Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
Výpušták na nádobce? Tak bud zkusit vyvložkovat (s tím zkušenost nemám) nebo sehnat druhou, někdy se prodávají za pár stovek... a nebo jestli tam je ještě trochu závitu, tak to dát na prasáka na silikon...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Olej pod šroubem je nejspíš už pod tlakem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
E: hm, co ctu tak novou vlozku.. Na kolik to vyjde?
Naposledy editováno 15.03.2016 08:16:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Xfanthom píše: FiZzeR> Ani ne.. http://www.elotechn...itu-28654-4-8-g.html myslel jsem třeba tohle
E: hm, co ctu tak novou vlozku.. Na kolik to vyjde?
Sada helicoil na opravu závitů dle velikosti od litru vejš. Což je asi blbost, pokud to jak vidno asi dál nevyužiješ.
Nějakej servis nebo zámečník to to převložkuje za míň.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Sada helicoil na opravu závitů dle velikosti od litru vejš. Což je asi blbost, pokud to jak vidno asi dál nevyužiješ.
Nějakej servis nebo zámečník to to převložkuje za míň.
Samotné vložky stojí desetikoruny. Ale kurevsky drahý je ten jejich závitník. A jiným to neuděláš, protože to pak nedrží a z toho tady pak čteš jak je to na hovno protože to někdo vyloupal, vytočil atd...
Jaký potřebuješ rozměr? Mám sadu M5, M6 a M8.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Tam bych se vysral na nějaký laborování s vložkou, nechal bych tam vyříznout větší závit, a kdyby nebylo dost materiálu tak tyhle nádobky se prodávaj za děkuju...
Naposledy editováno 15.03.2016 14:14:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Jo aha, von myslí vypoušťák na nádobce. Jsem tu jedinej pomalejší, nebo jste si taky mysleli že mluví furt o tom jednom šroubu, o tom s magnetem?
Bojím se, že mu nepomůžu protože tam bude nějaký M10 s jemným stoupáním. Uvidíme.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Xfanthom píše: Ano, mel jsem na mysli tu nadobku ta teda jde svepomoci sundat a odnest nekomu na opravu?
Sundat se musí určitě. To na moto nikdo neudělá. A pak to můžeš i jenom někam poslat. Ale rozhodující je, jaký je tam závit. Pokud nějaký standardní M5, M6, M8 (což si nemyslím) tak jsem schopen ti to za cca 50 Kč opravit. Pokud ne musíš hledat někoho kdo má potřebnou sadu. A pokud je tam místo na normální vložku tak to odnes nějakému soustružníkovi a ten ti to tak za 300-500 Kč udělá komplet. Nebo sežeň jinou nádobku. Víc asi poradit nejde.
FiZzeR píše: Jo aha, von myslí vypoušťák na nádobce. Jsem tu jedinej pomalejší, nebo jste si taky mysleli že mluví furt o tom jednom šroubu, o tom s magnetem?
Tam bych se vysral na nějaký laborování s vložkou, nechal bych tam vyříznout větší závit, a kdyby nebylo dost materiálu tak tyhle nádobky se prodávaj za děkuju...
Chvilku jsem se chtěl zeptat co to kecáš ale pak jsem tě nechal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Xfanthom píše: V_i_c_i> dekuji, to jsem chtel vedet kdyztak se jeste ozvu.. Byl jsem z toho celkem nazlobeny, ale snad to nebude az takovy problem..
A příště na to jdi s momenťákem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
V_i_c_i píše: A příště na to jdi s momenťákem
Spíš s rozumem. Momenťákem jsem celkem snadno urval šroub ve spojkovým koši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Spíš s rozumem. Momenťákem jsem celkem snadno urval šroub ve spojkovým koši
Tak dodam NO made in China
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
přitom takový náklon asi nemám, na přední ještě poser tak 3mm
co s tím? přitvrdit zadek nebo víc vysedávat?
Třetí vyjíždka a už tak prasim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |