Téma: Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

16.11.2010 v 07:34
Docela by mě zajímalo, která agentůra se vám líbila tenhle rok a popř proč. U mě to je jednoduchý - Bikers cup od Racetrack.cz. Protože bylo super počasí, super pohoda, v pohodě lidi a vyhrál jsem u nich nejvíc cen . Na DA racing jsem tenhle rok nebyl, ale minulý rok byli dobří a IV racing je super - dobrá atmosféra, úroveň..., ale chtělo by to trochu okořenit, třeba těma lepšíma cenama.

Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
Anketa: Která agentůra byla pro vás v roce 2010 nejlepší?
Racetrack - bikerscup
Mototravel
Eybis

10.12.2010 v 11:11 | Nahoru | #241

Prasouš píše: .Kolda.> hele pane čahoun, tak nějak si myslím, že i když bys jel na koloběžce, tak nemá většina z nás šanci ... Pořád se mi vracejí sny z Hungáče, jak "letím" těch svých ceckových 2:00 a frajeři mi všude mávaj modrou ... Říkám si kurwa kdo to jen může být a asi po třech kolech pan Kolda osobně ... Já myslím, že ten rozdíl nebude znát, tobě to s tím HRCem bude točit určitě víc, ale zase když by se mi podařilo ti "ulítnout, zmizet, přesunout v čase" na výkon na cílovce, tak bych nejspíš uvažoval o pravidelném modlení k bohu Murkinovi

Jo, jo, na tom Hungáči jsi jel skvěle a vlastně díky tobě jsem tak i celkem zrychlil (tím, jak jsem se tě snažil stahovat). Ty modré vlajky jsou vždycky pěkně depresivní. Taky na mě asi dvě kola mávali a pak frr... pan Čihák...

No bude to hodně vyrovnané, což je super . Jen tak se můžeme zase kousek posunout. Moje cíle zůstavají skromné: Brno pod 2:10 a Most pod 1:42...

10.12.2010 v 11:15 | Nahoru | #242

Plejba jr. píše: Hmm, hmm, budu muset asi taky tučňáka poladit........ale já už jsem ho vlastně umyl, namazal řetěz a dobil baterku, takže jsem vlastně ready.

Naposledy editováno 10.12.2010 11:16:19

10.12.2010 v 12:40 | Nahoru | #243

.Kolda. píše: Jedna optimističtější odpověď než druhá...

Bylo mi řečeno: těžší klika = vyrovnanější, hladší chod = míň koníků...ale to po zimě ani nepoznáš... ...Já to nepoznám, ale jak mně bude Prasouš na rovině ujíždět (nemluvě o Dafiťáčcích), tak to už asik poznám...

P.S. Všimněte si jak nenápadně rozjíždím soukromou kampaň 2011, kterou chci pracovně nazvat: Kdyby se mi náhodou nedařilo, všichni budou vědět, čím to je...(mnou ne)...

A příklady mám.. Přeborník a vicemistr SSP 2009 (Óňas) si nechal postavit SSP motor (zdravíme dílnu pana Murkina ) , kterej je rozhodně silnější, než ten stockový ...jenže...ty koně jsou až nahoře, průběh už není tak plynulý a pásmo použitelných otáček je menší. To už chce pilotáž, pokud chceš využít přednosti takovýho motoru a udržet ho tam, kde opravdu jede (dobře to umí a je to i vidět na T.Holubcovi, řadí i tam, kde bys na litru na to ani nepomyslel!). Není to jednoduchý a ve finále byl Óník lepší na "slabším" motoru. SSP motor asi OK pro profíky, ale pro nás "hobbíky" to nemá smysl.

A dovolím si i příklad ode mně - 2008 jsem jel na R1 2007 v Brně 2:10.0 a byla to série s výfukem a powercommanderem. Max. výkon 172PS. 2009 jsem měl R1 2008 s YEC a 193PS a posunul jsem to "jen" o 0.2s. Ten motor jel skvěle, ale silnější byl jen od 10tis.ot., v průběhu byl nepatrně horší.. A že Brno je na výkon hodně znát, přesto 20PS nebyl až takový rozdíl na výsledném čase, jak by se mohlo zdát.. Je fakt, že 2008 byl jezdec nahecovaný přímým soubojem s panem jezdcem Liborem Milotou

Tož neházej flintu do žita. Třeba k tomu řekne Murkin víc. Já bych spíš upřednostnil průběh výkonu i za cenu ztráty 3-4PS na absolutní špičce. Ale Fároš sám o sobě už je dost dobrej v průběhu výkonu ...a podvozkově možná lepší než BMW, kór když ho už pojedeš třetí sezónu a dokonale tu motorku znáš. BMW má výhodu, že prostě žádnej tuning motoru vůbec nepotřebuje, jinak je to motorka jako každá jiná a musíš si na ní zvyknout a poznat ji..a to chce taky nějaký čas. Anebo pilovat od února ve Španělsku. Ale to už jsem zase u toho, co všechno si můžeme dovolit a kolik KM můžeme zvládnout nakroužit..

MURKIN:

Slíbíš mi na RC8R 185PS? Jinak ji neodkoupím!!

10.12.2010 v 12:40 | Nahoru | #244
Sorry - 2x

Naposledy editováno 10.12.2010 12:41:16

2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

10.12.2010 v 13:04 | Nahoru | #245
Spoustu nadupanejch litříku

Naposledy editováno 10.12.2010 13:05:14

10.12.2010 v 14:49 | Nahoru | #246

.Kolda. píše: Čekal jsem, že profesionální závodník má i profesionální technickou přípravu. Promazání, kontrola ložisek (kola, přepákování zadního tlumiče, krk řízení, atd.) Kontrola, namazání lanek. Kontrola dotažení šroubů, výměny provozních kapalin, kontrola těsnosti atd....atd...atd...

Mladej, tohle je všechno hotový už od půlky října, ale nechtěl jsem psát sloh

Ale tak když teda nedáš, všechno O.K. akorát ložižka v krku jsou tak akorát na limitu, takže je přes zimu vyměním

10.12.2010 v 16:16 | Nahoru | #247

Perňa_81 píše: Nezoufej pane, on ten výkon není všechno. Jde hlavně o podvozek a pocit z motorky, protože když to všechno funguje a vylítneš ze zatáčky o 10-15% líp, tak stejně 15PS nebude stačit na dokompenzování ztráty z výjezdu borcovi se silnějším motorem.

MURKIN:

Slíbíš mi na RC8R 185PS? Jinak ji neodkoupím!!

Regulérní slohovka čéče...
Máš pravdu a teď si nejsem jist jestli jsem to už nepsal, ale průběh výkonu i krouťáku je naopak výborný, takže uvidíme. Já tady i někdy tak trošku plácám, aby diskuze nestála
Španělsko...to by se mi taky líbilo...letos bohužel bez šance. Snad někdy brzo z jara nějaké to Misánko, nebo Pannonka...

Plejba:

10.12.2010 v 16:32 | Nahoru | #248

10.12.2010 v 16:54 | Nahoru | #249

norihaga píše: gorkin> ...Ermo je BLÁZEN a trápí všude skorovšechny,ale nezapomeň že dřív jezdil plochou dráhu což často ukazuje i na okruhu Doufám že koupí litra-pak to bude mazééééc!!!

No právě Tomu asi lepší brzdy nevnutím co???

10.12.2010 v 17:29 | Nahoru | #250
marty> Nemůžu mluvit za Ermouše, možná to v sobotu v jizerkách říkal (ale já mám nějaký okno bo co )... Každopádně na konci sezony přemýšlel o R6 a volný... Tak zítra na MH party pokecáme a uvidíme kam to bude směřovat... Litra ať si raději nepořizuje, kdo by s ním měl kamarádit, když by byl rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

10.12.2010 v 17:33 | Nahoru | #251
Ermo ještě 1 sezonu pojede 750

Tak si můžete oddechnout

10.12.2010 v 18:44 | Nahoru | #252

gorkin píše: Ermo ještě 1 sezonu pojede 750

Tak si můžete oddechnout

Tak to je skoda uz som sa na neho tesil.

10.12.2010 v 19:55 | Nahoru | #253

.Kolda. píše: Regulérní slohovka čéče...

Plejba:

10.12.2010 v 19:57 | Nahoru | #254

gorkin píše: Zdárným příkladem je i Ermolenko který na CSC potrápíl na cca 145 koňovém (na kole) 750 GSXRu
Spoustu nadupanejch litříku

Ermous ma tech 145Ps na motoru ne na kole!

10.12.2010 v 20:25 | Nahoru | #255

Murkin píše: Ermous ma tech 145Ps na motoru ne na kole!

11.12.2010 v 08:12 | Nahoru | #256
Murkin> Kolik procent je vlastně výkonové ztráta z motoru na kolo?

K rozdílům mezi brzdami se nechceš dál vyjadřovat. Mě to docela zajímá jaký jsou rozdíly. Nemusí to být rozdíl mezi tebo a KL, mě zajímají rozdíly všeobecně. Jakou máš zkušenost?

11.12.2010 v 11:16 | Nahoru | #257

Murkin píše: Tak ten prubeh ma Honda fakt peknej ta Prasousova jede po te uprave az do 11000 ot. vic jak odladeny BMW dokonce treba na 7000 ot. ma o 15Nm navic,ale od tech 11000 se v BMW deje pekny peklo

2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

11.12.2010 v 12:13 | Nahoru | #258
Tak když to tu tak poslouchám, tak si musím položit akorát jednu otázku.
A to na kolik kaček vyjde každej koník navíc při tědlech úpravách.
A odpověď je taková, že komu je tohle jedno, tak se nedivím, že nemá problém s tím jet celou sezonu s IV a po každém svezení dávat novou sadu, plus mít na motorce milion jinejch úprav, který stojí ranec a ukrojí buďto málo a nebo spíš nic z časů.

11.12.2010 v 13:26 | Nahoru | #259
Progear> Murkin to dělá do konce roku zadarmo

Ja to na každem jednotlivci kolik je schopen a ochoten do toho nasypat
Někdo dokáže zajet peklo na seriovém strojku
Druhá věc že Superbike z WSBK nepomůže někomu kdo má v rukou nasráno
Samo záleží na tom joudovi co sedí na bajku a kroutí heftem

11.12.2010 v 13:50 | Nahoru | #260
gorkin>

Však jo...
Já nepochybuji o tom, že třeba Kolda není schopnej ty koně využít...

Spíš narážím na to, a to je bych řekl českej nešvar, že je u nás každej hogo fogo a nutně musí mít litra, a hned na něj musí dát nutně powercommander atd. A přitom ho pak vydíš jak jezdí a je to k pláči...

Spousta lidí se dle mě pak zbytečne trápí a bojí se za to vzít. Přitom s šestkou by ten dotyčnej byl schopnej udělat víc parády...

Ale to je jen můj názor, neříkám že je správnej a že s ním musí každej souhlasit...

11.12.2010 v 14:20 | Nahoru | #261
Progear> Ja na to koukám takhle !!
Ať si se svýmy penězy káždý nakládá jak uzná za vhodné !!!)
je to každýho věc !!!
Jsou lidi co na to šetřej celý život těžkou prací koupí si vysněnej !!!! bajk a třeba jezdí plíseň ale i to podle mě je OK
Někdo na cenovku zase nekouká !!! páč má život jednoduchší a umí sy ty peníze vydělat snadněji.. Zase OK
To je těžko nooo............
Hlavně že nás to ježdění Bavííííííííí

Naposledy editováno 11.12.2010 14:21:02

11.12.2010 v 14:39 | Nahoru | #262
gorkin>

11.12.2010 v 16:25 | Nahoru | #263

gorkin píše: Progear> Ja na to koukám takhle !!
Ať si se svýmy penězy káždý nakládá jak uzná za vhodné !!!)
je to každýho věc !!!
To je těžko nooo............
Hlavně že nás to ježdění Bavííííííííí

Mno řekl bych, že na to koukáme každý jinak, protože oba mluvíme o něčem jiném. Ty mluvíš hodně o materiální stránce a já o praktické.

11.12.2010 v 16:45 | Nahoru | #264
Progear> Ne, že bych se tě chtěl dotknout, ale mám za to, že co píšeš, je blbost. Kdo jede hovno na litru, pojede ještě větší hovno na šestce. A spousta dobrejch šestkařů na litru zrovna neporychlila. Na obojím se jede úplně jiná stopa a potažmo se jinak brzdí i tahá. Nevidím důvod, proč se něco učit na šestce a pak polovinu věcí jinak na litru. Kdo chce jezdit litra (a má na to), ať se učí rovnou na litru. A že to někomu nejde, no logicky učenej z nebe nespad. A meditovat tady, kolik výkonu by kdo měl mít na svoje schopnosti mi přijde lichý...

11.12.2010 v 17:27 | Nahoru | #265

Prasouš píše: Čéče já se tak nějak těším na jaro až budu po první rozjíždce koukat jak poslední brambor ze sklepa ...

Tak doufam,ze si to do toho jara nebudes nechavat u me.

11.12.2010 v 17:46 | Nahoru | #266

Progear píše: Protože já mluvím o tom, že je defakto jedno na čem jedeš a kolik musíš investovat abys byl schopen jet dobrý čas. A proto říkám, že nerozumín tomu, proč si většina lidí kupuje superbiky, když pomineme jejich cenu oproti šestkám, a nejezdí radši na šestce, kde by byl se svejma schopnostma víc platnej. Viz CEC, kde jsou 2/3 superbiků a z nich podle mě sotva půlka má na to jet na biku. A argumentem je "zebra" Pončík kerej jede v Mostě lehce nad 40 na šestce...

Nevím, proč by měl bejt "mrdal" na šestce rychlejší než na litru. Je pravda, že šestka je lépe ovladatelná (ani ne tak kvůli váze, ale má menší rotující hmoty), avšak nemá ten výkon a když jo tak hodně vysoko. Pokud nemá "mrdal" rychlej výjezd za zatáčky a přes 11 tisíc na otáčkoměru, jako že většinou nemá, tak prostě na litru bude rychlejší, protože tam mu to motor pobere i z 8 tisíc.

Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

12.12.2010 v 09:09 | Nahoru | #267
Já souhlasím s Perňou a Gorkinem. Když to člověka baví a bere to trochu i srdcem, tak do toho obětuje asi všechno co může. Je mi jasný, že mraky lidí jdou do hospody, na diskotéku, s rodinou na výlety, holdujou i jiným koníčkům který si taky řeknou o hromadu peněz,... Další otázkou kolik vlastně sám vyděláš, ale myslím, že to je druhořadé, je jedno jestli vyděláváš 10 000 nebo 100 000. Když propadneš okruhů, tak tam dáš všechno co můžeš tak i tak.
Lítat na 10 let starý šestce ( než se vyjezdíš ) protože je lacinější a toužit po novějším litru když na něho mám doma peníze mi přijde trochu divný.

12.12.2010 v 10:15 | Nahoru | #268
bobus>

To co popisuješ ty už sem viděl (zažil) milionkrát a milionkrát se o tomhle bavil s lidma co na to maj názor jako já.

Z toho co píšeš ty vznikne jediné. Jak ty píšeš "dotyčný mrdal" jezdí rychle akorát rovinu, kde si myslí že to s litrem nažene a pak v zatáčce, kde ho opět dojedeš na brzdách a v průjezdu točkou, na výjezdu se za ním združuješ a právě že nemáš ani ty výjezd jaký by mohl mít, tak následuje rovina, kde zase na koně ujede a následuje to samé v další zatáčce a pořád kolem dokola.

PS: domluvil sem na tohle téma kde jsem byl nepochopen...

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

12.12.2010 v 11:06 | Nahoru | #269
Někdo umí jezdit líp, někdo hůř, někdo má prachů hodně, někdo míň,všichni z ježdění máme radost tak vo co gooooooo

12.12.2010 v 11:16 | Nahoru | #270

Progear píše: Tak když to tu tak poslouchám, tak si musím položit akorát jednu otázku.
A to na kolik kaček vyjde každej koník navíc při tědlech úpravách.

Progear- Začal jsi tímhle o penězích

Pak zklouzneš někde že někteří namaj ani na litra (řidičsky)