kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Myslim, ze uz mi se slavnou Suzuki dosla trpelivost… az to umre uplne koupim KTM
Že se to děje jen tobě... Holt stará vrána bez známé historie, to nebude tím, že to je Suzuki.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Se ti posere zánovní KTM a zadřeš Passata,u kterýho stejně jednou skončíš.Furt dokola
Pokud bych si měl vsadit na výdrž KTM x Suzuki, měl bych asi jasno...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: víš že už dlouho přemýšlím nad tím jeho autem...a potřebuje "mulu" přesně jak říkáš... ale hlavně ne bi-turbo...pěkně těch 110kW to je nesmrtelnem motor...takže jemu vydrží tak do 3set
S tim nesmrtelným motorem ted jezdím, 110kW … uz se tam nejake probllemy řešily a chova se to divne. Ten motor rachoti, je dost hlucna prevodovka i haldex. No a celej předek stoji v dílech asi čtvrt míče - takze kdybych v tom potkal dve srnky jak ve volvu tak me to zruinuje…
Tech 220k km co to ma jsem nenajel ja, ale klidnej řidič po kterem mame uz treti auto…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: t_freedom> A k čemu by potřeboval vejplatu prosím Tě ???
vstupný na koupálo ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: vstupný na koupálo ?
O mne i v Otvovicich vedi,ze jsem neplavec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: S tim nesmrtelným motorem ted jezdím, 110kW … uz se tam nejake probllemy řešily a chova se to divne. Ten motor rachoti, je dost hlucna prevodovka i haldex. No a celej předek stoji v dílech asi čtvrt míče - takze kdybych v tom potkal dve srnky jak ve volvu tak me to zruinuje…
Tech 220k km co to ma jsem nenajel ja, ale klidnej řidič po kterem mame uz treti auto…
Klidnej ridic jeste nemusi znamenat, ze to auto nedostava cocku
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.05.2024 10:56:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: O mne i v Otvovicich vedi,ze jsem neplavec
Za vstup musi platit vsici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Kubák> tak to jsi adept na prvního utonulého Jsem zvědav, kolik jich tam budou v neděli lovit Tam budou vyřádkovaný jak zajíci po honu
nestras
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: S tim nesmrtelným motorem ted jezdím, 110kW … uz se tam nejake probllemy řešily a chova se to divne. Ten motor rachoti, je dost hlucna prevodovka i haldex. No a celej předek stoji v dílech asi čtvrt míče - takze kdybych v tom potkal dve srnky jak ve volvu tak me to zruinuje…
Tech 220k km co to ma jsem nenajel ja, ale klidnej řidič po kterem mame uz treti auto…
S tím hlučným chodem dnešních verglů mám taky trochu problém.
Jsem zvyklej poslouchat, jestli je něco jinak. A to tady moc nefunguje. Musí to být hodně jinak, aby bylo něco špatně. Jsem se zas odvážil nastartovat zahřátou KTM bez špuntů. To je šílený. Hlavně prvních cca 10 sekund po startu. Pak se to trochu uklidní.
Na cinkání skleniček a různý druhy klapání a cvakání v autě už jsem si asi zvyknul. Zpozorním, až to přestane.
Naposledy editováno 22.05.2024 11:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Za vstup musi platit vsici
Samozřejmě že nemusí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Že se to děje jen tobě... Holt stará vrána bez známé historie, to nebude tím, že to je Suzuki.
mam k ni vyplnenou servisni knizku... a komplet faktury...
u TL je to umirani pomerne bezna zalezitost... kdyz s tim nekdo nejezdi jen tak pro rohliky, ale chce po tom nejake vykony... ale to je pomerne bezne u vsech litrovych V2 ... je to extremne namahany motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Pokud bych si měl vsadit na výdrž KTM x Suzuki, měl bych asi jasno...
pri "sportovnim" nasazeni vydrzi vic KTM. je to v podstate zavodni stroj... jen musi dostat servis jako zavodni stroj.
mam dve KTM a co to snese je az neuveritelne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: mam k ni vyplnenou servisni knizku... a komplet faktury...
u TL je to umirani pomerne bezna zalezitost... kdyz s tim nekdo nejezdi jen tak pro rohliky, ale chce po tom nejake vykony... ale to je pomerne bezne u vsech litrovych V2 ... je to extremne namahany motor.
Tím jsem chtěl říct, že nevíš, jak s tím kdo jezdil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše:
mam dve KTM a co to snese je az neuveritelne...
Nebo máš jen štěstí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: t_freedom> Já teda nevím, ale já mám ve zvyku při oslavě narozenin ostatní pozvat
jenže ty jsi vysloveně rozhazovačný
assassin píše: Zanovni KTM nechci. Jestli neco koupim tak SMR990
Passata urcite take ne. Bud zase volvo nebo nejakej ford…
Takže s moto to máme jasný...
Volvo těžko seženeš nějaký rozumný,od Forda Mondeo ano nebo ten Custom a když budeš chtít stejně furt stanovat na střeše,tak ten Passat vážně neni špatný auto.Jenom bych bral 110,nebo max 125Kw verzi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: S tím hlučným chodem dnešních verglů mám taky trochu problém.
Jsem zvyklej poslouchat, jestli je něco jinak. A to tady moc nefunguje. Musí to být hodně jinak, aby bylo něco špatně. Jsem se zas odvážil nastartovat zahřátou KTM bez špuntů. To je šílený. Hlavně prvních cca 10 sekund po startu. Pak se to trochu uklidní.
Na cinkání skleniček a různý druhy klapání a cvakání v autě už jsem si asi zvyknul. Zpozorním, až to přestane.
U gsa je to obracene, po nastartovani studeneho motoru jen hezky seveli ale staci pockat az se trosku zahreje a zacne concerto crescendo staccato, pravda, na Ducnu to ale nema, u te se k tomu jeste prida grandioso
t_freedom píše: víš že už dlouho přemýšlím nad tím jeho autem...a potřebuje "mulu" přesně jak říkáš... ale hlavně ne bi-turbo...pěkně těch 110kW to je nesmrtelnem motor...takže jemu vydrží tak do 3set
Teď co sem dával púryč Golfa,tak si to nechal týpek pro jistotu napíchnout a při 250kkm DPF jak nový a vstřiky taky cajk.Asi stačí to nedusit a netankovat v JZD
FiZzeR píše: Nebo máš jen štěstí
ja jsem dite stesteny
prvni KTM znam od nove, puvodni majitel ji dvakrat vazne naboural, podruhe tak, ze se z toho vyfuk a vidlice museli vyrezat flexou... pak ja dve nebo tri sezony na supermotu.
druha "bila" ktm zahajila svuj zivot tim, ze pri crashi zabila sveho majitele... pak nekolik sezon supermoto s PetremS kterej neni uplne pomalej a ted uz asi treti sezona se mnou...
NP píše: U gsa je to obracene, po nastartovani studeneho motoru jen hezky seveli ale staci pockat az se trosku zahreje a zacne concerto crescendo staccato, pravda, na Ducnu to ale nema, u te se k tomu jeste prida grandioso
Takze ne obracene ale stejne
Studena KTM taky v pohode. Zahratej motor je hlucnej. Ale kdyz to zahraty nastartuju, tak po tom startu to je teda neco. Asi ridkej olej a chvilu malej tlak, nevim.
Naposledy editováno 22.05.2024 11:26:21