paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.12.2011 v 21:14 | Nahoru | #241
dewwil> presne

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.12.2011 v 22:54 | Nahoru | #242

rewenant píše: v2kladivo v4 lindsi looohan moje eta vrčí líp když luxuju



o jakým 2v kladivu mluvíš když máš v avataru FIRESTORM

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

19.12.2011 v 22:58 | Nahoru | #243

dewwil píše: No měl jsem čtyřválce a je pravda, že to jede jak hovado, ale začla to být nuda, jak jsem stárnul tak už mě nebavilo na vyjížďkách s klukama furtt ty voe, viděls to 280+km/h, ty kjávo to byl kalup...., prostě už nehoním ty Vmax, ale jízdu si vychutnám víc na 2V, prostě má ty kopance výkonu ještě v relativně nízkých rychlostech, kdežto u 4V už jsou ty kopance jinde a v dnešním provozu už mě 4V nenaplňuje, zase na druhou stranu se na 4V rád občas svezu, abych se utvrdil v tom, že za týden bych se na tom v litru zabil



Jsou čtyřválce v litru který berou dřív než ty 2V tak se to hodí spíš jen na některý.
Hlavně 4hrnek má použitelnost otáček, rozsah daleko větší. Takže ono to není o počtu válců ale motorce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

20.12.2011 v 00:11 | Nahoru | #244
GRASSEL> Měl jsem 4v a koupil 2V a 4V sem prodal(nuda) ale z nostalgie si stejně srada zas koupim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

20.12.2011 v 08:25 | Nahoru | #245
GRASSEL> ale jo, jenže ten 2V si žije tak trochu vlastní život u něj cítíš každou otáčku....u 4V je to takový stejný, heeeeeeeeeeeeeeeeen za 1 tam je 160+km/h, heeeeeeeeeeeeeen za 2 bum ho 200+km/h atd...,to já už tam mám vytočenou za 4 a snažím se ten V4 dohnat Jediný co se mi ještě líbí a mohl bych to mít i po designové stránce je SRAD 750 a GSX1000R K1-K2 možná ještě K3....

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

20.12.2011 v 19:43 | Nahoru | #246

YOSH_BOY píše: GRASSEL> Měl jsem 4v a koupil 2V a 4V sem prodal(nuda) ale z nostalgie si stejně srada zas koupim


Měl jsem čtyřválce a koupil V2. Po roce jsem pochopil, že to o brutálním spodku dvouválce patří do konce minulého století. (Nejen) po narození syna jsem došel k závěru, že sportovní bajky jsou pro mně uzavřená kapitola. Byla to zkušenost a vím, že už nikdy nebudu nikomu vymlouvat V2. Jsou to totiž velmi povedené motorky. (Né všechny, ale kdybych jmenoval zase bych se někoho dotknul ) Poznal jsem díky V2 spoustu nových kámošů (i jednoho chcípáka na BMW 800 supr počtení ) takže příští sezóna bude na naked biku a už se vážně moc těším na cestování.

Naposledy editováno 20.12.2011 20:57:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

20.12.2011 v 21:12 | Nahoru | #247

YOSH_BOY píše: GRASSEL> Měl jsem 4v a koupil 2V a 4V sem prodal(nuda) ale z nostalgie si stejně srada zas koupim



No ale pokud vím tak si říkal že si neměl 1000 ne?! Já mluvím samozřejmě o litru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

20.12.2011 v 21:14 | Nahoru | #248

dewwil píše: GRASSEL> ale jo, jenže ten 2V si žije tak trochu vlastní život u něj cítíš každou otáčku....u 4V je to takový stejný, heeeeeeeeeeeeeeeeen za 1 tam je 160+km/h, heeeeeeeeeeeeeen za 2 bum ho 200+km/h atd...,to já už tam mám vytočenou za 4 a snažím se ten V4 dohnat Jediný co se mi ještě líbí a mohl bych to mít i po designové stránce je SRAD 750 a GSX1000R K1-K2 možná ještě K3....



Já nevím, mě baví motorka a motorka, ne podle počtu válců ale už dlouho vím že to s tím 2V jak je brutální a kdesi cosi je trochu přitažený za vlasy
Příjde mi totiž že ty co jezděj na 2V se snažej namluvit sami sobě že je čtyřhrnek nebaví a pořád maj tendenci to ostatním obohatit tím jaký to má koule, jak to hrozně brzdí motorem, jak na tom může jezdit jen fakt hodně brutální týpek, jak to dává největší požitek z jízdy atd.

Mě 2V (některý) bavěj ale tak nějak jsem nohama na zemi. Stejně tak mě bavěj některý 4hrnky. Jediný čeho jsem si všimnul je ten fakt že na dvouhrnku ti příjde že jedeš daleko větší palici díky placebo efektu.

Prostě a jednoduše, začněte chápat to že jsou 4hrnky a 4hrnky a 2v a 2v....
Je úplně jedno kolik to má válců ale jak to funguje jakožto celek a ne tady furt plácat píčoviny.

Naposledy editováno 20.12.2011 21:32:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

20.12.2011 v 22:25 | Nahoru | #249

GRASSEL píše: Příjde mi totiž že ty co jezděj na 2V se snažej namluvit sami sobě že je čtyřhrnek nebaví a pořád maj tendenci to ostatním obohatit tím jaký to má koule, jak to hrozně brzdí motorem, jak na tom může jezdit jen fakt hodně brutální týpek, jak to dává největší požitek z jízdy atd.

A proc by si mel nekdo namlouvat ze ho neco nebavi? To ze mezi 2V a 4V je rozdil je pravda a to ze kazdymu vyhovuje neco jinyho je taky fakt. Mozna bysme se i mohli shodnout na tom ze 2V ma hrubsi projev a vetsina ctyrvalcu je sterilnejsi nez vetsina dvouvalcu. No a myslim ze nic dalsiho uz snad nikdo netvrdi. Ze jsou 4V dotazenejsi, vykonejsi a ve vyvoji mnohem dal asi taky nikdo nepopira.

Naposledy editováno 20.12.2011 22:25:21

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

20.12.2011 v 22:35 | Nahoru | #250
pylot> bylo to myšlený tak že za každou cenu potřebuje někdo furt někomu sdělovat že ho 4hrnek nebaví, jenže spousta lidí taky hodnotí jen třeba dva čtyřválce na kterých jeli, nebo třeba čtyřválec nesrovnatelnej s tím 2V...

lépe řečeno, je to jakobych hodnotil 2V kdybych jel jen na SV650 a třeba TRX850 nebo já nevím. Prostě čtyřválce mezi sebou se tak hrozně lišej že je třeba jich zkusit nemálo, stejně tak 2v..... je spousta dvouhrnků který by dotičnýho omílače jak ho 2v baví nebavilo. To samý jako tisíckrát omílaná fráze jak to táhne odspodu a 4hrnek jen ve vrchu.

Tohle je prostě obehraná písnička. Pak se mě ptaj lidi z okolí co jakože ten 2v že o tom slyšej jaká je to strašná brutalita a že se toho bojej a kdesi cosi.

Naposledy editováno 20.12.2011 22:39:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2011 v 14:15 | Nahoru | #251

GRASSEL píše: No ale pokud vím tak si říkal že si neměl 1000 ne?! Já mluvím samozřejmě o litru.


jo tak to sorry já mluvil o sradu 750...srad pro me = 750 r.v. 96-99 ale to víme oba

3 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

28.12.2011 v 20:34 | Nahoru | #252




Naposledy editováno 29.12.2011 20:16:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

28.12.2011 v 21:05 | Nahoru | #253
drippera> Tak jadrné srdce vé dvojky na řadovém tříválci? Hm... on ten Ř3 má blíž k Ř4 než V2 a to nejen zvukem. Spodek bych neřešil... tam už i Ř4 jedou parádně. Jinak zbytek co píšeš je pravda On ten V2 je opravdu emoční záležitost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

28.12.2011 v 22:15 | Nahoru | #254

drippera píše: Ku*va ogaři! Dvouválce jsou pro opravdový chlapy! Na čtyřhrnku se naučí jezdit kde kdo. GSX1400 zvládla i moje malinkatá manželka, ale na Tuono nebo nedej bože streetfightera si už netroufla. Kdo zvládne V2, má motorky zmáknutý. V2 má charakter, zvuk, styl a opravdové závodní ambice, s inlajnama si můžou podat ruku autaři, dole to nejede, nahoře to jede strašně a vůbec se to chová moc lineárně a předvídatelně a to mě nebaví. Já se na dvouválcích vždycky bavil daleko víc, než na čytřhrnkách. Snad jediný kompromis, který jsem byl ochoten udělat i já, je odskok z dvouválce na tříválec. Tam zůstává jadrné srdce vé dvojky ovšem v klidnějším podání a já jsem prostě po šesti douválcích s obsahem nad jeden litr zatoužil po změně. Ovšem do řaďáku bych už asi nešel. Jak to nemá hutný spodek a krouťák, je to o ničem. Objem nikdy nenahradíš! ;)

No je pravda ze ctyrvalce jsou pratelstejsi ale predvidatelnejsi mi naopak prijdou dvouvalce. Jede to odspoda az nahoru skoro stejne, nikde zadnej kopanec, nikde zadnej narust kterej ti utrhne kolo z asfaltu. To je oproti ctyrvalcum obrovska vyhoda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 06:36 | Nahoru | #255

pylot píše: No je pravda ze ctyrvalce jsou pratelstejsi ale predvidatelnejsi mi naopak prijdou dvouvalce. Jede to odspoda az nahoru skoro stejne, nikde zadnej kopanec, nikde zadnej narust kterej ti utrhne kolo z asfaltu. To je oproti ctyrvalcum obrovska vyhoda.


No tak ta tvoje 650 se 76PS možná, ale zkus dát začátečníkovi třeba TESTATSRETTU se 155PS, na té se zabije! ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 06:39 | Nahoru | #256

italšrot píše: drippera> Tak jadrné srdce vé dvojky na řadovém tříválci? Hm... on ten Ř3 má blíž k Ř4 než V2 a to nejen zvukem. Spodek bych neřešil... tam už i Ř4 jedou parádně. Jinak zbytek co píšeš je pravda On ten V2 je opravdu emoční záležitost.


No náhodou něco tam z toho véčka je. Zvuk je pordkreslený takovým hrčením, duněním až chrochtáním. Nstartuj si CBR600 a neuslyšíš nic, jen pískot japonských včel. Tohle srdce je z Evropy a to se počítá.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 07:55 | Nahoru | #257
drippera> Když slyším v SSP jezdit proti rejžím triumph tak to zní stejně. To když proti rejžím jezdila ještě 749 to bylo dunění Přesto kdybych chtěl ještě někdy sportovní "šestku" sáhnu pro Triumph Daytona 675. Já vnímám sportovní šestky jako celkem nudné upištěné nahoře splašené motorky, ale ta Daytona má aspoň to charizma, styl a dávku jedinečnosti, což jsou vlastnosti V2 motorek především z apeninského poloostrova.

Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 08:06 | Nahoru | #258
Projev Ř3 má samo daleko blíže k Ř4 než k V2. Lze s tím nesouhlasit, lze proti tomu vést spory, ale to je asi tak jediný co se s tím dá dělat

Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 09:00 | Nahoru | #259

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 16:42 | Nahoru | #260

drippera píše: No tak ta tvoje 650 se 76PS možná, ale zkus dát začátečníkovi třeba TESTATSRETTU se 155PS, na té se zabije! ;)

Ted jde o to jestli se bavime o zaludnosti a nebo o sile. Priznejme si ze u dvouvalcu te zadna nepravidelnost na krivce neprekvapi. Aneb jede to odspoda az nahoru stejne. Kdezto u ctyrvalcu to je dole takovy gumovy pijanko a kdyz si myslis ze to je nic moc tak se to najednou sebere a zatahne to. A to muze bejt nebezpecny. Treba na vyjezdu pod plynem ti ten rozdil muze utrhnout kolo. Dvouvalce porad jedou jen tolik kolik kroutis a nestane se zeby se splasili. V tom podle me spociva ta nepredvidatelnost ctyrvalcu. A o tom ze jsou pratelstejsi tak o tom zadna.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 17:39 | Nahoru | #261
pylot> leda piču kámo....

Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:04 | Nahoru | #262
2V se umí splašit taky fest naposledy se mi TLR splašilo, když jsem jel s mladou do Štěchovickýho kopce, srali se tam s autama tak do levýho full gas a už jsme frkali po zádech vedle předjížděnejch aut do pravý zatáčky, ani nevím jak jsem to dostal dolů a prolítl zatáčkou...nahoře na pumpě jsem zhulil tři cíga a dal kafe jak jsem byl vyklepanej a mladá ta se mi smála a prej, že konečně jsem tomu dal taky jednou pohulit A já měl stažený půlky, že bych přecvakl 5ku drát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:06 | Nahoru | #263
drippera> No je vidět že seš zapřísáhle a zarytej dvouhrnkář ale nezlob se na mě, kecáš fakt kraviny

Co je brutálnější na 2v?! Vysvětli mi to prosím...
Jinak moje stará si v klidu (nikdy neseděla ani na pincku) sedla na RSV a jezdila samozřejmě jako totální jelito začátečník ale že by jí ten pověstnej brutální dvouválec něco udělal to jsem si teda nevšimnul a to že těch chyb bylo. Moje stará má 53kg

Stejně tak si skočila na KX250 což je dvoutakt, ostrej a fakt brutální a hele, ono to šlo taky.

A to že na řaďáku umí každý jelito ale na 2v jen ostřílenej borec?! To je vtip asi žejo?! Ukázal bych ti spousty fílků který umí hovno a jezděj na dost silnejch dvouhrnkách.

Ten kdo motorkám rozumí, něco odjezdil, něco porovnal, spousty vyzkoušel ví že není 2V a 4hrnek ale motorka a motorka, může bejt dvouválec v litru úplná mrdka a může bejt řaďák v litru úplná mrdka. Motorka musí fungovat jako celek a nejde jí kurva určit podle počtu válců kapíto?!

Jinak to s tím že čtyřhrnek táhne jen ve vrchu, no další kravina. Koukni se kolik měla už stará K1 v 5tis.ot..... krouťák na jedničku ve čtyřech tisících na prdel jak nic plynem bez výplachu...

Že já sem vůbec lezu, když čtu některý názory tak mám pocit že ten dotičný viděl motorku asi jen na obrázku u recenzí v katalogu na záchodě

Naposledy editováno 29.12.2011 18:09:35

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:16 | Nahoru | #264
Grassel:

nicmene nejel sem vsechny V2, ale V2 musi mit o 200cc vic, aby byla konkurenceschopna, to je dostacujici fakt

V2 jede do 80kmh zajimaveji a v techto rychlostech muze prekvapit vic nez R4, krom GSXR, to je ale vsechno, v hornich otackach clovek nevi jestli nema diru ve valci, jak to chcipa, krom TL-R, prej

a co se tyce srovnavani s autama, tak V2 je jak TDI, bez toho vrsku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:16 | Nahoru | #265

YOSH_BOY píše: jo tak to sorry já mluvil o sradu 750...srad pro me = 750 r.v. 96-99 ale to víme oba



Jo takhle, já totiž od začátku mluvím o litru.... nemyslel jsem srada.
Nicméně že by mě srad nebavil, naopak nahoře jel jako kráva a měl dost síly a když ho člověk držel nahoře furt bylo to super.
Nicméně jednoho baví to a druhýho tohle, jeden jezdí tak a druhej tak.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:16 | Nahoru | #266
GRASSEL> Zase nám tu kazíš radost z 2V Ale vím jak to myslíš, dnešní 4V v litru od r.v. 2001 jsou už opravdu jinde než ty naše kladiva, konkurovat jim můžou snad jen nový Ducati a KTM i když i to je sporný,no Ale o to mám větší radost, když se svým ruchadlem ten novější litr (s mrdalem v sedle) předjedu

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:17 | Nahoru | #267
Bubrak ZX10R> ahoj, že seš tu ty tak tu možná ještě chvilku budu

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:17 | Nahoru | #268

GRASSEL píše: Nicméně jednoho baví to a druhýho tohle, jeden jezdí tak a druhej tak.....



je to tak a nebo tak

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 18:19 | Nahoru | #269
dewwil> Ale zase jak který, některý čtyřhrnky stojej taky za píču. Třeba Honda (žejo Bubro?!)

Ne jako vážně, třeba TLR je kult a bylo by mi u prdele kolik to váží, jak to jede, brzdí, kolik to má koní....
Ale ať si kurva některý jelita uvědoměj (a vyzkoušej) že motorka nejde určovat podle počtu válců.

Já tu nehaním ani jedno páč jsou 2V který mě nebavily a 4hrnek kterej mě nebavil

Kdo přešel z V2 na 4V??

29.12.2011 v 20:01 | Nahoru | #270
Když jsme u toho Ř3... tohle je fakt husté!!! Motorka na dva kusy a přitom ze začátku to vypadalo na běžné sklouznutí.



Naposledy editováno 29.12.2011 20:18:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 79 19.6.2024 v 15:47 djbell
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 23 19.6.2024 v 11:49 Stev
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist