1 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
Naposledy editováno 18.01.2012 19:33:12
2 reakcí na tento příspěvek ladění motoru
2% je údaj z říše snů... 5%se už člověk začíná probouzet, ale už se začínáme pohybovat na hranici reálnýho vnímání.
Jinak je to samože způsobený ztrátama v převodech, ložiscích a sekundárním přenosu síly.
Na tvým typu biku to může klíďo dělat rozdíl 12-15HP... origo se výkon pohyboval někde kolem 170-180HP /131kW ... takže jdeme někam 16O-165HP na kole ...
...no vidíš, už máš o cca. 10HP víc ...
...koně nejsou všechno...jde o to kde je máš...a taky je důležitej jeden trochu opomíjenej faktor...říká se mu "kroutící moment"(a jeho poloha)...ale to my dvouválisti víme dobře
Naposledy editováno 18.01.2012 20:45:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru
Šinky píše: Díky za odpovědi na to co jsem se ptal.Někdo to vzal trošku jinak než bylo zamýšleno.Takže 1-neladil jsem kvůli nedostatku koní,ale pro "sterilitu" křivky
2-na brzdě může "schopný" mechána naměřit na papír co se mu zachce to ví každý,proto jsem si nechal moto měřit u Motopower81 po výborných referencích
pro KedaR
mereni se tu probiralo uz mockrat, je nekolik zpusobu mereni, ruzny brzdy, kazda brzda a merici system pouziva jiny korekce..
to cislo co ty uvadis, je hodnota vykonu prepocitana na motor... pri tom prepocitavani se pouzivaj ruzny konstanty, ruzny korekce apod... tzn v podstate kazda brzda tohle cislo vyplivne jiny..