globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nádrž jen na 16L!
Ahoj,
kolik se vám vejde do nádrže?
V manuálu píšou že by to mělo být 18L - já mám 16L!
Mám Inu 1 rok a do nádrže naberu cca 16L, ani kapku víc. Kontrolka se rozsvítí po 14L a "rezerva" je pak jenom na 2L, což je hodně málo!
Nemám zázemí, abych nádrž sundal a ani nevim co bych s ní pak dělal, tak mě napadlo, že se nejdřív zeptám tady, jestli je to normální. Máte někdo nějaký nápad?
Děkuji všem za odpověď případnou radu.

1 reakcí na tento příspěvek Nádrž jen na 16L!

Skvělá odpověď, děkuji! 18.4.2012 v 21:12 | Nahoru | #1
JSB750> Jeste doplneni k tvemu dotazu. Na sundani nadrze neni nic pracneho ani nic sloziteho. Zazemi na to nepotrebujes, muzes si ji sundat i klidne venku treba na parkovisti.
Sundas sedlo, povolis na nadrzi dva srouby, povolis svorku na hadicce paliva v miste kohoutu a vysunes ji. Zespodu nadrze jeste vysunes hadicku na odvod vody, rozpojis konektor senzoru plovaku a cidla reservy a nadrz sejmes.

Kdyz se na ni podivaz zespoda, mel bys videt, zdali je promackla a kytovana nebo nejak jinak opravovana.
Prvnim rocnikum Inazum rezly zevnitr zespoda nadrze po nejakem case a ze spodni vnejsi strany je patrny stejny problem, pouze mensiho rozsahu. U me 12ky rocniku 2000 se na spodni vnejsi strane trosku rez projevuje take (nic hrozneho).
Problem reznuti je spise patrny uvnitr nadrze v pripade ze byla dlouhodobe bez paliva.
Je take mozne, ze nadrz na tve Ine (pokud byla rezava vevnitr) nekdo vylil epoxidem nebo podobnym prostredkem a nalil toho tam hodne. Pak by mohl objem nadrze byt mensi.

Myslim si ale, ze pokud nebyla nadrz bouchla a neni zespoda opravovana promacklina, tak muze byt zakopany pes i v tvem stylu tankovani.

Pises, ze se ti kontrolka reservy rozne po vyjeti 14l paliva, tzn. mely by ti v nadrzi zbyvat jeste 3 litry. To uz mas 17 litru.
V manualu se nedoporucuje tankovat presne po zarovnani hrdla, ale mirne neme.

Dokud nesundas nadrz a neshlednes jak vypada zespodu, tak muzes o objemu a problemu jen spekulovat.

Nádrž jen na 16L!

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2012 v 07:53 | Nahoru | #2
JSB750> K palivovemu kohoutu vede podtlakova hadicka od karburatoru. Po nastartovani se vytvori podtlak, ktery otvira podtlakovy ventil. V klidovem stavu by ti tedy benzin nemel vytect (nemam overeno, ponevadz u GSX1200 je privod paliva proveden trosku jinak).

Toto reseni je pouze u Inazum 750. U 1200 neni podtlakovy ventil v palivovem kohoutu, otvirani a zavirani kohoutu se provadi rucne packou na kohoutu (klasicky kohout bez elektronickeho senzoru reservy).

Minuly mesic jsem menil na me Ine palivovy kohout, vypoustel jsem vsechno palivo (natankovano jen tesne pod okraj hrdla). Vypustil jsem temer 18 litru paliva, rekneme hodne pres 17 litru.
Rezerva je opravdu okolo tech 3 litru. Nadrze jsou u kubatur 750 i 1200 objemove i tvarove shodne.
Pokud bys chtel zjistit objem tve nadrze, tak vypustit benzin pres podtlakovy ventil
asi nepujde. Napada mne benzin v nadrzi vyjezdit do dna (jednu plnou petku ssebou) a pak dotankovat po okraj. Nebo vycucnout pres hadici (prodava se pomerne levna precerpavaci souprava paliva.

V ceskem prekladu prirucky byla udavana reserva o objemu 3.7 litru. Na zahranicnich technickych specifikacich vetsinou 3 litry.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist