potřeboval bych udělat na motorce STK, ale nemam ji ve 100% stavu. Obě brzdy brzdí, všechno svítí, bliká, troubí, zatáčí a nic z toho nekape. Ovšem formálně je na ní několik "vad".
Už z principu nehodlám poslouchat dementní státní nařízení a tak ty mouchy ani nehodlám opravovat. Moh by mi někdo do zpráv dát vědět, kde se to tak moc neřeší nebo jakej postup volit při "obálkové" metodě?
Díky
Hipík
Naposledy editováno 03.04.2014 22:15:53
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
Hippieguy píše: myty_fakta> takovej manet 90, nebo slavne BMW R72 taky nema vzadu pera a muze jezdit po silnici.
Nevim jak je to s STK, ale myslim, ze uplne stejne jako s emisema, tj. stav musi odpovidat predpisum z doby vyroby, tj. na 50 let stary masine nikdo nebude hledat Ecka na vyfukach a zrcatkach, ale ta tvoje masina z vyroby odpruzenej zadek mela, to je ten rozdil.
Hippieguy píše: myty_fakta> takovej manet 90, nebo slavne BMW R72 taky nema vzadu pera a muze jezdit po silnici.
Kdybys nebyl debil, tak by sis pamatoval, ze uz jsem ti tady jednou psal neco o zasahu do konstrukce vozidla, kterej na tvoji motorce probehnul a NENI schvalenej. Motorky o kterejch mluvis, jsou takhle homologovany a je vsechno v poradku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
Naposledy editováno 09.04.2014 17:53:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
Hippieguy píše: řikám že pevnej rám neni pro jízdu nebezpečnej a navíc mam stejnak pocit že je takovej typ úpravy, při kterym zůstanou zachované rozměry stroje legální.
Hipiku jsi fakt takovej debil? Je to proste nepovolenej zasah do konstrukce vozidla. Zadna takova uprava bejt nesmi!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
Ta motorka zase nemá takovej výkon, aby to vadilo, prostě při jízdě koukáš víc dopředu než na normální mašině. Kupodivu prdel to snáší dobře, to sedlo bylo odpérovaný, i když na ježdění po lese to fakt nebylo. To že tě po 50km začal bolet zadek bylo daný spíš tim, že si na nohách a rukou neměl žádnou váhu a celkově byl ten posez hodně čoprovitej, řidítka vysoko, sedlo nízko. Yukina byla mnohem pohodlnější.
Míra pohodlí záležela na tom, jak moc sis nafouk gumu. Když si tam dal cca 1bar, byla jízda i pop dlažebních kostkách nádherně pohodlná, ale pak to zase nezatáčelo. Takže třeba při 2.5barech to drželo stopu nádherně, ale na jakýkoliv nerovnosti to kopalo jak koza.
myty_fakta píše: Akorát pánové zapomínáte na to, že NEMÁ na tom virglu zadní péra. Takže až pojede po silnici 3. třídy a uskočí mu to doprdele, tak je to jedno i kdyby měl stk pozlacenou..
jojo to bude podobny jako na skateboardu, ten taky nema zadny pera
1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Vzdycky kdyz myslim, ze uz je to tema vycerpany a nic me neprekvapi, tak vytasi dalsi eso
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
Hippieguy píše: Míra pohodlí záležela na tom, jak moc sis nafouk gumu. Když si tam dal cca 1bar, byla jízda i pop dlažebních kostkách nádherně pohodlná, ale pak to zase nezatáčelo. Takže třeba při 2.5barech to drželo stopu nádherně, ale na jakýkoliv nerovnosti to kopalo jak koza.
Takze uz vime proc to uchcalo prakticky na rovine
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Hippieguy píše: dave-lister>
Míra pohodlí záležela na tom, jak moc sis nafouk gumu. Když si tam dal cca 1bar, byla jízda i pop dlažebních kostkách nádherně pohodlná, ale pak to zase nezatáčelo. Takže třeba při 2.5barech to drželo stopu nádherně, ale na jakýkoliv nerovnosti to kopalo jak koza.
tady sis krásně odpověděl, proč ti to uklouzlo na rovince i proč ti to neprošlo STK
JR.. píše: assassin> Ale ty tu technickou budou resit nejak alternativne.
No tak samo je hipik exot, me by taky nenapadlo jet se samosomo hardtailem na "normalni" STK :) tzn ja souhlasim s tim ze protahnout ten jeho stroj stk nebude snadny, ja jen rozporoval to co tu nekteri pisou - ze je to strasne nebezpecny a ze doufaj ze ho nikde nepotkaj atd...
Ale největší průser budeš mít při nehodě kterou ani nemusíš zavinit a při prohlídce ti technik nebo likvidátor proleze úplně všechno(pojišťovnám se totiž platit nechce) a ty nakonec zjistíš že je z tebe jako z původně poškozeného najednou viník jelikož tvůj dopravní prostředek nesplňuje kriteria pro provoz na silnici a budeš platit škodu ještě tomu ptákovi co tě sestřelil.
2 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...
Nebo dejme tomu sem na nemocensky, srazi me auto na prechodu, ale sem vinik protoze sem nemel vzchazky a zaplatim jeste poskozene auto?
1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...
a závěr pojišťovny zněl jasně vozidlo nezpůsobilé provozu nemělo na silnici co dělat.
Měl štěstí, že policejní znalec byl na jeho straně, že nehodu nezpůsobil, dostal sice flastr jako kráva za nehodu kterou nezavinil -protože tam teoreticky neměl vůbec být ale za nehodu ho nepopotahovali.
U pojišťovny viníka nehody to bylo horší než to policie uzavřela nedělo se nic a pak se vymlouvali, že nic platit nebudou kvůli zvláštním okolnostem až když je dal k soudu vycouvali a platili.
Policie taky ze začátku tvrdila, že je možné že z nehody bude obviněn on a stejně tak advokát toho škůdce(zmetek chtěl dokonce zaplatit škodu na autě který mu poškodil kámoš vlastník tělem!)...naštěstí nakonec znalec rozhodl rozumně.
Naposledy editováno 10.04.2014 13:32:57
1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...
V pripade ze vozidlo bude uplne ok a "jen" nebude mit stk to bude zase o neco malo nadejnejsi - tzn ze mozna nedojde ani na to vyhrozovani soudem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK diskrétně...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
kutilsro píše: assassin> no oni už totiž u nehod začali i kontrolovat pneumatiky a vysokou nárazovou rychlost podle toho co jsem četl bude mít člověk na slickách a ten kdo bude bourat ve vyšší než povolené rychlosti taky možnost překvalifikování z poškozeného na vinníka tak nevim
Tak zrovna to posuzování rychlosti není úplně od věci, jsou místa kde někoho kdo na hlavní překročí povolenou rychlost trošku výrazněji ani nemáš šanci vidět ho včas.
Třeba tady u nás je dlouhá rovná silnice (několik km bez zatáčky), uprostřed té rovinky je u Holubic je krátkej dolík a v něm křižovatka a proto je nahoře daná 70. Myslím že kdyby se tam někdo nechal zlákat a pořádně za to zatáhl tak ten co mu dá dát přednost když vyjíždí z vedlejší nemá šanci.
Navíc se dá těžko po někom vymáhat aby počítal s tím že ostatní porušují pravidla, můžeš zkusit argumentovat tím že sanitky a policajti taky jezdí rychle ale ti u toho většinou blikaj, houkaj a jinak na jebe upozornujou.
Blbý je že v našem absurdistáně se to nejspíš zvrtne tak že bude stačit vyloženě pár km/h místo nějakýho opravdu výraznýho překročení.