globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK diskrétně...
3.4.2014 v 22:10
Nazdar,
potřeboval bych udělat na motorce STK, ale nemam ji ve 100% stavu. Obě brzdy brzdí, všechno svítí, bliká, troubí, zatáčí a nic z toho nekape. Ovšem formálně je na ní několik "vad".
Už z principu nehodlám poslouchat dementní státní nařízení a tak ty mouchy ani nehodlám opravovat. Moh by mi někdo do zpráv dát vědět, kde se to tak moc neřeší nebo jakej postup volit při "obálkové" metodě?
Díky
Hipík


Naposledy editováno 03.04.2014 22:15:53
Anketa: Taky vás štvou zbytečný předpisy a byrokracie na STK?
Ano
29%
66
Ne
67%
152
?
4%
10

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 14:54 | Nahoru | #241
myty_fakta> takovej manet 90, nebo slavne BMW R72 taky nema vzadu pera a muze jezdit po silnici.

(reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 15:27 | Nahoru | #242

Hippieguy píše: myty_fakta> takovej manet 90, nebo slavne BMW R72 taky nema vzadu pera a muze jezdit po silnici.



Nevim jak je to s STK, ale myslim, ze uplne stejne jako s emisema, tj. stav musi odpovidat predpisum z doby vyroby, tj. na 50 let stary masine nikdo nebude hledat Ecka na vyfukach a zrcatkach, ale ta tvoje masina z vyroby odpruzenej zadek mela, to je ten rozdil.

(reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 16:13 | Nahoru | #243

Hippieguy píše: myty_fakta> takovej manet 90, nebo slavne BMW R72 taky nema vzadu pera a muze jezdit po silnici.



Kdybys nebyl debil, tak by sis pamatoval, ze uz jsem ti tady jednou psal neco o zasahu do konstrukce vozidla, kterej na tvoji motorce probehnul a NENI schvalenej. Motorky o kterejch mluvis, jsou takhle homologovany a je vsechno v poradku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 17:53 | Nahoru | #244
Hippieguy> no ty si fakt korunovanej vůl. Ještě si představ, že ve 20. letech měli auta jen jednu pásovou brzdu. Myslíš, že ji můžeš mít i na virglu? sem myslel, že si z toho děláš jen prdel, ale ty si asi vážně retardovanej. Nechceš taky jít k MP, jako je to o vlákno vedle?

Naposledy editováno 09.04.2014 17:53:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 20:58 | Nahoru | #245
myty_fakta> Tady někdo nepochopil nadsázku, řikám že pevnej rám neni pro jízdu nebezpečnej a navíc mam stejnak pocit že je takovej typ úpravy, při kterym zůstanou zachované rozměry stroje legální.

STK diskrétně...

9.4.2014 v 21:09 | Nahoru | #246
Pumpičkáři na silničkách jezdí taky s pevný zadkem a někteří rychleji, než tato motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 21:26 | Nahoru | #247
Hippieguy> To nevim jestli to je stejný, neodpružený zadní kolo musí na dírách pěkně odskakovat. Takže jsou jízdní vlastnosti o dost horší.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 21:31 | Nahoru | #248
dave-lister> O to opatrněji jezdíš. Za sezónu sem najel 5 000km a ani jednou me ten zadek neposlal do nepříjemný situace.

(reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 22:09 | Nahoru | #249
Hippieguy> A co tvoje prdel? Ta musela byt v neprijemny situaci porad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 22:11 | Nahoru | #250
Hippieguy> Vsadim se že při přejíždění kolejí kolo odskakuje a má snahu se protáčet. A jak je vůbec ten rám upravenej na pevnou kyvku? To dělal někdo doma?

(reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 22:18 | Nahoru | #251

Hippieguy píše: řikám že pevnej rám neni pro jízdu nebezpečnej a navíc mam stejnak pocit že je takovej typ úpravy, při kterym zůstanou zachované rozměry stroje legální.



Hipiku jsi fakt takovej debil? Je to proste nepovolenej zasah do konstrukce vozidla. Zadna takova uprava bejt nesmi!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

9.4.2014 v 23:14 | Nahoru | #252
dave-lister> Tak z fabriky to určitě neni, z toho co sem viděl je t zhruba pod motorem a pod nádrží upravený a zadek je dělanej celej jinak.
Ta motorka zase nemá takovej výkon, aby to vadilo, prostě při jízdě koukáš víc dopředu než na normální mašině. Kupodivu prdel to snáší dobře, to sedlo bylo odpérovaný, i když na ježdění po lese to fakt nebylo. To že tě po 50km začal bolet zadek bylo daný spíš tim, že si na nohách a rukou neměl žádnou váhu a celkově byl ten posez hodně čoprovitej, řidítka vysoko, sedlo nízko. Yukina byla mnohem pohodlnější.
Míra pohodlí záležela na tom, jak moc sis nafouk gumu. Když si tam dal cca 1bar, byla jízda i pop dlažebních kostkách nádherně pohodlná, ale pak to zase nezatáčelo. Takže třeba při 2.5barech to drželo stopu nádherně, ale na jakýkoliv nerovnosti to kopalo jak koza.

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 00:22 | Nahoru | #253

Hippieguy píše:
Míra pohodlí záležela na tom, jak moc sis nafouk gumu. Když si tam dal cca 1bar, byla jízda i pop dlažebních kostkách nádherně pohodlná, ale pak to zase nezatáčelo.



(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 01:37 | Nahoru | #254

myty_fakta píše: Akorát pánové zapomínáte na to, že NEMÁ na tom virglu zadní péra. Takže až pojede po silnici 3. třídy a uskočí mu to doprdele, tak je to jedno i kdyby měl stk pozlacenou..



jojo to bude podobny jako na skateboardu, ten taky nema zadny pera

1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...

10.4.2014 v 06:22 | Nahoru | #255
1 bar? Tos jezdil po rafku, ne?

Vzdycky kdyz myslim, ze uz je to tema vycerpany a nic me neprekvapi, tak vytasi dalsi eso

1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...

10.4.2014 v 06:43 | Nahoru | #256
Povolena uprava to neni. Zas na druhou stranu kolik tu jezdi HD upravenejch na hardtail a to i od dost respektovanejch upravcu a nikdo to moc neresi :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 08:40 | Nahoru | #257
assassin> Ale ty tu technickou budou resit nejak alternativne.

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 08:42 | Nahoru | #258

Hippieguy píše: Míra pohodlí záležela na tom, jak moc sis nafouk gumu. Když si tam dal cca 1bar, byla jízda i pop dlažebních kostkách nádherně pohodlná, ale pak to zase nezatáčelo. Takže třeba při 2.5barech to drželo stopu nádherně, ale na jakýkoliv nerovnosti to kopalo jak koza.



Takze uz vime proc to uchcalo prakticky na rovine

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 09:07 | Nahoru | #259

Hippieguy píše: dave-lister>
Míra pohodlí záležela na tom, jak moc sis nafouk gumu. Když si tam dal cca 1bar, byla jízda i pop dlažebních kostkách nádherně pohodlná, ale pak to zase nezatáčelo. Takže třeba při 2.5barech to drželo stopu nádherně, ale na jakýkoliv nerovnosti to kopalo jak koza.



tady sis krásně odpověděl, proč ti to uklouzlo na rovince i proč ti to neprošlo STK

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 09:48 | Nahoru | #260

JR.. píše: assassin> Ale ty tu technickou budou resit nejak alternativne.



No tak samo je hipik exot, me by taky nenapadlo jet se samosomo hardtailem na "normalni" STK :) tzn ja souhlasim s tim ze protahnout ten jeho stroj stk nebude snadny, ja jen rozporoval to co tu nekteri pisou - ze je to strasne nebezpecny a ze doufaj ze ho nikde nepotkaj atd...

STK diskrétně...

10.4.2014 v 10:02 | Nahoru | #261
Tak pokud už najdeš někoho kdy ti to nechá projít stk riskuje jen ten den kdy ti tu známku nalepil pak se většinou argumentuje tím, že na stk bylo moto originál a úpravy jsi tam dodělal pak-inteligentní technik ti řekne , že to musíš přivézt na vozíku jinak ti to neudělá.

Ale největší průser budeš mít při nehodě kterou ani nemusíš zavinit a při prohlídce ti technik nebo likvidátor proleze úplně všechno(pojišťovnám se totiž platit nechce) a ty nakonec zjistíš že je z tebe jako z původně poškozeného najednou viník jelikož tvůj dopravní prostředek nesplňuje kriteria pro provoz na silnici a budeš platit škodu ještě tomu ptákovi co tě sestřelil.

2 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...

10.4.2014 v 11:00 | Nahoru | #262
Kutilsro: podle me je tohle urban legend, jestlize mi nekdo neda prednost tak kdyz nemam stk ze bych byl automaticky vinik?
Nebo dejme tomu sem na nemocensky, srazi me auto na prechodu, ale sem vinik protoze sem nemel vzchazky a zaplatim jeste poskozene auto?

1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...

10.4.2014 v 11:04 | Nahoru | #263
Řekněme že je to záminka pro pojišťovnu a smrdí to taháním se po soudech.

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 11:11 | Nahoru | #264

PetrL3 píše: Řekněme že je to záminka pro pojišťovnu a smrdí to taháním se po soudech.



No to je ale ikdyz mas vse ok - me naboural typek a dostal sem prd, musel bych se tahat po soudech kdybych mel neco dostat...

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 11:40 | Nahoru | #265
assassin> Jo, tohle je fakt jenom nějaká fáma. Nedávno jsme to na jiném foru řešili. Nakonec jsem se na to došel zeptat advokáta. Posuzují se tam okolnosti nehody, průběh nehody, míra zavinění...znalec rozhodne, zda stav motorky měl vliv na vznik, průběh nebo následky nehody, a podle toho se to pak bude posuzovat. Rozhodně neplatí, že vina jde automaticky za řidičem bez STK, bez řidičáku atd atd.

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 13:26 | Nahoru | #266
assassin> automaticky samozřejmně ne ale kamarád boural na silnici okruhovku ne vlastní vinou sestřelili ho zboku když byl na hlavní
a závěr pojišťovny zněl jasně vozidlo nezpůsobilé provozu nemělo na silnici co dělat.
Měl štěstí, že policejní znalec byl na jeho straně, že nehodu nezpůsobil, dostal sice flastr jako kráva za nehodu kterou nezavinil -protože tam teoreticky neměl vůbec být ale za nehodu ho nepopotahovali.

U pojišťovny viníka nehody to bylo horší než to policie uzavřela nedělo se nic a pak se vymlouvali, že nic platit nebudou kvůli zvláštním okolnostem až když je dal k soudu vycouvali a platili.
Policie taky ze začátku tvrdila, že je možné že z nehody bude obviněn on a stejně tak advokát toho škůdce(zmetek chtěl dokonce zaplatit škodu na autě který mu poškodil kámoš vlastník tělem!)...naštěstí nakonec znalec rozhodl rozumně.

Naposledy editováno 10.04.2014 13:32:57

1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...

10.4.2014 v 13:30 | Nahoru | #267
Kutilsro: jo to zni docela realne - clovek co jede po silnici se strojem bez STK a navic opravdu technicky nezpusobilym musi pocitat s tim ze to smrdi komplikacema - pojistovna by ale musela dokazat ze to bylo tak nezpusobile ze to ohrozovalo atd....

V pripade ze vozidlo bude uplne ok a "jen" nebude mit stk to bude zase o neco malo nadejnejsi - tzn ze mozna nedojde ani na to vyhrozovani soudem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 13:37 | Nahoru | #268
assassin> no oni už totiž u nehod začali i kontrolovat pneumatiky a vysokou nárazovou rychlost podle toho co jsem četl bude mít člověk na slickách a ten kdo bude bourat ve vyšší než povolené rychlosti taky možnost překvalifikování z poškozeného na vinníka tak nevim

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 13:53 | Nahoru | #269

kutilsro píše: assassin> no oni už totiž u nehod začali i kontrolovat pneumatiky a vysokou nárazovou rychlost podle toho co jsem četl bude mít člověk na slickách a ten kdo bude bourat ve vyšší než povolené rychlosti taky možnost překvalifikování z poškozeného na vinníka tak nevim


Tak zrovna to posuzování rychlosti není úplně od věci, jsou místa kde někoho kdo na hlavní překročí povolenou rychlost trošku výrazněji ani nemáš šanci vidět ho včas.
Třeba tady u nás je dlouhá rovná silnice (několik km bez zatáčky), uprostřed té rovinky je u Holubic je krátkej dolík a v něm křižovatka a proto je nahoře daná 70. Myslím že kdyby se tam někdo nechal zlákat a pořádně za to zatáhl tak ten co mu dá dát přednost když vyjíždí z vedlejší nemá šanci.
Navíc se dá těžko po někom vymáhat aby počítal s tím že ostatní porušují pravidla, můžeš zkusit argumentovat tím že sanitky a policajti taky jezdí rychle ale ti u toho většinou blikaj, houkaj a jinak na jebe upozornujou.
Blbý je že v našem absurdistáně se to nejspíš zvrtne tak že bude stačit vyloženě pár km/h místo nějakýho opravdu výraznýho překročení.

(reakce na) STK diskrétně...

10.4.2014 v 16:21 | Nahoru | #270

Redguy píše: 1 bar? Tos jezdil po rafku, ne?

Vzdycky kdyz myslim, ze uz je to tema vycerpany a nic me neprekvapi, tak vytasi dalsi eso



1 je v poho, dragstery jezdi 0.4 bar
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist