paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakýho nejdivočejšího litra?
1.6.2009 v 14:28
Cau zajimalo by me jaka litrova (nebo Busa apod) ma nejdivocejsi prubeh vykonu.Jde mi o to aby se motorka zvedala plynem a byla divoka,tahala za ruce.Jezdil jsem na R1 04,05 a prisla mi moc linerni a hodna.Diky moc!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:15 | Nahoru | #181

Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.



da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:16 | Nahoru | #182

assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.

da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"



jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:17 | Nahoru | #183

assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.

da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"


asi tak

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:18 | Nahoru | #184

Bubrak ZX10R>illMedvědGuzzin>Bubrak ZX10R>JanSlanina>Kup si duknu 848-134 koníků víc už stejně moc nevyužijež jedině na okruhu

Blbost, proc si spousta lidi zkracuje prevody na tech 180hp litrech?

protože to na píču táhne vespodu

spodek nikoho nezajima, kdo jezdi na motorce, spodek zajima autare



clickyyyyyyyyyyyyyyy

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:21 | Nahoru | #185
fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:22 | Nahoru | #186

illMedvědGuzzin>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.

da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"

jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...



no ja sem slysel ze uz i nejake docela fajnove casy zajel:) a prvnich par jizd cituji "no pres 10tis sem se jeste neodvazil" GSXR powa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:22 | Nahoru | #187

assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun



Upřesníme: Dvouval power. No vibrations - no fun

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:23 | Nahoru | #188

assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun



jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:24 | Nahoru | #189

Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.


uplně tak procentuelní to asi nebude, třeba R1 08 má 180 bez a s náporem 189 psaných, takže 9 koníků...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:24 | Nahoru | #190

FiZzeR>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun

Upřesníme: Dvouval power. No vibrations - no fun



ty to mas spis: no repairing - no fizzer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:25 | Nahoru | #191

assassin>illMedvědGuzzin>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.

da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"

jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...

no ja sem slysel ze uz i nejake docela fajnove casy zajel:) a prvnich par jizd cituji "no pres 10tis sem se jeste neodvazil" GSXR powa



právě mezi 10000 a 10500 otáčkama je pole kašlíčku :) až za něm je to to pravý... říkaj teda závodníci, já tomu nerozumím když mám omezovač tam kde gsxr volnoběh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:25 | Nahoru | #192

illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun

jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))



Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:26 | Nahoru | #193

Flyer>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.
uplně tak procentuelní to asi nebude, třeba R1 08 má 180 bez a s náporem 189 psaných, takže 9 koníků...



jiste, Yamaha napor nema tak vymakanej jako Kawa nebo Suza

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #194

FiZzeR>illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun

jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))

Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?



no ja myslim ze dost... vic uz je jen nadrz s olejem kterej to leje na silnici:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #195

assassin>

ty to mas spis: no repairing - no fizzer



Ha ha ha

Krev, pot a slzy, to je moje mašina Ale tak co, aspoň o sobě můžu říct, že jsem motorkář tělem i duší. Furt hlavu v motoru a ruce od oleje, žádnej konzum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #196

FiZzeR>illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun

jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))

Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?



honí li tě beng v ochcávce tak minimálně +150% respekt! a pokud to máš namontovaný na vytuněný šáde tak to násobíš dvěma :)

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:29 | Nahoru | #197

illMedvědGuzzin>assassin>illMedvědGuzzin>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.

da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"

jo, kačer má taky ram-air na tuonu a musel si pořídit Gsxr aby to nějak jelo... škoda že ten kašlíček no...

no ja sem slysel ze uz i nejake docela fajnove casy zajel:) a prvnich par jizd cituji "no pres 10tis sem se jeste neodvazil" GSXR powa

právě mezi 10000 a 10500 otáčkama je pole kašlíčku :) až za něm je to to pravý... říkaj teda závodníci, já tomu nerozumím když mám omezovač tam kde gsxr volnoběh



ja mam sice omezovac tam co gsxr pole kaslicku.. ale vzdycky kdyz se k nemu blizim cekam kdy na me neco skrz nadrz vyleti:) no tohle uz nejsou hracky pro nas:) me staci kdyz slysim jak ty valce pali:)

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:30 | Nahoru | #198

illMedvědGuzzin>FiZzeR>illMedvědGuzzin>assassin>fizzer: takze diesel power :) no smoke - no fun

jojo, takovej předstřik nafty na rožhavený svody, to je fun jak blázen :)))

Kolik ghetto bodů navíc tato vyfikundace přináší?

honí li tě beng v ochcávce tak minimálně +150% respekt! a pokud to máš namontovaný na vytuněný šáde tak to násobíš dvěma :)



votuneny shade to maj v serii.. ale na rozhaveny svody to caka motorovej oil no... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #199

assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.

da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"



Jasny, maximum prirustku ram-airu je urcite v maximalce ale uz od 150km/h ten vliv je znatelny, jinak by ZX9 s pouhyma 143 HP neujela 150 konovy R1 ci 954RR ze 180km/h.

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #200

FiZzeR>assassin>

ty to mas spis: no repairing - no fizzer

Ha ha ha

Krev, pot a slzy, to je moje mašina Ale tak co, aspoň o sobě můžu říct, že jsem motorkář tělem i duší. Furt hlavu v motoru a ruce od oleje, žádnej konzum



ja to mam podobne:) na 4hodiny rozebirani u me pripada tak 5minut jizdy.. ale ja sem jeste o level dal.. ja se v tom hrabu i kdyz to funguje... cimz to fungovat prestane ... a je se v tom hrabu aby to zas fungovalo:)

BTW to jsou zase hrozny blafy co tu pisem:)

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:35 | Nahoru | #201

Bubrak ZX10R>assassin>Bubrak ZX10R>Flyer>MARASchmitt> všeobecně je známo, že náporové sání přidá ve špici +- 10 koní!!!

Spis je to procentuelni, proto u 143 HP ZX9 pridalo 8 koni, u 188 HP ZX10 08 pridalo 12 koni.

da se to tak rict, je to jako kdyby tam bylo turbo s nejakym malinkym plnicim tlakem...

kazdopadne udavanejch cca 5procent je na maximalni rychlosti... kde 99procent nebubraku stejnak nejezdi a tudiz je ta hodnota s ramairem spis takova "reklamni"

Jasny, maximum prirustku ram-airu je urcite v maximalce ale uz od 150km/h ten vliv je znatelny, jinak by ZX9 s pouhyma 143 HP neujela 150 konovy R1 ci 954RR ze 180km/h.



ja u sveho ram airu tyhle efekty moc nepozoruju

no ono kdo vi jestli ta kawa na brzde neukaze vic nez ta R1 nebo 954 (v pasmu toho pruzneho zrychlovani) asi i dost dela kapotaz te kawy... to byl dalnicni expres vs 2okruhovky...

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:39 | Nahoru | #202
hele kluci assasini kubrti, k tomu náporovýmu sání:
spočítejte prosim někdo tlak vzduchu při třeba 240ti, 270ti a při 300km/h - by mě zajímalo porovnání s tlaky vzduchu z turba nebo kompresoru u přeplňovanejch motorů... (pže můj Mini Cooper SJW dostává kompresorem z obyčejný šestnáctistovky cca 211 koní při zhruba sedmi tis.)... fakt by mě zajímalo, o kolik se ty tlaky můžou lišit - a v případě, že tlak toho náporu bude dokonce vyšší, jak moc se dokáže přeplnit motor vzhledem ke skoro 2x vyšším otáčkám -?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:41 | Nahoru | #203

oxygen>hele kluci assasini kubrti, k tomu náporovýmu sání:
spočítejte prosim někdo tlak vzduchu při třeba 240ti, 270ti a při 300km/h - by mě zajímalo porovnání s tlaky vzduchu z turba nebo kompresoru u přeplňovanejch motorů... (pže můj Mini Cooper SJW dostává kompresorem z obyčejný šestnáctistovky cca 211 koní při zhruba sedmi tis.)... fakt by mě zajímalo, o kolik se ty tlaky můžou lišit - a v případě, že tlak toho náporu bude dokonce vyšší, jak moc se dokáže přeplnit motor vzhledem ke skoro 2x vyšším otáčkám -?



tlak toho naporu je proti turbum a kompresorum temer zanedbatelnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:44 | Nahoru | #204
assassin> no ale právě konkrétně, kolik kpa, atm? myslim, že tak zanedbatelnej zas nebude, turba mívaj kolem 1-1,5 atm myslim, nee?

Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:47 | Nahoru | #205

Dawe02>A neni to jedno kucii? Vsechno to jsou prekonovane bestie co se te snazsi neustale zabit. A to se jim pri trosku nervozni prave ruce klidne muze povest ze? Bubraku, dame nekde zavod, at ti muzu ukazat ze K6 je fakt lepsi?



tak ještě 1x:
1) souhlas: K6 má fakt nedostižnej motor, u kterýho ti vůbec nevadí těch pár chybějících PS na dnešní špičku
2) nesouhlas: překoňovaný bestie to jsou leda tak na jedničku - od dvojky vejš už by jim aspoň 20-30PS navíc slušelo
... a protože mám nervózní tu pravou ruku, pořídil jsem si teď na ZX10 krátkej plyn (rychloplyn) - takže doufám už trochu i pojede (a zvlášť na zadním to bude asi dooost zajímavý )

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:51 | Nahoru | #206
dle mě ten vliv RAM-AIRu bude zanedbatelnej... si vemte, že ten vzduch se snačí proudit laminárně a jde cestou nejmenšího odporu. záleží teda jak je to sání konstruovaný, ale zpravidla je to malá ďuzýnka... to je jako když se snažíte nafouknout primerák z půlmetrový vzdálenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 14:53 | Nahoru | #207

oxygen>assassin> no ale právě konkrétně, kolik kpa, atm? myslim, že tak zanedbatelnej zas nebude, turba mívaj kolem 1-1,5 atm myslim, nee?



ten minicooper ma boost 0,8atm, to Sko ma i nejakej chvilkovej overboost udajne kolem 1atm
boost pres 1atm uz je u benzinaku hodne, to uz maj docela zbesily stroje...

hele pocitat se mi to nechce.. navic tam bude tolik parametru ze se to nebude prilis blizit namerenejm vysledkum a co sem googlil tak sem nasel celkem rozumne vypadajici clanek o merenei ramairu u zx9r a tam to v cca 150mph (240kmh) dalo asi 30milibaru tzn 0,03 atmosfery... cca 0,5psi ....

Naposledy editováno 04.06.2009 14:58:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 15:03 | Nahoru | #208
assassin> aha a dík za konkrétní čísla, to už je lepší ale ty tlaky teda nic moc - i když dnešní ZX1Oka má ten nápor jak vrata a hlavně vše kolem něj určo mnohem propracovanější než stará ZX9k... tak i bude-li to 10x víc, tak stejně nic moc vzhledem zase k těm otáčkám... very softly turbo

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 15:06 | Nahoru | #209

FiZzeR>dle mě ten vliv RAM-AIRu bude zanedbatelnej... si vemte, že ten vzduch se snačí proudit laminárně a jde cestou nejmenšího odporu. záleží teda jak je to sání konstruovaný, ale zpravidla je to malá ďuzýnka... to je jako když se snažíte nafouknout primerák z půlmetrový vzdálenosti



tak to zas prr: ta plocha díry náporu má plochu cca dvou dlaní - a vystrč při 300km/h dlaň proti větru... ono stačí ve 150ti z okýnka u auta...

Naposledy editováno 04.06.2009 15:10:16

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 15:08 | Nahoru | #210

oxygen>assassin> aha a dík za konkrétní čísla, to už je lepší ale ty tlaky teda nic moc - i když dnešní ZX1Oka má ten nápor jak vrata a hlavně vše kolem něj určo mnohem propracovanější než stará ZX9k... tak i bude-li to 10x víc, tak stejně nic moc vzhledem zase k těm otáčkám... very softly turbo



no ten prurez dela jen "objem vzduchu" kterej jim projde, tlak je vicemene jen zavislej na rychlosti takze ono uz tam nic moc navic vymyslet nejde... tzn pokud je ten ram air u zx10 vetsi umerne vetsimu objemu motoru a otackam.. tak pri stejne rychlosti tam bude stejnej pretlak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35848 Dnes v 18:49 Veverčák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist