uvažuju o koupi TRX-ka jako druhé motorky.
O tomto motoru jsem si už v minulosti přečetl dostatek informací a když teď začínám shánět opět informace, jak jsou na tom konkrétně TRX-ka se spolehlivostí(jenom přece koupě 12-15let starý motorky může přinést spoustu starostí a nemusí to bejt zrovna motorka , co se vyloženě sype...) začínám si vybavovat jejich ne příliš dobrou pověst ohledně různých poruch motoru a to doslova destrukčních (zadřená klika,ohlé ojnice ap...).
Je mi jasný, že 5-ti ventil bere oleje víc než jiný motory a to hlavně v nepravidelným zatížení, ale otázkou zůstává, zda je to spíš vinou předchozích majitelů a jejich neznalostí a nedostatečný kontroly hladiny oleje, nebo koncepcí motoru jako takovou(suchá skříň by s tím souvyslost mít neměla...???).
Můj dotaz zní, zda se nechá do TRX-ka použít motor z TDM850, nebo 900.
Jde o to, že oprava motoru vyjde dost draho a jinej origo na TRX-ko půjde jen těžko sehnat(ono možná i na to TDM)...
Někde jsem se dočetl, že u TDM850 později taky přesazovali kliku a TDM900 ji má mít přesazenou od začátku, věděl by někdo, jak to s těmito motory je???
edit: je pravda, že u posledního ročníku 99 zkrátili jedničku, protože byla nesmyslně dlouhá??? ( zatím mi to nikdo nepotrvdil...)
Díky za info
PS:nechci malovat čerta na zeď, osobně si myslim, že to s TRX tak zlý nebude, ale prevence je prevence
Naposledy editováno 18.01.2012 14:42:19
pokud ocenis poznatky majitele, ktery ma Trix asi pul roku...
Koupil jsem ji s najetejma 32 tisicema, ke kterym jsem za 4 mesice pridal dalsich 13 tisic. Vcetne dovolene na Korsice a nonstop zatezi po dalnici (1300km). Jedine co se mi na Trixie pokazilo, byl snek nahonu bowdenu tachometru.
S olejem se to ma tak, ze kdyz to clovek netoci (do 6ti) tak si to neveme skoro vubec, kdyz to toci vyse, tak to zere, nekdy 2deci, nekdy pul litru, nekdy i vice na 1000km.
Zato spotreba benzinu je pri normalni, i svizne jizde do 5.5l/100km(cela dovolena odjeta se spotrebou 4,8l/100km). Kdyz to clovek dre po dalnici tak asi 10, ale na to ta motorka stejne neni.
Par poznatku(ruzne jak me napada):
Motor se neprehriva, nikdy mi nezapnul ani vetrak. Motorka nesviti, nesviti, nesviti a jeste jednou nesviti. Jet s tim v noci, je fakt za trest :) Sedlo je tvrdsi, ale da se na to zvyknout. Uloznej prostor pod nim je naprosto kralovskej. Predni vidle jsou mekke i kdyz jsou dotazene na doraz. Neni od veci vymenit predni brzdice za "modre/zlute" z R1/R6. Ram se nekrouti, nepada rychle do zatacek, ale kdyz uz v ni je, tak ji pekne vykrouzi, ze clovek skrta stupackama. S origo vyfukama je peknej tichoslapek, takze si ladaky primo zaslouzi. Jo a dlouhy jednicky se neboj... :)
Kdyby cokoliv zajimalo, tak napis,
Zatim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yamaha trx 850 Yamaha TRX 850 | ajwenfz6 | 1 | 11.12.2019 v 15:50 PajdaXJR |
Pozor při koupi TRX 850 Yamaha TRX 850 | GooDBody44 | 11 | 8.9.2016 v 13:34 GooDBody44 |
Olej Yamaha trx\tdm850 pomoc prosim Yamaha TRX 850 | bean.2 | 5 | 13.3.2016 v 20:18 TDM851 |
prestavba yamahy TRX 850 [1, 2, 3] Yamaha TRX 850 | vanyl | 61 | 2.3.2016 v 22:06 luko850 |
Názor Yamaha TRX 850 | DucatixDave | 13 | 2.2.2015 v 17:25 MedWed |