paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

Jawablázni

5.4.2013 v 10:23 | Nahoru | #27301
Kafi - podstatný omyl, třeba moje konopnice je bastlem urážlivým příšerným, i když ze vzdálenosti třeba pěti metrů to ještě není tak strašně znát.Při bližším ohledání stroje se člověk, který má rád jawy téměř zděsí. Ten kdo se na ní podepsal a zkrosil ji, tomu bych pazoury urazil u samýho ramene. Probíhá postupná oprava do normálního stavu. Tasmánskej čert je bastl neurážlivej, dotaženej do konce a esteticky vypadající - i ti, kteří ho viděli před ranním výjezdem na jarní setkání, říkali že to vypadá hezky i když je to bastl z osmdesátejch či počátku devadesátejch let. Čmoud si ho dokonce vyfotil.

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 10:31 | Nahoru | #27302

Sema píše: A nemluvil náhodou Memfis o nějakém ostřejším svezení na okruhu?? Na něco takového si matně vzpomínám.


to si právě nepamatuju, vím že se to někde probíralo a padaly tam návrhy Sosnová, Mýto nebo Písek...

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 10:32 | Nahoru | #27303

Kafi píše: to s tou jízdou..tady to nebylo určitě


to já si právě nepamatuju proto se ptám

Jawablázni

5.4.2013 v 10:36 | Nahoru | #27304
Já myslím že se plkalo o Mýtě - teda aspoň loni v červnu, kdy se u nás Memfis zdržel dva dny.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.4.2013 v 10:38 | Nahoru | #27305
Ale jestli se plkalo per huba a nebo i tady na elektronické žvanírně taky už nevím. Možné je že i oběma způsoby se to probíralo. Ale o Písku jsme nemluvili.

Naposledy editováno 05.04.2013 11:07:59

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 10:40 | Nahoru | #27306

Bimbam píše: Martin - nedávaly se na Kalify první (bohužel problematický) oilmajstry ? To by mohl být jeden z kamenů úrazů.

Edit - tak jsem koukl k Milanovi do jeho databáze strojů - spíš časté problémy s elektrikou než že by něco s olejem pro benál.



Bimbame ano, ale i na oilmasteru neshledám problém. Soused staré čerpadlo jezdil a jezdí 30 let a já ho na své 175/476 měl také. Chodilo perfektně a já se divím, jak ho někdo může označit za problematické. Když ho rozebereš, zjistíš, že tam nemá co odejít. Stačí si jen hlídat lanka a občas mknout na odvzušnění. Jaký jsi měl s čerpadlem problém?

Jawablázni

5.4.2013 v 10:51 | Nahoru | #27307
Já těď taky špekuluju o tom zda na Bizonu oil majstr zapojit, či nikoliv.Problém je ,že nevím délku lanka (hlavně tu část co kouká z bovdenu) na ovládání kladek čerpadla.

Jawablázni

5.4.2013 v 10:58 | Nahoru | #27308
Udělej si ho na míru. Nebo mezi bowdeny vlož šponovák co je na spojce. Pak to doladíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:00 | Nahoru | #27309
Bimbam> no a bude se něco dít???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:08 | Nahoru | #27310
Bimbam> Děkuji za osvětlení. I tak si ale myslím, že je to docela individuální věc a záleží na vkusu. Nechá se říct, že nějaká úprava se bude líbit většímu počtu lidí, než jiná, ale na druhé straně záleží, mezi jakými lidmi se pohybuješ a podle toho se to bude měnit.
Mě nechává Nastěnka docela chladným (Kafi promine ), já bych si ji nepořídil a nebo bych se ji snažil dát do originál stavu, protože se mi v originále ty motorky také líbí nejvíce. Ale jestli je to motorka Kafiho, tak je mi buřt, jaké má výfuky či blatníky (i když se mi to třeba nelíbí).
Mě se na mé dvojce líbilo, že je originál bez jakýchkoliv úprav. Musel jsem nechat udělat motor, ale jinak mi přijde v celkem originálním stavu a toho si cením.

E: Jinak souhlasím, že jsou přestavby, které jsou promyšlené a dotažené do konce a nebo takové, kdy někdo chaoticky něco udělá.

Naposledy editováno 05.04.2013 11:12:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:14 | Nahoru | #27311
Prusa-#94> Bylo to tohle téma ?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.4.2013 v 11:16 | Nahoru | #27312
Průša - Já myslím že u nás nic, co taky s jawkou na nějakým okruhu Ale když nad tím tak přemejšlím, je dost dobře možný, že se to řešilo hlavně v nějakým jiným vlákně , kde si lidi chtěli vyzkoušet nějakej menší klidnej okruh, protože v Brně či Mostě by měli s obyčejnejma strojema ( Hornet, Varadero a podobně) akorát problémy se střelci. A je možný že odtam tu debatu někdo zatáhl sem - tři rádopospíchači by tu byli - Memfis, Šaman a Kafírna . Já myslím že to nějak usnulo na nezájmu, i když jsme se nějak shodli že by bylo asi zajímavý to Mýto, kam by to měli kluci z moravských krajů blíž a pro tlupu kolem Prahy to taky není zase až tak kór daleko.

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:23 | Nahoru | #27313
Škodovák: Do Bratislavy jezdit často je tak jednou do roka. Vloni jsem tam byl někdy v červenci. Předloni taky, předtím autem s rodinou taky v létě. Když tam pojedu, dám vědět. Letos nevím, bude velká motodovolená na sever a tak jestli se vůbec pojede do Bratislavy na tu vynikající zmrzlinu, kterou mají na Hvězdoslavově náměstí v cukrárně naproti českému velvyslanectví, nevím...
Ostatní: Ještě ke Califu: Esenbáci jich měli hodně, byly to v 70. letech jejich služební stroje. Celkově na ně nadávali. Taky já měl Califa po OO VB z Nitry. Neustále jsem měnil svíčky(životnost cca 300 km, )kondenzátory (totéž), fajfky, cívky, dělal předstih, prostě nic nepomáhalo. Po ujetí tak 100 až 150 km jsem nikdy nenastartoval,motor šel na 1 válec ,vždy jsem roztlačoval a pak se chytl i druhý. Karburátor a olejové čerpadlo byly bezporuchové, vždy čisté a to jsem jezdil na M 2 T. Právě kamarád, který mi koupi Californiana rozmlouval byl motorkář, měl doma Jawu 500 OHC, BMW R 66, Indiana Prince, Villiersku, Duplexe, J 350 / 634. Jeho služební Californian prý jezdil i za 10 litrů ( můj naštěstí jen do 5 l/100 km) a taky: po 100 km vše měnil, elektrika rozhašená, nic nefungovalo a jeho kolega podporučík měl u "svého" služebního Califa taky tyto problémy.
Dnes dochované Californiany jsou vesměs bývalé služební stroje VB, běžně v Mototechně se prý tato motorka zrovna neprodávala a dost jich šlo na vývoz. Co tam bylo špatného, nevím, ale už z výroby to nebylo dobré. Oproti modelu 360 tam něco muselo být jinak.

Naposledy editováno 05.04.2013 11:25:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:25 | Nahoru | #27314
Kire640> a teď jsme u toho že názor je pojem subjektivně relativní.To by zase až tak nevadilo,ale horší je když se ti ho snaží druhý vnutit,že je to ten jediný správný.Je hodně velký rozdíl mezi názorem a faktem a dost často se pro některé lidi z názoru stává fakt a nenechaji si to vymluvit i když je jejich názor založený ne informacích,které měli zkreslit jeho pohled na skutečnost.Prostě Matrix

Jawablázni

5.4.2013 v 11:27 | Nahoru | #27315
Martin - já nikdy s oilmajstrem nic nevlastnil, kluci co to měli za mejch mladejch let v jawách tak na to prskali a pár jich zadřelo (ony prej ty jawí první byly nějak poruchový , čezetí prý sloužily o dost spolehlivěji) ale domnívám se že příčinou zadření či přidření v pár případech nebyla ani tak porucha čerpadla jako spíš neúdržba nebo rozvrtané nastavení či přítomnost M2T v mazací nádobce a chladný počasí anebo prostě absence oleje v ní vůbec. Spolužák na učňáku měl 634 s oilmajstrem a přidřel ji ještě v záruční době před garančkou - dal ji do mototechny na prohlídku a zjistili jakousi výrobní vadu v čerpadle. Já díky těmhle čerpadlovejm problémům kolem sebe jsem raději míchal a míchám klasicky olej s benálem, prostě těm olejmajstrům moc nevěřím.

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:29 | Nahoru | #27316
Škodovák:




Fotka z mojí lonské cesty do Bratislavy, tuším že z Malacek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:29 | Nahoru | #27317
Čmoud> Ty jsi byl v minulém životě Seneca?

Proto jsem psal, že se mi úpravy nelíbí, ale nehodlám to nikterak řešit. Ale rozhodně tento svůj názor neprezentuji jako jediný a správný.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.4.2013 v 11:36 | Nahoru | #27318
Bimbam> tak třeba tak jak vypadá teď se mi líbí..i ten blatník, prostě mám rád sportovnější vzhled:) i za tu cenu, že na mě bude stříkat:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:37 | Nahoru | #27319
Kire640> ty si to právě napsal velmi dobře,neútočně a ve stylu to je můj pohled na věc a nikomu ho nevnucuju.Promiň omlouvám se,ale asi jsem to ve vztahu k tobě napsal blbě a vyznělo to,že tě krytizuju,ale opak je pravdou

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.4.2013 v 11:39 | Nahoru | #27320
Čmoud - jdi s Matrixem, co to je? Nevyvratitelným faktem je, že 634 maj mít rovný výfuky a normální blatníky, první řady v barvě stroje, šedé či černé, pozdější chromované. To není pošahanej názor vesnickýho šťoury, to je skutečnost Když to dotáhnu ad absurdum, tak kdybys dal na Haryka blatník z Modrého oblaku - vypadalo by to blbě, žejo... a já si myslím že bys to nikdy na trvalo neudělal, nejvejš tak jen proto abys mi dokázal že to jde našmoulit.

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:41 | Nahoru | #27321
Čmoud> Nemáš se proč omlouvat. Ale uvědomil jsem si, že by to tak mohlo vyznít.

Jawablázni

5.4.2013 v 11:43 | Nahoru | #27322
Milan: Jo, Malacky, od velké světelné křižovatky směr BA po starý cestě, pokud se nepletu, posledně jsem přes Malacky jel koncem srpna. A co říkáš na cestu Kúty-Bratislava?? Osobně jí mám radši, než třeba Kolín-Praha i když loni jsem poslední úsek od Lozorna objel po dálnici (to víš, po dvou měsících v ČR se musí zase vyzkoušet rovná dálnice ).

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:43 | Nahoru | #27323
Bimbam> My se s Tebou nehádáme, že ty motorky takhle v originálu mají vypadat. A když budu mluvit za sebe, mě se také originál líbí nejvíc. Ale když si někdo na motorce, která je jeho, omotá výfuky kolem nádrže, je to sice bastl, líbit se mi to nebude, ale nebudu mu to cpát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:46 | Nahoru | #27324
Bimbam> kdyby si věděl jaký jsem byl kunil před vojnou,tak by si se se mnou přestal kamarádit O tohle nejde Mirečku,ale o to,že si každý se svým strojem může dělat co chce a každýmu je do toho víš co

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:46 | Nahoru | #27325

Kafi píše: Bimbam> tak třeba tak jak vypadá teď se mi líbí..i ten blatník, prostě mám rád sportovnější vzhled:) i za tu cenu, že na mě bude stříkat:)


Ale nedrží na něm SPZtka.

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:48 | Nahoru | #27326

Čmoud píše: Bimbam> kdyby si věděl jaký jsem byl kunil před vojnou,tak by si se se mnou přestal kamarádit O tohle nejde Mirečku,ale o to,že si každý se svým strojem může dělat co chce a každýmu je do toho víš co


1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.4.2013 v 11:48 | Nahoru | #27327
Kafi - co na tebe, vemeš si nepromokový gatě a pohoda, ale toho sajrajtu mezi žebry motoru Jakže jsi to tenkrát napsal? Že upižlanej blatník vyjadřuje tvé vnitřní já nebo co? To byla dobrá perla

(reakce na) Jawablázni

5.4.2013 v 11:49 | Nahoru | #27328

Bimbam píše: upižlanej blatník vyjadřuje tvé vnitřní já nebo co? To byla dobrá perla


3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.4.2013 v 12:06 | Nahoru | #27329
Kehaj - kurnik, on vozí espézetku i na předním? Jsem netušil

Čmoud - jo, může mi do toho bejt prd, ale bohužel mám tuhle řadu (634) zrovna dost rád, hodně rád a když vidím něco co ve mně topí pod kotlem, tak to prostě řeknu nahlas. Ale řeknu to, než bych to v sobě dusil, protože mi to fakt není šumák. A je mi líto tý motorky že vypadá jak vypadá. Že vypadá jak kdyby ji neměl vůbec rád, jako kdyby na ní jezdil z nutnosti a nerad. Kdyby jezdil na nějakým čopru, z kterýho by padaly plechy, šajdaly mu kola a kvedlaly se mu řídítka, tak je mi to prostě fuk, jen bych mu řekl, že si myslím že to není zrovna bezpečný. Nebo kdyby jezdil na nějaký očesaný zmrzlině - tak je mi to prostě úplně buřt. To poslední jsou stroje, ke kterejm nemám prostě jak bych tak řekl vůbec žádnej vztah. I když napříkld vanilkovou zmrzlinu mám rád mlsnej smajlík

Jawablázni

5.4.2013 v 12:15 | Nahoru | #27330
bimbam> však pro kola si jedu zítra:P
kehaj> už jo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist