paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

(reakce na) Jawablázni

29.4.2013 v 20:11 | Nahoru | #28951

Vlasťák1973 píše: Bimbo-

Tal určo jedu v sobotu,domluvím se s Rancherem,kdy by chtěl vyjet řekl bych,že plná nádrž musí do Rabakova stačit.


Dobrý tak se domluvte s Rancherem.Ve Slaným by mohl bejt spicha a bylo by nás 4.

(reakce na) Jawablázni

29.4.2013 v 20:14 | Nahoru | #28952
bimbo750> V sobotu a na otočku, v tomhle nikde nespím, pořádám 17 akci...

Jawablázni

29.4.2013 v 20:21 | Nahoru | #28953
rancher> tak to se možná ani nepotkáme

Jawablázni

29.4.2013 v 23:06 | Nahoru | #28954
Kdy že to v sobotu vypukává?

Naposledy editováno 29.04.2013 23:06:34

Jawablázni

29.4.2013 v 23:10 | Nahoru | #28955
No, kdy, jakmile tam přijede první účastník a zahlásí - tak jsem tady na ten sud rohozeckýho co mi tu objednal Endy ze Svatavy jinak tuchám že asi nějak odpoledne .

Jawablázni

29.4.2013 v 23:17 | Nahoru | #28956
zdenal> asi kdo jak přijede:)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.4.2013 v 23:20 | Nahoru | #28957
Tak jsem si přečetl seřízení od dočkala a zjistil jsem, že jehla má by´t na 3. zářezu ne na 2. a šroubek bohatosti má být v rozmezí 3/4-1 otáčky...a poksu zda je to nastaveno správně je takový, že při rychlosti 45kmh a 4. rychlosti nemá motor by´t jako 4takt a má plynule kacelerovat:) tak to musím ve čtvrtek doladti..teď mám 1,5 otáčky...:)

Naposledy editováno 29.04.2013 23:32:25

(reakce na) Jawablázni

29.4.2013 v 23:25 | Nahoru | #28958
Kafi> No,pomineme tu trysku.. Ale zjistíš to tak,že rozděláš karbec a na tý trysce je vyražený číslo,co znamená rozměr v setinách mm.
Edit:Ty máš vlastně čtyřku,tak karburátor nemusíš rozdělávat,ale jen ji vyšroubuješ a podíváš se..

Naposledy editováno 29.04.2013 23:27:48

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.4.2013 v 23:33 | Nahoru | #28959
smoula555> ok díky...i když on to Dočkal tam nepíše, takt o zkusím nastavit podle něho..snad to bude lepší:)

(reakce na) Jawablázni

29.4.2013 v 23:41 | Nahoru | #28960
Kafi> Ono záleží v jakým stavu máš taky motor a na každý je potřeba jiný nastavení,protože každej reaguje jinak podle jawího zpracování.Proto je tam ta tolerance a musíš to vyladit tak,že budeš jedině zkoušet..
Tady máš tabulku,kde si můžeš zkontrolovat podle čísla karburátoru,jaký máš osazení.Jestli ti souhlasí trysky a nastavení otáček bohatosti.
http://jawarmaniak.w...ika/karburatory.html
Hlavní trysku by jsi měl mít 92 nebo 115.

Edit: vložení odkazu

Naposledy editováno 29.04.2013 23:52:59

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.4.2013 v 23:55 | Nahoru | #28961
smoula> jojo to je jasné, ale přeci jen když tam máš 1,25 - 1,5 tak je to asi o dost víc než 0,75 - 1...je jasné, že ot musíš zkoušet...ale třeba u mě když mám tu rychlost 45kmh a 4ku tak to v podstatě cuká...rozhodně to plynule nezrychluje a hlavně třeba na trojku to de do otáček super 80-90kmh neí probnlém,ale dáš 4ku a slyšíš jak ten motor vadne,nejde do otáček, jakoby se duší nebo neívm jak to popsat,jede,ale už se blbě vytáčí...ale zase,když roztočim všechny kvalty a při přeřazení rychle přidám na plynu nebo to nechám rozjet tak i na tu čtyřku to to 90-100 jede,ale přijde mírný kopec a otáčky jdou silně dolu..tak to zkusím tak jak to má dočkal..dát tam 0,75-1 otáčku,třeba to bude lepší..

dík> kouknu na to

Naposledy editováno 29.04.2013 23:57:51

Jawablázni

29.4.2013 v 23:57 | Nahoru | #28962
Kafi - jó, kacelerace, to je věda. Ovšem Dočkal psal o kulatejch jawách nemýlím-li se. Teda v tom starým vydání. Jehlu sis zvedal myslím sám aby ti to mastilo 150 ne? Druhej nebo třetí - odkud ale počítáno? Kolikazářezovou máš jehlu? Není ale jehla jako jehla a karbec jako karbec. Už sis dotáhl dráty na tom zadním šišatoidu? Abys cestou nemusel přeplejtat Koukni na svíčky a poznáš, jestli je směs rozumná. Hmmm, každá třinda je tak trochu traktor a čtyřtakt. A chtít akceleraci u čtyřky na čtyřku při 45km/h je divné, zato u "pomaloběžnejch" kulatic normální.

Jawablázni

30.4.2013 v 00:03 | Nahoru | #28963
Bimbam> už to mám docentrované nechal jsme to udělat odborníky:),jehlu mám 4zářezovou, ne jehlu jsem přenastavoval loni na pokyn Čmouda ,jo to o těch svíčkách vím, budeš se divit,ale vždy jsem je měl cihlové...dočkala mi posílal Endy, nicméně i v přiručce ke čtyřce, co jsem četl také je psáno 1,2-1 otáčky..mě jen příjde divné, že u 350 při mírném kopci i v jednom musím hned řadit trojku abych pořád frčel 80-90kmh...nemluvě o tom, že třeba když jedu s ivčou a dohormady máme nějakých 130-140 kg, což nechci někoho urazit, ale je jen o 10-20kg více než lidi, kteří na 350 jezdí běžně, tak do mírného stoupání má co dělat aby těch 80 vůbec udržela...a když tam máš čtyřku na rovině a foukne vítr tak je to rádo, že to na čtyřku vůbec nějak frčí..prostě slyším, že to má zcela jiný zvuk (takový utlumený) oproti 3. rychlosti...třeba minulý víkend jak jsem jel na Orlík, tak jsem jel pořád 3. - 4. protože jakmile bylo mírné,ale oopravdu mírné stoupání a já jel 80kmh na 4ku tak to do toho mírného stoupání moc nechtělo jet,ani když si otočil více plynem, prostě si musel podřadit a jak víš, tka to pak na tu trojku hrozně řve a lítá v otáčkách...

Naposledy editováno 30.04.2013 00:05:46

Jawablázni

30.4.2013 v 00:07 | Nahoru | #28964
U Tasmánce jsem dával jehlu na druhej shora, ale je tam pětizářezová, luftšroubek jsem nědělal podle příručky ale podle ucha a rychlosti klesání otáček po přidání a ubrání plynu, doladil podle barvy svíček a tahu motoru do kopce. Příručkový nastavení je jen hrubý a orientační, platí obecně pro motory a karbecy v dobrým stavu a nevyšochtlaný, ale skoro žádnej z nás nemá novej karbec aby to na něj platilo úplně a bez změn.

(reakce na) Jawablázni

30.4.2013 v 00:08 | Nahoru | #28965
Kafi> Ono na čtyřku 350 zase nějak zázračně nezrychluje,když není vytočená,ale je fakt,že by to měla krásně utáhnout a udržet tu rychlost.Mě napadlo,že když to hned ztrácí a na trojku jedeš 80-90(to už točí docela hodně otáček,že přechod by měl být v pohodě)jak velký máš vůbec vpředu ozubený kolečko? Pokud máš svíčky cihlový,tak směs se zdá v pohodě,ale zkus to nastavit,tak jak má být a zkontroluj ty trysky co tam máš.

Jawablázni

30.4.2013 v 00:10 | Nahoru | #28966
Bimbam> promiň mám vlastně taky 5 zářezovou...teď ji mám u prostřed, tzn. dva shora a dva zespoda jsou volné..no a jak si to ladil teda podle tahu do kopce...to je to,že nevim právě co je dobře a co dobře není...nechci aby mi to lítalo 130kmh ale aby to prostě i proti mírnému větru nebo ve dvou do mírného sotupání jelo 80kmh pořád i na tu 4ku jak tvrdíš ty, že to 80 jed epořád kopec nekopec v jednom i ve dvou..jak máš teda bohatost, kolik otáček..?

Jawablázni

30.4.2013 v 00:14 | Nahoru | #28967
Místo podřazení jsi měl trochu ubrat plyn,tím malinko ochudit směs a ono by se to rozjelo. Jezdím na všech svejch třindách tak nejvejš na centimet otočení heftu a čtyřku řadím při šedesáti. A jede to kopec nekopec, vítr nevítr. Nebo počkej na Rabakov, on ti to tam Zdenál vysvětlí a když bude mít dobrou náladu a dojede tam, tak třeba i sešteluje.

