globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Valaši & spol.
 
3.3.2009 v 06:51


Naposledy editováno 11.12.2010 19:17:18
Anketa: Čím víc nás je, tím líp!!
Jsem Valach/Valaška a mám rád/a slivovici
55%
82
Jsem z Valašska
8%
12
Nejsem z Valašska, ale bydlím tu
1%
1
Valaši mě nezajímají
6%
9
Mám rád/a slivovici
30%
45

Valaši & spol.

23.2.2011 v 20:20 | Nahoru | #2251
uvidíme,právě vykořisťuju zedníky,záleží,jak půjde dál harmonogram prací.

Valaši & spol.

19.3.2011 v 21:37 | Nahoru | #2252
Zdravím Valachy!!!

Kdy zahajujete sezónu? V Opavě Sádrák 2. 4.

Valaši & spol.

20.3.2011 v 07:12 | Nahoru | #2253
uvidíme,co bude.ale jel bych sa podívat,na Sádráku sem nebyl,ani nepamatuju.(a to sme sa v bunkroch okolo něco napařili)

Valaši & spol.

22.3.2011 v 21:22 | Nahoru | #2254
Já zahajuji sezonu 2-3.dubana - neboť mne zase udělají zářez v občance a rok se schází s rokem a tak je třeba skonzumovati vepřové kotletky, hovězí stejky, různé další pochutiny a také je třeba vypíti k tomu něco dobrot co loni zrálo v sudech a letos i loni vypáleno bylo dosti ovocného přebytku a je třeba jej okoštovati
Spaní jest pod střechou zajištěno v teple a suchu u krbu, matrací je sice dosti ale přece jen spacák se bude hodit. (bůčkový dort i "pokus č.II o bezlepkovou bábovku " )

1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

23.3.2011 v 19:03 | Nahoru | #2255
žrádlo a chlast,to já možu.
zabij mašíka,vyval ze sklepa bečicu,připrav teplé místečko u grila,budu ti dělať kuchařa.ať su u zdroja

(reakce na) Valaši & spol.

23.3.2011 v 19:15 | Nahoru | #2256
ready1200> Takže na Sádrák kašlem a jedeme pomoci Mortymu! Je tak?

1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

23.3.2011 v 19:21 | Nahoru | #2257
taktak,na Sádrák možem jindy,ale kdy sa zaséj nájde možnost vyrabovat cizí špajz a sklépek.
jedeš?možem sa domluvit a v NJ ťa naberu,ať jedem jedným autem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Valaši & spol.

23.3.2011 v 19:58 | Nahoru | #2258
ready1200> Dobrá. Ještě uvidím. V práci kolega vedoucí vyhrožuje prací o víkendu kvůli splnění termínů na projektu. Uvidím s čím přijede v pátek, zítra je služebně u zákazníka.
Jak autem? Bude-li teplo, vytáhneme stroje, ne?

Valaši & spol.

23.3.2011 v 20:23 | Nahoru | #2259
tak s tím sem ani nepočítal,počasí je nestabilní a je to 200 km.ale tak jako pokud se bude dát,s radostí natočím buchara a jedem.a můžem to vzít prdelama,koupil jsem expediční GPS(žádná taková ta třasořitka do auta,ale "trošku" odolnější potvorstvo,ať přežije aj moje úlety na kole),tak ju kdyžtak prubnem.akorát v Jeseníkách eště asi bude sněh,pozjišťuju.

(reakce na) Valaši & spol.

23.3.2011 v 20:24 | Nahoru | #2260
Soptik_Radek> jojo bude-li hezky navrhuji sobotni vylet nekam do okoli :)

2 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

23.3.2011 v 20:34 | Nahoru | #2261
moja mně právě oznámila,že sem jí zežrál všecky rohlíky a chleba bude upečený až za hodinu.tož nemá co večerať

sobotní výlet by byl dobrý,ale já bych přijel až k večeru,práce je moc.zedníci dodělali štuky,teď bude akce horní koupelna,celková přestavba.to zas bude bordelu a peněz v ....

(reakce na) Valaši & spol.

23.3.2011 v 20:43 | Nahoru | #2262
ready1200> no jo to zname - u nas zacla rekultivace ruznych ibisku, thuji, a dalsich cibulovych okopanin

(reakce na) Valaši & spol.

23.3.2011 v 20:59 | Nahoru | #2263
ready1200> přes Jeseníky nejedu! pokud chceš si užít nerovných cest, je možno z Hranic do Olomouce po staré cestě a pak z Olomouce do Mohelnice taky po staré, jsou tam pěkné serpentinky a vracečka.

1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

24.3.2011 v 19:20 | Nahoru | #2264
a na co myslíš,že mám buchara?(a pokud se zadaří,tak snad do budoucna naplánovanou Tenerku?).právě na tyhle rozmlácené silnice,protože tam sa nikde neženeš,čumíš kolem sebe,zastavíš,kde sa ti zlíbí,je tam podstatně menší provoz a víc zajímavostí a jízdu si o dost lépe vychutnáš. to víš,stárnu,někam se hnát stovky kiláků denně už mně nic neříká.
byly časy,kdy jsem z Valmezu dával Kunětickou horu na fároši pod 1,5 hod,loni jsem ji jel přes Jeseníky skoro celý den.a bylo to super,i když teda cesta místama stála opravdu za to.třeba 30 km dlouhá asfaltka široká tak pro osobák a slépku,na které byly autobusové zastávky.jak tam ten autobus jezdí,je mi záhadou.okolo Vrbna vyfrézovaná cesta,všude samá vracečka a docela ostré stoupání a klesání.jedeš si tak 40-50,občas utrhneš zadek do driftu,abys vůbec zatočil,kocháš se krajinkou a pak zjistíš,že nejkratší cesta na Kuňku je tak 230 km a tys najel 550km .a zažiješ neskutečný relax a pohodu.

(reakce na) Valaši & spol.

24.3.2011 v 20:18 | Nahoru | #2265
ready1200> Chápu Tě! Taky si rád takové cestování užiju. Momentálně na druhou mašinu, do českého terénu nemám. Jinak bych ji už měl. Protože jet po rozbitých nebo vyfrézovaných cestách s Drakem není moc příjemné. Cesty klikaté zvládá, ale děravé ne. A mi se též nelíbí.
Tys byl dobrý extrémista: Kunětická-ValMez 1,5hod!

1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

24.3.2011 v 20:54 | Nahoru | #2266
úplně v pohodě,na Kuňku je to přes Hranice,Olomouc,Mohelku,Třebovou tuším okolo 230 km,Fároš byl "malinko" vyladěný,takže dělal reálných 286 km.hod.Z Hranic do OL dálnice,pak přes město(obchvat ještě nebyl),rychlostka do Mohelky a přes Mohelničák,Hřebeč rychlý přejezd a jsi tam,keine problem

(reakce na) Valaši & spol.

27.3.2011 v 16:51 | Nahoru | #2267
ready1200> "Trošku" vyladěný... 286 km/h reálná... Co to v Tvém podání znamená? Ten musel být poladěný trochu víc, ne?

2 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

27.3.2011 v 19:38 | Nahoru | #2268
tak třebas řekněme,že člověk,s kterým jsem to ladil,doteď dělá pro českou elitu motárdové motory.
Těch úprav bylo dost,zvyšované komprese,jiné vačky,písty,karbecy,vysokooktan benzín,rozšířené náporové sání(Venturiho trubice pro každý karbec zvlášť),trošku jsem si pohrál.Bylo to něco jiného než FJ. Největší oříšek bylo narvat vysokotlaké náporové sání na karburátory,musely se sehnat spec. závodní karbecy,které fungují trošku jinak,benzín je taky nasáván podtlakem,ale přetlak z náporu je jak v sání,tak dole v nádobce s benzínem a benzín je do karbecu tlačený čerpadlem.Docela složitá věc,parádní technický oříšek.Dělali jsme na tom skoro rok.Největší prdel je,že teď v době vstřikování "stačí" zvednout náporový tlak,upravit mapu a ono to šlape

(reakce na) Valaši & spol.

27.3.2011 v 20:22 | Nahoru | #2269
ready1200> Trošku poladěná... Pomalu nový celý motor! Převodovku jsi nechal?
Ale jinak, co popisuješ, hezká technická předělávka.

Valaši & spol.

28.3.2011 v 16:41 | Nahoru | #2270

1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

28.3.2011 v 19:26 | Nahoru | #2271
jako by mu nestačilo,že přijedem,zežerem,co uvidíme,vypijem,co teče a půjdeme o dům dál

(reakce na) Valaši & spol.

29.3.2011 v 09:23 | Nahoru | #2272
ready1200> nestačilo jsem skromný, malý hodný nenáročný až skoro bych řekl antropomorfní postavička

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Valaši & spol.

29.3.2011 v 09:33 | Nahoru | #2273

ready1200 píše: tak třebas řekněme,že člověk,s kterým jsem to ladil,doteď dělá pro českou elitu motárdové motory.
Těch úprav bylo dost,zvyšované komprese,jiné vačky,písty,karbecy,vysokooktan benzín,rozšířené náporové sání(Venturiho trubice pro každý karbec zvlášť),trošku jsem si pohrál.Bylo to něco jiného než FJ. Největší oříšek bylo narvat vysokotlaké náporové sání na karburátory,musely se sehnat spec. závodní karbecy,které fungují trošku jinak,benzín je taky nasáván podtlakem,ale přetlak z náporu je jak v sání,tak dole v nádobce s benzínem a benzín je do karbecu tlačený čerpadlem.Docela složitá věc,parádní technický oříšek.Dělali jsme na tom skoro rok.Největší prdel je,že teď v době vstřikování "stačí" zvednout náporový tlak,upravit mapu a ono to šlape

Kdyz nerozumim ani slovo o cem je rec, znamena to ze su uplne blby?

(reakce na) Valaši & spol.

29.3.2011 v 10:11 | Nahoru | #2274
Negativ> ne ale staci vedet ze 42

(jsem strojar a taky nevim ktera bije ...)

Naposledy editováno 29.03.2011 10:12:33

1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

29.3.2011 v 18:58 | Nahoru | #2275
kdepak,nic na tom není,to se vezme základní směšovací poměr benzín-vzduch,který je nutno dodržet pro požadované otáčkové spektrum(sady trysek,jehel,šoupátek a pružin+někdy redukce difuzoru)vymodelují se setrvačné síly směsi při požadovaném rozmezí otáček(vzduch se matematicky chová jako kapalina),ten model je důležitý pro výpočet profilu vačkových hřídelí(zjednodušeně jak brzy před horní úvratí a jak pozdě po dolní úvrati budou chodit hlavně sací ventily),celé to spasuješ dohromady a pak se modlíš,aby mimo vymodelované posílené spektrum otáček byl taky nějaký výkon(vesměs dole není nic a nahoře vše-charakteristika výkonu se více přiblíží dvoutaktu s přívěrou).Prdel je dělat to v době,kdy prakticky neexistují noťasy a na brzdě zjistíš houby,protože nemáš náporové sání takže pokus omyl,nádhera.

tohle jsem dělal po škole,současné motory jsou úplně někde jinde(volitelné mapy,můžeš si dokonce vytvořit vlastní),to už není ta "romantika"

zas,na druhou stranu,připálím aj čaj

Valaši & spol.

29.3.2011 v 20:02 | Nahoru | #2276
No pro zasvěcené vyhlašuji "grill funguje" a jako další část šifry mistra Morta "kýta a pochutiny objednano"

P.S. může byt uzený bůčkový dort ?

Naposledy editováno 29.03.2011 20:04:53

(reakce na) Valaši & spol.

29.3.2011 v 20:04 | Nahoru | #2277
ready1200> ztratil sem se někdy mezi "benzín-vzduch" takove dlouhe vety se spoustou cizich slov to je i na mne moc

Valaši & spol.

29.3.2011 v 20:40 | Nahoru | #2278
Ó,mistře Morte,taková dobrota,uzený bůčkový dort?šak ty si oslavenec,ty mosíš baštit dorty!ale že si to ty,tož ti s ním pomožu.

1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.

22.8.2011 v 09:16 | Nahoru | #2279
Tý jo, co je? Valaši vymřeli?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Valaši & spol.

22.8.2011 v 17:52 | Nahoru | #2280
Negativ> Ne, Valaši usilovně pracují a nemají čas na zbytečné tlachání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist