kolik se vám vejde do nádrže?
V manuálu píšou že by to mělo být 18L - já mám 16L!
Mám Inu 1 rok a do nádrže naberu cca 16L, ani kapku víc. Kontrolka se rozsvítí po 14L a "rezerva" je pak jenom na 2L, což je hodně málo!
Nemám zázemí, abych nádrž sundal a ani nevim co bych s ní pak dělal, tak mě napadlo, že se nejdřív zeptám tady, jestli je to normální. Máte někdo nějaký nápad?
Děkuji všem za odpověď případnou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž jen na 16L!
Sundas sedlo, povolis na nadrzi dva srouby, povolis svorku na hadicce paliva v miste kohoutu a vysunes ji. Zespodu nadrze jeste vysunes hadicku na odvod vody, rozpojis konektor senzoru plovaku a cidla reservy a nadrz sejmes.
Kdyz se na ni podivaz zespoda, mel bys videt, zdali je promackla a kytovana nebo nejak jinak opravovana.
Prvnim rocnikum Inazum rezly zevnitr zespoda nadrze po nejakem case a ze spodni vnejsi strany je patrny stejny problem, pouze mensiho rozsahu. U me 12ky rocniku 2000 se na spodni vnejsi strane trosku rez projevuje take (nic hrozneho).
Problem reznuti je spise patrny uvnitr nadrze v pripade ze byla dlouhodobe bez paliva.
Je take mozne, ze nadrz na tve Ine (pokud byla rezava vevnitr) nekdo vylil epoxidem nebo podobnym prostredkem a nalil toho tam hodne. Pak by mohl objem nadrze byt mensi.
Myslim si ale, ze pokud nebyla nadrz bouchla a neni zespoda opravovana promacklina, tak muze byt zakopany pes i v tvem stylu tankovani.
Pises, ze se ti kontrolka reservy rozne po vyjeti 14l paliva, tzn. mely by ti v nadrzi zbyvat jeste 3 litry. To uz mas 17 litru.
V manualu se nedoporucuje tankovat presne po zarovnani hrdla, ale mirne neme.
Dokud nesundas nadrz a neshlednes jak vypada zespodu, tak muzes o objemu a problemu jen spekulovat.
Toto reseni je pouze u Inazum 750. U 1200 neni podtlakovy ventil v palivovem kohoutu, otvirani a zavirani kohoutu se provadi rucne packou na kohoutu (klasicky kohout bez elektronickeho senzoru reservy).
Minuly mesic jsem menil na me Ine palivovy kohout, vypoustel jsem vsechno palivo (natankovano jen tesne pod okraj hrdla). Vypustil jsem temer 18 litru paliva, rekneme hodne pres 17 litru.
Rezerva je opravdu okolo tech 3 litru. Nadrze jsou u kubatur 750 i 1200 objemove i tvarove shodne.
Pokud bys chtel zjistit objem tve nadrze, tak vypustit benzin pres podtlakovy ventil
asi nepujde. Napada mne benzin v nadrzi vyjezdit do dna (jednu plnou petku ssebou) a pak dotankovat po okraj. Nebo vycucnout pres hadici (prodava se pomerne levna precerpavaci souprava paliva.
V ceskem prekladu prirucky byla udavana reserva o objemu 3.7 litru. Na zahranicnich technickych specifikacich vetsinou 3 litry.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |