globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět regulátor
Takže zdá se, že došlo i na mě. Dneska 150km v jeseníkách, pak kuřpauza a už jsem nenastartoval, mrtvá baterka. Na roztlačení chytla v pohodě, dalších 150km domů žádný problém, všechno svítilo i blikalo. Jel jsem i na benzín a start v pohodě, doma před garáží taky. Při 6-7000 ot. dobijí něco málo přes 13V.
Takže se ptám, mám rovnou koupit regulátor od vape/ignitech nebo ještě hledat závadu jinde? A jestli hledat, tak je tady někdo ochotný a schopný se na to podívat. ideálně tak třinec, těšín, ostrava.
Ještě přikládám fotky, neřekl bych že jde o originál regulátor. Vygooglil jsem něco o blackbirdovi?!




Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 4.7.2012 v 00:02 | Nahoru | #1
jerzy_VFR> Jakou inspirací, já jsem amatér
Ty jsi v Písku? Jinak bych ti na to koukl

(reakce na) Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2012 v 20:47 | Nahoru | #2
jerzy_VFR> Barva je dobra, lakova izolace...tedy s ohledem na kvalitu fotky.
Faze muzes libovolne zamenit. Ty dva cervene sly na jeden konektor ? Predpokladam ze to jsou jen 2 kabely na + . Projistotu mezi nima zmer odpor mel by byt nulovej.
Zmer kam jdou zeleny a cernej, neco musi byt - pol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2012 v 22:02 | Nahoru | #3
jerzy_VFR> Jak nemůžou, psal jsem 470W - při 14V to máme 33,57A.. tohle poděl dvěma a máme skoro 17A na každý drát z těch 4 silových. Navíc taky může být zdvojeno vnitřní zapojení regulátoru

Zapoj to, jak jsem ti psal nahoře.
Červenobílé jsou +12V, spojit (u VAPE zapojit na červený). Zelené jsou kostra, spojit (u VAPE zapojit na černý).
Černý drát z motorky zaizoluješ!!! Fakt nejde o kostru!! Nechápu gugo:

Zeleny + cernej bude kostra

- četl jsi, co tady celou dobu píšem?
U fází je to naprosto jedno (3 žluté na 3 žluté).

(reakce na) Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 12.7.2012 v 16:23 | Nahoru | #4
jerzy_VFR> Jestli se nerozpalují tak, že by se poškozovala izolace, tak to nevadí. Při plném výkonu altecu tudy tečou proudy cca 25A a to už se kabel o průřezu, jaký tam je, hřeje znatelně. U toho napětí může být tolerance +- několik voltů, ale hlavně musejí být všechna tři napětí (mezi kterýmikoli dvěma fázemi) stejná. Meření fázových proudů je ale přesnější. Spojiš tři žárovky 24V/21W do hvězdy a na každé z ramen hvězy napojíš jednu fázi. Nastartuješ, držíš jen nízké otáčky, aby žárovky neshořely a v případě silné nesymetrie bys to poznal už na nejstejném jasu žárovek, ale přesné je vzít klešťový ampérmetr a změřit jím proud v každé fázi. Nejsou-li stejné, je altec vadný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist