Jelikoz vse ostatni bylo OK a servis plnej, nekam jsem potreboval a vzal motorku. Pri rozjezdu na dvojku asi kolem 4 000 otacek nahle rana jako z pretrzeni neceho, zablokovane zadni kolo a zhaslej motor.
Rikam si jasna vec, praskl me rozvodak, pist se potkal s ventilem, vymalovano. Ale kdyz jsem vyndal vicko s vahadly, zjistil jsem ze rozvodak je neporusen, napinak temer novy. Tak kouknu krasne hnedou svickou dovnitr, tam pist v dolni uvrati, valec zrejme neposkozen. Sundam kryt, ozub na spojku, ozub na startpaku neporuseny. Prevodovka na neutral v pohode, v oleji ani sponka, motor jak ze zurnalu. Jenom se netoci...
Nenapada me nic krome urvane ojnice s cepem a pulkou pistu co by melo silu na jednu ranu zastavit motor. Loziska, cep, kolecka, vse by nadelalo vetsi ramus a viditelne skody. Nez zacnu rezat rozvodak (nedostanu se k dolnimu sroubku), a pulit to na kartery chci vedet zda nekdo neresil neco podobneho. Diky pouze za technicke nazory k veci.
lukelibor píše: Tak jsem prostudoval manual, dal rec s mechanikem a chmurna diagnoza se zrejme potvrdila ,kousla ojnice v dolni zasti.
Podle manualu musim koupit 2 stahovaky a 2 spec. drzaky, podle obrazku je treba ojnici zrejme vylisovat, coz taky asi sam nedam. Bylo me doporuceno vymenit motor. Jeden by byl k mani, v prepoctu za 32 000Kc , s moznosti vraceni do 7 dnu. Vyndany z motorky, odhadem najeto 30-50 tisic km, nabizi i odkoupeni meho motoru.
Potrebuji poradit zda ma smysl to spravovat, cena za opravu v servisu bude zrejme podobna cene motoru. Sam si mozna udelam a poschanim vetsinu, bude to ale dlouho trvat, nervy potecou... Zase na to mam celou zimu... Resil to uz nekdo?
Kvuli ojnici menit motor za takhle drahej a jetej fakt nechapu Zjisti poradne co vsechno je poskozeno at se od toho da odrazit, podle me se nemuzes s opravou dostat na cenu 30000 - ojnicni sadu sem nasel treba tady za 5000 Kc http://www.hronmoto...=ojnicni-sada-xr-650 pak mozna jeste loziska kliky, valec s pistem to prezili?
lukelibor píše: Tak trochu humoru, prvni servis. Dostal jsem vynadano ze k nim nejezdim na udrzbu, pry se me to kouslo kvuli tomu. Haha, nevideli cistouckej olej ani filtr. Nicmene mam pry koupit celou kliku, zadnou druhovyrobu, za 14 700Kc. Pry nalisovanej cep nebude nikdy rovnej a kolmej jak z fabriky, to proste nedelaj.
Zkusim jinej servis, tocim to vetsinou do 6 tisic, nekdy po zadnim do 8, nevim proc by to melo vadit, nehonim to k omezovaci ani nemam ovalne pisty. Kdyz to jde v EXC 450, nevim proc by to vadilo memu motoru.
Ja bych se urcite te ojnice od Proxu za 5000 nebal, dava si ji do endur a crossek spousta lidi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahadne zaseklej motor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XR 650R 40kw vs 45kw Honda XR 650 | tom_bouda | 6 | 23.7.2019 v 20:29 tom_bouda |
Honda XR650R, Kawasaki KLX 650R Kawasaki KLX 650, Honda XR 650 | Oi69 | 6 | 15.7.2019 v 14:08 blondak39 |
Suzuki DR 650 SE, Yamaha TT 600, Ho... Yamaha TT 600 R, Honda XR 650, Suzuki DR 650 SE | flája | 8 | 17.6.2019 v 06:48 Humusus |
Honda XR 650 R Honda XR 650 | Jardasonyx | 3 | 7.12.2018 v 02:41 krokoš |
Honda XR 650 R na cestování??? [1, 2] Honda XR 650 | Riderr | 35 | 21.11.2018 v 22:17 Left |