globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám


Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

300 2T vs. 450 4T

12.7.2014 v 19:44 | Nahoru | #211
Podle videa soudím, že si moc dlouho nezajezdíš. A to máš na tom drapáky? :o

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

12.7.2014 v 20:24 | Nahoru | #212

VanDam píše: Nestačím se divit velikosti IQ zakladatele této diskuse
Co si mám koupit na ježdění v terénu? GSXR nebo R1 ? Potřebuji mít výkonovou rezervu

Nie si prvý čo má takúto potrebu

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

12.7.2014 v 22:25 | Nahoru | #213

Ivan-K píše: Nie si prvý čo má takúto potrebu



Ivane, ty voe, proč jsi tu s tímhle nebyl, když si zakladatel vlákna vybíral...

Tohle je to pravé pro něj

300 2T vs. 450 4T

12.7.2014 v 22:59 | Nahoru | #214
.

Naposledy editováno 12.07.2014 23:16:01

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

14.7.2014 v 00:15 | Nahoru | #215

prackarr píše: Arogantnost je to, jak se chováš. Ten policajt s tebou nějak vyjebával? Jezdili jste v zákazu a chytili vás. Co je na tom za ojebávání?



Video jsme zapli asi po pěti minutách ojebávání. Ano, ojebával.
Viděl na jedné motorce nálepku resenipokut.cz, opsal si všechny SPZ a řekl "Uvidíme se ve správním, nashle". Pokud nepochopíš proč to je špatně, můžu ti to vysvětlit, teď se mi moc nechce. Prostě to bylo to prvotní ojebávání. Pak je tam ještě třeba, že mi řekl, že si správní vypíše na stanici, ale to už je vedlejší.
Zkrátka. Jo, ojebával. Arogantnost byla jen z jeho strany.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

14.7.2014 v 00:21 | Nahoru | #216

chiro2 píše: heavyrun> Hele klučíku, tobě opravdu bude muset dát někdo na prdel aby ti sundal ego... Zatím jsi zažil kulový, najezdil kulový a chováš se jako mistr světa. Opravdu tě fotřík (pokud ho máš) měl občas seřezat a naučit slušnému chování! Nikdo ti neupírá, že umíš jezdit po zadním (mimo jiné, delší štreku než já) , ale vše má své meze a ty je evidentně neznáš. A pak nás kvůli takovým , jako jsi ty, hážou do jednoho pytle. Takže, potkat tě osobně.....



Nespletl sis náhodou topic?
Kde jsem teď ze sebe dělal mistra světa? Kde jsem říkal jak umím dobře jezdit po zadním?
Nemá cenu se tu s váma vůbec bavit. Nechápu jak může dopadnout dotaz na spotřebu tříkila ve dvoutaktu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

14.7.2014 v 08:44 | Nahoru | #217
heavyrun> ty jsi prostě ten typ,který popichuje každou odpovědí,svými názory i jednáním.(a to teď nemyslím nějak urážlivě-prostě mistr světa)

....na videích co máš na jutubu jsem viděl,že i tvé gesta atd, pokračujou ve stejném duchu..

takže se nedivím tomu policajtovi,že tě okamžitě sejme... a neboj se,že tě už x krát před tím neviděl,jak děláš bordel po dědině,jezdíš tam po zadním a jiné pičoviny..

Naposledy editováno 14.07.2014 08:45:37

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

14.7.2014 v 09:02 | Nahoru | #218
Dolph-cz> Takový, jako je on, dřív nebo později narazí živě na takového, jako jsem já a pak pochopí. Dříve ne. Vše ostatní je zbytečné házení hrachu na zeď.

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

14.7.2014 v 09:50 | Nahoru | #219

heavyrun píše: Nemá cenu se tu s váma vůbec bavit. Nechápu jak může dopadnout dotaz na spotřebu tříkila ve dvoutaktu



Zkus někdy vypnout ten jednosměrný ventil (ty nepřijímáš názory, pouze obhajuješ ty své) a zkusit se zamyslet nad tím čím to je, že jsi u většiny lidí tady za arogantního blbce.
To opravdu není o dotazu na něco ale o tom, jak jsi začal pyskovat na lidi okolo. A mohu ti s klidným svědomím garantovat, že mnoha lidem bys to, co píšeš neměl koule to říct do očí, což jen posiluje dojem jakým působíš - namistrovaný virtuální blbec.
Není to škoda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

14.7.2014 v 10:17 | Nahoru | #220

heavyrun píše: Tak tady je zatím to jak to JEDE
(video)


... letíš jak kretén v obci, neumíš to ovládat a jediný, na co se zmůžeš je trapný pokus o wheelie kdy ani neudržíš směr? to seš teda kurwa king, to jo

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

14.7.2014 v 21:51 | Nahoru | #221
heavyrun> divim se, ze sis jeste nesmazal ucet na m.cz
vlastne by to byla skoda, ja jsem totiz silene nadrzenej na tvoje novy video, asi jako ty trinactky, v nem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 12:56 | Nahoru | #222

S.h.I.t. píše: ... letíš jak kretén v obci, neumíš to ovládat a jediný, na co se zmůžeš je trapný pokus o wheelie kdy ani neudržíš směr? to seš teda kurwa king, to jo


Motorku jsem měl den, na videu žádný wheelie není, prostě řazení a zvedá se to samo. Ale nemám potřebu ti tu něco vysvětlovat Mohl bych sem dát video jak jedu v lese, jak jedu po zadním, ale zase bych byl označen za frajírka co machruje

PetrXX píše: Zkus někdy vypnout ten jednosměrný ventil (ty nepřijímáš názory, pouze obhajuješ ty své) a zkusit se zamyslet nad tím čím to je, že jsi u většiny lidí tady za arogantního blbce.
To opravdu není o dotazu na něco ale o tom, jak jsi začal pyskovat na lidi okolo. A mohu ti s klidným svědomím garantovat, že mnoha lidem bys to, co píšeš neměl koule to říct do očí, což jen posiluje dojem jakým působíš - namistrovaný virtuální blbec.
Není to škoda?



Koukni se prosím na první stránku tohoto tématu, kde jsem se ještě jen slušně ptal.... Podívej se jak se tam ke mě chovali kreténi, které někdo požádá o naprosto obyčejnou radu. 2T vs. 4T....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 14:55 | Nahoru | #223

heavyrun píše: Koukni se prosím na první stránku tohoto tématu, kde jsem se ještě jen slušně ptal.... Podívej se jak se tam ke mě chovali kreténi, které někdo požádá o naprosto obyčejnou radu. 2T vs. 4T....



Tak jo - a velmi snadno jsem našel onen startér, který tě zařadil do dost blbý škatulky..

chiro2 píše: Já koupil Husaberga za 50k a jedna mth mě vyšla na 2500k. Pojebal se a prodělek činil 25000. Co tu mladej řeší je neskutečný. Jak je to s tou opicí??? 4T vs 2T, vyjde to ročně na stejno!! Pokud zakladatel řeší peníze na provoz, nemůže chtít ostrou....


(Apropos, chiro2 ti nahodil, kolik stojí u ostré motohodina, pokud se ti vysype motor.. ostatně nebyl jediný kdo ti tady psal, že benzín je u ostré to nejlevnější.)

Tvá reakce?
Naprosto zbytečný výpad (pochybuji že chira znáš, abys jej oslovoval tyvole), kdy jsi ze sebe navíc udělal trubku protimluvem - ptáš se na "PROVOZ (benzín a olej)" - viz co jsem ti psal výše: U OSTRÉ JE BENZÍN ZANEDBATELNÁ POLOŽKA. Provoz ostré NENÍ benzín a olej, tečka.

Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.

Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..



No a pak už jen efekt valící se sněhové koule.

Mimochodem, tady ses pohřbil:

Dolph-cz píše: ale jistě,když se to dělá tak jak to děláš ty-každou zimu motor na stůl a menší GO+ olej co 10 hodin,tak ti to sezónu vydrží. jenže on chce měnit olej v převodovce co 100hodin,olej používat na fritování a spotřebu cca 3,5 litru na hodinu.a o servisu se už vůbec nemá smysl bavit.....


(Dolph se s tebou do té doby naprosto věcně bavil, ale ty jsi věcnou debatu otočil do osobního útoku.)

Musím se vám fakt smát Samozřejmě že mění olej na 4T co 10mth když to má v manuálu.
Ty tu do toho meleš dvoutakta tupče



(Nehovoře o tom, že jsi obhajoval kravinu typu "bude to jezdit na olej za pár facek" (ano, dočasně to opravdu vydrží, pak půjde motor do hajzlu).

Ale upřímně - stejně moc nevěřím, že se chytneš za nos
(Nudím se po obědě, protože mi odešel startér u WR450 - nový stojí devět litrů, to jen na okraj..)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 15:59 | Nahoru | #224
Dobře. Mám teď chvilku. Výpad na Chira2 byl za to "Co tu mladej řeší je neskutečný" Řešil jsem jen spotřebu u dvoutaktu, protože tu jsem nevěděl. To že mě nikdo nechápal je věc druhá.

Dobře, chápu, že jako provoz u ostré nebereš jen benzín. Já nevím jak to popsat, proto jsem to rozdělil na provoz (benzín a olej) a "opravy" (řekněme výměna pístu, vzducháče a nevím čeho ještě). Jo, vím že "opravy" jsou u ostré naprosto běžná věc. A většina lidí to bere jako "provoz"

K dolphovi. To o tom oleji na fritování jsem bral jako osobní urážku na mě. Žádnou věcnou debatu.

Jak už jsem psal. Odjezdil jsem na třech různých dvoutaktech (Z toho jeden točil 14 000rpm) celkem 34 000km a to na oleji za 170 korun. Takže opravdu to není žádné "Dočasně to vydrží". Na jednom pístu na té motorce co točila 14k rpm jsem najezdil 10 000km. A to je opravdu mrda, řekni že nee Takže tomu oleji věřím a věřit budu.

Jinak jestli můžu já něco říct na okraj, tak, že tu 450 si nechám do jara, pak ji prodám tak o 10, o 20 dráž a půjdu do dvoutakta Když jsem ji koupil tak nešel startér, světla, chcal olej, vůle v předním kole, v uchycení stojanu, osma na zadním kole, nefungovala brzda a byla zavzdušněná spojka. Všechno blbosti který srazily cenu motorky a který jsem si opravil sám a zadarmo. (Zbývá mi už jen to vycentrování zadního kola).

Pošli startér na repas neee? Vychází to tak kolem pětikila

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 22:46 | Nahoru | #225

prackarr píše: Seš namistrovanej mladej frajírek,co neumí nic jinýho, jak lítat pod plynem po silnici, jak magor. Na to seš hrdej? Máš 450EXC, je ti 18, tak ukaž v terénu ,co umíš, že takto machruješ.



Co chceš vidět?

Podvozek DT bez možnosti nastavení (krom tvrdosti)? 5 měsíců zpátky? Stačí?


Nebo něco jinýho?


300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 23:02 | Nahoru | #226
Až někdy pojedu přes Dolní Brníčko, tak se stavím a ukážeš mi to live...

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 23:14 | Nahoru | #227
heavyrun> Obuj drapaky a ukaz nejakej poradnej teren, tohle je nuda.

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 23:17 | Nahoru | #228
heavyrun> Teda slušný. Odjel jsi závod ( sice o něco hůř nežli moje exmanželka na EXC 200, ale odjel) to už chce jen tréning. To, že se tu chlubíš, jak vlítneš mezi lidi na chodník ani komentovat nebudu. Snad jen, že pak nemají mít lidi na terénních motorkách tak skvělou pověst. Dále bych jen podotknul, že je to s tebou fakt marný. Děláš si iluze o tom, jak prodáš mašinu a ještě na ní vyděláš, ale nový gumy nenazuješ. Jezdíš nejen na SHIT pneu, ale ještě na totálně shoblovanejch. Tvrdil jsi nám tu, jak jsi výhodně koupil, ale já bych za takovou hujdu nedal ani 30k. Ale komu není rady... ten má repas startéru za pětikilo....

Jo a už se fakt u tý čtyřipade vykašli na to EXC - F . Je to dost trapný.

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 23:46 | Nahoru | #229
A vy budete pořád jen rýt a rýt.....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

15.7.2014 v 23:50 | Nahoru | #230

heavyrun píše: A vy budete pořád jen rýt a rýt.....


Máš pravdu, mě když bylo 18 let, taky jsem myslel, že vím všechno nejlíp a ti ostatní jsou blbci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 00:17 | Nahoru | #231
Odcitujem tvoje dva príspevky a jeden môj vlastný

Ivan-K píše: Kúpil si za dobrú cenu... Ani nemáš tušenie ako vela ludí čaká na výhodnú ponuku, ludia čo takéto stroje vlastnia ich často posúvajú cez kamošov s ktorými jazdia - dobrý kus nepotrebuje ani inzerát.

Ono akákolvek motorka, či auto za výhodnú cenu vždy niečím smrdí, ty si nekúpil niečo o čo nie je až taký záujem a ani nie je mimo sezony, kedy sa predáva zle čokolvek...

Ja len že aby si tú výhodnú kúpu zachvílu neolutoval


heavyrun píše: Příteli. Koupil jsem to od VELICE dobrého kamaráda kterýmu se rozjebalo auto a nutně potřeboval prachy. Navíc přišel na to, že 450 není pro něj a chce 520. Ale myslím že do toho je ti docela hovno.
Koupil ji za 60 před 20mth, nasypal do ní 20 a prodal mi ji za 50


heavyrun píše: Jinak jestli můžu já něco říct na okraj, tak, že tu 450 si nechám do jara, pak ji prodám tak o 10, o 20 dráž a půjdu do dvoutakta Když jsem ji koupil tak nešel startér, světla, chcal olej, vůle v předním kole, v uchycení stojanu, osma na zadním kole, nefungovala brzda a byla zavzdušněná spojka. Všechno blbosti který srazily cenu motorky a který jsem si opravil sám a zadarmo. (Zbývá mi už jen to vycentrování zadního kola).

Pošli startér na repas neee? Vychází to tak kolem pětikila



Tak tomuto ty hovoríš výhodná kúpa od velice dobrého kamaráda, ktorý do nej nasypal 20 tisíc a nebyť havárie kedy rozbil vlastné auto, tak ju ani nepredáva a už vôbec nie pod cenu a prerobí 30 tisíc...

Prosím ťa neser si aspon do vlastných úst, to bola teda výhodná kúpa

Naposledy editováno 16.07.2014 00:19:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 00:27 | Nahoru | #232

Ivan-K píše: Odcitujem tvoje dva príspevky a jeden môj vlastný

Tak tomuto ty hovoríš výhodná kúpa od velice dobrého kamaráda, ktorý do nej nasypal 20 tisíc a nebyť havárie kedy rozbil vlastné auto, tak ju ani nepredáva a už vôbec nie pod cenu a prerobí 30 tisíc...

Prosím ťa neser si aspon do vlastných úst, to bola teda výhodná kúpa



Chápeš, že to mám během dvou dnů všechno krom osmy na kole spravený? A zadarmo. Všechno byly jen pičoviny který si vyžadovali pár hodin práce. A ten můj dobrý kamarád byl prostě líný. Prodával ju z toho důvodu, že se mu vysralo auto, že chce 520tku a že byl línej si tu 450 popravit...

O všem jsem věděl, byl jsem u toho, když mu přestal jít startér, když mu přestaly svítit světla, když mu přestala brzdit brzda..... O všem jsem věděl a o všem jsem věděl jak jednoduše to půjde opravit. Byla to pro mě velice výhodná kůůpa

Naposledy editováno 16.07.2014 00:37:33

300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 05:34 | Nahoru | #233
Koukám, ty o všem všechno víš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 06:18 | Nahoru | #234

heavyrun píše: Chápeš, že to mám během dvou dnů všechno krom osmy na kole spravený? A zadarmo. Všechno byly jen pičoviny který si vyžadovali pár hodin práce. A ten můj dobrý kamarád byl prostě líný. Prodával ju z toho důvodu, že se mu vysralo auto, že chce 520tku a že byl línej si tu 450 popravit...

O všem jsem věděl, byl jsem u toho, když mu přestal jít startér, když mu přestaly svítit světla, když mu přestala brzdit brzda..... O všem jsem věděl a o všem jsem věděl jak jednoduše to půjde opravit. Byla to pro mě velice výhodná kůůpa



Hele, je to trošku mimo téma, ale když si o všech těch "prkotinách" věděl, dokonce byl u toho, tak proč si tomu "dobrýmu kamarádovi" tu motorku nepomohl opravit. To už se dneska nedělá že si kámoši pomůžou? To už se dneska čeká, až ten dobrej kámoš bude potřebovat prachy, abys ho stáhnul o motorku, u který ty prkotiny jak sám říkáš srazily cenu a tys jí výhodně koupil?? Tohle mě totiž fakt pobavilo, to jasně ukazuje, jak se za posledních pár let v tomhle ty mezilidský vztahy kurva změnily. Neznám tě, ale po tomhle bych tě za kamaráda nechtěl

Naposledy editováno 16.07.2014 06:20:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 08:42 | Nahoru | #235

heavyrun píše:

K dolphovi. To o tom oleji na fritování jsem bral jako osobní urážku na mě. Žádnou věcnou debatu.

Jak už jsem psal. Odjezdil jsem na třech různých dvoutaktech (Z toho jeden točil 14 000rpm) celkem 34 000km a to na oleji za 170 korun. Takže opravdu to není žádné "Dočasně to vydrží". Na jednom pístu na té motorce co točila 14k rpm jsem najezdil 10 000km. A to je opravdu mrda, řekni že nee Takže tomu oleji věřím a věřit budu.



ty vole,ty jsi jak jeliman!
ty tu budeš pořád motat o té padesátce co točila 14tis a najel si na ní 10 tis...

fichtl byl taky padesátka,točil cca 10tis,taky najel 10tis.km a lil se tam olej s kterým by jsi ostré tříkilo zadřel za odpoledne.

to s tím nemá nic společného.v ostrém tříkilu jsou jiné podmínky.tady nejde jen o ty otáčky,o dost jiná bude i pístová rychlost(pokud víš co to je) tlaky na ojniční ložisko a tím i na olejový film budou taky vyšší.a dále se musí počítati s tím,co ten olej udělá po spálení,jak po něm vypadá spalovák,přívěra a pod...

a stále to nemění nic na tom,že když jsi najel na tvém oleji 10tis,tak při stejném opotřebení by si s motulem za 4kila najel třeba 15 tis....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 09:20 | Nahoru | #236

heavyrun píše: Jinak jestli můžu já něco říct na okraj, tak, že tu 450 si nechám do jara, pak ji prodám tak o 10, o 20 dráž a půjdu do dvoutakta Když jsem ji koupil tak nešel startér, světla, chcal olej, vůle v předním kole, v uchycení stojanu, osma na zadním kole, nefungovala brzda a byla zavzdušněná spojka. Všechno blbosti který srazily cenu motorky a který jsem si opravil sám a zadarmo. (Zbývá mi už jen to vycentrování zadního kola).

Pošli startér na repas neee? Vychází to tak kolem pětikila



Bohužel to není o repasi vinutí, ale o ložiscích a velmi přesném uložení hřídele, což se nedá koupit po dílech a je třeba HODNĚ dobrého nástrojáře s velmi nejistým výsledkem. (Elektrikou mě tyhle motorky dost serou, protože spoustu dílů koupíš jen jako celý set a ne po kusech.)

No a upřímně, prodat ostré enduro se ZISKEM... no, nevím. Sem tam ti něco odejde, začneš do toho lít peníze a ve finále budeš rád, že to dáš za stejné peníze za jaké jsi to koupil...
Ano, je druhá varianta - rozjezdit to až na plech a pak najít vola, který to koupí a pak se z toho zjančí, co to koupil za olítanou hujdu .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 11:43 | Nahoru | #237

Dolph-cz píše: ty vole,ty jsi jak jeliman!
ty tu budeš pořád motat o té padesátce co točila 14tis a najel si na ní 10 tis...

fichtl byl taky padesátka,točil cca 10tis,taky najel 10tis.km a lil se tam olej s kterým by jsi ostré tříkilo zadřel za odpoledne.

to s tím nemá nic společného.v ostrém tříkilu jsou jiné podmínky.tady nejde jen o ty otáčky,o dost jiná bude i pístová rychlost(pokud víš co to je) tlaky na ojniční ložisko a tím i na olejový film budou taky vyšší.a dále se musí počítati s tím,co ten olej udělá po spálení,jak po něm vypadá spalovák,přívěra a pod...

a stále to nemění nic na tom,že když jsi najel na tvém oleji 10tis,tak při stejném opotřebení by si s motulem za 4kila najel třeba 15 tis....



Na fichtlu jsou úplně jiný vůle jak na té mé padesátce. Najel jsem na ní 10 a zadřel jsem kvůli vlastní blbosti. S olejem to nic nemělo. Na tomhle oleji jsem prostě ještě nikdy nezadřel. Jinak nevím, kde jsi byl na 10 000rpm u sériovýho fichtla

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 11:45 | Nahoru | #238

Dave81 píše: Hele, je to trošku mimo téma, ale když si o všech těch "prkotinách" věděl, dokonce byl u toho, tak proč si tomu "dobrýmu kamarádovi" tu motorku nepomohl opravit. To už se dneska nedělá že si kámoši pomůžou? To už se dneska čeká, až ten dobrej kámoš bude potřebovat prachy, abys ho stáhnul o motorku, u který ty prkotiny jak sám říkáš srazily cenu a tys jí výhodně koupil?? Tohle mě totiž fakt pobavilo, to jasně ukazuje, jak se za posledních pár let v tomhle ty mezilidský vztahy kurva změnily. Neznám tě, ale po tomhle bych tě za kamaráda nechtěl



On neměl zájem ji opravovat.. Prostě se mu nechtělo.
Pomáhal jsem mu poprvé měnit olej, nebo jsem mu na to vyráběl hrazdu, ale opravovat to prostě nechtěl. Nepožádal mě o to.
A teď mi řekl, "Klidně to poprav, polešti a prodej za dráž, vím že ty máš teď prázdniny a čas na to aby sis to spravil. Ale jestli to prodáš za 70, tak mě nasereš "

Naposledy editováno 16.07.2014 11:47:08

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

16.7.2014 v 19:15 | Nahoru | #239

heavyrun píše: Na fichtlu jsou úplně jiný vůle jak na té mé padesátce. Najel jsem na ní 10 a zadřel jsem kvůli vlastní blbosti. S olejem to nic nemělo. Na tomhle oleji jsem prostě ještě nikdy nezadřel. Jinak nevím, kde jsi byl na 10 000rpm u sériovýho fichtla



vůle jsou +- stejné,tam rozdíl opravdu není.

a co se týká otáček-tak v sérii 10 asi netočí,psal jsem cca... ale k 8tis to vytočit půjde,i když už to nebude efektivní a krouťák bude padat hodně dolů....

3 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

17.7.2014 v 21:25 | Nahoru | #240
Pořád mi není jasný proč sis kupoval ostrý enduro ? Co jsi poslal video, tak na to by stačila i TTR 600. Nejezdíš ani terén ani motoard.

S tím jak vlaješ i za DTčkem v tom enduro parku bych se ani nechlubil. Pokud to teda nemělo být jako recese.

Naposledy editováno 17.07.2014 21:26:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist