globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plexi
Zdravim,
asi jako všem naked plexi nesluší ale při rychlosti cca 100+ to začína semnou docela házet, je to plexi tak znát? a tak si říkám jestli se nedělají "upravovaná" aby to nevypadalo na GSku tak divně, četl jsem že ty homemade praskají tak nevím či sebou nechat házet nebo by se dalo něco vymyslet

(reakce na) Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 7.3.2011 v 16:39 | Nahoru | #1
Snorri> Na GSko je jako volitelné příslušenství maska i klínek. Vypadají i o hodně lépe než univerzální Můžeš pohledat i levnější variantu u firem, co dělají třeba lamina.

1 reakcí na tento příspěvek Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 7.3.2011 v 21:33 | Nahoru | #2
taky jsem klasicky plexi nechtěl = nelíbilo se mi. Tak jsem koupil Puig Sport z Novelmota a je to fakt znát, a začíná se mi to i líbit

Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 8.3.2011 v 09:24 | Nahoru | #3
Čtu pravidelně všechny možné motorkářské časopisy, manželka pracuje v knihovně, jinak bych je nekupoval. Ale k věci - několikrát jsem četl příspěvky motorkářských redaktorů, kteří pravidelně testují nové motorky. Nejsou to žádní začátečníci, jsou to většinou bývalí závodníci nebo aspoň lidi, co se na motorce narodili. Dá se tedy předpokládat, že ví, o čem píší. Skoro všichni se shodují, že na naháči bez plexíka se prakticky nedá jet rychlostí vyšší jak 120 km/h. Dá, ale za jakou cenu! Chvíli a ještě silně nepohodlně. Nápor větru je tak silný, že jet vyšší rychlostí déle je nejen strašné, ale i velmi nebezpečné. Můj kamarád lékař ortoped mluví o zničujícím vlivu větrných vibrací na krční páteř. Nemluvě o jízdě v dešti a být olepen muškami také není zrovna příjemné. Takže se mi stále honí hlavou otázka - proč si vlastně lidé kupují naháče bez jakékoliv ochrany? Některé tyto motorky dokážou jet i hodně přes 200 km/h, což jsou rychlosti, kdy jednak těžko někdo může hovořit o požitku z jízdy a jednak je skoro nemožné se na tom ještě udržet. Odborníci navíc hovoří o prudké změně vnímání reality, odhadu vzdálenosti, snížení reaktivity řidiče apod. Navíc drtivá většina z nás jezdí ne na okruhu, ale na frekventovaných silnicích, kde je maximální povolená rychlost 90 km/h. Jediné moje vysvětlení, proč se vyrábí tak rychlé motorky je v tom, že nebudeme využívat jejich maximálních rychlostí jako spíše síly motoru na akceleraci při bezpečném předjíždění v kolonách traktorů, nákladních aut a podobně.
Stejně mi ještě vrtá hlavou, proč je na silnicích maximálka 90 km/h, když se vyrábí silná auta, motorky a devadesátkou stejně nikdo nejede a u nás se stejně ani neměří!
Vrátím se k problému - přiznám se, že jsem si před lety koupil také naháče, ale omluvou mi budiž, že jsem tehdy o motorkách nic nevěděl, koupil jsem ji impulzivně proto, že se mi líbila! Teprve později jsem začal rozlišovat motorky cestovní, naháče, skútry, silniční, čopry apod. No a velmi brzy jsem zjistil, že jízda na naháči díky větru není vlastně (pro mne) žádný med. Ten nepatrný štítek vepředu byl jenom pro okrasu. No a když jsem se poprvé potkal s protijedoucím kaminonem ve stovce, kdy jsem dostal vzdušnou ránu jako kladivem a málem jsem z motorky uletěl (jenom díky nehtům jsem se udržel), tak mi došlo, že to takhle dál nejde a musím s tím něco udělat. Naháč nenaháč, koupil jsem turistické plexi od Louise. Byla to paráda, ale začal další problém - turbulence! Tak jsem si vyrobil deflektor a je pokoj. A jak jsem byl rozjetý v tom vylepšování, udělal jsem si ještě deflektory na kolena, ne z okapových žlabů, to ne, ale ze slušivého kouřového plexíka 4mm silného. Celá motorka doplněná 3 kufry GIVI už nevypadá jako naháč ani jako Goldwin, ale jako velmi slušný cesťák. Podstatné pro mne je to, že za jízdy na Slovensko, kdy nám půl cesty zpět propršelo, jsme dojeli v suchu, bez bahna a nalepených mušek. Dokonce mám čisté i plexi na přilbě. Proto všem, kterým vadí na naháči obtěžující vítr, radím - motorku buď vyměňte nebo dejte plexištít nejlépe s deflektorem! Ortodoxním motorkářům na naháčích bych si toto nedovolil radit ani náhodou. A ještě jedna zajímavost - všiml jsem si, že s pokračujícím věkem se více a více motorkářů schovává za plexi... Proč asi?

Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 8.3.2011 v 22:11 | Nahoru | #4
Jinak chlapy ta Eifelovka :
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 9 Dnes v 10:22 ViraxRider
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist