Téma: Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
7.1.2011 v 20:09
Ahoj, mám dilema se kterým bych potřeboval pomoct. Rozhodl sem se že pořídím další stroj a za boha se nemůžu rozhodnout kterou. Ve hře jsou tři adepti. Suzuki DL1000 V-Strom, BMW R850R a BMW R1100R. Nejsem žádnej závodník, momentálně jezdím na Viragu 1100 a výkonově mi bohatě stačí. Problém je v tom že měřím skoro 190 a Virgl je mi zkrátka malej. Po třech hodinkách v sedle sem jak zbitej. Co od nový mašiny chci je teda dostatek místa a pohodlí na delší jízdy pro mě i pro baťůžek. To mi Strom dá, ale s BMW nemám zkušenost. Stroma mám celkem přečtenýho a tak mě spíš zajímají postřehy o BMW. Servisní intervaly, spotřeba, slabiny, silné stránky atd... Díky moc!

Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
Anketa: Kterou?
BMW R1100GS
43%
26
DL1000 V-Strom
43%
26
BMW R850R
7%
4
BMW R1100R
8%
5
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:11 | Nahoru | #1
Musim ho dát

Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:16 | Nahoru | #2
Netuším co bych ti poradil, ale pokud by se tvoje rozhodnutí vytříbilo k DL 1000, tak známému stojí v garáži jeden nevyužitej, mazlenej a leštěnej stroj s celkem ucházející výbavou. Myslel jsem si, že bych si ho vzal pro sebe, ale ta motorka by u mě trpěla na dovádění v terénu a to by se jí asi nelíbilo Kdyžtak potom napiš.....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:16 | Nahoru | #3
ty jo bral bych asi DL a pak 1100 , 850 bych nebral moc slabý a cena stejná jak za 1100 ..na naše silnice je DL jak dělaný... bmw má zase pomalu nesmrtelnej motor a podvozek je taky super ,má kardan takže žádný sraní s řetězem. ten telever je příjemná záležitost krásně to bere výmoly na silinci. motor je trošku jinej ale velice zábavnej, je to ozvyku...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:18 | Nahoru | #4
Ber velký GS!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:22 | Nahoru | #5
Určitě chceš R? Silniční verzi? To tedy nevím, jestli si z velikostí výrazně pomůžeš

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:25 | Nahoru | #6
Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:27 | Nahoru | #7

Lucky-Luke píše: jetam> Počkáme na další argumenty pro BMW, to neznám.


Telelever je super, líbí se mi, jak přední kolo lítá na nerovnost a do řídítek se to nepřenese. Navíc je super, že se to nepotápí při brždění.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:27 | Nahoru | #8
Nevím kolik se pohybujou DL,ale slušnou 11tku GS seženeš kolem 85-90,možná míň...
Prostě Bawec,je Bawec!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:29 | Nahoru | #9

Lucky-Luke píše: Sema> To je slovo do pranice! Myslíš že je to mrňavý? Já mám ze sportu dobitý nohy a tak je to místo na prvním místě!

Nevím, nejel jsem na tom, ale v Linzu jsem parkoval u Luise vedle R850R a bylo takový menší, vedle mého GS.. Jinač já mám 196 cm a GS se sedlem ve vyšší poloze mi pasuje akorát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #10

Lucky-Luke píše: Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál


ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #11

Lucky-Luke píše: Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál

Já bych každýho, kdo tvrdí že báwo vibruje posadsil na svou čízu aby poznal, co jsou to vibrace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #12

Stewe píše: Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW


No jo,ale jen na volnoběh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #13

Stewe píše: ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku

Jo, tenhle jev se dá poznat, ale za jízdy ho naprosto nevnímám a tůrování na místě neprovozuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:35 | Nahoru | #14

Lucky-Luke píše: DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.

Nojo, ty ceny jsou dost vysoké. Já jsem GS vždy chtěl, proto jsem si ho koupil, ale je fakt, že za stejný prachy bych koupil o 10 let mladší 650 V-keř, byť bez ABS a podobných vychytávek..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:35 | Nahoru | #15
Stewe> za jízdy to nepozoruju

Luke> jak píše sema ten podvozek u BMW mě maximálně nadchnul a velikostně musel by sis na to sednout...seděl sem na tom chvilku a mám 186 a bylo to tak akurát

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:36 | Nahoru | #16

Stewe píše: měl sem na mysli protočení motoru, ne uplný tůrování do omezu

Jojo, je mi to jasný Já si zavrklám, motorka se nakloní doprava a vím, že pořád ještě boxuje Fakt mi to vůbec nevadí, jde o zvyk jak píšeš...

