paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr dvouválce
Zdravím, potřeboval bych pomoct při výběru mašiny. Hledám dvouválec na kterým ujedu v kuse 150km a po sesednutí nezůstanu v předklonu a s odumřelýma rukama, ale zase nechcu vyloženej cesťák. Po zúžení výběru jsem došel na tyto kousky:
SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 15:59 | Nahoru | #241
Jasek>

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 16:00 | Nahoru | #242
zmulin> S tím Corsarem souhlasím

Výběr dvouválce

15.10.2012 v 16:46 | Nahoru | #243
Co je charisma u mašiny neví nikdo, asi proto se to tak často používá....

Výběr dvouválce

15.10.2012 v 17:56 | Nahoru | #244
Sice tady vesměs plácáte nesmysly, ale to o tom corsaru můžu potvrdit a musím vyzdvihnout .
Nějak mám skoro pocit, že vlastnit charismatickej bike je diagnóza. Asi Corsaro vyměním za nějakou konfekci

Jinak charisma dle wiki:
Charisma je zvláštní dar nebo rys osobní přitažlivosti a kouzla.

Tudíž se to nedá nějak kvantifikovat a s tím máme my technicky založení lidé problémy.
Charismatické motorky nemůžou být moc rozšířené, jinak by ztratily kouzlo. A z toho plyne, že jsou buď moc drahý na to co nabízejí nebo jsou moc špatný, na to kolik stojí... Protože když je nějaká motorka dobrá a levná, tak jich jezdí hodně .
Pro mě jsou charismatické obě moje motorky a definice na ně sedí. Mtčko je na svůj výkon poměrně drahá mrcha a Corsaro jsem kupoval s tím, že se možná rozpláču u prvního servisu (v lepším případě nad cenou, v horším případě nad ročním čekáním na díly ).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 18:04 | Nahoru | #245
zmulin> To mi prosimte vysvetli kde na malym monsteru vidis jaky charisma? Ja okolo toho chodil a kroutil hlavou. Proste mi na tom neprislo nic zajimavyho. Treba takova S4 to je neco jinyho. Vidis tam nejakou technicku a z ty motorky dejcha ze to je streetfighter, ale malej monster je to samy jako maly SV akorat od ducati. Proste uplne obycejna motorka. Podle myho maj nejvetsi charisma takovy veci jako SP1/2, zx7r, srad, 998, S4R, cagiva mito,... Malej monster je rozpoctovka od ducati.

Samozrejme bimota je uz komponentama a hlavne taky cenou uplne jinde nez raptor, ale postavila to taky tim ze zkrizila to nejlepsi od kazdyho.

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 19:41 | Nahoru | #246
pylot> Vidíš,taky sis tam napsal třeba Mito ,protože jenom o absolutním výkonu to neni.Mě třeba se líběj vzducháče hodně a Ducaťácký jsou v tomhle v dnešní době mezi nejlepšíma a když se svezeš na malym Monsterovi a SV,tak ten rozdíl zjistíš.Na čem se jen vezeš a co tě pobaví svym chováním.Samozřejmě,že je S4R ve všech ohledech dál,ale psal jsem taky,že se na to člověk musí mrknout v rámci daný kategorie.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 19:43 | Nahoru | #247
pylot> Že na určité věci nevidíš charizma -nebo cokoliv jiného- přece neznamená, že ta věc ho nemá. Třeba já S4R jako charizmatický model nevnímám. Spousta koní, techniky a vnímám ho jako modernu pro střelce. Tady vidíš, že co člověk to názor. Něco jako charizma nejde přece změřit nebo zvážit. Tak pokud někdo vidí třeba v Cagivě Raptor nebo Suzuki SV (byť jsou to rozpočtovky) charizmatickou motorku proč ne. Kdybych já měl označit nějako motorku jako charizmatickou asi by to bylo něco jako Triumph Bonneville. Prostě klasika z které na tebe dýchá historie značky byť je to novej bike.

Naposledy editováno 15.10.2012 19:51:11

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 20:14 | Nahoru | #248

Jasek píše: tak jsem si počet a jsem moc rád,že nepotřebuju poradit s výběrem v2.Nejspíš bych dal na radu odborníků a kvuli pořádnýmu charisma začal hledat malýho monstra pokud možno s rychlým pruhem na nádrži.



Tý jo, teď jsi mi zkazil den, já už pro něj chtěl běžet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 20:16 | Nahoru | #249

italšrot píše: pylot> Že na určité věci nevidíš charizma -nebo cokoliv jiného- přece neznamená, že ta věc ho nemá. Třeba já S4R jako charizmatický model nevnímám. Spousta koní, techniky a vnímám ho jako modernu pro střelce. Tady vidíš, že co člověk to názor. Něco jako charizma nejde přece změřit nebo zvážit. Tak pokud někdo vidí třeba v Cagivě Raptor nebo Suzuki SV (byť jsou to rozpočtovky) charizmatickou motorku proč ne. Kdybych já měl označit nějako motorku jako charizmatickou asi by to bylo něco jako Triumph Bonneville. Prostě klasika z které na tebe dýchá historie značky byť je to novej bike.

Cili se to da shrnout tak, ze kdyz nekdo mele neco o nejakym charisma tak mele jenom hromadu sracek protoze to stejne kazdej vnima jinak a je to neco co nemuze nikdo zmerit.

zmulin> Ja na SV jezdil protoze me bavilo. Jenom jsem se nevozil. Za me je SV velice zabavna motorka. Ono totiz o vykon opravdu nejde, ale ja na malym monsteroj vubec zadny charisma nevidim a hlavne mi prijde divny kdyz capek s takovouhle nizkorozpoctovou motorkou dela ramena na japonce ze neumej charismatickou motorku. Me treba prjde jako absolutni top naradi SP1. To je proste tezkej kus zeleza s hlubokym zvukem a nesmrtelnym motorem, ale z ty motorky uplne dejcha ze to je zavodak. To samy ta ZX7R. Malej monster je ducati pro chudy a pro zacatecniky. Zadnej zvlastni model.
(povsimni si ze o SV jsem nikde predtim nepsal protoze moc dobre vim jaka je jeho uloha a jeho postaveni a nesnazim se vam namluvit ze to je megacharismaticka nejlepsi motorka na svete.)

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 20:32 | Nahoru | #250

italšrot píše: Tak pokud někdo vidí třeba v Cagivě Raptor ... (byť jsou to rozpočtovky ) charizmatickou motorku proč ne...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 20:33 | Nahoru | #251

pylot píše: Cili se to da shrnout tak, ze kdyz nekdo mele neco o nejakym charisma tak mele jenom hromadu sracek protoze to stejne kazdej vnima jinak a je to neco co nemuze nikdo zmerit.


No to jsou věci.

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 20:39 | Nahoru | #252
italšrot> italšrot> By mě teda ještě zajímal význam slova "rozpočtovka"

2 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

15.10.2012 v 20:45 | Nahoru | #253
Třeba použití komponentů jiných značek za účelem snížení nákladů. Není nic dražšího než vlastní vývoj.
Pak je ještě jeden případ. Použití levných dílů a řešení. (SV650)

Naposledy editováno 15.10.2012 20:47:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:00 | Nahoru | #254

italšrot píše: Třeba použití komponentů jiných značek za účelem snížení nákladů. Není nic dražšího než vlastní vývoj.

Dle tyhle definice je vlastne uplne kazda motorka rozpoctovka....

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:05 | Nahoru | #255
pylot>Na babymonsteru se svez a asi změníš názor.Moc nejede,ale baví a pokud to srovnam třeba s SV,CB600,XJ6 atd.,tak je to podle mě víc motorky(osobní názor-na SV a XJ jsem se svez) i když samozřejmě ne zdaleka nejvíc.
VTR,nebo ZX7R výborný určitě budou,dyk tenkrát jabka ani nic lepšího neuměly.Nebejt Japonců,tak se v Evropě dělaj pořád předražený olejničky.V dnešní době nevim co bych si z ostrovů koupil.Asi jedině VFR1200,nebo Z1000SX.Čtyřválovej SS je v dnešní době vážně asi jenom na okruh.Ne,že by se na tom nedalo jezdit v provozu,ale aby to člověka bavilo,tak se pohybuje ve zbytečnejch rychlostech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:08 | Nahoru | #256

pylot píše: Dle tyhle definice je vlastne uplne kazda motorka rozpoctovka....


Nemyslím si, že každá motorka používá např. motor od konkurence a už vůbec si nemyslím, že každá motorka používá levnější komponenty. Proto je tvá reakce mylná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:20 | Nahoru | #257

pylot píše: Dle tyhle definice je vlastne uplne kazda motorka rozpoctovka....


no hlavně i ta tvoje majle

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:22 | Nahoru | #258

italšrot píše: Nemyslím si, že každá motorka používá např. motor od konkurence a už vůbec si nemyslím, že každá motorka používá levnější komponenty. Proto je tvá reakce mylná.

Ty jis napsal pouziti jinych komponent pro usetreni za vlastni vyvoj. To znamena ze i ohlins a brembo na panigalce jsou rozpoctovy dily protoze kdyby si ducati mela brzdy a vidlice vyvinout sama tak by ji to stalo mnohem vic...

Nebo tim chces rict ze bimota DB7 a nebo vyrus jsou rozpoctovy stroje?

To co jsi napsal neni zadna definice a nic to nevystihuje. Je to blbost.

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:26 | Nahoru | #259

karf píše: no hlavně i ta tvoje majle

Moje majle je konkurence pro SP1, cili poradnej kus tezkyho staryho zavodaku. A je jedinecna prave tim rotaxackym motorem s jeho syrovym a hrubych chodem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:30 | Nahoru | #260

pylot píše: To znamena ze i ohlins a brembo na panigalce jsou rozpoctovy dily protoze kdyby si ducati mela brzdy a vidlice vyvinout sama tak by ji to stalo mnohem vic...


černý bramba místo zlatejch na některých Monsterech taky znamenaj, že je to rozpočtovka?

Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:39 | Nahoru | #261
Takto si já představuji charismatickou motorku

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:39 | Nahoru | #262

karf píše: černý bramba místo zlatejch na některých Monsterech taky znamenaj, že je to rozpočtovka?

Podle italsrotovy definice vyse jsou i ty zlaty bremba rozpoctovy.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:51 | Nahoru | #263
Jiné dvouválcové charisma ve sportovním obalu

(reakce na) Výběr dvouválce

15.10.2012 v 21:52 | Nahoru | #264

JollyJoker píše: Jiné dvouválcové charisma ve sportovním obalu

(reakce na) Výběr dvouválce

16.10.2012 v 05:53 | Nahoru | #265

pylot píše: Ty jis napsal pouziti jinych komponent pro usetreni za vlastni vyvoj. To znamena ze i ohlins a brembo na panigalce jsou rozpoctovy dily protoze kdyby si ducati mela brzdy a vidlice vyvinout sama tak by ji to stalo mnohem vic...

Nebo tim chces rict ze bimota DB7 a nebo vyrus jsou rozpoctovy stroje?

To co jsi napsal neni zadna definice a nic to nevystihuje. Je to blbost.


Hele čti pořádně než se začneš zavzdušnovat! Psal jsem použití za účelem snížení nákladů! Tak rozlišuj pokud jsi toho schopný. Když tam někdo nacpe Bremba tak jistě ne aby ušetřil. Ale pokud někdo místo propracovaný kyvky použije svařený jakl není to to samé.

Naposledy editováno 16.10.2012 05:57:05

Výběr dvouválce

16.10.2012 v 07:20 | Nahoru | #266
Italsrot: no akorát raptor asi nebude rozpoctovka kvůli použití motoru suzuki kdyz to byl v té době nejvýkonnější dvouvalec, kupovala ho bimota do své v podstatě vlajkové lodi a novy tlr v ty době bylo skoro za pul míče.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

16.10.2012 v 07:35 | Nahoru | #267
dokud se budete donekonecna ohanet obsahama, nema asi smysl cokoliv resit
nevim proc porad resite moji motku..spis mi prijde ze nemate argumenty, jste mimo

to ze mam sedmu neznamena ze neumim posoudit jine. Nikdo z Vas nevi na cem jsem kdy jel.

Tak kdyz pristoupim na vasi hru: sestky SV, Raptor a jak rikate malej Monster...co z toho ma charisma?
ze by Ducati?

No a prevedme to na motky pro chlapaky jako jste vy, ja jsem jen holka: s4rs, Tuono (tam i rakusaci umej vic), SV, Raptor..posledni dve jmenovane, rozhodne charisma ve srovnani nemaji

no a srovnat Cagivu a Bimotu? borec na konec

jo a pridam oblibenou vetu: je to muj nazor
pa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

16.10.2012 v 08:24 | Nahoru | #268

highsider píše: Tak kdyz pristoupim na vasi hru: sestky SV, Raptor a jak rikate malej Monster...co z toho ma charisma?
ze by Ducati?


Názor ostatních je zřejmě jen takový, že charisma neni synonymem pro název firmy Ducati

Výběr dvouválce

16.10.2012 v 08:30 | Nahoru | #269

Ano je synonymem pro obsach

A vážně, jak se již ptal Londoner, co znamená charisma??

Charisma: je zvláštní dar nebo rys osobní přitažlivosti a kouzla. Původně náboženský pojem se používá i ve společenských vědách, v managementu a podobně.
Odtud charismatický, opírající se o takové mimořádné schopnosti, vyzařující charisma.

Ehm: odtuť je jasný že každý dvouvál který je víc jak 999 je charismatický ať je to stará herka, která má za sebou 100K km (to snad ani nejde)..



Naposledy editováno 16.10.2012 08:34:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

16.10.2012 v 08:33 | Nahoru | #270

karf píše: Názor ostatních je zřejmě jen takový, že charisma neni synonymem pro název firmy Ducati



takze tva odpoved na otazku zni Raptor 650?

Naposledy editováno 16.10.2012 08:33:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST digison 37 1.5.2024 v 22:03 digison
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Přední spínač brzdového světla Ducati ST3 jirka_st3 9 6.9.2023 v 17:11 Romulus.


TOPlist