Téma: MotoráJ Rally příští týden

18.9.2009 v 13:36
Zdar Všichni co jedete na tuhle zábavičku!Mám možnost půjčení vleku(zadara) na tři moto,ale nemám auto s kulou.Nepojedete někdo třeba dodávkou,že by jste mně vzali??Někde od Brna.Nebo někdo kdo má káru s kulou a dáme to na vlek.Nechce se mi trmácet se až tam a pak ještě přezouvat gumy .

1.10.2009 v 07:49 | Nahoru | #181
Pěknej článek u "konkurence"
článek
Čau, Tom

1.10.2009 v 08:23 | Nahoru | #182
Klasika> Hajnej, ty kontroly by trřeba stačilo označit vlajkou Motoráje a je to... Na rozpravě na to upozorníš a kdo i tohle mine je mina-:)...

1.10.2009 v 10:01 | Nahoru | #183
sqwer> spíš majáček na šišku ... loni byly kontroly představený na rozpravě a v reflexních vestách a přesto je lidi míjeli a reagovali až na povyk ...
Jede se ve volnu .... vlajkama bych pozornost zbytečně nepřitahoval, oni stačej ty čísla na maskách....

Jírův web je roadodendron.cz

Naposledy editováno 01.10.2009 10:04:19

1.10.2009 v 12:57 | Nahoru | #184
marenac>Jo já myslel ty fotky na tom rajčeti(z tý kontroly).Máro nebuď neskromnej,vždyť na těch druhejch jsi až na konci a dokonce bez helmy.Co by za to jiní dali.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoráJ Rally příští týden

1.10.2009 v 13:04 | Nahoru | #185
čudil> Jen jsem rejpal vždyť mě znáš už se těšim na vídeó...

1.10.2009 v 14:43 | Nahoru | #186

Klasika>

Petr 11 ... Mariáno tam má taky exkluzivní foto, jen vypadá na to, že to neustál

Hajnej

ustál...ale dával jsem jen výjezd z úvozu na hranu - dole zagazovat a přeskočit hranu - a následně šel pomoct lidem, kteří pomáhali mně

1.10.2009 v 14:54 | Nahoru | #187

beba>

Je fakt, ze Hajneho stromy a rostliny jsou narocny test botanickych znalosti.

jsem vyrostlej v praze a botaniku jsem zvládnul...až asi na stejnej smrk, co ty. že by ty stopy ve sjezdu byly od tebe?

1.10.2009 v 14:56 | Nahoru | #188
Čízák> táhni a srůstej

1.10.2009 v 15:10 | Nahoru | #189

beba>
Pro ty kdo neslyseli moji prima historku: Ztratil jsem se na policku 117 neb asi nepoznam brizu. Tak jsem kus jel, pak zastavil, jak si tak ulevuju na hromadu stare slamy vedle motorky, tak si procitam roadbook a tam je napsano "u staré slámy cestou k posedu u něj rovně", zvednu oci a tam za polem posed. A pak bylo oblibene policko 119 "mezi oplocenky".

zjevně se umíš ztrácet

1.10.2009 v 15:38 | Nahoru | #190
Já jsem jel natankovat až do Dvora Králové a při cestě zpátky jsem vůbec nemohl najít tu vesnici, ve které jsem se odpojil od roadbooku . Nebo jsem spíš zapomněl jak se jmenovala

Naposledy editováno 01.10.2009 15:49:16

2 reakcí na tento příspěvek MotoráJ Rally příští týden

1.10.2009 v 16:01 | Nahoru | #191
všem děkuji za přání uzdravení , hlavně ale Saše za perfektního doktora s ještěperfektnějším přístupem co mě přiuspal aby na mě vše nerozstříhaly včetně bot a nervaly to ze mne zaživa i když je to pro ně o starost méně a hlavně že zařídil vrtuláka , každá chvíle byla jak hodina a trmácet se tam odněkud nějakou sanitou na tamních silnicích kamsi do jakési ranhojičské nemocnice toho jsem se bál nejvíce!
Děkuji akce perfektní , zdravotní zajištění naprosto NEUVÉŘITELNÉ a PERFEKTNÍ !!!
Děkuji klučinoj číslo deset co tam se mnou trávil čas než jsem odlétl a kuli tomu přišel o vítězství
Díky za odvoz moto a bot
Díky že to bylo vše perfektně rychle
Díky Hajnýmu že byl milej jako obvykle a tím mne ujistil že asi o nic moc nejde , ( čízáku aspoň ti ty křivý nohy srovnaj , za chvíli těsně než něco přistálo co se šel podívat na moto "píčo von má na moto nalepenej snad celej rodbuk " - to musí pryč než to někdo uvidí a tak měl dost práci to otrhat , pak když chtěl odtlačit moto už jsem jen zaslech tý vole von tam měl ten Debil čtyřku , věřím že to myslel mile a Debil je u něj každej kdo umí řadit víc jak jedna (čtyřku mi tam pak musela zařadit ta kolej jak jsem se tam pak roztancoval válcema mezi nimi když jsem stál už jen na levé noze)
Připojuji se k Bebovy že by bylo lepčí dílčí kilometry nemít na předchozím obrázku , taky jsem s tím dost bojoval , jinak vše perfekt protože to vše dá velikou práci to takhle připravit a s názvy přírody to bylo letos dobrý , ty jívy minule to bez klíče nešlo

1.10.2009 v 16:16 | Nahoru | #192
Čízák> To se tak někdo má.. Se zlomeným kotníkem si letí vrtulníkem rovnou do fakultky.
Já musel loni se třema rozštípanejma obratlema, zlomenou rukou, hrudní kostí a nosem stodvacítkou 20km do svitavský nemocnice a tam mě ukrajinskej felčar se slovy "nic dramatického" nutil chodit celý víkend na záchod po svejch.

Je vidět, že opravdu bylo lékařský zázemí na úrovni

Hlavně, že jsi OK.

1.10.2009 v 16:43 | Nahoru | #193
marenac> eště bysem si dovolil nějakou fotečku z před druhý kontroly v tom výjezdu, doufám že nevadí, že je zachycena i ta část ohledání lesního porostu z blízka Ostatní fotky a videa jsem poslal Saše na dývku, tak to snad pověsí na web.

Naposledy editováno 01.10.2009 16:57:18

1.10.2009 v 16:51 | Nahoru | #194
Čízák> nepřibarvuj to ... milej sem byl, to máš pravdu. Dva důvody ... první je Ti myslim jasnej... a druhej ... celou dobu sem byl kousek od Tebe a kdyby ses dokázal vymáčknout kde seš, bylo vše o dost rychlejší. Na druhou stranu chápu, že ti nebylo do zpěvu a myslet Ti šlo hůř než obvykle. Nicméně sem rád, že ses nepotlouk víc.
A k těm nadávkám... sice nejdu pro jadrnější slovo daleko, ale v tuhle chvíli sem podobný slova neužil, o tom sem přesvědčenej.
A třetí věc, Ti co Tě viděli těsně před držkou, odhadli Tvou rychlost tak, že tomu ta 4ka odpovídá

Takže nevymlouvej se a srůstej, Ať můžeš zas brzo pojezdit.

1.10.2009 v 16:59 | Nahoru | #195
marenac> druhý díl fotoseriálu

1.10.2009 v 18:13 | Nahoru | #196
Hajnej> myslel jsem to v dobrém, sice jsem zprvu pobíral tvé komplimenty s rozpaky ale byl jsi perfektní , pak mi došlo když jsem se po operaci koukal jak mi to porychtovaly že fakt asi mám křivý nohy
Ty slova jsem slyšel i s tím morfinem a je možný že vedle tebe stál někdo kdo řekl debil to slovo bylo za mýmy zády a já jsem zrovná bránil kalhoty od nůžek ...
Nejvíc jsem ze všeho zesmutněl když kousek pode mnou kdosi na LC8 zastavil a když mi koukal na kotník hlaholil na cestu na kamarády ani sem nechoďte nebo se poblejete na to se nedá koukat , poprosil jsem ho ať to hlavně neříká mě :\ On se ještě dvakrát koukl a odjel, pak má člověk mít rád oranžovou :\

Jak jinak jsem měl hlásit pozici když jsem byl v roadbooku myslím na trase dobře, před políčkem 121 cca 300metrů a na navigaci byla vyndaná karta kterou jsem nechal v chatce tak jsem Saše nahlásil jen souřadnice protože dojít k nedalekému stavení se zeptat kde jsem už se mi nechtělo.
Držku jsem neházel ta přijela potom , ale při škrtnutí v koleji mi to udělalo ten kotník a s dopomocí bogerskýho kolejovýho autopilota mě moto sama zastavila tam jak jsem z ní slezl a jak jsi mě viděl a začals mě říkat že mám křivý nohy

Co si myslíš o tom nemít dílčí kilometry na předchozím obrázku ???

Dík

Naposledy editováno 01.10.2009 18:36:17

1.10.2009 v 18:25 | Nahoru | #197
Mica> Super,díky moc konečně taky vydim jak jezdim,trošku víc gazu na tom kamení a už jsem se točil hezký fotky ZdeněkX na tý první fotce má tu pravačku taky nějakou křivou

Naposledy editováno 01.10.2009 18:29:41

1.10.2009 v 18:33 | Nahoru | #198
Mně se líbí, jak polovina těch, kteří dojeli, tvrdí, že trasa byla lehká a škoda že nezapršelo Pak se na fotkách různě strkají, tlačí a zvedají Kdyby zapršelo, tak zrovna tenhle výjezd po šutrech by byl hotové peklo Ty kameny ustřelovaly i jen tak, natož když by byly mokré a kluzké

1.10.2009 v 19:22 | Nahoru | #199
Klasika>jo,třeba příště zaprší

1.10.2009 v 19:41 | Nahoru | #200
marenac> místo to bylo náročné - cca 1/4 využila naši pomoc při vzpírání motky

1.10.2009 v 19:51 | Nahoru | #201
Ideální deštík je takový, který zabrání prášení na cestách, ale nijak neztíží jízdu velkým blátem. Myslim, že asi tak to bylo myšlené

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoráJ Rally příští týden

1.10.2009 v 20:06 | Nahoru | #202
Mica> Kua Míco, lepší fotky si vybrat nemoh .... takhle zdokumentovat a prásknout všechny tři medailisty dvouválů do 800 .....

Chlapci ..... plácali ste se tam střevle na bahně

Naposledy editováno 01.10.2009 20:07:53

1.10.2009 v 20:13 | Nahoru | #203
Čízák> když jsi měl už něco v žíle a bránil si gatě a ty gumáky, kterým říkáš boty, tak já už byl dávno pryč. Odjel sem chvíli potom, co na Tobě začal pracovat pan Doktor

Jak sem už psal.... dílčí km není problém přehodit, když si to žádáte.

1.10.2009 v 20:36 | Nahoru | #204
Klasika> Ještě že nepršelo, protože to bych jinak asi svůj první motoráj do cíle nedojel . Na příští rok ale klidně trochu deště objednejte, do tý doby snad něco málo natrénuji

1.10.2009 v 22:18 | Nahoru | #205
Čízáku ty máš zas kecy,že by se jeden posral .Kdo tě nezná by ti fakt uvěřil .
Ještě,že fakt nezapršelo to by byli jatka .

1.10.2009 v 22:41 | Nahoru | #206
Fanoš Rušicka> že celou noc nekalím a nekořkuju pak znamená že se okolo tebe proženu jak blázen ? Asi to tak už bude , jako bys už i ty něvěděl že čím na orientáku jedeš pomaleji tím líp, takže si s Desmem podej ruku a neser . Zeptám se tě spíš jako znalce na jiné téma, to pivo v kempu co ty na něj ? Já byl docela rád že jsem ho druhej den nemusel :\

1.10.2009 v 22:53 | Nahoru | #207
Čízák> nejhorší pivo je...pivo stálo za HOVNO,ale jde o to si pokecat,tak příště dej třeba kolu s rumem Jinak doufám že budeš OK,mě už rameno jen občas zabolí

Naposledy editováno 01.10.2009 22:53:35

1.10.2009 v 22:55 | Nahoru | #208
Klasika> Hajnej,kujwa když padám tak před kamerou nebo fotografem fakt jsem zvědavej na to vídeó

Naposledy editováno 01.10.2009 22:56:12

1.10.2009 v 23:06 | Nahoru | #209
Klasika> Hajnej:no akorát Zdeněk X nespad,ale zase ta pokřivená noha.......

2.10.2009 v 07:37 | Nahoru | #210
Ten výjezd u druhé kontroly mi tdal taky zabrat, nahoře jsem to už nějak neukočíroval. Co se týče itíku a políček tak je mi to celkem jedno, většinou si to ujasním na neměřeném úseku ke startu a stejně jedu na celkové kilometry. Ty Hajného stromy bych tam zachoval, smrk, břízku a buk ještě poznám (i když ho někdy dlouho hledám ). Itík jsme dostali 3 dny předem tak není problém si předem stromy nastudovat . Trať byla pro mě místy dost technicky náročná a kdyby zapršelo tak by to chtělo hodně ostré obutí aby byla šance to zdárně projet. Jinak prostě super, trať a itík bych nechal na tvůrcích a moc ji m do toho nekafral