petridas píše: tak nejak sme se bavili v kopcanech o tom zda ma vubec cenu jezdit kdyz lidi podvadeji! a bavili sme se o tom ze by chtelo nastavit jasne pravidla ,ktere by se kontrolovali urcenym clovekem ,ktereho by sme si urcili ,proste neo podobneho jako to maji v 250sp!! co vy na to udelat nejake sezeni a pomluvit o tom??
neplatíte si za tuto práci AČR???? a nově ČSMS???
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"
petridas píše: jo pod csms se snad neco pohnulo a melo by se hybat i dal tak sem zvedav
no myslím, že nejde jen o to aby někdo kontroloval, že jestli se nějaký jezdec nespletl a nenamontoval si větší karbec Myslím, že za ty peníze co AČR inkasuje (jezdci, organizátoři, do nás - stát) by měl poskytovat daleko více Stále je to jen pokladnička, kterou si někdo pravidelně vybírá Holt, pokud si lidé neozvou a nebudou stále požadovat služby za to co si platí, tak to pojede takto dále...1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
Bavili jsme se o tom po Radvanicích, a Indián navrhl, že by bylo dobré, abychom se domluvili na schůzi v Těrlicku, kde by se nás SPčkařů sešlo co nejvíc (pátek, nebo sobota?) s tím že by u toho za ČSMS výbor někdo byl (aspoň dva něbo tři, třeba Michal, Petr Civín, Vašek Svoboda,Petr Ožana,...) pak někdo z technických komisařů, udělal by se normálně zápis s návrhy od jezdců, a tím pádem se tam všichni můžou kolektivně domluvit třeba na změnách v řádech a naopak na tom, co je třeba striktně dodržovat a hlavně striktně kontrolovat...takže bychom se třeba tady a na FB mohli zatím předběžně domluvit na kdy...ono totiž tyto problémy se týjkají hlavně nás SPček co se týče "rychlých" motorek...
Na FB zatím padlo aby byl jasně dán karburátor a objem motoru a to by se mělo i kontrolovat. Ostatní věci by se probrali v diskuzi...
Další návrh byl, abychom stejně jako u SP250 měli mezi sebou sami někoho, kdo to pohlídá.
Automatická kontrola karburátorů u prvních třech a pak třeba namátkou další dva, ne jen kouknout na označení ale opravdu zkontrolovat průměr.
Tak navrhněte kdy a kdyžtak to pošlete i dál, ale to se případně objedem i v Těrlicku. A klidně i sem házejte názory.
Naposledy editováno 25.07.2012 11:07:43
Veronika-Suzuki píše: Zatím se o tom bavíme na FB, ale pro SPčkaře i tady:
Bavili jsme se o tom po Radvanicích, a Indián navrhl, že by bylo dobré, abychom se domluvili na schůzi v Těrlicku, kde by se nás SPčkařů sešlo co nejvíc (pátek, nebo sobota?) s tím že by u toho za ČSMS výbor někdo byl (aspoň dva něbo tři, třeba Michal, Petr Civín, Vašek Svoboda,Petr Ožana,...) pak někdo z technických komisařů, udělal by se normálně zápis s návrhy od jezdců, a tím pádem se tam všichni můžou kolektivně domluvit třeba na změnách v řádech a naopak na tom, co je třeba striktně dodržovat a hlavně striktně kontrolovat...takže bychom se třeba tady a na FB mohli zatím předběžně domluvit na kdy...ono totiž tyto problémy se týjkají hlavně nás SPček co se týče "rychlých" motorek...
Na FB zatím padlo aby byl jasně dán karburátor a objem motoru a to by se mělo i kontrolovat. Ostatní věci by se probrali v diskuzi...
Další návrh byl, abychom stejně jako u SP250 měli mezi sebou sami někoho, kdo to pohlídá.
Automatická kontrola karburátorů u prvních třech a pak třeba namátkou další dva, ne jen kouknout na označení ale opravdu zkontrolovat průměr.
Tak navrhněte kdy a kdyžtak to pošlete i dál, ale to se případně objedem i v Těrlicku. A klidně i sem házejte názory.
nechci Vám do toho kecat, ale myslím, že pokud stanovíte jasně co je podvod a co se bude kontrolovat, tak bych to asi rozdělil do skupin podle toho jestli je to zásadní věc, nebo jde o podvod menšího významu. Ke každé kategorii bych definoval jasný trest pro jezdce v případě provinění. Jestli se někdo splete a závodí s velkým karburátorem (mluvím o jezdcích kteří jezdí dlouho a ví co a jak... ), tak podle mě by měl viník dostat distanc na několik závodů..
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
tak by měl tech komisar poznat už od pohledu
zda je karbec o.k. nebo není....
nebo to není vidět na první pohled??
nevím...nejsem znalej
pokud tedy jezdec přijde se správným karbcem na TK
a pak si před závodem vymění za jinej
tak tomu lze zamezit např plombou
pak by třeba stačilo při TK dát nějakou plombu
a třeba by stačilo aby pak komisaři na roštu
prošli namátkou nějaký motorky a podívali se na neporušenou plombu
anebo jsem tady někde psal
že se můžete domluvit na pravidlech
aby první tři nebo prvních pět šli povinně na kontrolu
bez toho, aby někdo podával protest
vova navrhuje trest...
pokud by tedy komisaři na někoho přišli
samozřejmě ho pošlou z roštu pryč
a myslím, že by to pro onoho provinilce
byl dostaečnej trest...ta ostuda
Naposledy editováno 25.07.2012 13:05:50
Vova píše: no myslím, že nejde jen o to aby někdo kontroloval, že jestli se nějaký jezdec nespletl a nenamontoval si větší karbec Myslím, že za ty peníze co AČR inkasuje (jezdci, organizátoři, do nás - stát) by měl poskytovat daleko více Stále je to jen pokladnička, kterou si někdo pravidelně vybírá Holt, pokud si lidé neozvou a nebudou stále požadovat služby za to co si platí, tak to pojede takto dále...
vova ...
myslím to je tak
na TK se jde s karbcem O.K.
a před závodem se vymění
čili jak píšu v příspěvku výše
zda by to tak šlo ošetřit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"
petridas píše: a kdo ty plomby zaplati?? eeto neprojde! ale podle mne by mohlo projit to ze automaticky prvnich pet jde na kontrolu po zavode ale ne jen mrknout ,ale pekne vyndat a promerit ! myslim karbce! a pokud by byl problem tak dalsi
a to by jako plomba stála nějakej majlant??
neblbni....
a s tou kontrolou....
napsal jsem že namátkovou kontrolu plomb na roštu
a prvních 5 v cíli
rozdělat a proměřit
můžeš namítnout ...a kdo bude platit nějaký přístroje na měření....
a kdo bude ručit za to,že to bude změřený dobře a ferově
petridas píše: jinak ty rady bych nechal tak jak sou v ramci AA! ale proste bych jen zacal kontrolovat ty karburatory a pokud by bylo podezreni tak i obsah!!ale zbytek dle stavajicich radu a to z toho duvodu ze pokud by treba nekdo zavodil tam i tam aby nemusel mit dve motorky nebo aby nemusel vsechno prehazovat pac pokud to vyjde co naplanoval pan Puskar tak myslim ze zazijeme odliv zavodniku z prirody smerek k dromum!
Myslím že odliv z přírodních okruhů nehrozí, ať už se na dromech vymyslí co chce (což bude asi výše startovného?, nic moc jinýho to totiž neovlivní). Maximálně nastane to, že by se někteří svezli i na dromu (a to ještě spíš na tom, co budou mít blízko), což je v pohodě a tak by to snad i mělo být.
Pokud se většina shodne na změně v řádech v rámci "drobností", tak v tom takovej problém nevidím, protože kolik lidí jede i AA?
Naposledy editováno 25.07.2012 14:06:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"
Larry píše: a to by jako plomba stála nějakej majlant??
neblbni....
a s tou kontrolou....
napsal jsem že namátkovou kontrolu plomb na roštu
a prvních 5 v cíli
rozdělat a proměřit
můžeš namítnout ...a kdo bude platit nějaký přístroje na měření....
a kdo bude ručit za to,že to bude změřený dobře a ferově
Larry ty jsi evidentně nikdy nepodváděl a nevíš jak se to dělá
Často si vzpomenu na roky 197x kdy naši kralovali na JAWAch na šestidenní. Tehdy se kladl důraz především na spolehlivost než na rychlost. Vše se plombovalo a kontrolovalo. Táta jednoho naše reprezentanta mě často vyprávěl jak naši se v noci vloupali do depa a generálkovali po tmě své motorky. Pak jsme si ve Světě Motorů četli jak naši reprezentanti vyhráli na kvalitních motorkách které vyrobili naši dělníci a technici. Protože ti zlí kapitalisté neuměli podvádět, tak vypadli na poruchy, nebo je chytli při výměnách
Vova píše: Larry ty jsi evidentně nikdy nepodváděl a nevíš jak se to dělá
Často si vzpomenu na roky 197x kdy naši kralovali na JAWAch na šestidenní. Tehdy se kladl důraz především na spolehlivost než na rychlost. Vše se plombovalo a kontrolovalo. Táta jednoho naše reprezentanta mě často vyprávěl jak naši se v noci vloupali do depa a generálkovali po tmě své motorky. Pak jsme si ve Světě Motorů četli jak naši reprezentanti vyhráli na kvalitních motorkách které vyrobili naši dělníci a technici. Protože ti zlí kapitalisté neuměli podvádět, tak vypadli na poruchy, nebo je chytli při výměnách
ale no tak sorry,že sem namíchal do debaty......
na motorce upravit....
např:
[img] vůbec....
tady se spílá na adresu AČR nebo ČSMS že se jim platí
tak ať se starají o to,aby motorky byly fér...
to nějak na hlavu....
zrovna v dakšnech platí takovej "Zákon"
že je to fajn parta
tak tedy proč se najdou někteří, co to porušují.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"
Topper píše: Larry> myslím si že todle není špatný nápad.Byl bych pro!aby se zavedly nějaké blomby.je to asi jediné řešení které by fungovalo!
to je nejvetsi blbost a kdo to bude chodit kazdy trening plombovat
aprilialibor píše: to je nejvetsi blbost a kdo to bude chodit kazdy trening plombovat
no vidíš taky fakt
v sobotu při treninkách je potřeba motor rozdělávat
pak by byla plomba porušená
a musel by technikář dávat novou
no tak si můj nápad pragmaticky rozcupoval
edit
tak to necháme při starým systému
nebo jakej máš návrh ty libore??
Naposledy editováno 25.07.2012 16:42:36
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
aprilialibor píše: spiše by chtelo proste nejake provizorni parfurme a vytypovat lidi kteři by to chteli delat a kteři by to obchazeli
hezky to píšeš....
by chtělo...prostě nějaké...
třeba PRODUCTION COMMANDO
já myslím,že jste všichni dobrá parta
že si vidíte nejenom do talíře
ale i pod kapoty
tak si třeba teď dá každej majzla
1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"
jinak co se tyka plombovani tak by to chtelo se domluvit primo na svazu at uz csms nebo acr ze je potreba to osefovat a co by stim hodlali udelat! jinak bavili sme seprave v kopcanech ze by chtelo udelat schuzku jezdcu ,pac kdyz sme se byli schopni sejit na foceni tak se urcite sejdem i u teto pravidlove schuzky!
petridas píše: tak verco ja myslim ze odliv hrozi!nerikam ze horicim ,ale prave takovym kopcanum myslim ze urcite!
jinak co se tyka plombovani tak by to chtelo se domluvit primo na svazu at uz csms nebo acr ze je potreba to osefovat a co by stim hodlali udelat! jinak bavili sme seprave v kopcanech ze by chtelo udelat schuzku jezdcu ,pac kdyz sme se byli schopni sejit na foceni tak se urcite sejdem i u teto pravidlove schuzky!