globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gsxr K1-nevypíná spojka
Zdar všichni. Po dnešní kompletaci kapot a dalších věcí, jsem skusil nastartovat motorku. Vše v pohodě. Po zahřátí jsem chtěl dát kvalt, a nechat to ěžet jen tak s rychlostí (nazadním stojanu). Ale co se nestalo, zmáčknu spojku, a místo aby tam spadl kvalt, tak se jen ozvaly zuby. Nejde zařadit v žádněm případě, nevím proč. Když jsem měnil řetěz, měl jsem sundané víko pastorku. Ale vše bylo zasviněné a při čištění se mi povedlo vytáhnout tyčinku spojky, která vypíná spojku. Vyčistil jsem ji, a strčil zpátky s vědomím, že je vše ok a bude fungovat jako dříve. A dnes takové nemilé překvapení. Vypnul jsem motor, zařadil rychlost, vymáčknul spojku a skusil potočit kolem, ale nešlo ani za nic. Takže dotaz zníí: co a jak? kudy tudy cestička?

gsxr K1-nevypíná spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 12:03 | Nahoru | #1
Pavco: hele a nemas to teda fakt v cajku spis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 12:39 | Nahoru | #2

Pavčo. píše: Taky jsem zvědavý jak to dopadně s těma kotoučema. Ten pán nechává dělat nýty z nerezu, na míru podle daného kotouče. Cena opravy je 1700 peněz, s tím že i přebrousí kotouč, jakože srovná. Dělá to z jednoduchého duvodu. Když nasadím nové desky, tak by nebrzdily tak dobre na drážkovaném/nepravidelně ojetém kotouči. Ale já nechávám desky staré, ktere jsou zvyklé na ten kotouč, tudíž se na broušení asi vyprdnem.
Kotouče mají vuli v obou směrech, příčně i podélně (tvojí řečí axiálně i radiálně) .
K řezení: Opravdu nešlo zařadit. To bylo jakobych tu spojku vubec nezmáčknul. Potom jsem ji přitáhnul, a bylo to lepší. ALE. Páčka nemá vubec žadnou vuli, takže se bojim že bude klouzat. ale to zjistím až opadne venku ten bily sajrajt a vyschne bahno kolem garaže . ted budu čekat až bude nějake normalni počasi, a pojedu do servisu at mi to seřidi. Vždycky jsem žil s pocitem že spojku umím nastavit!! Gixéro mi ukazalo že jsem ještě nezkušený koloušek.



jak rikam prvotni jev byly slepeny lamely - normalni. ted uz to radi, jen pri razeni jednicky je slyset rana - to samo na dalku neposoudim, ale je to taky pomerne normalni.

ad to tvoje stelovani spojky - spojka bez vule na pacce je spatne - takhle spalis lamely, kdyz si stahnes tady na serveru servisni manual, zjistis ze tam ma byt vule - na konci packy by to melo delat zhruba 1cm. spojka se da stelovat jeste na tom sneku co macka tycku - pokud to nepochopis kdyz to vidis pred sebou jak - opet odkazu na servisni manual. Neni v tom zadna veda a autorizovanej servis ti stejne jen nastavi tu vuli na pacce a ten snek dole aby vystavoval.. kdyz teda budes mit stesti na sikovnyho servisaka

novy desky si na starej kotouc sednou na par km, to bych neresil.
ad ty nejty - jo tak sem to myslel. udela nejt na fest aby tu vuli zmensil, ale tim ze ta puvodni dira uz dost mozna neni kruhova tak to moc dlouho bez vule nevydrzi - si myslim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr K1-nevypíná spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 21:19 | Nahoru | #3
Dolph-cz> Zdar lidi, pokud řešíte kotouče, je pravdou , že se při běžné opravě kotouče přebrušujou až o 1mm dle házivosti do stran, ono se to totiž po těch letech provozu trošičku jakoby vyvlní-můj případ. Nechal sem je přenýtovat-nerez nýty na pův. unašeče, cena 1700,-Kč je celkem dobrá běžná. Po úpravě jsem byl spokojenej-přestal mi kmitat předek při brzdění. Co se týče pneu, tak s tím mám bohatý zkušenosti, pár jsem jich za život už sjel a moje doporučení pro Pavčo -zásadně! nové pneu jekéhokoli výrobce, jen aby byly sportovní a předepsaného rozměru. Řezané slicky z okruhu jsou přepálený odpad, který patří do sběru, nejsou vhodné v podstatě na nic, natož tak na nějakou střelbu. V běžném provozu není člověk schopen ani zahřát pneu na požadovanou teplotu, která se pohybuje kolem 60stupňů, v této teplotě začíná závodní guma teprve fungovat. Cyklus zahřátí závodní pneu je omezený, proto se jich i amatérští jezdci zbavují. Běžně sou v prodeji pneu tzv. přehřáté-ten modrý odlesk na běhounu nebo otrhané, vše je způsobené nevhodnou-příliš agresivní jízdou nebo špatným nastavením podvozku. O příspěvek dál se tady zmiňujete o Dunlopkách Qualifierech, běžná a skvělá sport pneu za pakatel 120tka za 1700,- a 190tka za 2200 Kč v internet. obchodu okracing, je to sice jednosměsovka a na gsxeru při ostré jízdě vydrží max.do 6000km, ale za ty prachy jistojistě vyhoví každému, čitelná a spolehlivá, na nich dávám Brno za 2,25. Co se týče spojky, řeším problém skvílivými zvuky a poskakováním při ostrém rozjezdu, moc se toho tady napsalo, ale nikdo mi nedokázal poradit jak se chová moto po předeslané úpravě vrtání spojkového koše, já vrtal a nedovrtal-neobjevila se žádná štěrbina na průtok dalšího oleje pro mazání spojky. Bude to asi blbost, pokud má někdo zkušenost, nech nechá nějakou radu , předem díky! Jinak na páčce by měla být u kloubu vůle min. 1-2mm, aby se spojka-lamely vždy přitiskly k sobě a spojka neklouzala, pokud i dál klouže je možností více, včetně opotřebení celku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35856 Dnes v 17:47 Kamikadze-Ace
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 Dnes v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist