Dunlop

Závěrem chci říct, že na rovině umí jezdit s přebytkem výkonu každý v.l toď můj názor a každý ať si pořídí co chce, ale projíždět vlásenky, horizonty a za nimi následné vracáky, tak to chce špetku zkušeností,praxe, no a taky odvahy..

Musíš se sám rozhodnout co Tě vezme víc za srdce..
Co vyhovuje mne to nemusí vyhovovat Tobě dyť nejsme přece stejný že jo..
Doufám, že Ti několik mých poznatků z praxe pomůže v rozhodování o dalším Biku do nové sezóny

Čus S

(reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2012 v 16:06 | Nahoru | #2

SVSkritek píše: WolfGSX-R> Tak jestli myslíš K8, tak to je jasné. Ale tady se vybira spise v relaci 60-80t. Jak píše marekparek i 1000 RR 04-05 je slušnej skok dopředu.



je to skok do jiného světa ... a věř tomu že tohle je bajk kde se 194cm složilo jak nic a vono to jede a chová se moooc pěkně ...zvážil bych došetřit a jít do tohohle než už do 954 ..odměna bude sladká ..vím o čem mluvím ...nicméně i ty starší motorky jsou pořád rychlé a mají co nabídnout..jde spíš o skok v technice podvozcích a brzdách

možná bych zvážil ještě R1 04 a vejš...

a když sůzu tak K5-K6 tam je ten skok zase větší

ZX10R je podle mě zase nejvíc divoká a řekl bych pro někoho kdo si nenabarví gatě při každým zavlnění nebo rozkmitání řídítek (jak říkaj znalci má kurva FUN Factor)

jo a abych byl upřímnej asi zradím hondu na sezooonu a půjdu do ZX10R 04-05 (06-07 se mi nelíbí) anebo pak jedinně CBR 1000RR 09 i když každej říká že je to jen HONDA

Naposledy editováno 08.11.2012 16:10:09

Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2012 v 22:32 | Nahoru | #3
Jsi z Pardubic, klidně se o víkendu zastav K3 jsem prodal do rodiny takže ji mám stále doma. Klidně napiš do PM. Jinak s Hondou se to nedá srovnat ikdyz mám vyhozenou priveru, za mě rozhodně GSX-R z tehlech dvou. Jinak proc ne ZX-10R ? To je ještě jiný kafe.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35808 Dnes v 10:46 Veverčák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist