paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 11:08 | Nahoru | #22111
2x

Naposledy editováno 10.03.2015 11:08:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 11:43 | Nahoru | #22112
Frennky> Tyjo řek bych,že nasadil i rozumnou cenu.Fakt pěknej

Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 11:46 | Nahoru | #22113
dripperó...? Co tohle,když ušetříš za laufy? : http://m.subito.it/vim/116881638.htm

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 11:48 | Nahoru | #22114
zmulin> Co pěknej ???

Nebudes po o na krámě ? Jedu protáhnout rajdu, tak že bych se stavil na kávičku

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 13:55 | Nahoru | #22115
Hele ogaři, ještě než sa uťapím. Chtěl bych znát názor...

Motorka v origo stavu - sání-výfuk, všecko šlape na 100%.

(Na SF to byly vždycky laufen+filtr+řj. A zase všecko šlapalo v cajku, až na ten smrad.)

Když na M1200 kupim výfuk, otevřený bez katalyzátoru, namontuju a budu chtět jezdit. Bude to fungovat na 100% a tak jak má? Podle PETARDY a podel mr.POLÁŠKA NE! A nebo spíše ne. Je předpoklad, že to nebude dokonale sladěný...

Logiku to má, z fabriky jsou bohatosti nastveny na minimum, z důvodu emisí, že. Když to otevřu, ještě to ochudím... (info od profi mechoša)

Druhá možnost, otevřu to filtrem i na vstupu, pak už ale původní mapa nemůže 100% fungovat....žé.

A nebo kůpím verzi s katalyzátorem. Kurva! Cenovka je asi o 6tisíc vejš! Grrrrr...
Lambda sondy a přívěra samozřejmě stále zůstávají. Bude to šlapat bez zásahu do řj? Je to 2roky v záruce, nerad bych do toho vrtal a nějak to pomrdal.

Přehrávat origo jednotku, která přepíná palivové mapy na různé výkony, tož nevim. Prostě do toho nescu drbat...moc.

Kupovat novou-racingovou...ee.

Zkušenost z minula. STREETFIGHTER 1098 "social edition".
Všecko v originále, původní koncofky i s CAT do řiti a na jejich místo totálně votevřený a průchozí AKRAPOVIČE. Volnoběh držel, při zavřeném plynu z maximálníc toček žádná střelba, smrad ucházející, všecko v cajku. Testováno pouze cca 12tis km ježdění celkem. Je to dost dlouhá doba na to, aby se něco projevilo, že motor jezdí na chudou směs a více s enapř. opotřebovává a nebo nikoliv?

Nejsem typ motorkářa který kůp výfuk "samo domo" namrdá to tam a šak to jezdí...mrdat. Sem tam to scípne, sem tam si to střelí, no a co...

Děkuji, budu vděčný za jakýkoliv smysluplný názor, podložený zkušenostmi a praxí. Prosím žádné co kdyby... A nebo drippero kup si termignony i s řídíc jednotkou, dyk na to máš a stejně to pak prodáš, tak ať se někdo další má...

Děkuji všem...



Naposledy editováno 10.03.2015 13:56:48

Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 14:01 | Nahoru | #22116
Pohoda klídek se Žmulínem na zahrádce v Liťáku





3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 14:06 | Nahoru | #22117






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 14:20 | Nahoru | #22118
Frennky> Nezávidim...neééé....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 14:39 | Nahoru | #22119
drippera> jednotka aby to udržela tak jak má ...na hraně chudosti, musí logicky mít možnost vyhodnocení z lambdy a trimování dávky v rozmezí cca. 5% ... pokud necháš katík a sání stejný, tak podle mýho skromnýho názoru se bude dít hovno ...sice je možný, že na odtoku se ve střihu ventilů "proleje" něco do vejfuku(já myslím že spíš ne), ale katík to pozná a dokrmí to. Krom toho, největší zátka vejfuku je katík sám... jestli ho tam necháš děje se hovno...
Já osobně jsem nepocítil žádnou změnu po namontování Akrapa za katík
Nechci jít proti Petardovi...ať objasní svojí teorii...ale některý Poláškovi zkazky už nežeru

Naposledy editováno 10.03.2015 14:41:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 15:33 | Nahoru | #22120
Frennky> Že ti není hanba ! ve všední den, kdy -ostatní- lidi musí být v práci.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 15:45 | Nahoru | #22121

t_freedom píše: drippera> jednotka aby to udržela tak jak má ...na hraně chudosti, musí logicky mít možnost vyhodnocení z lambdy a trimování dávky v rozmezí cca. 5% ... pokud necháš katík a sání stejný, tak podle mýho skromnýho názoru se bude dít hovno ...sice je možný, že na odtoku se ve střihu ventilů "proleje" něco do vejfuku(já myslím že spíš ne), ale katík to pozná a dokrmí to. Krom toho, největší zátka vejfuku je katík sám... jestli ho tam necháš děje se hovno...
Já osobně jsem nepocítil žádnou změnu po namontování Akrapa za katík
Nechci jít proti Petardovi...ať objasní svojí teorii...ale některý Poláškovi zkazky už nežeru



Taky myslim, že to bude fungovat....a nezdá se mi, že by Spark a další výrobci koncovek vyráběli něco, co po namontování fungovat nebude. Osobně jsem přesvědčenej, pokud nejsou s výfukem dodávaný další kitový díly, musí a je to připravený fungovat s originálem. Proč by výrobci dělali něco, co nefunguje nebo se musí dále "nějak" upravovat a ladit?!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 15:47 | Nahoru | #22122
drippera> souhlas s Freedomem, pokud vezmeš typ s katem, tak by mělo být vše v poho, bez katu se to nějak ochudí. Na nastavení je pak spousta názorů

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 16:09 | Nahoru | #22123






Ja taky za chvili jedu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 16:10 | Nahoru | #22124
Dripouši to má katík v koncovkách?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 16:15 | Nahoru | #22125
zmulin> jo jo taky musím dát novou krev

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 16:30 | Nahoru | #22126
zmulin, Drippera> má to dokonce dvě lambdy...a katík je ve svodu ke koncovce ...což bude asi problém... pokud ten Spark nejde namontit až za ní....

takže Drippe... zjisti kde je katík na stopro... pokud bude Spark bez něj...máš starost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 16:41 | Nahoru | #22127
mm-art-airbrush> Neni mi hanba , protoze můžu teprve dnes říct, źe jsem se poprvé pořádně svezl.... Ty fole JEDE TO JAKO SVIŃA !!! Teď jsem z toho v garáži slezl a prostě to muselo ze mě ven

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 16:44 | Nahoru | #22128

Frennky píše: mm-art-airbrush> Neni mi hanba , protoze můžu teprve dnes říct, źe jsem se poprvé pořádně svezl.... Ty fole JEDE TO JAKO SVIŃA !!! Teď jsem z toho v garáži slezl a prostě to muselo ze mě ven



vééélkýho bacha si dávej...velkýho....
já vím , že jsi už dospělej... ALE ...
můj táta mi vždycky říkal... "pamatuj si, že až ti to začne jít a ty si budeš myslet, že to začínáš mít pod kontrolou a budeš opojenej jak ti to jde... jsi krok od nabití dršky... "...

nechci aby to vypadalo kazatelsky...ale jsi docela dobrej týpek...bylo by tě škoda

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 16:50 | Nahoru | #22129
drippera> podle termignoni s jednotkou jsou docela smysluplný. Nebo cokoliv jinýho hotovýho pro tuhle motorku co je schválený výrobcem. V opačném případě tam je vždycky nějaký riziko že to nemusí fungovat jak má a musel bys do toho vrtat víc.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 17:39 | Nahoru | #22130
No já si myslim, že sondy sů tři...

Katalyzátor bude asi u vstupu do koncovky (tam kde je šipka) a kde ho má třeba AKRAP je jasný. Ten SPARK by ho mohl mít v té trubce pod tím krycím pléškem, což je sice divné a nebo un akoncovce ze předu. Každopádně ať tak a nebo tak, vždycky bude CAT tam kde má být. Ne? žádná sonda přece není ZA katalyzátorem...















(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 17:57 | Nahoru | #22131
drippera> spark zadnej katalyzator nema a akrapovic asi jo. Kde jsou sondy je jedno, elektronika je navrzena na provoz s katem. To bys mohl celou koncovku sundat a dat tam kus trubky a ono si to prebere ... :)

Ale nevim proc tu rozumuju, petardak ti to povi lip a je to lepsi info nez chytrosti z fora.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 18:01 | Nahoru | #22132

t_freedom píše: vééélkýho bacha si dávej...velkýho....
já vím , že jsi už dospělej... ALE ...
můj táta mi vždycky říkal... "pamatuj si, že až ti to začne jít a ty si budeš myslet, že to začínáš mít pod kontrolou a budeš opojenej jak ti to jde... jsi krok od nabití dršky... "...



Přesně z toho mám velikánskou obavu a snažím se na to neustále myslet... Ty týpku

E: Neboj, ono mi to zase tak moc ještě nejde

Naposledy editováno 10.03.2015 18:06:13

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 18:08 | Nahoru | #22133
Frennky> Ducati plní své poselství

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 18:11 | Nahoru | #22134
Koukám, že když na tom nesedí pilot v lyžařským kompletu, dá se na to aj koukat...





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 18:22 | Nahoru | #22135
drippera> to nahoře jsou lambdy...to dole je přívěra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 18:27 | Nahoru | #22136

t_freedom píše: drippera> to nahoře jsou lambdy...to dole je přívěra



Ježiš to vím, mě spíš zajímalo, jak jsi to myslel s tím CATem? Že bude problém, pokud je v téj trubce....???

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2015 v 18:45 | Nahoru | #22137
drippera> jestli tomu dobře rozumim, tak v popisu na třetí fotce je kat v ocelovym spojovacim potrubí, takže to určitě bude fungovat a ještě ti mrknu, myslim, že i termignoni jsou jen koncovky bez ecu...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2015 v 19:04 | Nahoru | #22138
Termignoni dělá pro M1200 homol. karbon dvoukoncovku vybavenou katem bez nutnosti přemapování, díl č. 96480321A, to mě utvrzuje v tom, že i Spark bude ok...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 19:30 | Nahoru | #22139
Frennky> Kluci fešácký to jo Já taky dnes jezdil tu motorku miluju

Ducati - Italská vášeň

10.3.2015 v 19:31 | Nahoru | #22140
Na HM 821 se dělají tři varianty Termignoni, s katem bez softu, s katem s softem a komplet svody bez katu se softem. Kat je také těsně před koncovkou..
Remus, Spark a spousta jiných nabízejí koncovky bez katu a bez softu a zatím si nikdo nestěžuje, že by to nefungovalo.
Akrapovic nabízí jak s katem, tak i bez a dokonce i svody, ale žádnému typu nenabízí software, pak si vyber..
Já bych dal koncovku bez katu, zachoval lambdy a soft neřešil. Ale píšu to jenom na základě zkušeností s 821 motorem..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist