Velka fotogalerie je ZDE
Co jsem tak pri prochazeni fotek a cteni prvnich informaci postrehl je, ze ten interier je opravdu strasny, tvrde sede plasty jako v levnem aute ci favoritu, design teda take neni zadna bomba, 5 rychlostni prevodovka je v dnesni dobe dost mimo, vyber motoru take nic moc, cekal bych osvedceny drzak 1.9TDI s 6sti stupnovou prevodovkou, tlacitka na volantu strasne, uchyceni sedaku (aspon teda vepredu) je des, skrabku na snih a mraz ve vicku nadrze si take muzou dat nekam, kdyz to nema centralni zamykani/odemykani, ridic nemuze ovladat okna vzadu, vsude kam se podivam vidim koncernovou skladacku, zezadu se mi zda ze to trochu vypada jako fabia, zepredu docela OK, absence LED svetel pro denni sviceni je docela spatna.
Nedovedu si predstavit toto auto v kombinaci s motorem 1.2. Za cenu kolem 300 000Kc se mi to zda opravdu nepovedene auto, ktere nestoji za ty penize.
Koncept Škody Rapid vypadal podle meho mnohem lepe, nez toto finalni auto. Zda se mi takove bez napadu..
Co si myslite vy? Prvni nazory a postrehy? Predem se omlouvam za kriticky nazor
Interier bude podle mne hodne nachylny na poskrabani
Zezadu
Naposledy editováno 10.07.2012 14:19:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Yura píše: ... ročně kolem 5 - 10 tkm max. Fabie je mladší(06) zatim nevím, co přinese, leč je fakt, že má najeto 65tkm bez fatální vady, jen drobnosti - zlobí centrál,prohnil vejfuk, a tak. ...
Nechci být prudič, ale ten prohnilej výfuk, to dlouho stálo? Nebo čím to? Jako "řadovýho jezdiče" by mě to teda štvalo a ani nemluvím o těch "drobnostech" u relativně novýho auta.
Naposledy editováno 13.07.2012 01:00:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Creck píše: Jak min, typek tu nekolikrat rekne ze zna supr auto ...... nikde odpoved jake auto, tudiz by me zajimalo co je vysnena kara vsech prazaku.
Takove neurcite hlasky typu, skodovka je hnuj a moje kara jede jak dabel , to je o nicem. Tudiz chcu konkretne urcit typ vozidla, co je bomba.
e : jednoduse a jasne napsat , muj brkolet typ B je nejlepsi auto vsech dob a vve vsem ostatnim co jezdi curaci okolo je k smichu. snad takhle to je jasne a srozumitelne.
Můžeš mě citovat kde jsem řek že znám (mám) supr auto? A nechápu, proč do toho motáš pražáky. Jsou tady stejný kokoti, jako kdekoli jinde (jenom v Havířově jsou některý větší).
Jeep Grand Cherokee není kdovíjaká pecka, ale za novou škodnou (jakoukoli) bych neměnil.
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Unholyrider píše: Můžeš mě citovat kde jsem řek že znám (mám) supr auto? A nechápu, proč do toho motáš pražáky. Jsou tady stejný kokoti, jako kdekoli jinde (jenom v Havířově jsou některý větší).
Jeep Grand Cherokee není kdovíjaká pecka, ale za novou škodnou (jakoukoli) bych neměnil.
Stejni nevim, ale je jich v Praze nejvic www.kdejsme.cz/prijmeni/Kokot/
Unholyrider píše: Vono tady bejvávalo spousta kvalitních značek, než to bolševik zkurvil.
stejně tak jako všechno se řadí na dřívější a dnešní. To co bylo dřív top je dneska sračka která třeba už dokonce ani není naše a jen proto jí nebudu přece opěvovat. Jawa a čz taky byla super, ale rozhodně nebudu opěvovat ty dnešní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Unholyrider píše: Vono tady bejvávalo spousta kvalitních značek, než to bolševik zkurvil.
Přesně tak, pokud by nás nedrželi na uzdě, mohli jsme být na světové úrovni. Předtím tu totiž byl dost rozvinutý lehký průmysl, strojní a elektrotechnika byla na vyspělé úrovni, načež toto vše bylo potlačováno a byl budován průmysl těžký. Nemluvě o devastaci krajiny těžbou. Poněkud komicky vyznívá už jen to, že pro tehdy budouvanou podzemku v Práglu byla vyvinuta a odzkoušena moderní souprava R1, na úrovni doby - načež pochopitelně zasáhla "vyšší moc", nadějný projekt byl zadupán a byli jsme donuceni nasadit soupravy z Mytiščinského závodu, kvůli kterým se nejen musela upravit konstrukce nuseského mostu, ale hlavně zatímco R1 byla vyspělá, odpovídající době, tak ty ruské soupravy konstukčně odpovídaly vlakům, používanýcm v NewYorské podzemce v polovině třicátých let.
A pokud jde o auta, tak mne opravte, pokud se mýlím, ale nevidím že by se dnes v ČR vůbec velkosériově vyráběl nějaký vůz čistě český.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
http://www.auta5p.eu...skoda_1999/mb_13.php
Větší díru do světa bylo možné udělat řadou 720 , která byla ttehdy skutečně pokroková (zejména konstrukce motoru), i když popravdě řečeno, kastle je opět dílem italským - když ten vůz vidím, zejména maska mi až moc nápadně připomíná Fiat 132. Je snad ale zbytečné zmiňovat, že v jeho konkurenci by "sedmsetdvacítka" byla bez šance (dvoulitrový motor 112k, nebo výborný 2.5D, vše elektricky ovládané, servořízení, klimatizace, dokonce i uzávěrka).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Rampa89 píše: Nechci být prudič, ale ten prohnilej výfuk, to dlouho stálo? Nebo čím to? Jako "řadovýho jezdiče" by mě to teda štvalo a ani nemluvím o těch "drobnostech" u relativně novýho auta.
ne, nestála, prostě je díra do posledního dílu vejfuku u sváru, nic velkýho, ale fouká už tudy. Centrál zlobí už asi 3 roky, seru na to. Zamyká dobře, ale 1 x z dvaceti odemčení se neotevřou pátý dveře a některý ze zadních. Dál mám v hajzlu jakýsi čidlo u vačkový hřídele (netuším, co to je, já tomu nerozumím, řek mi to známej, jenž má diagnostiku a auto napíchnul. Projevuje se to chrchlavým až chcípavým chodem při dosažení 4000 ot/min bez ohledu na kvalt. To se začlo projevovat nedávno, letos na jaře prvně), a poslední vada je zatim nezjištěná - občas se rozsvicuje kontrolka motoru (oranžová) ale sama vždy zhasne. I když svítí, motor jede normálně. Takže už mám objednanou u známýho zase diagnostiku a rovnou i opravu - co to je, nevím. Lambda? katalyzátor? vstřikování?...???
Jinak krapet nechápu, co myslíš relativně novým autem 6 let starej střep této třídy? Znám osobně pár lidí, který mají stejnou kategorii v koupenou v +- stejnej době: P 206, Thalia, panda.... A závady víceméně mají podobný a nájezd v km taky. Očekávat, že auto za 200 klacků bude po šesti letech netknutý a bez poruch - takový bych chtěl taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
BagoBorec píše: Takže PS?
Tak až někdy budeš mít cestu na N do Rolnický školy tak se stav :)
Tak co si dat sraz na jedno ve drevaku pekne na stojáka odpoledne a nasat atmosferu:)
Naposledy editováno 13.07.2012 17:30:17
GRASSEL píše: Creck> jasně ale argumentovat někoho tím že nemá údaj(e) v profilu na tomhle serveru je mimo mísu
Njn,ale to pak nevíš zda tě neprudí nějaký děcko či socka a bereš ho s rezervou.. Pokud se někdo stydí za to co má doma a tady hází haury... .. Nemusíš zde psát adresu ani dokonce SPZ a pod.,ale základní ůdaje a svůj popis mašiny s fotem snad zvládne každý.. Nvm,toto snad není Xchat..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Ono asi jsem měl zkreslené představy o (ne)kvalitě těchto aut. Pár známých to má taky, ale, možná záměrně, si nikdo na nic nestěžoval, naopak vždycky všude člověk slyší akorát, jak jsou ty auta bezproblémový a jak se to nedá srovnávat s těma staršíma atd. I když většinou se řídím heslem kdo haní, rád by měl, kdo chválí, rád by prodal. A výfuk budu teď muset u jednoho auta řešit taky, mám dírku ve vlnovci, jenže detail je, že výrobu mám 7/92 , já vím, veterán.. Asi jinej gang.
A abych pořád jenom nepsal OT, Rapid se prodávat bude dobře, bez ohledu na to, jak se komu zdá drahý, včetně mě, bez ohledu na konkurenci... Nemá smysl řešit, jestli je to dobře, kdo a proč to koupí atd. A třeba interiér se mi celkem zamlouvá, tvarově, zpracování ani materiály hodnotit nemůžu, neměl jsem tu čest. Ale asi nejvíc mě mrzí použití názvu Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Kamikadze-Ace píše: Tak co si dat sraz na jedno ve drevaku pekne na stojáka odpoledne a nasat atmosferu:)
Pán je koukám znalec...a navíc gurmán
Yura píše: ne, nestála, prostě je díra do posledního dílu vejfuku u sváru, nic velkýho, ale fouká už tudy. Centrál zlobí už asi 3 roky, seru na to. Zamyká dobře, ale 1 x z dvaceti odemčení se neotevřou pátý dveře a některý ze zadních. Dál mám v hajzlu jakýsi čidlo u vačkový hřídele (netuším, co to je, já tomu nerozumím, řek mi to známej, jenž má diagnostiku a auto napíchnul. Projevuje se to chrchlavým až chcípavým chodem při dosažení 4000 ot/min bez ohledu na kvalt. To se začlo projevovat nedávno, letos na jaře prvně), a poslední vada je zatim nezjištěná - občas se rozsvicuje kontrolka motoru (oranžová) ale sama vždy zhasne. I když svítí, motor jede normálně. Takže už mám objednanou u známýho zase diagnostiku a rovnou i opravu - co to je, nevím. Lambda? katalyzátor? vstřikování?...???
Jinak krapet nechápu, co myslíš relativně novým autem 6 let starej střep této třídy? Znám osobně pár lidí, který mají stejnou kategorii v koupenou v +- stejnej době: P 206, Thalia, panda.... A závady víceméně mají podobný a nájezd v km taky. Očekávat, že auto za 200 klacků bude po šesti letech netknutý a bez poruch - takový bych chtěl taky.
Tak to ti nevím měl jsem 12 let starý auto. Problémy s nim samozřejmě byly, ale v rámci opotřebovaných dílů (podvozek). Tvrdit, že je normální když ti u 6 let starýho auta odejdou čidla v motoru a centrál je trochu zcestný
Aut od VW a Škoda od novoty mám více, s nájezdy cca 100-150tis ročně a nemůžu nadávat. Samozřejmě, někde něco odejde. A u které značky v dnešní době, kdy se šetří, všichni jsou pod tlakem ekoteroristů nic neodchází a vydrží bez závady najet od funglovky 400tkm? Rád bych si takový auta příště pořídil. Co jsem jezdil Francouze, Japonce a nyní Němce je to vše plus mínus stejný.