Pro případnou kontrolu esli splňujete kritéria:
Mapa etnografická Švestkozemě Mapa3 - hledaj plasticků mapu Valašsko Valašsko 2
Panoramatická mapa
[img]
Naposledy editováno 11.12.2010 19:17:18
Spaní jest pod střechou zajištěno v teple a suchu u krbu, matrací je sice dosti ale přece jen spacák se bude hodit. (bůčkový dort i "pokus č.II o bezlepkovou bábovku " )
1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
zabij mašíka,vyval ze sklepa bečicu,připrav teplé místečko u grila,budu ti dělať kuchařa.ať su u zdroja
1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
jedeš?možem sa domluvit a v NJ ťa naberu,ať jedem jedným autem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Valaši & spol.
Jak autem? Bude-li teplo, vytáhneme stroje, ne?
2 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
sobotní výlet by byl dobrý,ale já bych přijel až k večeru,práce je moc.zedníci dodělali štuky,teď bude akce horní koupelna,celková přestavba.to zas bude bordelu a peněz v ....
1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
byly časy,kdy jsem z Valmezu dával Kunětickou horu na fároši pod 1,5 hod,loni jsem ji jel přes Jeseníky skoro celý den.a bylo to super,i když teda cesta místama stála opravdu za to.třeba 30 km dlouhá asfaltka široká tak pro osobák a slépku,na které byly autobusové zastávky.jak tam ten autobus jezdí,je mi záhadou.okolo Vrbna vyfrézovaná cesta,všude samá vracečka a docela ostré stoupání a klesání.jedeš si tak 40-50,občas utrhneš zadek do driftu,abys vůbec zatočil,kocháš se krajinkou a pak zjistíš,že nejkratší cesta na Kuňku je tak 230 km a tys najel 550km .a zažiješ neskutečný relax a pohodu.
Tys byl dobrý extrémista: Kunětická-ValMez 1,5hod!
1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
2 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
Těch úprav bylo dost,zvyšované komprese,jiné vačky,písty,karbecy,vysokooktan benzín,rozšířené náporové sání(Venturiho trubice pro každý karbec zvlášť),trošku jsem si pohrál.Bylo to něco jiného než FJ. Největší oříšek bylo narvat vysokotlaké náporové sání na karburátory,musely se sehnat spec. závodní karbecy,které fungují trošku jinak,benzín je taky nasáván podtlakem,ale přetlak z náporu je jak v sání,tak dole v nádobce s benzínem a benzín je do karbecu tlačený čerpadlem.Docela složitá věc,parádní technický oříšek.Dělali jsme na tom skoro rok.Největší prdel je,že teď v době vstřikování "stačí" zvednout náporový tlak,upravit mapu a ono to šlape
1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Valaši & spol.
ready1200 píše: tak třebas řekněme,že člověk,s kterým jsem to ladil,doteď dělá pro českou elitu motárdové motory.
Těch úprav bylo dost,zvyšované komprese,jiné vačky,písty,karbecy,vysokooktan benzín,rozšířené náporové sání(Venturiho trubice pro každý karbec zvlášť),trošku jsem si pohrál.Bylo to něco jiného než FJ. Největší oříšek bylo narvat vysokotlaké náporové sání na karburátory,musely se sehnat spec. závodní karbecy,které fungují trošku jinak,benzín je taky nasáván podtlakem,ale přetlak z náporu je jak v sání,tak dole v nádobce s benzínem a benzín je do karbecu tlačený čerpadlem.Docela složitá věc,parádní technický oříšek.Dělali jsme na tom skoro rok.Největší prdel je,že teď v době vstřikování "stačí" zvednout náporový tlak,upravit mapu a ono to šlape
1 reakcí na tento příspěvek Valaši & spol.
tohle jsem dělal po škole,současné motory jsou úplně někde jinde(volitelné mapy,můžeš si dokonce vytvořit vlastní),to už není ta "romantika"
zas,na druhou stranu,připálím aj čaj