globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2022 v 08:51 | Nahoru | #2101

Dva takty jsou víc než dost

6.4.2022 v 10:20 | Nahoru | #2102
Malaguti Ronco za 39 tisíc . Kupovat to nebudu, tak je mně ta cena celkem fuk.

R.v.83, najeto 4400km, unikátní motocykl v super stavu, plně funkční, dohoda i výměna možná


Unikátní je teda hlavně v tom, že motor Franco Morini má pedály, což v Itálii neměly ani tuboni, takže ten stav nové motorky má asi důvod ve vrcholu trapnosti, když se s tím někdo někde objevil.

Přitom se dělaly vodou chlazené čtyřkvalty (jako třeba Motron )

Orázek je odsud https://125stradali...-enduro-50-malaguti/

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2022 v 11:50 | Nahoru | #2103
Ariete> Díky. Krásné stroje.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

6.4.2022 v 13:11 | Nahoru | #2104
Enduro se šlapkama je větší maso než 2t čopr.

Oro bez TP v Brně

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.4.2022 v 13:29 | Nahoru | #2105
DRN.> á, už přibyla i cenovka, za 9. Bohužel vrakouš bez papírů, tak to můžou sběrači přidat k těm zdevastovaným Elefantům, co se občas vyskytují.

Bez tp,motor stejný jako endura Elephant,nebo Alleta Rosa,17,5 kw.
Motor nová ložiska,gufera,ojniční sada,takže spodek ok.Poté se zadřela ve válci.Přední dvojsvětlo není origo.Kapoty mám.


Nebo k vzducháči W8 za 22 . S papírama je k mání za 38

Dva takty jsou víc než dost

6.4.2022 v 13:50 | Nahoru | #2106
Kdybych koupil před měsícem v Ostravě tu Cagivu Blues za osmičku , mohl jsem si dneska dopřát i motor za 3,5 ...
Tak aspoň obrázky, jak ta 17kW věc s nikasilem vypadá.

Dva takty jsou víc než dost

7.4.2022 v 08:12 | Nahoru | #2107
Honda NSR125R, je dokonce z čeho vybírat, a tahle je za slušných 28 tisíc.

Věděli jste, že minimálně zrcátka jsou na to z Fireblade?


Naposledy editováno 07.04.2022 08:15:23

Dva takty jsou víc než dost

7.4.2022 v 10:02 | Nahoru | #2108
Špatná zpráva z Itálie - ojetiny asi budou zdražovat, v případě starších a dostupnějších kusů je otázka , zda vůbec budou ....
Na vině jsou dotace. Na jednostopé elektrosráče bude sleva 30%, limit 3000 eur a v případě sešrotování starší motorky 40% a limit 4000 eur. Vzhledem k tomu, že elektrická motorka v podstatě neexituje, to bude spíš příspěvek italských daňových poplatníků výrobcům a dovozcům čínských elektroskútrů.
Horší je, že aby se nediskriminovaly spalovací motory, tak při koupi normální motorky je šrotovné 40% s limitem 2500 eur na starou.
Naštěstí se na všechny nedostane, ale i tak odhaduju, že 10 tisíc ročně motorek podlehne.
Překlad z italštiny

Dva takty jsou víc než dost

8.4.2022 v 09:50 | Nahoru | #2109
Pravděpodobně solidně uhoněná Husqvarna SM 125 za 79 tisíc (nebo SMS, tady asi nepanuje shoda), i když na pohled pěkně vypucovaná. Už se to tu párkrát zmiňovalo, že když dá někdo kratší výfuk, tak nesedí otáčky otevírání a zavírání výfukové přívěry s charakteristikou motoru. Jestli je řešením nechat přívěry trvale otevřené a jezdit v režimu 8.000-12.000 rpm, to pochybuju. Na technickou to sice nemusí, ovšem s tou sklopnou RZ by mohl majiteli nastat problém, kdyby si to v provozu neuhlídal.

Nyní po servise: nová zadní rozeta, přední kolečko, řetěz, destičky vepředu tak i vzadu, kotouče ve předu i v zadu, komplet vyčištěn karburátor a dané nové těsnění, nový filtr, nová baterka, (staré díly mám + faktury) čerstvě po stk do roku 2025, komplet laděný výfuk i se svodem od giannelli, najeto má 29xxx, přívěra otevřená na max, jediný problém je že neukazuje tachometr, ale kilometry se přičítají.



Dva takty jsou víc než dost

8.4.2022 v 11:23 | Nahoru | #2110
Hezky, itoška plná čínskejch skůtrů....

Dva takty jsou víc než dost

9.4.2022 v 12:10 | Nahoru | #2111
Za 35 tisíc s možností slevy celkem rozumná nabídka pro ty, kdo ještě nemají doma Pegaso.

Pegaso 125, v TP 17,5kw. Motorka je pojízdná, má platnou STK, ale určitě není v top stavu. Druhé torzo motorky k tomu - včetně náhradních kol a ostatních dílů.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.4.2022 v 20:29 | Nahoru | #2112
Langen - pecka, ze se to povede dnes homologovat. Skoda, ze jen v GB.

Dva takty jsou víc než dost

9.4.2022 v 22:45 | Nahoru | #2113
GB má poměrně volné zákony když něco homologuješ jako individuální stavbu.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.4.2022 v 23:31 | Nahoru | #2114
Koudy01> Stejně bys to za mega nekoupil ... Ale kdyby se jich za mega našich korun dalo pořídit pět kousků, to by byla jiná.
Vlastně s tou cenovkou neselhali, když ji nastavili skoro stejně, jako Italové Vins Motors (#604 ), od kterých berou ten motor. 33 600 liber s daní
Tady se na tom podivně kroutí jakási křivohubá Britka:

Dva takty jsou víc než dost

10.4.2022 v 00:28 | Nahoru | #2115

Stejně bys to za mega nekoupil ...


Třeba jo. Ale to bohužel nezjistím, když se na tom u nás nedá jezdit

Dva takty jsou víc než dost

10.4.2022 v 11:54 | Nahoru | #2116
Dá se jezdit na Suzuki RG 250. Polokapota z #1686 slevila na 120 tisíc a zdá se to být v tomto stavu velká vzácnost.

Podle výfuků by to mohl být model 1984, který točil o něco míň a ještě to nemělo rezonanční komůrky SAEC, sání na všech RG 250 kombinované - napůl řízené pístem, plus jazýčkový ventil přímo do klikovky:

Dva takty jsou víc než dost

10.4.2022 v 12:05 | Nahoru | #2117
O pár korun na 120 tisíc slevnila i celokapotovaná RG 250 z #1918

Ta už SAEC komůrky má, sání je stejné, jako na dřívějších modelech, na výkonu se to moc neprojevilo.

Brožury ke všem RG 250 jsou k vidění zde: https://www.bitacticusgehaasticus.com/

Dva takty jsou víc než dost

12.4.2022 v 13:44 | Nahoru | #2118
Cagiva Planet 1998 za 30 tisíc , po dlouhé době kdy nebyly vůbec, a dokonce i s tím oplodňovákem pod motorem, a na nových gumách.

Dva takty jsou víc než dost

13.4.2022 v 18:46 | Nahoru | #2119
Zajímavý povídání!

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

13.4.2022 v 20:44 | Nahoru | #2120
Už jsem to napsal jinde.
Pierre Coppa je v pohodě, ale vědu z toho může dělat akorát ten tragéd, co se v tom tragickém videu předvádí s mikrofonem. Na zblití. Popularizace debility.

Nesnáším tahle videa, kde je to na hodinu a hovně. Jiná věc by byla udělat rozhovor, přepsat to podstatné na papír, učesat, doplnit, co se nedořeklo, správná data a jména, atd.
Ale to by byla nemoderní novinařina, lepší je nasadit kšiltovku a žvanit.

Dva takty jsou víc než dost

13.4.2022 v 20:47 | Nahoru | #2121
Já bych snesl klidně ještě další hodinu Jako článek bych to asi nečetl.

Dva takty jsou víc než dost

14.4.2022 v 18:20 | Nahoru | #2122
Kde jsou ty doby, kdy za tydle prachy chodili použitelný motorky

motorky.bazos.cz/inzerat/151107323/suzuki-rm-465.php

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.4.2022 v 19:32 | Nahoru | #2123
Ariete> Já to mám stejně, raději si přečtu za 10 minut článek než poslouchat hodinu takový afektovaný ocase.

Dva takty jsou víc než dost

15.4.2022 v 16:22 | Nahoru | #2124
Jedna Yamaha RD 350 s jednou fotkou za 99k .


A před necelým týdnem byla na prodej jedna RD 250 se spoustou náhradních dílů bez ceny. Než jsem se rozhoupal, byla pryč. Číslo už jsem nesehnal, tak ani nevím za kolik se prodala.

Dva takty jsou víc než dost

15.4.2022 v 16:38 | Nahoru | #2125
Ta RD250 byla vloni ve Slavkově - HÍR

Dva takty jsou víc než dost

16.4.2022 v 10:30 | Nahoru | #2126
S lidma je potíž. Jednou jim prdnou nervy a nezjistí si, že RM 465 za 55 tisíc je skoro zadarmo (už je pryč), nebo si to schovávají "na pak", ale sejme je zubatá (dovolím si vložit větší obrázek)

nebo vůbec neví, co by vlastně chtěli - výměna RM 80 za jiné moto , ale za co?
Poslední vzducháč, první s centrálem vzadu:

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.4.2022 v 22:40 | Nahoru | #2127
Cagiva WMX 250 1980 za 99 tisíc v pěkném stavu. Motor má původ v Harley-Davidson AMF, od r. 1979 pak nové krosky nesly jméno Cagiva.

Dva takty jsou víc než dost

17.4.2022 v 22:43 | Nahoru | #2128
Na stejném dvorku s Cagivou se nachází KTM MC 250 1978 za 115 tisíc.

Dva takty jsou víc než dost

17.4.2022 v 22:51 | Nahoru | #2129
Dvakrát Mito. To první je ale 50ccm Cagiva Prima za pouhých 15 tisíc , ale nejede.

To druhé Mito taky nejede, ale prý tomu moc nechybí, za 50 tisíc

Dva takty jsou víc než dost

19.4.2022 v 14:14 | Nahoru | #2130
Objevila se na bazosu Yamaha TDR 125, pravděpodobně model 1989, za 30 tisíc , trochu ošuntělá. Oficiální název je Lightburner, ale známá je taky jako Belgarda.

Chtěl jsem si o tom něco zjistit, ale nikde se toho pohromadě moc nepíše, ani Havlis_de se ohledně té své nijak neprojevil, tak jsem pátral.
Když Yamaha představila TDR 250 na konci roku 1987 , existoval už návrh TDR 125, kde se mělo využít technologií z endura DT 125R. Fotka je přímo od autora designu Glynna Kerra

A protože největší boom v té době zažívaly stopětadvacítky v Itálii, rozhodlo se vyrábět TDR 125 tam, v Belgardě. Motor od Minarelli měl proti tehdejší verzi DT dvě výrazné změny - chyběla nakopávačka a změnil se poměr vrtání a zdvihu, místo 56,4x50mm se přešlo na 56,0x 50,7mm (někde se objevuje zdvih 50,68mm). Válec měl vložku, stejně jako DT. Italská TDR 125 v trubkovém rámu a na drátových 18-palcových kolech (edit - v prospektu jsem našel zadní 17") se vyráběla v letech 1989-1992. Ale stejně jako Aprilia Pegaso, Gilera Apache a Cagiva Supercity se do noty Italům moc netrefila - ti preferovali kapoty, terénní endura a "dakarské speciály".
Tady v diskusi byla italská TDR 125 v #293 , 616

Naposledy editováno 19.04.2022 14:43:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist