Již nějakou dobu sleduji jak web, tak fórum a poslední dobou mi nedá spát jedna otázka - Proč kupujete silné motorky?
Abych vysvětlil, co mám na mysli... Mám najeto na motorce naprosté minimum a plánuji si koupit tuto nebo příští sezónu nějakou novou motorku. Aktuálně je můj favorit Kawasaki Ninja 250R (rád bych se dočkal nové verze pro rok 2010 s lepší technikou, ale to je asi jen můj vlhký sen, vzhledem k tomu, jak dlouho jim trvalo udělat v. 2008). Mám sice řidičák na A bez omezení (+ několik dalších na dvoustopé stroje ), ale nějak nevidím jediný rozumný důvod, proč kupovat jakoukoliv silnější motorku. Pro mě osobně je takhle silná motorka doslova konečnou - a to jak z ekonomických, tak i legislativních a čistě rozumových důvodů.
Rád bych vás tedy všechny tímto oslovil (především majitele silných supersportů - a z nich ty, kteří nemají možnost jezdit na okruhu) a nechal si vysvětlit, proč vlastníte tak silné stroje?
Z pohledu amatéra: Legislativa je naprosto jednoznačná (50,90,130) a stav většiny komunikací je katastrofální.
K čemu vám tedy je 100 a více koní na zadní gumě? Jak je využijete?
Jaký je rozdíl proti motocyklu, na kterém já plánuji začínat a vlastně i skončit (33 koní, max. rychlost o dost vyšší, než dovoluje zákon)?
Proč vlastnit stroj, co má větší sílu než běžné osobní auto, které i s pupkatou rodinou a psem váží 2 tuny a benzínu sežere méně, oproti vašemu stroji se 200 kily provozní hmotnosti?
Budu rád za každou rozumnou odpověď... Díky.
Ale proč silnější? Čert ví. A to doslova. Je to to samé co nás nutí pořád vykonávat něco lépe, rychleji, silněji, efekivněji...blablabla. Hlavně u nás chlapů tomu tak je, krásky něžného pohlaví určo ví jak to myslím .
Takový "život" motorkáře. Fichtl - 125ka - 400 - 600 supersport - litr supersport...a někdo de dál na Busu nebo ZX-14ku. Pokud přežije díky rozumu jednu z posledních dvou kubatůr, de kam? No přece dál...co je takový VN Drifter? 1800 (možná kecám, ale pod 1500 rozhodně ne :\ )
A Když má větší objem jak kluci na supersportech, znamená to, že je větší hovado?
Tak nějak mi ten tvůj úvod vyzněl mezi řádky Jinnee.
Ono sice po shlédnutí úvodního příspěvku, který se četl moc pěkně, se mi po jeho dočtení něco pohlo v hlavě.
Už vím i co to bylo. Došlo mi, že dneska se filozofování nosí jen v hospodě. Je doba, kdy si každý prosadí svůj názor po svém, a přes ten jeho názor nejede vlak.
Objektivní názor najít, jo, to je challenge...nejlepší je věřit každému trošku.
Takže, X krát vyslovené, slabší máša na lítaní denně po městě na úřady a do roboty (proplést se zácpou, nebo to zapíchnout tam kde je trocha místa, je k nezaplacení).
A For Fun rozhodně nějakou pilku. Páč ten tlak vzduchu, to je něco jako při seskoku z letadla. Adrenalín je super droga a navíc POVOLENÁ.
Fuj, to sem se po obídku zas rozepsal.
3 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?
Já jo. A odpověď na tvoji otázku jsem měl asi za 4 vteřiny. Nikdo mi nemusel nic odepsat na fóru, ta odpověď se ti nalije do celýho těla pár metrů po rozjezdu.
No a to je taky důvod, proč jsem se rozhodl zakonzervovat se na Jawě 350 a dál nejít. Ten pocit byl prostě tak skvělej, že kdybych něco takovýho vlastnil, tak čísla jako 50/90/130 bych asi zapomněl. To nejde tomu nepodlehnout a nezatáhnout za to.
Takže mám motorku, ze který jsem co do zkušenosti dávno vyrost, na rovinách se vyloženě nudím, ale díky mojí jawce zůstávám věrný slibu, že budu vždy jen krajinkář.
Mám invalidní ženu a dvouletýho kluka, ale znám se, a vím o sobě že při usednutí na motorku na tenhle fakt jednoduše nemyslím a jízda je pro mě v ten okamžik vším.
Proto když přede mnou jede kamion devadesátkou, a já mám jen krátký úsek na předjetí, tak nepřidám jak tady píšou majitelé stokobyl, abych unikl krizovce, ale jednoduše nepředjíždím a nechám si to na jindy.. až bude delší rovinka a budu vědět že mě řidič viděl v zrcátku. No a takhle jezdim všechny situace. Cokoliv nevypadá na 100%, do toho nejdu... Za žádnou cenu nemůžu dopustit abych jednou domu nepřijel. Jsou tam dva lidi, který bych tim dostal do sraček
Když v zrcátku vidím že mě dotahuje silná motorka, uhnu na stranu, těsně před tím než je na mojí úrovni zvednu ruku na pozdrav, on kolem mě proletí a já mu jeho jízdu moc přeju, protože vim co prožívá. Já sám si ale nechávám zajít chuť a jen závidím
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?
rraol>Už jsi na nějaký takový, na kterou se ptáš, jel? Půjčil sis někdy nějakýho litra?
Já jo. A odpověď na tvoji otázku jsem měl asi za 4 vteřiny. Nikdo mi nemusel nic odepsat na fóru, ta odpověď se ti nalije do celýho těla pár metrů po rozjezdu.
No a to je taky důvod, proč jsem se rozhodl zakonzervovat se na Jawě 350 a dál nejít. Ten pocit byl prostě tak skvělej, že kdybych něco takovýho vlastnil, tak čísla jako 50/90/130 bych asi zapomněl. To nejde tomu nepodlehnout a nezatáhnout za to.
Takže mám motorku, ze který jsem co do zkušenosti dávno vyrost, na rovinách se vyloženě nudím, ale díky mojí jawce zůstávám věrný slibu, že budu vždy jen krajinkář.
Mám invalidní ženu a dvouletýho kluka, ale znám se, a vím o sobě že při usednutí na motorku na tenhle fakt jednoduše nemyslím a jízda je pro mě v ten okamžik vším.
Proto když přede mnou jede kamion devadesátkou, a já mám jen krátký úsek na předjetí, tak nepřidám jak tady píšou majitelé stokobyl, abych unikl krizovce, ale jednoduše nepředjíždím a nechám si to na jindy.. až bude delší rovinka a budu vědět že mě řidič viděl v zrcátku. No a takhle jezdim všechny situace. Cokoliv nevypadá na 100%, do toho nejdu... Za žádnou cenu nemůžu dopustit abych jednou domu nepřijel. Jsou tam dva lidi, který bych tim dostal do sraček
Když v zrcátku vidím že mě dotahuje silná motorka, uhnu na stranu, těsně před tím než je na mojí úrovni zvednu ruku na pozdrav, on kolem mě proletí a já mu jeho jízdu moc přeju, protože vim co prožívá. Já sám si ale nechávám zajít chuť a jen závidím
Hezky, ses frajer, drz se toho.
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?
Opravdu mi šlo jen a pouze zjistit, proč jste si někteří z vás silné SS kupovali, Vaše pravda je Vaše a nechci Vám ji ani brát, ani ji akceptovat za svou.
Pro ty, co mě přesvědčovali o kroku k silnějšímu stroji: Kawa 250 pro mě není definitivní konečná, jen ji nehodlám mít pouze jako odrazový můstek - až se dostane za pár let do nepojízdného stavu, rád přejdu na objemnější stroj, ideálně cestovní enduro. Snad se do té doby objeví nějaká nová japonská 500 (levý varle bych dal za polovičního Varana)... Ještě dodatek pro ty, co se podivují proč se na to ptám, když si hodlám kupovat malou ninju - ona má spíše cestovnější charakter a bohužel mašin v objemu 250 je na trhu naprosté minimum. A na větším stroji začínat nechci, do města či na kratší přesuny mi to přijde zbytečné. Plus 250 považuji za dostatečnou i proto, že na ní budu jezdit sám, nevzal bych si za záda něčí život...
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?
Naposledy editováno 19.02.2009 18:41:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete silné motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete silné motorky?
Šády>Jinnee chceš znát důvod proč jsem přídil silnou moto ? Hele prostě se mi líbila a měl sem na ní a když sem na ní odjížděl ze show roomu tak sem sral strachy co se bude dít !!! A vono nic je to v palici
Šady, proč sis koupil takovou slabotu, to neměli něco silnějšího????