Urcite nechci nejakou tezkou mrchu co jsou spis na cestovani, ani nejakej ostrej stroj, co by mi urval prdel a po kazde jizde delal generalku. Pocital bych s nejakou 4T 250 , 300 , ???400??... jet se po praci nekde vyblbnout... da se na takove motce treba dojizdet do prace? Dojet vyridit neco do sousedniho mesta po ceste? Jakej maji takovy endura dojezd na nadrz? Ma smysl takova motorka v okoli Prerova, kde je to jenom placka? A hlavne... nejsem v 36 uz starej zacinat na enduru?
Predem dik za nazory... nerikam ze u endura opravdu skoncim, ale rad si poctu vase nazory, za par tydnu jde soucasna motka k novymu majiteli a musim vyresit nahradu.
1 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
Na denni jezdeni bez problemu, do prace bez problemu, cesty do 300km bez problemu, tak pocitis problemy s prdeli ( uzke sedlo ) a nejsi chranen pred vetrem.
ja mel DR650SE r.v. 97, naprosto blbuvzdorna motorka ktera toho projela az neuveritelne moc i s gumama E-07. Spotreba kolem 4,5 - 5l, dojezd na nadrz cca 250km, naklady na udrzbu minimalni. 130km/h nebyl problem drzet kdekoliv. Servisni interval asi 5000km.
Potom prechod na KTM LC4 Enduro rok 2005 ( ted na prodej ), motorove a podvozkove o nekolik generaci dal, naklady na udrzbu vetsi, dojezd na nadrz 170km, spotreba kolem 5,5 - 6l, motor pocitove zhruba tak 2x silnejsi nez v DR, cestovni rychlost tak kolem 130km/h, maximalka kolem 175km/h.
Nevim jak na tom budou 4T o tebou zminovanych objemech s vykonem, ale aby to melo alespon nejaky kroutak, tak to chce alespon 650ccm a podobne.
2 reakcí na tento příspěvek Prejit ze silnice na enduro?
Já přešel z cesty na enduro před dvěma měsíci a samotného mě to fakt nebaví.