doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
Mě na RFT vadila vysoká hmotnost, bylo to dost poznat v chování podvozku. A tvrdost.
Dalším mínus je cena, kdy i na levné 17 palcové gumě dáš min litr navíc.
btw. baworáky který jsem jezdil já měli snímání defektu na základě měření rychlosti otáčení jednotlivých kol. A dost to blblo.
Naposledy editováno 05.12.2014 13:58:02
1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Založim téma jakou plechovku s ropákem vybrat a rozjede se tu diskuze na ouplně jiný téma, ale to je good, alespoň se člověk něco dozví.
Ta posedlost technikou jako takovou je prostě v nás, teda myslim alespoň ve většině, protože plechovka je pro masu spotřebák
Jinak díky za názory a ropák je již vymluven
PS: ty budíky z Carrery vypadaj skoro jak ty na Buse, ale nejsou tak hezký