Téma: Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP, max 130kg...
Řešme novou motorku, starou vránu nechci. Takhle je aspoň jistota, že to někdo někde nějak nevotuzil a vzít si ssebou pár detailů jako ND není problém.

Tak jsem se vrátil z lesíka v rámci tréningu na léto do bažin a už si začínám říkat, že ten můj 156 kilovej mastodont je tak akorát za trest. Zkoušel jsem různý typy zapadnutí a dostat to ven je za trest. Za tři hodiny různejch poksů s navijákem jsem se totálně vyřídil. Pak se na mě ještě snesli komáři a bylo hotovo. Naviják sice dobrej, ale když se není za co chytit tak je celkem problém. Pak jsem tam zajel s Betou alp 200, hele nebe a dudy. Chytnu za nosič a vytáhnu na hulváta ven. Navíc je to už tak lehký, že se to bez problémů dá převýst přes řeku na normální loďce a nehrozí převrácení, jako u těžkýho verglu. Na jedničku vyjedu jakejkoliv kopec než se převrátím, žere znatelně míň a po menších úpravách by to projelo i 90cm brod.

Tak si říkám prubnout to na nějakým vzducháči. Ale ze současný produkce jsem našel jen AJP 240 a to má 20 koní. Sice výkon nic moc na silnici, ale kdyby bylo něco o trochu silnějšího, třeba 25 koní, tak by to bylo dokonalý. Nevíte o něčem ?

Jako podmínku nejdůležitější bych viděl hmotnost do 115 kil suchý hmotnosti. A výměna oleje minimálně 3tkm.


Naposledy editováno 26.06.2024 22:46:00

Blokovaní uživatelé: vilemx, Krautkopf

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

28.8.2024 v 13:54 | Nahoru | #211
Tak sme vyjeli z tajgy po tejdnu a tam je stroj dokonalej. Hlavně ta hmotnost. I Výkon bohatě stačí .

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

29.8.2024 v 08:27 | Nahoru | #212
ZdendaZB> Takže nakonec vyjel . Co AJP, drží po kupě?

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

29.8.2024 v 10:13 | Nahoru | #213
Mě bude spíš zajímat až se vrátí jeho zhodnocení jestli mělo smysl do té AJP jít. Jestli by tu jeho cestu zvládl se stejný nasazením na o něco těžším stroji DR350SE/Beta ALP 4, nebo bylo i to AJP špatná volba a měl raději jet na zavržené BETĚ 200.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.8.2024 v 09:12 | Nahoru | #214
6tkm najeto zbejvaji 2
Z toho 2 mimo asfalt

A závěry následující. Na dálnici to je nepoužitelný protože se to přehřívá. Když pominu že si ten motor hrozně klepe a bez dpdatečného airboxu příšerně řve, tak po lese je to dobrý. Samozřejmě to musí být s převodovaný do pomala a na dálnici se to musíš převodovat do rychle. V lese by to se silničníma převodama neutáhl a po silnici by to s lesními převodama jelo 70 maximálně.

Beta je 100x lepší.nehřeje neřve neklepe a jede stejně. Škoda že nemá takový zdvihy tlumičů a muselo by se zvýšit sedlo a řidítka. Je malá. Ale v lese projede víc než Číňan. Nižší těžiště.

Takže řešíme opět na čem jet příště. Protože na číně=ajp ne. Jedině na vozejku ale to už raději normální enduro s kvalitním motorem. Kterej bude spolehlivej

Ale mě vozejku nebaví, chci po ose.

Naposledy editováno 30.08.2024 09:31:06

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.8.2024 v 11:32 | Nahoru | #215
Co jezdíš za převody na dálnici / v terénu ?
Jinak k tomu přehřívaní, nemáš to jen moc chudý ? Je sice pravda, že jsem s tím na dálnici nikdy nejel, ale v terénu jsem to trápil hodně a nikdy se to nezadřelo a to narozdíl od tebe nemám větrák ani chladič oleje.

Naposledy editováno 30.08.2024 11:36:14

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.8.2024 v 21:26 | Nahoru | #216

pivi164 píše: Co jezdíš za převody na dálnici / v terénu ?
Jinak k tomu přehřívaní, nemáš to jen moc chudý ? Je sice pravda, že jsem s tím na dálnici nikdy nejel, ale v terénu jsem to trápil hodně a nikdy se to nezadřelo a to narozdíl od tebe nemám větrák ani chladič oleje.



Já jsem to na výjezdech přehřál, ale nemám tam větrák, tak jsem to prostě položil, zarazil řídítko do země, aby se mi nesesunula a dal si zatím svačinu. Po 20 minutách bylo v pohodě.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

31.8.2024 v 12:10 | Nahoru | #217
Jak jsi poznal přehřátí ?

15 39. A 14 48

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

31.8.2024 v 12:11 | Nahoru | #218
Šroub vzduchu nic nedela
1.5 nebo 2.5 je to fuk

Jak to máte nastavený ?

Naposledy editováno 31.08.2024 12:13:43

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

31.8.2024 v 14:47 | Nahoru | #219
Teď mám jinej karburátor. Na origo jsem jezdil trysky volnoběh 48 a hlavní 110/112, jehla na 3 nebo 4 zářezu od vrchu, šroub taky 1,5-2,5, ale na otáčení šroubu mi to reagovalo.

Když to na otáčení šroubu nereaguje tak to většinou bývá moc chudý nebo bohatý na trysce.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.9.2024 v 17:24 | Nahoru | #220
Karb sem dal jako dává ajp

Já resimotaceni šroubů versus teplota motoru

Výkon to stejně nemá ardt delas co delas

Naposledy editováno 01.09.2024 17:25:20

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.9.2024 v 17:25 | Nahoru | #221
Prostě to chce jinej stroj

Kle230projel sem a je to jak crf 300 skoro
Těžký aslaby

Kdyby šlo crf 300 odlehčit na130 kilo

Naposledy editováno 01.09.2024 17:39:16

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

2.9.2024 v 09:10 | Nahoru | #222
Lépe se bude mudrovat až dorazíš z domů. No ale jeden důležitý poznatek ti ta cesta dala už teď. Že s čínskou produkci to asi nepůjde.

Budeš se muset smířit s faktem že nová motorka se dle tvých specifikací momentálně níkde nevyrábí. Takže buďto v něčem ze svých požadavků slevíš při koupi nové, nebo najdeš přesně takovou jakou si přeješ mít, ale bude z bazaru s tím že si ji dáš do kupy sám.
Vlastních zkušeností na to máš dost, takže sám nejlépe víš co je pro tvoje potřeby priorita.

Naposledy editováno 02.09.2024 10:07:23

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

2.9.2024 v 18:49 | Nahoru | #223

ZdendaZB píše: Prostě to chce jinej stroj

Kle230projel sem a je to jak crf 300 skoro
Těžký aslaby

Kdyby šlo crf 300 odlehčit na130 kilo



o pár kilo by mělo jít, ale...

Vypadá to, že erbe má spokojeně hromadu km za sebou na EXC500
https://www.motorkar...-motorky&scr=408

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

2.9.2024 v 21:36 | Nahoru | #224
Je to naprd jediný schopný vypadá jako to exc ale ten volej je naprd

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.9.2024 v 08:47 | Nahoru | #225
Asi to s tím olej intervalem nebude tak špatné. Z jeho poznámek:

Olej service log:
1mth - zabeh
8mth - skráteny prvý interval pred PL TET east
39,3mth - 2153km - po PL TET east
74mth - 4136km - po PL TET west
94mth - 4800km - lokálne ľahké enduro behanie

Kdyžtak mu napiš

(jinak mně osobně by stačil nějaký spolehlivý stačil starší japonec, nechal bych udělat píst, hlavu, ložiska, tlumiče a vydrželo by to podle mě na hodně cest)

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.9.2024 v 09:55 | Nahoru | #226

Pedl píše: jinak mně osobně by stačil nějaký spolehlivý stačil starší japonec, nechal bych udělat píst, hlavu, ložiska, tlumiče a vydrželo by to podle mě na hodně cest)

Taky jsem mu už dříve psal ať jde tímto směrem, nechce, trvá na nové.
DR 350SE vzducháč, karburátor, el.startér, od r.v. 1998 lepší tlumiče.

Jednoválcová 350ccm je podle mého názoru hraniční objem který je ještě schopný jízdy v těžkém terénu a zároveň už solidně zvládá i delší silniční přesuny.
Někdo bude namítat že XR 400 je v terénu lepší a přitom váhové stejná, jenže je bez el. startéru. A těch pár kousků co se vyrobilo s el. startrém jsou u nás prakticky nesehnatelné a hlavně váhově už příliš vysoko.
Nebo sehnat DR350SE staršího r.v. a naroubovat na ně tlumiče i s kolem a brzdou z AJP o kterých píše že mu vyhovovali.

Sám jsem doma měl XT350. Motoricky mě dostačovala, ale podvozkově byla úplně mimo. A další podstatná věc co mě vadila bylo že neměla el. startér. Tohle mě štvalo úplně nejvíc, člověk v lese potřeboval rychle zmizet a motor zrovna v ten moment stávkoval. Když o nic nešlo chytal pěkně, jak se ale přišla situace že bylo nutné urychleně odjet tak se jak naschvál nechtělo naskočit.
Být tam startér tak jsem podvozek předělal na tlumiče z WRf nebo EXC a nechal si jí doma. Takhle šla po sezóně dál do světa.

Naposledy editováno 03.09.2024 10:13:19

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.9.2024 v 10:36 | Nahoru | #227
bez ele startéru nikdy, to je utrpení

tak motor si můžu udělat sám to není problém, ale ještě je tam převodovka a na tu se už nic nedá sehnat
v rusku se tyhle starý japonský "držáky" občas vysypou v převodovce a pak je problém

no a když koupím starý dr350 dám tam nový tlumiče, kompletní generálku motoru včetně převodovky nový brzdy tak na kolik to asi vyjde a kolik s tím bude práce...

kdybych sehnat novej motor z fabriky tak to neřeším

motoru se prostě bojím, protože když to někde v lese zdechne tak co s tím, jít někam 50 kilometrů nebo i víc pěšky a nechat to tam ? nebo čekat tejden až 14 dní jestli náhodou někdo nepojede zrovna po týhle málo používaný cestě ?

Naposledy editováno 03.09.2024 10:38:25

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.9.2024 v 10:56 | Nahoru | #228
ZdendaZB> V Betě Alp4 a M4 Motard je ten samý motor a splňoval EURO3. Tak ND ještě v prodeji snad budou. Do jaké míry je převodovka shodná s originálním DR nevím, ale asi by nebylo marné si to zjistit.
Nákup bazarové motorky a oprava + úpravy budou rozhodně levnější než koupě nové EXC500. Výsledkem bude motorka dle tvých představ a nebudeš řešit provoz v mth.
Do příští sezóny je dost času se rozmyslet jakým směrem se vydáš, poshánět si informace a zhodnotit všechna pro a proti.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.9.2024 v 10:57 | Nahoru | #229
jinak jsme zkusili kolik se dá ujet na 17 koňovým stroji po čistý dálnici 90kilometrovou rychlostí, do kopce samozřejmě někde i jen 80, ale pomaleji to nejelo, za den 720 kilometrů

ráno v 11h jsme vyjeli a skončili ve 12 v noci, z toho přestávky 1x1h a 2x1,5h + 3x přestávka 10 min

nejdelší doba jízdy 2:30 cca 200km v kuse

normální pohodovej přesun je tak 550 kilometrů, ráno v 9 vyjet a v 19 to zapíchnout a mezitím víc přestávek, ideálně po 100 kilometrech, po dálnicích a dobrý trase samozřejmě

a kdyby ten čínskej vergl tak šíleně nevibroval, tak to bude úplně v pohodě

Naposledy editováno 03.09.2024 10:58:53

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

5.9.2024 v 07:55 | Nahoru | #230
A ještě k technice co jsem vypozoroval, vyzkoušel a zjistil od domorodců v rusku, tam tenhle vergl jezdí téměř všude v modifikacích 169 a 172. Spodek motoru se trošku liší, zanedbatelně. Jsou dva válce a do každého dva až tři písty, liší se palcem a průměrem. Je to kopie CB250, taková fušerská a levná. A používá se to i ve čtyřkolkách.

Místní chuligání to huntujou po tajze a tundře a nějaké kritiky jsem na to moc neslyšel. Ten motor vydrží rok ježdění stylu plnej plyn/žádnej plyn prej v pohodě. Jen se nesmí přehřát, což se v lese moc nestává. Náhradní díly oproti západní a japonský produkci za pakatel. Plno lidí to má jako doplněk ke ktm, jamaze, nebo hondě jako stroj vyloženě na rasování. Dělají s tím neskutečný prasárny a vůbec jim toho není líto. Motorku zahazujou, padá jim ze srázů, topí to v bažinách, přejíždí s tím klády a vůbec se k tomu chovají jak k ostrý krosce.

172 se dělá s balanc valem a prej vyrábí i 6 stupňovou převodovku.

Každopádně, kdyby to u nás stálo 80 tisíc tak je to opět dokonalej stroj na huntování kolem baráku. Za 125 co jsem se díval, za co se to prodává je to předraženej krám. Stejně jako čínskej vodník za 190 tisíc, to je prostě cenová p---l, když si za 250 můžete koupit nabušený a spolehlivý excéčko s absolutně jiným výkonem a stejnou hmotností, teda spíš nižší

Tímto končím experimenty s čínskejma motorama, páč mě zklamaly vibracema a přehříváním a přecházím k exc, jestli se pro něj rozhodnu.Protože nic jinýho na kratší cesty po vlastní ose do 3,5 tkm od baráku není. Samozřejmě s hmotností do 120 kil a aby to trochu jelo a nedrnčelo to jako vibrátor.

howgh

Naposledy editováno 05.09.2024 08:00:01

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

12.9.2024 v 10:41 | Nahoru | #231
už jsem o tom dost psal tady i v druhým tématu, takže shrnutí

- nakonec jsem řidítka neřešil, zvednutí řidítek s půjčenýma odpruženejma držákama od xt bylo naprd, měl jsem ruce moc vysoko a nebylo to příjemný
- na stupačky jsem dal 3x srolovanou recyklovanou gumu přichycenou stahovacím plastový páskem, trochu to pomohlo, ale za dva dny se pásek prodřel a upadlo to, pak jsem to neřešil, gumová vložka skoro vůbec nepomohla
- sedadlo i s gelem drnčelo skoro stejně jako bez, tady by to chtělo nějak to sedadlo odpružit, ale to je už docela složitá úprava a vzhledem k mizernýmu motoru to dělat nebudu, stroj ruším. docela pomáhá položit na sedadlo přeloženej ručník, ale to jsem zkoušel jen doma, venku je to nepoužitelný a další podložka by chtěla zvýšit řidítka, což by vadilo bez podložky, prostě to je naprd

nad vzduchovým filtrem z tenkýho nerezu svařená krabice, odstraní to tak polovinu hluku, hodně to pomůže, ale i přes to motor nechutně řve
odvrtanej katalyzátor, trochu to pomohlo, aspoň se mi to tak jevilo

přední nádrž 5l acerbis s držákem na vidle, používám to na všech strojích
nosič nerez foto s držáky 4x petláhev 2lt
2x ventilátor zboku na motoru, stejnej jako na chladiče u hq701

