Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
Všechny naše výfukové systémy jsou vyhotoveny pomocí svařovací technologie TIG /wolframová elektroda/ a plasma. Obal je vyroben z leštěné nerezi. Víčka jsou lisovaná, čímž docílíme pravidelných zaoblených tvarů. U všech výfuků je citelný nárůst nejen výkonu, ale i kroutícího momentu. Všechny naše výfuky předčí sériové výfuky především svým nádherným zvukem a zajímavým sportovním vzhledem.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
A ten zvuk je na tom videu od haskyho nadhernej:)
Stalo by to za to i kdyby se zvysila spotreba. (sem student takze vyssi spotreba= min jezdeni:(
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen>zizak> Hasky řikal že to drží ta objímka a že se dá kdykoliv vyměnit ten vejfuk za originál což se může hodit.
Má naprostou pravdu ten kluk objímka je aby to drželo na tom svodu a kdykoli se to dá přehodit za seriovej.
Výfuk je celej z nerezu a natírat to koleno je pekná hovadina... , pružinky tam opravdu nejdou na okrasu a přitahují výfuk ke svodu, a viděl jsem i jak to přivařuje ty ouška na ty pružinky a je to krásnej čistej svár.
A počítejte s tím jetli tomu trošku daváta pokouřit tak časem a teplem ten svod krásně zežloutne což mě se děsně líbí vám to zítra vyfotím já už ho mám pěkně nažloutlej
O sharonu můžu s klidem říct že to je čistá kvalitní prace za parádní cenu...
Naposledy editováno 26.11.2009 20:30:56
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
A myslim ze ste tady psali ze nemaj jeste homologaci, ale to na technicky nevadi, ze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
zizak> Že by jsme se u bavili o tom že sharon nemá homologaci tak o tom nevim a to si myslím , že čtu svědomitě...
MirasGS>Hasky> Zabarvení mě vůbec nevadí.Dej fotku jak říka zizak
zizak> Že by jsme se u bavili o tom že sharon nemá homologaci tak o tom nevim a to si myslím , že čtu svědomitě...
Zejtra to vyfotím a dám sem fotku...
A Sharon ZATÍM nemá homologaci a psal jsem to tu bude to tak o stránku či 2 spátky, ale byl jsem s ním na technický a ten chlápek mi ještě říkal, že mám pěkně naladíno
Naposledy editováno 26.11.2009 20:54:44
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
A já jsem na homologaci ani nepovzdechl prostě spotřeba a homologace mě fakt netrápí kor když za to je odměna v podobě zvuku a vzhledu
Naposledy editováno 26.11.2009 21:27:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak nauctovat si kvuli vymene oleje u GSa hodinu prace za 430,- je docela husty, kor kdyz jsi material bral jeste u nich (a rozhodne ne levne).
Naposledy editováno 29.11.2009 07:59:46
edit: ty ventily
Naposledy editováno 29.11.2009 09:39:06
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Doufám že né v Suzuki u Hamouzový!!!
Tam už nikdy nejdu-nechal jsem si tam seřizovat ventily a čistit karbce-no a nakonec jsem tam byl ještě 2x protože mi nebyli schopní zavřít motor tak,aby to nepropouštělo olej-pokaždé to "nebyla jejich vinna" vždy jsem zaplatil nějký těsnění (+práci pochopitelně) navíc ceny rozhodně ne lidový...
Takže k nim už nikdy!!!
Jinak jak píšou kluci-olej a filtr zvládne každý sám doma...
Spitfire500>Tjn premejslim ze to vymenim sam .... nasel sem pekny levnyolej.. Jakej davate filtr ?
Hiflo vzduchac i olej po netu, celkem levne. Spokojenost.
Olej Castrol Power 1 GPS 10W40, nestaceny, v origos lahvi za 250,-/l.
Vymena pochopitelne vlastorucne. To samy retezovka, tesneni pod vikem, packa brzdy, nahon k otackomeru atd.
Jedina servisni prace - v pneuservisu, prezout zadni gumu a vyvazit kolo.
Naposledy editováno 29.11.2009 10:57:30
Oč mi jde:na pětku není problém motor vytočit na max rychlost 150/160 pak zařadit za 6 ale motor už vpodstatě jen hodně mírně zrychluje tak do 170/180 pak už to prostě nemá sílu...
Otáčky jsou mezi 8-9tis
Takže: kdyby se rozeta zvětšila-zpřevodovalo by se to do síly,čili by otáčky šli rychleji nahoru (více otáček-menší rychlost na každý kvalt),ALE co to udělá při té 6rychl??!
Bude to mít sílu vytočit se přes 9tis?A tím pádem i zvýšit max rychl?!
Nebo ten motor prostě nemá dost síly aby překonal odpor vzduchu,takže sejně by točila 8-9 tis ale s nižší rychlostí?! :\
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hele,měl jsi nějaký těsnění mezi svodama a motorem,když jsi ho sundaval před stříkáním?
Nebo je to tam natvrdo?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |