ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
A hřeby samovýroba, nebo jsi koupil?
Naposledy editováno 24.01.2013 22:10:51
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
chiro2 píše: Mrknu co ta sranda stojí. Máš tip na nějaký shop?
Nemám. Kupoval jsem je od soukromých osob.
Jednu sadu,mírně ojetou budu asi prodávat. Pár špic je vytrhaných,špice ojeté cca 50%,cena cca 4000kč.
Naposledy editováno 24.01.2013 22:19:38
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
FE501 píše: pěkné fotky, ten terén a CRF mi bude chybět... uvidíme jak se bude dařit na SMku
Ty ´s koupil SMT?2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
edit: údajně to vše bylo servisovaný v KTM, takže píst by měl být Vertex s teflonovým povlakem!
jpeg.cz/obrazek/xrN][img]http://jpeg.cz/images/2013/01/25/Kip7u.jpg[/img
jpeg.cz/obrazek/xrO][img]http://jpeg.cz/images/2013/01/25/5db89.jpg[/img
Naposledy editováno 25.01.2013 12:15:17
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Králík. píše: EXC 125 2011, podle tacho. 91 hodin, píst asi 3., nikasil stále orig. Píst na fotce by měl mít údajně 15-16 hodin. Mě se to ale vůbec nelíbí! Ve přostřed je jakoby oloupaný (viz. foto) a na koncích jak přes kroužky, tak i na opačný straně neni vidět stopa po soustružení. Co vy na to?
edit: údajně to vše bylo servisovaný v KTM, takže píst by měl být Vertex s teflonovým povlakem!
jpeg.cz/obrazek/xrN][img]http://jpeg.cz/images/2013/01/25/Kip7u.jpg[/img
jpeg.cz/obrazek/xrO][img]http://jpeg.cz/images/2013/01/25/5db89.jpg[/img
Mám 125 EXC 2009, dával jsem fungl nový válec a používám taky písty Vertex. Takhle by vypadal píst na mojí motorce po víc jak 80 mth. Jezdím na úrovni kategorie "C", a jsem na motor spíš mírnější (motorka mě vždycky žere málo a komponenty vydrží dýl než obvykle)
Myslím že těch 16 mth není úplně nemožných, pokud se s tím jezdilo opravdu ostře (motokros), nebo počítadlo počítá jinak než je standardní KTM, nebo filtr nefiltroval 100% nebo nikasil není ideální. Ale spíš bych tipoval víc.
Každopádně bych ho už vyměnil - podívej se co to je za velikost (jestli A, B, nebo C), nech změřit válec a vyber píst co má 5 stovek vůli. To jsem dal já, ale příště zkusím 4 stovky, měl by být tišší a dýl vydržet.
Edit: Gratuluju k volbě motorky! Možná si pamatuješ jak jsem kupoval já tu moji. Letos ji holku mám třetí rok, to už je u mě skoro jak manželství :) Zatím jsem nenašel žádnou co by mě seděla víc!
Naposledy editováno 25.01.2013 14:33:36
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
http://www.enduroklatovy.cz/news/nove-terminy-v-kalendari-etk-cup-2013/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Loni se ta motorka podívala na 6ti dení, takže je jetá hodně ostře, letošní rok (2012) pouze minimálně jenom jako doprovodná.
Jo pamatuju, ale že už to jsou 3 roky... no letí to hodně rychle. Každopádně jsem s funkčností motorky nad míru spokojenej, takže nějakej čas doma zůstane.
edit: po kolika hodinách měníš písty s tou 5 stovkovou vůlí?
Naposledy editováno 25.01.2013 20:56:54
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Králík. píše: Vespa> No každopádně válec shodím a v práci mi to na kontrole proměří 3D měřákem. Píst vyměním, protože se mi vůbec nelíbí a vypadá dost podobně, jako ten co jsem před 2 lety vytáhl ze zadřený Husqvarny... vyblejskaný jak psí kulky. Mám možnost nechat udělat nikasil v holandsku lepší kvality, než ve Strakonicích. A hlavně docela expres, né čekací doba měsíc jako na nikasil ze Strakonic.
Loni se ta motorka podívala na 6ti dení, takže je jetá hodně ostře, letošní rok (2012) pouze minimálně jenom jako doprovodná.
Jo pamatuju, ale že už to jsou 3 roky... no letí to hodně rychle. Každopádně jsem s funkčností motorky nad míru spokojenej, takže nějakej čas doma zůstane.
edit: po kolika hodinách měníš písty s tou 5 stovkovou vůlí?
Český nikasil v žádným případě nebrat, vyhozené peníze! Nejlepší je prý z Německa a z Anglie přes Gottwaldy - stejná nebo lepší kvalita jako originál.
Posledně jsem měnil píst po nějakých 70 mth (Vertex, 5 stovek za nova) a nejen že byl v tolerenci,ale vypadal dost dobře, určitě líp jak ten tvůj. Ale jezdím vyjížďky a enduro závody, takže tam hodiny naskakujou a zatížení je menší.. a používám Motul 800 a nešetřím s ním. Příště dám ty 4 stovky, protože mě přišlo že by ošoupání pístu mohlo být rovnoměrnější - vepředu a vzadu byl jen tenký světlý proužek. Lidi jezdí i vůli 3 stovky na velkých objemech (25O) tak to snad bude ok.
Jinak mám ještě zkušenost s kovaným jednokroužkovým pístem Wiseco - přišlo mě že se sjel rychleji, na druhou stranu ale byl výrazně lehčí, motorka měla menší vibrace a víc se vytáčela - byl to ještě větší "bzučák". Enduro píst má asi trochu lepší spodek a střed a dýl vydrží, ale možná do toho jednokroužkového zase půjdu, je to změna.
Naposledy editováno 25.01.2013 23:20:16