plastovej kryt pod motor

termostat spínání větráku 165°, přídavný teploměr, voltmetr, tlak v gumách a teploměr vzduchu venkovního, ten je nejdůležitější

skotojler chycenej na noze noze přední vidlice nahoře

držák tabletu a vysílačky na řidítkách z ohnutýho al plechu

beta ty samý úpravy




Naposledy editováno 12.09.2024 10:51:53

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

15.9.2024 v 14:45 | Nahoru | #232
ZdendaZB> Zajímavé využití tohoto stroje, rád jsem si to pročetl. Také mě to docela pomohlo v utvrzení, že PR4 + Rally jsou přesně ta správná kombinace pro mě. Až zírám, jak dobře se Rally chová při dlouhých dálničních přesunech a přesto se stále krásně zvedá, zároveň PR4 na takové ježdění prostě není, i kdyby byla jinak zpřevodovaná.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

15.9.2024 v 20:00 | Nahoru | #233
ještě pozor na výměny oleje, čínskej výrobce udává 1500km a olej 10W-40 takže nechápu kde vypečenci z ajp přišli na interval 3000km, když tam není ani filtr jen síto jak ve starým traktoru

bez zpřevodování se s tím po dálnici nedá, nejede to, se zpřevodováním se hřeje,
ale jak jsem psal, v lese pro pomalou a klidnou jízdu i s nákladem super, je to lehký a relativně nízký, dá se s tím docela dobře jezdit, jen ty hnusný vibrace a řev
zato náhradní díly v rusku za pakatel, u nás nevím, ale místní židi si tam dají určitě nějakou šílenou marži jako na všehno

takže končím s těmahle pokusama a jdu do excéčka, olej budu měnit 2,5-3 tkm po dálnici, v lese při klidný jízdě snížím a bude pokoj, aspoň to normálně pojede a bude to spolehlivý

a kdyby někdo náhodou mermomocí chtěl malej vzducháč, tak jedině vzduchovou betu 200, hlavně ne nic čínskýho

Naposledy editováno 15.09.2024 20:02:52

2 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.10.2024 v 17:57 | Nahoru | #234
Vidím, že pořád spousta lidí vymýšlí a hledá něco co není vyrobené, ale ani nikdo nevyrobí, protože to zkrátka nejde. Motorku co jede bez vibrací po dálnici a je lehoučká v terénu za co nejmíně kešení? Lidi stojte nohama na zemi a ne hlavou v oblacích
Každopádně mě zaráží jedna věc co jsem se tady dočetl. Malý vzducháček, lehký a hodný do lesa, výkon dostačující, ale někde výše se psalo, že je to slabý. Tak se jen chci zeptat na co je to slabý? Z 99% to v terénu nikdo ze zdejších riderů neukočíruje pokud se bavim o plném využití výkonu! Tak jestli je to slabý na dálnici, tak to je snad jasný. Ale jestli to někdo i tak dokáže napsat, tak se obávám, že je potřeba aktualizace softwaru...
př. mám KLX 230. Nemá to výkon a je to těžký, ale pořizovačka nové byla famózní a krom toho, že je to fakt těžký, tak nevidím jedinou slabinu. V podstatě sem schopnej s tím jezdit téměr to co s ostrou...

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.10.2024 v 20:10 | Nahoru | #235
Sally06> amen....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

4.10.2024 v 09:36 | Nahoru | #236

Sally06 píše: př. mám KLX 230. Nemá to výkon a je to těžký, ale pořizovačka nové byla famózní a krom toho, že je to fakt těžký, tak nevidím jedinou slabinu. V podstatě sem schopnej s tím jezdit téměr to co s ostrou...


A vo t t tom to je!
Pořizovačka byla famózní a tak se s tím teď v terénu budeš několik sezón dřít. Kdybys rok počkal, došetřil na ostoru (EXC, WRf) tak jsi si teď v terénu chrochtal blahem že máš lehkou a dřít se nemusíš.

Je to parádní pocit sedět na pařezu splavený z tahání motorky z bláta když tě hřeje vědomí že jsi před třemi lety ušetři pár kaček a teď už se s tím tři roky mrcasiš.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

4.10.2024 v 09:47 | Nahoru | #237
bazin.>

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

4.10.2024 v 14:33 | Nahoru | #238
tak klx 230 je těžká jaxviňa, to je defakto trochu odlehčený crfko bez výkonu

vibrace u toho hnusnýho zs motoru 169 jsou kvůli absenci vyvažovacího hřídele, kdyby ajp dávalo motor 172 s vyvažovákem, tak je to parádní stroj
a mohli by tam ti portugalský exoti ještě přidat normální airbox, aby to bylo tichý a neřvalo to jak tank

prostě ajp je celkově čínská motorka, trochu lepší než co se prodává v rusku, za dvojnásobě peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

4.10.2024 v 15:04 | Nahoru | #239
bazin. Eso_Rimmer>
Proč myslíš, že jsem psal stůjte nohama na zemi? Protože KLX je jiná liga než ostrá do opravdovýho terénu! A votom to je! Lidi furt hledají kompromisy ať mají motorku na široké možnosti použití! Ale to nejde! Na to k čemu je KLX (co zvládne KLX) je to boží stroj za dobrý peníz než nějaká AJP čína! A proto mám taky KLX na doprovod dětí do terénu, kde s tím zvládnu cokoli abych jim předvedl, jak se přejíždí strom apod. Pokud se chci splavit, jak ty píšeš a tahat něco z bahna, což není můj šálek kávy úplně. Za mě je to dětinské. Jé projedeme si tuhle bažinu... necháme tam motorku a potom ji budeme tahat. Sorry, ale to nepovažuji za nic světobornýho... Do extrémku mám ostrou a i sami výrobci ví, proč a na co danou motorku vyrobili. A já to podle toho také používám a není nic lepšího! Pokud člověk z nějakého důvodu nemůže mít motorky dvě, tak se musí rozhodnout co upřednostňuje za styl! A ne kupovat si univerzál ve velkých uvozovkách a zkoušet to používat na všechno.... To prostě vždyck byla je a bude kravina!

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

4.10.2024 v 15:14 | Nahoru | #240
Sally06> njn, univerzal je proste v soucasne dobe o nemalych kompromisech. lezim v tom nekolik mesicu a ty hranice kompromisu se proste porad posouvaji nicmene jsem smireny s tim, ze to bude kompromis. pak ale nemuzu mrmlat, stezovat si a nadavat. dam k dobru jednu zkusenost ohledne hmotnosti, uz jsem to tu kdysi nekde psal (abyste meli predstavu, proc clovek na te hmotnosti tolik lpi). kamos si dal na 990 Adv. dozadu jine, cca o pul kg lehci padaky misto puvodnich "originalu". volal mi a rika, ze se ta motorka zlepsila v ovladani. smal jsem se a myslel si neco o tom, ze by mel min chlastat. koupil jsem je, protoze s kufry uz prakticky nejezdim a libili se mi. rano prijedu do dilny, po obede odjizdim, prvni prujezd branou, zatacka - a ta motorka byla lepsi, jina. jasne, clovek si behem velmi kratke chvily zvykne, ale ta hmotnost je proste znat a muze to clovek okecavat jak chce. :) tim spis, kdyz je nahore.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 316, 317] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 9507 28.4.2025 v 14:45 ZdendaZB
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 Manhart 21 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro ZdendaZB 30 5.9.2024 v 08:16 ZdendaZB
BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada [1, 2] Beta ALP 200, Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 52 28.6.2024 v 08:46 ZdendaZB
Zadní tlumič Yamaha Tricker 250 leo41 23 23.10.2023 v 10:40 majcherisko

TOPlist