globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: seřízení podtlaků
Zdravím všechny, prosím poradí mi někdo jak u 99 seřídit podtlaky karburátorů? Díkec

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 01:15 | Nahoru | #1
Princip spočívá v tom, aby obě škrtící klapky byly natočené stejně, tedy aby jedna nebyla otevřená víc než druhá.
Při zavření klapek ( volnoběh ) píst nasávající směs vytvoří určitý podtlak - odtud podtlaky - a měří se podtlaky obou válců - musí se nastavit na stejnou hodnotu, logicky, že... Když se klapky otevřou, podtlak klesá a zvyšuje se rychlost proudícího vzduchu, který pak strhává kapičky benzínu... atd... a to už znáš...

seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 12:19 | Nahoru | #2
nekde se otaci primo klapkama (tzn stelovani na tahle) nekde jsou i bypass kanaly a skrti se obtok klapek sroubkem, doporucuju stahnout servisni manual a tam je vse popsane presne pro tvoji moto.

manualy:
www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/suzuki/suzuki-sv-650/

jinak, ono u karburatoru to strileni pri brzdeni motorem vzdy doladit nejde, proste to jednoduchy karbce delaj, obzvlat pokud je tam nejaka ladena=pruchozi koncovka vyfuku.

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 12:35 | Nahoru | #3
coyotmajk:A máš vše v originálu tzn.výfukový systém, karbce, vzd. filtr?
Nebo máš namontován KN filtr a laďák?

Pokud máš jinou koncovku, nebo vzd. filtr, tak občasného střelení do fejfucku se asi nezbavíš, to bys musel nechat odladit motorku na brzdě a i tak si nejsem jist, že by ses občasného stř. do vejfucku zbavil, je to přece karbec.
A synchronizací karbců si taky moc nepomůžeš, když máš namontován laďák, nebo vzd. filtr.
Můj názor je, že občasné stř. do vejfucku v kombinaci laďák, nebo KNko,nemá na rostlináře(životnost motoru) žádný vliv.

Seřídit synchronizaci karbců, jako jo souhlasím, ale nečekej nějaký další zázraky.
Drtivá většina motorek jsou starý vrány a co si budem, tam už je mechanická stránka věci motoru stejně v háji, takže je to jedno, jestli namontuju laďák atd., nebo bude vše v origo stavu

Čus S

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 15:23 | Nahoru | #4
Mě třeba po výměně koncovky nestřílela. No a ani po montáži KN a Dynojetu a nabrždění mi nestřílí. Podtlaky se většinou dělají když na volnoběh motor "kolísá". Na střílení nebudou mít vliv. Tím však nechci říct že je nemáš nechat udělat. Pokud nemáš budíky, tak je doma neuděláš. Jo a zrovna u SV se seřizujou super. K tomu šroubku se hodně blbě může.

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 16:18 | Nahoru | #5
To střílení ti krásně může dělat netěsnost svodů. Mě na sv 1000 vyfouklo těsnění- a rány jak sviňa. Ale stačí i malá škvírka a je to znát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist