Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: jetam> Počkáme na další argumenty pro BMW, to neznám.
Telelever je super, líbí se mi, jak přední kolo lítá na nerovnost a do řídítek se to nepřenese. Navíc je super, že se to nepotápí při brždění.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Prostě Bawec,je Bawec!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Sema> To je slovo do pranice! Myslíš že je to mrňavý? Já mám ze sportu dobitý nohy a tak je to místo na prvním místě!
Nevím, nejel jsem na tom, ale v Linzu jsem parkoval u Luise vedle R850R a bylo takový menší, vedle mého GS.. Jinač já mám 196 cm a GS se sedlem ve vyšší poloze mi pasuje akorát1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál
ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Stewe píše: Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW
No jo,ale jen na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Stewe píše: ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku
Jo, tenhle jev se dá poznat, ale za jízdy ho naprosto nevnímám a tůrování na místě neprovozuju...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.
Nojo, ty ceny jsou dost vysoké. Já jsem GS vždy chtěl, proto jsem si ho koupil, ale je fakt, že za stejný prachy bych koupil o 10 let mladší 650 V-keř, byť bez ABS a podobných vychytávek..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Luke> jak píše sema ten podvozek u BMW mě maximálně nadchnul a velikostně musel by sis na to sednout...seděl sem na tom chvilku a mám 186 a bylo to tak akurát
(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Stewe píše: měl sem na mysli protočení motoru, ne uplný tůrování do omezu
Jojo, je mi to jasný Já si zavrklám, motorka se nakloní doprava a vím, že pořád ještě boxuje Fakt mi to vůbec nevadí, jde o zvyk jak píšeš...1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Od kterejch ročníků má BMW GS ABS?
Od začátku výroby modelu 1100, ale vždy za příplatek (což platí dodnes, i u 1200 je to volitelná výbava).1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Začíná mě to hlodat GS je tak nějak spojení obou světů. Je to cesťák jako Strom a má kardan se kterým bych se i oženil
Na GS se dá docestovat na kraj světa1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Jaký sou servisní intervaly? U Stroma je to každejch 6000 což je na cesťák docela málo.
10000 olej v motoru+filtr, 20000 olej v převodovce a koncovém převodu. Jsou tam dva druhy prohlídek, po 10tkm. kontrola příp seřízení ventilů, kontrola vzduchového filtru atd.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: Sema> To už je přece jen lepší než u Stroma. Co spotřeba při předpisový jízdě po okreskách?
Ta mě potěšila, protože jezdím za zhruba 5 litrů na sto, stylem lehce nad horní hranicí limitů. Na kochačku jezdím pod 5, na dálnici to leze tak na 5,5 až 5,81 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: To je super!
Jo, je Překvapilo mě, že to má menší spotřebu než Transalp, kterýho jsem sedlal předtím.. Navíc v kombinaci s velkou nádrží (psáno je 25, vyčerpatelný objem cca. 23)mám podstatně delší dojezd, což se na cestování hodí.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
Lucky-Luke píše: A co to neoriginální příslušenství? Dá se sehnat,
nabídka příslušenství je bohatá, u firem Wunderlich a Touratech se toho dá nakoupit tolik, až oči (a peněženka) přechází. Náhradní díly jsou levnější než u japonských motorek, hůř dostupný je servis.1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
až ho pak dostrojím do původního stavu klidně se můžeš stavit očíhnout ho sednout si a tak..
měl jsem možnost sedět a jezdit na Varanoj a musím říct že jsem z tý motorky byl vždy jen unaven když jsem přijel dom a neměl jsem na něm dobrej pocot.když jsem so sednul na bramburku cítil jsem se daleko líp a jistěji prostě to oslovení a bezva pocit hned od začátku!
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
udajne pasuje z felicie.
nevyhody pri niektorych kusoch sklbe prevodovka pri jazde konstantnou
rychlostou,zle sa radi a zeru olej-niektore do pol litra na 1000-ale
zase ako som vyssie pisal staci liat automobilovy
ak planujes jazdit i mimo cestu isiel by som do bavoraka
ked chces zazivat viac pocitov z jazdy nie sa iba vozit
tak bavorak ti ich da omnoho viac ako suzuki
pojazdil som na oboch a kvoli pocitom pri jazde by som
ja osobne isiel do GS.ta motorka ma proste dusu
ale ak by som chcel sa iba vozit a cestovat vylucne
asfaltkami tak by som volil suzuki
Naposledy editováno 08.01.2011 08:41:40