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:41 | Nahoru | #17

Dědóch píše: Ale nemá takový koule!



Ale má Motor z TLka ač uklidněnej tak na svůj původ si umí vzpomenout

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:46 | Nahoru | #18


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:50 | Nahoru | #19

Lucky-Luke píše: Od kterejch ročníků má BMW GS ABS?

Od začátku výroby modelu 1100, ale vždy za příplatek (což platí dodnes, i u 1200 je to volitelná výbava).

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:50 | Nahoru | #20

Lucky-Luke píše: No nevím, viděl sem DL s laďáčkama a upaluje pěkně.



Svatá pravda šéfe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:54 | Nahoru | #21

Lucky-Luke píše: Začíná mě to hlodat GS je tak nějak spojení obou světů. Je to cesťák jako Strom a má kardan se kterým bych se i oženil

Na GS se dá docestovat na kraj světa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 21:04 | Nahoru | #22

Lucky-Luke píše: Jaký sou servisní intervaly? U Stroma je to každejch 6000 což je na cesťák docela málo.

10000 olej v motoru+filtr, 20000 olej v převodovce a koncovém převodu. Jsou tam dva druhy prohlídek, po 10tkm. kontrola příp seřízení ventilů, kontrola vzduchového filtru atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 21:13 | Nahoru | #23

Lucky-Luke píše: Sema> To už je přece jen lepší než u Stroma. Co spotřeba při předpisový jízdě po okreskách?

Ta mě potěšila, protože jezdím za zhruba 5 litrů na sto, stylem lehce nad horní hranicí limitů. Na kochačku jezdím pod 5, na dálnici to leze tak na 5,5 až 5,8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #24

Lucky-Luke píše: To je super!

Jo, je Překvapilo mě, že to má menší spotřebu než Transalp, kterýho jsem sedlal předtím.. Navíc v kombinaci s velkou nádrží (psáno je 25, vyčerpatelný objem cca. 23)mám podstatně delší dojezd, což se na cestování hodí.

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #25

Lucky-Luke píše: No nic, musím letět do práce, ale moc díky a klidně pište dál, sem moc zvědavej

Nj, já tam mažu ráno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 21:35 | Nahoru | #26

Lucky-Luke píše: A co to neoriginální příslušenství? Dá se sehnat,

nabídka příslušenství je bohatá, u firem Wunderlich a Touratech se toho dá nakoupit tolik, až oči (a peněženka) přechází. Náhradní díly jsou levnější než u japonských motorek, hůř dostupný je servis.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 21:43 | Nahoru | #27
R1100GS je stará těžká vylítaná vrána daleko za zenitem. S velkým Stromem se to nedá stovnávat

Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 22:33 | Nahoru | #28
to bych radši bral DL než 1100gs nic proti ty motorce

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2011 v 00:30 | Nahoru | #29
Ahoj sice nemám 1100Gs ale mám doma 1150 gs moc jsem na něm loni nenajezdil ale můžu říct že to byla trefa do černého tedy pro mě..
až ho pak dostrojím do původního stavu klidně se můžeš stavit očíhnout ho sednout si a tak..
měl jsem možnost sedět a jezdit na Varanoj a musím říct že jsem z tý motorky byl vždy jen unaven když jsem přijel dom a neměl jsem na něm dobrej pocot.když jsem so sednul na bramburku cítil jsem se daleko líp a jistěji prostě to oslovení a bezva pocit hned od začátku!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2011 v 05:42 | Nahoru | #30
bavu staci liat do motora automobilovy olej.staci mineral a filter
udajne pasuje z felicie.
nevyhody pri niektorych kusoch sklbe prevodovka pri jazde konstantnou
rychlostou,zle sa radi a zeru olej-niektore do pol litra na 1000-ale
zase ako som vyssie pisal staci liat automobilovy
ak planujes jazdit i mimo cestu isiel by som do bavoraka
ked chces zazivat viac pocitov z jazdy nie sa iba vozit
tak bavorak ti ich da omnoho viac ako suzuki
pojazdil som na oboch a kvoli pocitom pri jazde by som
ja osobne isiel do GS.ta motorka ma proste dusu
ale ak by som chcel sa iba vozit a cestovat vylucne
asfaltkami tak by som volil suzuki

Naposledy editováno 08.01.2011 08:41:40
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist