Tak co si myslíte o jízdě HLAVOU NAPŘED? Měnili byste svoje supersporty za naháče nebo chopery? Jaké jsou výhody a nevýhody - u obou kategorií. Já vim co upřednostnim. Dokud budu jezdit na motorce, tak to bude pokaždý jasná volba - supersport
Naposledy editováno 09.10.2009 16:17:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
cat-nikita>GRASSEL> Tak něco obsáhlejšího a poučného
A viděli jste jak ten králíček pak rychle bere čáru zpátky do lesa, když skončí proslov? No to je prdel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavou napřed
GRASSEL>Vesper_600> protože se stydí za to co řek
Nene utíkal se došprtat další moudra o tom báječném stroji na kterém jezdíme
1 reakcí na tento příspěvek Hlavou napřed
DMC.motobiker>Mohlo to být zajímavé téma , no já osobně bych klidně měnil za Choppera či Cruisera, pokud by to byl stroj z USA, ideálně Harley - Davidson, na takovou motorku nemá žádnej supersport , za naháče bych klidně taky měnil, třeba takovej Buell, Ducati, Triumph, Moto Morini atd. jsou brutální stroje , oproti běžnýmu naháči teda úplně někde jinde, ale sranda s nima je v běžném provozu určitě mnohem větší než se supersportem , no a supersport je do běžnýho provozu nejméně vhodnej, jezdit víc jak 150 je vo hubu, okruh je drahej, dálnice voničem, není to ani pohodlný, nic, nebýt Ducati asi bych do ničeho takovýho nikdá nešel, ale dostala mě , sice to nemá moc smysl, protože když člověk není sebevrah tak nevyužije ani půlku toho potenciálu, ale když se to člověku líbí a jezdí se mu na tom dobře tak proč né...
Že jo, že je to zajímavé téma. A tvoje názory plně chápu. Taky si někdy řikám, že bych docela uvítala to pohodlí, ale to pohodlí je jen v nižších rychlostech, na dálnici na naháči toho pohodlí moc nenajdeš. A mě baví jezdit rychle, jsme baby motorkář, takže jezdím ráda rychle i na dálnici a honim tu maximálku, kterou jsem ještě nedohonila A nejsem sebevrah, jedu jen tam, kam vidim a nikam se nehonim, ale prostě za tím plastem to je pro mě to pohodlí. A o lámání do zatáček už ani nemluvim. Jezdila jsem na naháči a je to prostě uplně něco jinýho. Tohle cbr se líp vede a v provozu si s ním prostě připadám štíhlejší - nemyslím jako postavou, ale tím, že je takové úzké a všude se s ním protáhnu. To třeba na naháči nemá, ten má širší řidítka, řekla bych a je takovej víc širokej...
1 reakcí na tento příspěvek Hlavou napřed
DMC.motobiker>Vesper_600> Aha, tak to já zase vůbec nemám zapotřebí jezdit rychle, nevidím v tom žádnej požitek, a na dálnici mi to příjde úplně o ničem, jedu 100 - 150 - 200 - 250 - pořád stejný, pořád to neubíhá - prostě o ničem, a víc jak 200 Km/h už ani nejezdím, no a na naháčích to fouká, to je pravda, ale zase v zatáčkách ti to vynahradí desetinásobně, třeba s Ducati Monsterem nebo Buellem to bývá v zatáčkách taková palba že na to prostě nemá žádnej Supersport, takže tak nějak vlastně nechápu k čemu to mám... Když to tak vezmu tak taková motorka se dá použít opravdu jenom na okruhu, nebo možná ještě v dlouhejch rychlejch zatáčkách, kterých zase tak moc není, ale to jsou tak zatáčky kde se dá jet i 200, a je to vůbec ještě zatáčka? Časem se určitě jednou vrátim zpět k naháči, jestli se dá teda naked od Ducati nebo Buella označit jako naháč, jestli to už není spíš ten Street...
a když se někomu SS prostě líbí a tak si ho koupí....
mě se třeba strašně líbí 929 RR a chci si jí koupit i když vim že ten výkon nevyužiju...