Ještě když jsem měl Draka,tak se mi kousla vačka v hlavě
To byl opruz,motor jsem vyndal a provedl rozborku.Nakonec vše dobře dopadlo a za díly jsem dal sedmičku.Doufám že na Raiderovi mně nic podobného nepotká ))
Mám na Raideru ten přiblblý filtr odvětrání nádrže (kalifornská verze) a už delší dobu se chystám to odstranit, ale nevím, abych s tím něco nepo...l. Nemáte s tím někdo zkušenost, co vše je potřeba odpojit, zaslepit apod. Ta "krabice" mě tam fakt štve. Myslím si, že když ostatní stroje to nemají, tak že by to nemusel být asi problém, ale nejsem si jistý.
Moc díky za vaše případné info.
Naposledy editováno 16.05.2016 07:52:57
Ahoj. No, pre mňa bolo najtažšie odkrútiť ten imbusový šróbik zo spodu tlmiču. Matica je z vnútra, treba ju držať takým cca 60-70 cm dlhým klúčikom. Ja som to urobil z 12-ky gulatiny, ktorú som na konci karboškou zabrúsil do 4-hranu. Menil som len guferá, je to prvá výmena tak som to nesilil. Pri ďalšej výmene dám nové aj prachovky, aj tie mosadzné ložiská ( 2 ks ) a aj o-krúžky na vrchnej matici.
Ešte ma zarazilo, ako bolo gufero zasunuté do tlmiču. Podla mńa bolo opačne, lebo na vonkajšom priemere má gufero z jednej strany zrazenú hranu. Preto by som dal gufero touto zrazenou hranou napred. No bolo to opačne na obydvoch tlmičoch, tak som ho dal tak ako bolo.
Pri doliati nového oleja treba poriadne postláčať piest tlmiču hore-dole, je tam dost vzduchu. Skontrolovat, doliat do tých predpísaných 11,7 cm a vložit strunu podložku a rúrku. Zatočiť maticu len rukou. Vložit do okulárov a dotiahnut na predpísaný moment.
Narychlo asi tolko, drž si
Naposledy editováno 16.05.2016 16:21:17
1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy
mám technický dotaz, mám zadni pneu 210tku a v techničáku taky a není tam možnost nějak tu vyjímku dopsat, líbila by se mi 240tka.
Pak ještě jeden dotaz, možná budu vypadat jako blbec,ale kdo se nezeptá nic se nedozví.
Píšete a píše se všude Raider a já mám v techničíku Rider co je dobře?
Hezký den.
Naposledy editováno 26.06.2016 09:04:34
1 reakcí na tento příspěvek Technické záležitosti, poradna, tipy
ahoj, podla mňa je to RAIDER
Tak snad vyřešeno. Nedalo mi to a víčko jsem rozebral. Je tak celkem 6 pružin. 4 jako přítlačné, které tlačí těsnění k nádrži a 2 v mechanismu otevírání. Jedna z toho mechanismu otevírání byla vypadlá a skřípnutá mezi tím chromovaným víčkem a zbytkem a byla místo ní vražená jedna z těch přítlačných. Takže to byl snad ten problém - zřejmě to dostatečně nepřitlačilo těsnění víčka k hrdlu nádrže.