Jawablázni

30.4.2013 v 00:15 | Nahoru | #28968
smoula> to netuším jaké tam je kolečko, na trisky kouknu asi až v Rabakově,dřív se k tomu nedostanu. Jako takhle, když jedu vyloženě po rovince a tu trojku roztáhnu na těch 80-90, dám čtverku,jedu sám tak to na to kiolo zrychlí v pohodě,ale třeba dneska jsem takhle jel,roztáhl trojku,dal čtyřku,přišel mírnější kopec a úplně si slyšel jak se tlumí zvuk tzn. ztrácí výkon na tu čtverku...dal jsme za tři..kopec vyfrčel na trojku 80kou,dal čtyřku a na rovince zase dostal těch 90-100...to samé bylo při jízdě ve dvou,když začal foukat protivítr...nebo když sem jel do mírného kopce...jako na rovinkách problém není,ale do teho kopce mírného mě to fakt štve..protože trojku točíš hodně a čtyřka to neutáhne...nevím jak ten motor má správně jet..na jiné 634 jsem nikdy nejel...ale pokud se to má řídit jen barvou svíček, tak to seřídím podle nich...ale myslel jsem, že právě 350 má i do mírného kopce na tu čtyřku tech 80-90 utáhnou v pohodě..v jednom i třeba ve dvou lehčích lidech..

Jawablázni

30.4.2013 v 00:17 | Nahoru | #28969
Bimbam>jo to já taky jezdím na čtvrt plynu normálně po rovince a čtyřku taky zařadím v 60ti,ale jak příjde kopec a né moc prudký, tak ty čtyřka jde do háje a chce to trojku, co žmi právě nesedí s tím co říkáš ty...doufám, že mi to tam seštelujete a vysvětlíe konečně při praxy co a jak a podle čeho to štelovat...

Jawablázni

30.4.2013 v 00:21 | Nahoru | #28970
Dej to na druhej zářez shora a pak uvidíš. Já otáčky luftšroubku neřeším - u každý třindy to mám jinak, podle toho jak se chová motor a karbec dohromady. A jezdějí tak nějak stejně ať je to čtyřka nebo osmička. Dokonce bych řekl že čtyřky o fous líp. V sobotu proti silnýmu větru před blížící se bouřkou a i do kopce dlouhého, devadesát bez problému ani ne na čtvrt plynu. S plynem si musíš hrát a ne za něj jen tahat

Jawablázni

30.4.2013 v 00:23 | Nahoru | #28971
Co je to "při praxy" ?? Tento patvar neznám a nevím co značí

Jawablázni

30.4.2013 v 00:23 | Nahoru | #28972
bimbam> kurňa, tak to mám fakt asi špatně seštelované...musíš se mi na to kouknout...tohle by moje čtyřka nikdy nejela takhle právě a to je to co mě vadí a drásá

Jawablázni

30.4.2013 v 00:28 | Nahoru | #28973
Ladění při jízdě do kopce je jednoduchý, prostě shejbneš svůj majestát za jízdy a pohneš si luftšroubkem na karbecu. Líp se to dělá bez rukavice, jen prstama. Nebo ten kopec holt jedeš několikrát a pokaždý dole pod kopcem dáš šroubek třeba o osminu otáčky jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.4.2013 v 00:38 | Nahoru | #28974
ok a když mi to při jízdě do kopce na čtyřku ztrácí výkon tzn má to udušenější zvuk tak povytočit nabo zašroubovat?

(reakce na) Jawablázni

30.4.2013 v 00:40 | Nahoru | #28975
Kafi> Když to ztrácí a myslíš si,že je to směsí,tak obohatit,tzn šroubek zašroubovat.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.4.2013 v 00:41 | Nahoru | #28976
smoula> díky..

(reakce na) Jawablázni

30.4.2013 v 00:49 | Nahoru | #28977
Kafi> Ono se to těžko takhle radí po netu,protože nejlepší když to slyšíš jak motor jde.U jawy to může bejt hlavně několik věcí najednou a musíš to vzít vylučovací metodou.. Koukni na to nastavení karburátoru(trysky,jehla a tak,ale pořád mi tam nehraje když říkáš,že svíčky mají dobrou barvu..),jaký máš ozubený kolečko vpředu,nevím jak jsou na tom válce,kolik to má nalítáno a jakou to má kompresi,třeba to lepší už nebude a chtělo by to výbrus nebo třeba jen kroužky..

Jawablázni

30.4.2013 v 00:50 | Nahoru | #28978
Vadí a drásá - jezdi chvilku na fichtlu a bude ti pak připadat že sedíš v tryskáči a ne na Nastě. Nastavit se to dá skoro vždycky dvojím způsobem - aby to žralo sedm a lítalo a taky aby to mělo rozumnou spotřebu ale pak už to tolik nelítá ale ještě to jede. Trochu základní péče o vejfuk udělá taky dost. Nemůžeš ale chtít od čtyřicet let starý motorky aby lítala jak prase, žejo.

Jawablázni

30.4.2013 v 00:55 | Nahoru | #28979
Jo Kafi a co to tvý podpálený a fouklý těsnění pod hlavou? To má taky vliv - komprese ti frní do kytek.

Jawablázni

30.4.2013 v 01:00 | Nahoru | #28980
Bimbam> vše už utěsněno,i kolena a tlumiče:)uzž to fouká jen výfukama:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist