Téma: Chtel bych postavit "daksnu"
10.11.2008 v 13:23
zdravim borci ! ctu tady vsechno mozne ohledne motosportu a okruhovek !kazdy tady stavi nejako sestku nebo litra a pac ja na to zatim nemam ale povozit bych se chtel taky tak sem prisel na to ze "daksny" sou pro me jak delany! /teda az na tu mou vahu / proto bych se chtel zeptat nekoho kdo to jezdi nebo jezdil a chodi tady na forum ,jestli by mi nemohl poradit popr.hodit nejakej odkaz abych byl chytrejsi!halvne mi de oto co tam muze a co uz nesmi byt aby to splnovalo kriteria! zatim diky

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

24.7.2012 v 19:23 | Nahoru | #2731

petridas píše: tak nejak sme se bavili v kopcanech o tom zda ma vubec cenu jezdit kdyz lidi podvadeji! a bavili sme se o tom ze by chtelo nastavit jasne pravidla ,ktere by se kontrolovali urcenym clovekem ,ktereho by sme si urcili ,proste neo podobneho jako to maji v 250sp!! co vy na to udelat nejake sezeni a pomluvit o tom??


neplatíte si za tuto práci AČR???? a nově ČSMS???

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

24.7.2012 v 19:57 | Nahoru | #2732
jo pod csms se snad neco pohnulo a melo by se hybat i dal tak sem zvedav

Chtel bych postavit "daksnu"

24.7.2012 v 19:57 | Nahoru | #2733
Vova: Však v Radvanicích už konečně snad prvně nějaká kontrola proběhla !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

24.7.2012 v 21:00 | Nahoru | #2734

petridas píše: jo pod csms se snad neco pohnulo a melo by se hybat i dal tak sem zvedav

no myslím, že nejde jen o to aby někdo kontroloval, že jestli se nějaký jezdec nespletl a nenamontoval si větší karbec Myslím, že za ty peníze co AČR inkasuje (jezdci, organizátoři, do nás - stát) by měl poskytovat daleko více Stále je to jen pokladnička, kterou si někdo pravidelně vybírá Holt, pokud si lidé neozvou a nebudou stále požadovat služby za to co si platí, tak to pojede takto dále...

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

24.7.2012 v 21:01 | Nahoru | #2735
Vova>

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 11:00 | Nahoru | #2736
Zatím se o tom bavíme na FB, ale pro SPčkaře i tady:

Bavili jsme se o tom po Radvanicích, a Indián navrhl, že by bylo dobré, abychom se domluvili na schůzi v Těrlicku, kde by se nás SPčkařů sešlo co nejvíc (pátek, nebo sobota?) s tím že by u toho za ČSMS výbor někdo byl (aspoň dva něbo tři, třeba Michal, Petr Civín, Vašek Svoboda,Petr Ožana,...) pak někdo z technických komisařů, udělal by se normálně zápis s návrhy od jezdců, a tím pádem se tam všichni můžou kolektivně domluvit třeba na změnách v řádech a naopak na tom, co je třeba striktně dodržovat a hlavně striktně kontrolovat...takže bychom se třeba tady a na FB mohli zatím předběžně domluvit na kdy...ono totiž tyto problémy se týjkají hlavně nás SPček co se týče "rychlých" motorek...

Na FB zatím padlo aby byl jasně dán karburátor a objem motoru a to by se mělo i kontrolovat. Ostatní věci by se probrali v diskuzi...

Další návrh byl, abychom stejně jako u SP250 měli mezi sebou sami někoho, kdo to pohlídá.

Automatická kontrola karburátorů u prvních třech a pak třeba namátkou další dva, ne jen kouknout na označení ale opravdu zkontrolovat průměr.

Tak navrhněte kdy a kdyžtak to pošlete i dál, ale to se případně objedem i v Těrlicku. A klidně i sem házejte názory.


Naposledy editováno 25.07.2012 11:07:43

Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 11:18 | Nahoru | #2737
Dávat větší objem motoru, to je podvod na diskvalifikaci jezdce aspoň na rok, podobně i další !úpravy, včetně karburátorů! Jinak co změnit ten karburátor na větší? Aspoň by to líp jelo...

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 12:11 | Nahoru | #2738

Veronika-Suzuki píše: Zatím se o tom bavíme na FB, ale pro SPčkaře i tady:

Bavili jsme se o tom po Radvanicích, a Indián navrhl, že by bylo dobré, abychom se domluvili na schůzi v Těrlicku, kde by se nás SPčkařů sešlo co nejvíc (pátek, nebo sobota?) s tím že by u toho za ČSMS výbor někdo byl (aspoň dva něbo tři, třeba Michal, Petr Civín, Vašek Svoboda,Petr Ožana,...) pak někdo z technických komisařů, udělal by se normálně zápis s návrhy od jezdců, a tím pádem se tam všichni můžou kolektivně domluvit třeba na změnách v řádech a naopak na tom, co je třeba striktně dodržovat a hlavně striktně kontrolovat...takže bychom se třeba tady a na FB mohli zatím předběžně domluvit na kdy...ono totiž tyto problémy se týjkají hlavně nás SPček co se týče "rychlých" motorek...

Na FB zatím padlo aby byl jasně dán karburátor a objem motoru a to by se mělo i kontrolovat. Ostatní věci by se probrali v diskuzi...

Další návrh byl, abychom stejně jako u SP250 měli mezi sebou sami někoho, kdo to pohlídá.

Automatická kontrola karburátorů u prvních třech a pak třeba namátkou další dva, ne jen kouknout na označení ale opravdu zkontrolovat průměr.

Tak navrhněte kdy a kdyžtak to pošlete i dál, ale to se případně objedem i v Těrlicku. A klidně i sem házejte názory.


nechci Vám do toho kecat, ale myslím, že pokud stanovíte jasně co je podvod a co se bude kontrolovat, tak bych to asi rozdělil do skupin podle toho jestli je to zásadní věc, nebo jde o podvod menšího významu. Ke každé kategorii bych definoval jasný trest pro jezdce v případě provinění. Jestli se někdo splete a závodí s velkým karburátorem (mluvím o jezdcích kteří jezdí dlouho a ví co a jak... ), tak podle mě by měl viník dostat distanc na několik závodů..

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 13:04 | Nahoru | #2739
když jde SP125 na technickou
tak by měl tech komisar poznat už od pohledu
zda je karbec o.k. nebo není....

nebo to není vidět na první pohled??
nevím...nejsem znalej

pokud tedy jezdec přijde se správným karbcem na TK
a pak si před závodem vymění za jinej
tak tomu lze zamezit např plombou

pak by třeba stačilo při TK dát nějakou plombu
a třeba by stačilo aby pak komisaři na roštu
prošli namátkou nějaký motorky a podívali se na neporušenou plombu

anebo jsem tady někde psal
že se můžete domluvit na pravidlech
aby první tři nebo prvních pět šli povinně na kontrolu

bez toho, aby někdo podával protest

vova navrhuje trest...
pokud by tedy komisaři na někoho přišli
samozřejmě ho pošlou z roštu pryč
a myslím, že by to pro onoho provinilce
byl dostaečnej trest...ta ostuda

Naposledy editováno 25.07.2012 13:05:50

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 13:08 | Nahoru | #2740

Vova píše: no myslím, že nejde jen o to aby někdo kontroloval, že jestli se nějaký jezdec nespletl a nenamontoval si větší karbec Myslím, že za ty peníze co AČR inkasuje (jezdci, organizátoři, do nás - stát) by měl poskytovat daleko více Stále je to jen pokladnička, kterou si někdo pravidelně vybírá Holt, pokud si lidé neozvou a nebudou stále požadovat služby za to co si platí, tak to pojede takto dále...



vova ...
myslím to je tak
na TK se jde s karbcem O.K.
a před závodem se vymění

čili jak píšu v příspěvku výše
zda by to tak šlo ošetřit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 13:14 | Nahoru | #2741
Larry> myslím si že todle není špatný nápad.Byl bych pro!aby se zavedly nějaké blomby.je to asi jediné řešení které by fungovalo!

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 13:31 | Nahoru | #2742
a kdo ty plomby zaplati?? eeto neprojde! ale podle mne by mohlo projit to ze automaticky prvnich pet jde na kontrolu po zavode ale ne jen mrknout ,ale pekne vyndat a promerit ! myslim karbce! a pokud by byl problem tak dalsi

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 13:34 | Nahoru | #2743
jinak ty rady bych nechal tak jak sou v ramci AA! ale proste bych jen zacal kontrolovat ty karburatory a pokud by bylo podezreni tak i obsah!!ale zbytek dle stavajicich radu a to z toho duvodu ze pokud by treba nekdo zavodil tam i tam aby nemusel mit dve motorky nebo aby nemusel vsechno prehazovat pac pokud to vyjde co naplanoval pan Puskar tak myslim ze zazijeme odliv zavodniku z prirody smerek k dromum!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 13:41 | Nahoru | #2744

petridas píše: a kdo ty plomby zaplati?? eeto neprojde! ale podle mne by mohlo projit to ze automaticky prvnich pet jde na kontrolu po zavode ale ne jen mrknout ,ale pekne vyndat a promerit ! myslim karbce! a pokud by byl problem tak dalsi



a to by jako plomba stála nějakej majlant??
neblbni....

a s tou kontrolou....
napsal jsem že namátkovou kontrolu plomb na roštu

a prvních 5 v cíli
rozdělat a proměřit

můžeš namítnout ...a kdo bude platit nějaký přístroje na měření....
a kdo bude ručit za to,že to bude změřený dobře a ferově

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 14:05 | Nahoru | #2745

petridas píše: jinak ty rady bych nechal tak jak sou v ramci AA! ale proste bych jen zacal kontrolovat ty karburatory a pokud by bylo podezreni tak i obsah!!ale zbytek dle stavajicich radu a to z toho duvodu ze pokud by treba nekdo zavodil tam i tam aby nemusel mit dve motorky nebo aby nemusel vsechno prehazovat pac pokud to vyjde co naplanoval pan Puskar tak myslim ze zazijeme odliv zavodniku z prirody smerek k dromum!



Myslím že odliv z přírodních okruhů nehrozí, ať už se na dromech vymyslí co chce (což bude asi výše startovného?, nic moc jinýho to totiž neovlivní). Maximálně nastane to, že by se někteří svezli i na dromu (a to ještě spíš na tom, co budou mít blízko), což je v pohodě a tak by to snad i mělo být.

Pokud se většina shodne na změně v řádech v rámci "drobností", tak v tom takovej problém nevidím, protože kolik lidí jede i AA?

Naposledy editováno 25.07.2012 14:06:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 14:16 | Nahoru | #2746

Larry píše: a to by jako plomba stála nějakej majlant??
neblbni....

a s tou kontrolou....
napsal jsem že namátkovou kontrolu plomb na roštu

a prvních 5 v cíli
rozdělat a proměřit

můžeš namítnout ...a kdo bude platit nějaký přístroje na měření....
a kdo bude ručit za to,že to bude změřený dobře a ferově


Larry ty jsi evidentně nikdy nepodváděl a nevíš jak se to dělá
Často si vzpomenu na roky 197x kdy naši kralovali na JAWAch na šestidenní. Tehdy se kladl důraz především na spolehlivost než na rychlost. Vše se plombovalo a kontrolovalo. Táta jednoho naše reprezentanta mě často vyprávěl jak naši se v noci vloupali do depa a generálkovali po tmě své motorky. Pak jsme si ve Světě Motorů četli jak naši reprezentanti vyhráli na kvalitních motorkách které vyrobili naši dělníci a technici. Protože ti zlí kapitalisté neuměli podvádět, tak vypadli na poruchy, nebo je chytli při výměnách

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 14:22 | Nahoru | #2747

Vova píše: Larry ty jsi evidentně nikdy nepodváděl a nevíš jak se to dělá
Často si vzpomenu na roky 197x kdy naši kralovali na JAWAch na šestidenní. Tehdy se kladl důraz především na spolehlivost než na rychlost. Vše se plombovalo a kontrolovalo. Táta jednoho naše reprezentanta mě často vyprávěl jak naši se v noci vloupali do depa a generálkovali po tmě své motorky. Pak jsme si ve Světě Motorů četli jak naši reprezentanti vyhráli na kvalitních motorkách které vyrobili naši dělníci a technici. Protože ti zlí kapitalisté neuměli podvádět, tak vypadli na poruchy, nebo je chytli při výměnách



ale no tak sorry,že sem namíchal do debaty......

Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 14:28 | Nahoru | #2748
taky jde o to, zda VŠICHNI co jedou SPP vědí co se může nebo spíše nesmí
na motorce upravit....

např:
[img] vůbec....
tady se spílá na adresu AČR nebo ČSMS že se jim platí
tak ať se starají o to,aby motorky byly fér...

to nějak na hlavu....

zrovna v dakšnech platí takovej "Zákon"
že je to fajn parta

tak tedy proč se najdou někteří, co to porušují.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 16:01 | Nahoru | #2749

Topper píše: Larry> myslím si že todle není špatný nápad.Byl bych pro!aby se zavedly nějaké blomby.je to asi jediné řešení které by fungovalo!



to je nejvetsi blbost a kdo to bude chodit kazdy trening plombovat

Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 16:01 | Nahoru | #2750
nekdo si koupi blombovaci sadu

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 16:25 | Nahoru | #2751

aprilialibor píše: to je nejvetsi blbost a kdo to bude chodit kazdy trening plombovat



no vidíš taky fakt
v sobotu při treninkách je potřeba motor rozdělávat
pak by byla plomba porušená
a musel by technikář dávat novou

no tak si můj nápad pragmaticky rozcupoval

edit
tak to necháme při starým systému

nebo jakej máš návrh ty libore??

Naposledy editováno 25.07.2012 16:42:36

Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 16:43 | Nahoru | #2752
žádný při starým - pěkně prvních pět po závodu zkontrolovat - nebo i namátkou, jak psal Petridas a jak se stalo v Radvanicích. A hned jsem měla Matýska na bedně, jak jsem prorokovala Jen domyslet asi potrestání - i když ta ostuda je taky masivní - i na FB pro dotyčného !

Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 16:43 | Nahoru | #2753
Larry - dobře, že jsi to doplnil o tu poslední větu !!

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 16:46 | Nahoru | #2754
spiše by chtelo proste nejake provizorni parfurme a vytypovat lidi kteři by to chteli delat a kteři by to obchazeli

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 16:56 | Nahoru | #2755

aprilialibor píše: spiše by chtelo proste nejake provizorni parfurme a vytypovat lidi kteři by to chteli delat a kteři by to obchazeli



hezky to píšeš....
by chtělo...prostě nějaké...

třeba PRODUCTION COMMANDO

já myslím,že jste všichni dobrá parta
že si vidíte nejenom do talíře
ale i pod kapoty

tak si třeba teď dá každej majzla

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 20:52 | Nahoru | #2756
tak verco ja myslim ze odliv hrozi!nerikam ze horicim ,ale prave takovym kopcanum myslim ze urcite!
jinak co se tyka plombovani tak by to chtelo se domluvit primo na svazu at uz csms nebo acr ze je potreba to osefovat a co by stim hodlali udelat! jinak bavili sme seprave v kopcanech ze by chtelo udelat schuzku jezdcu ,pac kdyz sme se byli schopni sejit na foceni tak se urcite sejdem i u teto pravidlove schuzky!

Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 21:24 | Nahoru | #2757
....můj názor je takový,že "omylem", tam někdo jiný karburátor nedá!..vůbec nechápu, kdo a proč má zapotřebí to dělat!...jasně,ano,chce vyhrát!...ale kdo to udělá,a je jasné že vědomě,tak "dištanc" na celou sezonu..v případě taky finanční postih!..prostě exemplárně to trestat!

(reakce na) Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 21:26 | Nahoru | #2758

petridas píše: tak verco ja myslim ze odliv hrozi!nerikam ze horicim ,ale prave takovym kopcanum myslim ze urcite!
jinak co se tyka plombovani tak by to chtelo se domluvit primo na svazu at uz csms nebo acr ze je potreba to osefovat a co by stim hodlali udelat! jinak bavili sme seprave v kopcanech ze by chtelo udelat schuzku jezdcu ,pac kdyz sme se byli schopni sejit na foceni tak se urcite sejdem i u teto pravidlove schuzky!

To plombovani je blbost. Jak to budeš přetyskovavat chytraku? Stači vrazit trn o prumeru 28mm do karburatoru, a maš zmeřeno. Pak neni co řešit.

Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 21:29 | Nahoru | #2759
mates tak jestli si to cetl cele tak ja to nenavrhnul!!

1 reakcí na tento příspěvek Chtel bych postavit "daksnu"

25.7.2012 v 21:38 | Nahoru | #2760
Tak sory, ale stejne je to blbost. Jedine že bych ten karbec mel přivazanej na řetezu abych ho moh vyndavat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist