Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
Prasouš píše: To říká sám velký BOSS, který vždy tvrdil: "je lepší být mrtvý než druhý" ...
Teď mě Lekouši napadá, neříkáš to jen z toho důvodu, abys cestou do nemocnice mohl utěšovat naše ženy???
....hlavně "přežít"!...časy už sleduji jen okrajově,a každá jízda je jen o tom dojet a nemotat se! ..a když, tak se to dobře hledá,když rovnou jdu k poslednímu listu výsledků!
..i když mám turbo nový stroj,tak třeba bude překvapení!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Naposledy editováno 11.04.2012 12:08:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
2LEKO píše: ...a stejně je hlavní jezdit a trochu u toho přemýšlet!
Cece ja se rozbit jako ty tak nevim co bych jezdil. Asi spis nic nez moc.
SVSkritek píše: V pohode. 2:20 na FZ1 neni spatny cas. Ale treba Spijker tam jel 2:20 pri prvni navsteve a druhe jizde. na R1 2001 a mel podhustene gumy ...
Tedy z moji zkusenost se lide "z ulice" normalne pohybuji mezi 2:30-2:40 pokud uz maji neco najeto. Pak se to lame kolem 2:30 a pod 2:25 uz jezdi jen malo "normalnich kapot". Vetsinou dostat se pod 2:25 znamena uz mit na okruhu neco najeto - malokdo to jezdi bez laminatu, nahrivaku atd... Pokud nekdo prijede a strihne 2:20 ve druhe jizde,tak asi neni okruhovy zacatecnik.... to by byl fakt talent
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Ozzy_ píše: Cece ja se rozbit jako ty tak nevim co bych jezdil. Asi spis nic nez moc.
....tak jasně,je to o tom jak to člověk prožívá!
....a v mém věku a zdravotním stavu,už to je jen o tom se bavit a legrace a pohoda a atmosfera kolem...a člověk se uklidní a o tom to je!..a pak ty časy už nejsou tak důležité..jinak jsem potom jezdil o cca 10 sekund pomaleji!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
2LEKO píše: ....tak jasně,je to o tom jak to člověk prožívá!
....a v mém věku a zdravotním stavu,už to je jen o tom se bavit a legrace a pohoda a atmosfera kolem...a člověk se uklidní a o tom to je!..a pak ty časy už nejsou tak důležité..jinak jsem potom jezdil o cca 10 sekund pomaleji!
Ale mam slusnej zarez, Slovakiaring pod 3 minuty s dislokovanou frakturou levyho klicku :) Kam se sere pedroza ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Dawe02 píše: Ozzy_> ty ses magor. To te netlacilo? A co ta boule? Vzdyt to muselo hned otect ne?
Hele, hned kdyz jsem na to spadnul sem vedel ze je klicek v prdeli. Ale extra to nebolelo. Odvezli me do medicentra, rikam jim to, ze to bylo na podzim praskly, a ze mi to tam preskakuje, ze mam pocit ze to nevydrzelo znova.
Nechal me s tim hejbat tam a tady, prohmatal, a prohlasil ze kost ,vydrzela, a ze je to jen natluceny a preskakuje tam nejakej vaz. Napsal zpravu, zaledoval, a prej kdyby byli problemy at prijdu.
Tak sem mel radost, sel do depa, hodinu makal na motorce, a 2 minuty po zacatku moji 20minutovky to jel zkusit jestli technioka i ja dobry. Samozrejme vystresovanej jako prase, gumam sem neveril, ale proste klidek pohoda sem to zkusil a slo to. Fakt sem mel radost. Mno pak hodina pauzy, odjezdil sem jeste dalsi dvacitku, navic s destem, a pak uz pauza na obed a trvalej dest.
A pak teprve sem sedel u windy a seniora ve stanu, prohmataval sem si to a kost mi o cislo uhejbala. Tak sem pochopil ze je to fakt v prdeli. Nalozil sem to a jel dom.
Jo a dneska byl skvelej doktor v motole. Koukal na moje profialovely rameno s bouli jako prase, na rentgen kde byla videt kost v tom srustu na dva kusy uplne mimo a pres sebe, cucel na tu zpravu z okruhu, byl lehce sinalej v obliceji, a mumlal neco o felcarech a asii
Pak mi to podal a rek at si to dobre schovam. Mno a ted cekam na kudlu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Stev píše: Ozzy_> takže zase zlomený?
Jo, ruplo to ve srustu. Mel ze me svara (ortoped) velkou radost. Budu v klubu kyborgu ...
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
meerecheck píše: Tak jsem teda na video Twist of the wrist podival a nevim, jestli jsme tedy videli to same. Pac to, co tu pisu, tzn. ze se moto neridi jen a pouze rukama, tam primo rika a popisuje, napr. pri prehazovani motorky mezi zatackami blizko u sebe nemam tahat za riditka jako blbec, protoze si to rozhodim, ale misto toho pouzit nadrz a svou vahu. Taky kdyz popisuje proc supersport vypada jako vypada, zminuje se, ze stupacky jsou umisteny tak jak jsou kvuli rizeni ( jezdeni ) motorky.
Však že se motorka dře jen rukama tvrdil snad jen Johanes350, viz tento jeho příspěvek:
Johanes350_ píše: Jarda89> Myslel sem tím, že jen samotným zapíráním (pokud nechci zrovna tlacit na řídítko) a "natřásáním" se na motorce jen tak nezatočím, jen jí zlechka nasměruju, ale nijak výrazně nezatočím, na to jí musím ji dát nějaký impuls (proti pohyb). Nu a já zatáčím jen do protipohybu, a když chci do něj pořádně zarvat, tak se zapřu o vnější stupačku, jinak nohy k níčemu nepoužívám a těžiště měním jen když chci omezit náklon a nebo k mírné korekci, ale k zátáčení jako takovýmu ho nepoužívám( myslím tím že se nahnu a ona sama od sebe zatočí ). Nu nic to je zbytečné řešit a dohadovat se o tom, můj názor je že z 75 procent je to v rukách a protipohybu, řešili to tu i jiní před námi a konce se nedohrabali a my se taky asi ani nedohrabem, tak to balím... Hold si to bude muset ověřit každý sám za sebe
Vidím to podle jeho popisu řízení na nějaký průšvih, až přijde nějaká rychlejší překlápečka jetá pod plynem s nerovnostma...
Ozzymu přeji brzké udravení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Jarda89 píše: Vidím to podle jeho popisu řízení na nějaký průšvih, až přijde nějaká rychlejší překlápečka jetá pod plynem s nerovnostma...
A co konkretne ti na tom jeho prizpevku prijde tak katastrofalni? Ja taky umim zatacet jen riditkama.2LEKO píše: ..hele jen tak ze života...asi většina, co tady píše,to má jako zábavu a pro radost a asi si nedělá ambice na nějaké "turbo" poháry..tak taky to tak berte...a věřte ,že je lepší a radostnější zajet Brno třeba za 2.30 a Most 1.55 a v pohodě a relativně bezpečně a jízdu si užívat,než být vytřeštěný,vynervovaný a sucho v hubě a zajet čas 2.22 nebo 1.50 na hranici života a smrti a následného pádu!...a o tom to asi je!...a to zrychlování časem a odjetýmni koly a i ta diskuse a rady mohou pomoci,tak to zlepšení příjde samo a v klidu a pohodě!
... s tímto názorem nejde nic jiného, než souhlasit !
A dost důležité pro zlepšení je pár dobrých rad od někoho, kdo ví, jak to má fungovat - jak sedět, kam se dívat, co z nohama a pod. To hodně pomáhá pro další zrychlování i bezpečnost. Hodně lidí se snaží jezdit rychle a když je pak vidíte jak na tom sedí v zatáčce, je jasné, že umí akorát otočit plynem na rovince.
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
zmulin píše: Stejně je ale takový hezký si přečíst,jak třeba člověk,kterej už něco doopravdy něco dokázal a myslim,že i ty motorky ovládat umí,vlastně jezdí,nebo učí jezdit lidi blbě
Nevim cemu se smejes, on ma talent a zacal jezdit, kdyz ja jsem se narodil. To neznamena, ze veci co umi dokaze vysvetlit a predat dal. Obcas proste radi blbe, o tom uz netreba diskutovat.
Osobne, i kdyby Pepa jezdit 2:09 chtel radsi jako instruktora Dawa02. Protoze se zda, ze tomu opravdu rozumi. Dokaze to oduvodnit a ma i dobre znalosti v oblasti fyziky.
EDIT: Ja ted asi pojedu na Brno motoskolu s Racetrackem. Tam jeste ze mne budou mit radost
Naposledy editováno 11.04.2012 23:04:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Naposledy editováno 11.04.2012 23:05:53
SVSkritek píše: Nevim cemu se smejes, on ma talent a zacal jezdit, kdyz ja jsem se narodil. To neznamena, ze veci co umi dokaze vysvetlit a predat dal. Obcas proste radi blbe, o tom uz netreba diskutovat.
Osobne, i kdyby Pepa jezdit 2:09 chtel radsi jako instruktora Dawa02. Protoze se zda, ze tomu opravdu rozumi. Dokaze to oduvodnit a ma i dobre znalosti v oblasti fyziky.
Pepa mi na okruhu i se zbytkem smecky zmizel asi po 2 minutach. Jestli bych jeste nekdy bral instruktora, tak toho starsiho pana, jehoz jmeno mi bohuzel uteklo, co mi Inkvizitor a spol dohodili po Pepovi. Jezdil tam tusim na Honde nebo Yamaze, bile vlasy, plaminky v ocich, ale vysvetlit a povodit umel fakt pekne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Zkus tohle: Jedes 70 po meste a mas kousek pred sebou kanal. Ches se vyhnout. A zkus nehejbat telem. Proste udelej jen protipohyb riditkama. Chces doleva tak zatlac leve riditko do predu. A pritahni prave.
Pod plynem se snazim nezatacet. Ale mozna se to na okruhu dela i tak. To nevim.
SVSkritek píše: Jarda89> Jo fakt, se za to pak bere silou ve velkejch rychlostech.
Zkus tohle: Jedes 70 po meste a mas kousek pred sebou kanal. Ches se vyhnout. A zkus nehejbat telem. Proste udelej jen protipohyb riditkama. Chces doleva tak zatlac leve riditko do predu. A pritahni prave.
Pod plynem se snazim nezatacet. Ale mozna se to na okruhu dela i tak. To nevim.
Spis napis, co myslis tim, ze se za to rve silou. Osobne muzu potvrdit, ze v jedne zatacce mam cca 145 uprostred a obcas stupacku na zemi, ale ani pred zatackou, v ni, nebo na vyjezdu nemusim za nic rvat silou ( leda ze bych se tam chtel rozvesit o svodidla ). To same v dalsi, kde budiky ukazou i pres 210.
S kanalem mas pravdu, o tom zadna.
A naucil jsem se uz pri zacatku naklonu mit malicko pridano, drzet stejne plyn, postupne pridavat a pak se daji zvladat i "powerslidy".
Naposledy editováno 12.04.2012 00:06:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Jarda89> No ja ti nevim, ale s mym lehouckym SV mam takovou zkusenost ze kdyz ve 180 prehazuju z jednoho naklonu do druhyho tak to uz docela silu na ty riditka chce. Vyuzivam pritom countersteeringu a abych ti pravdu rekl tak v ty situaci, sbalenej za plexi (kdybych se narovnal tak uz zase nepojedu 180 bo mam slabej motor ) si ani nedokazu predstavit jak bych jinak tu motorku prehodil. Cili za me ruce ano.
A sam Keith Code povida, ze pri prehazovani ruce minimalne, misto toho vyuzit nadrz ( tim padem nohy a vahu ). Tak mi ted povez, co si z toho clovek ma vzit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Při prudkém vyhýbání překážce zatlačíš víc na ty řidítka, protože nemáš čas dostatečně pracovat tělem, ale taky se ti ta motorka může pěkně rozhodit, kor na nerovnostech. Navíc čím víc do řidítek tlačíš, tím míň citu máš a míň vnímáš odezvu od předního kola.
Při velkých rychlostech je samozřejmě třeba větší síly, ale ve stejném poměru jako předtím, čili ruce se pořád zapojují oproti zbytku těla jen doplňkově. Ale proti gustu. Třeba to děláme všichni podobně akorát to jinak vnímáme.
Zkuste v náklonu jednu ruku dát z řidítek a nemělo by se nic stát, pokud to děláte "správně".
Souhlas s meerecheck, překlápim hlavně opíránim se vahou do nádrže a taky ještě zadkem no, čili prostě přenášenim váhy.
A dneska jsem stáhnul Twist of the wrist konečně, tak zítra mrknu.
Dobrou chlapi