Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami


[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

Ale u tebe skoro 120 za gumy a serepeticky, to je parada

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek



Ale když pak jedeš po uchu a jsi happy, říkáš si, kua, ten život je někdy fakt skvělej



Ještě jsem to pod tabulkou editoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
OPE > těch 250éček u Haslachera je jen za přední vidli nebo je to i zadek?
Já bych sem možná hodil krátký přehled financí, který jsem také sesmolil - závodění na amatérské úrovni.
Co stojí jedna sezona v CEC
Perňa #81>ope> Dneska se vyznat ve směsích pneu je těžký, Dunlop mělo letos snad 10 různých označení na zadní a 6 na přední pneu! Chce to vybrat nějaký univerzální třeba 2 směsi a "naučit" se s nima. Je to taky potřeba "okoukat", co kdo jede na kterém okruhu.
Dneska už obecně neplatí - horko = HARD, chladno = SOFT. Někdy to dělají střelci úplně obráceně!! 50°C asfalt a daj na zadek SC0 a na předek SC2! A teď babo raď! Je to těžký a potřeba buď si nechat poradit od toho, kdo má na to to vyzkoušet anebo to zkusit sám (pokus - omyl)..
Já mám problémy s pneu na chladném povrchu, taky se mi měkké trhaj (někdy).. Tak je pak lepší dát Medium.
S podvozkem záleží, kolik vážíš. Špičkový podvozek nemá progresivní pružiny, ale lineární vybrané přesně na styl a hmotnost jezdce! Možná bych volil toho Haslachera..protože jenom výměna pružin ti úplně nepomůže, pokud tlumiče potřebují repasi "vnitřků" - olej, těsnění, mističky a já nevím jaký ještě bazmeky..
No vidíš a mně zas borci z Itálie tvrdili, že Pirelli jezdí s měkčí gumou vzadu. Tak si pak vyber

kawafil>majkl31> ne fakt ja tam byl a fir jel hodně vopatrně s časem o cca 10s pomalejš než umi,tyden před tam pojel i sysluse
No jeli jsme tam 1:53 něco....a víc mu pneu nedovolili...takže jsem cuknul.... Ale že by jel o 10s za svejma možnostma....no 1:43....to už zní slušně...

Jinak Syslus umí Most kolem 1:41... je to jiná liga... Mě stačil ten brutus rozdíl když mě líznul SALI a Borowczak...to je rozdíl na to naše hoby ježdění nestačí ani náhodou...
Jinak pokud jde o mě...viděl bych to tak, že sme se s Martinem hezky projeli a okoukli jeden druhýho...O závodění tu nešlo...alespoň já jsem se při jízdě za ním nesnažil o předjíždění....spíš o natáčení....A myslím, že až na jedno nedorozumění ve vracáku...se ani Martin nepokoušel přede mě dostat, potom co mě pod boxama pustil před sebe...

Každopádně to nemění nic na tom, že v technické pasáži se K1 rozhodně neztratí....a to co na cílovce na motor ztratí...dožene na brzdy na jejím konci



Naposledy editováno 23.10.2008 22:10:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>kawafil>Perňa #81>Bubrak ZX10R> Kawě by nepomohly ani moje hustoúpravy
prosimtě jak to mysliš? ja jen že o upravach zvažuju a na uplny seriovce jedu Most za 1.51 a při troše snahy by to šlo určitě lip o dobry 2s,mysliš že nema smysl upravovat tenhle model05 a skočit radši na 08? dikes
Tak tohel ti neodpovím Ale věřím, že novej model je určitě dál, než první ZX-10, která i ve svý době zaostávala právě za GSXR nebo R1 právě pro svoji "vyhraněnost" a schopnost bejt rychlá ...jen na jedno kolo..
Ta jedna holčina (2LEKO má foto) jezdí na ZX-10 CEC a na modelu 06 dávala Most za 1:56, s novou 08kou šla o 5s dolů.. Takže ovládání určitě lepší, tahle rychlá ženská je toho důkazem
[img]
Naposledy editováno 23.10.2008 22:57:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
pepazdepa1>2LEKO> Zase jsi nezklamal a dal jsi super fota
Hele...to je v pytli...zachvíli bude mít ten člověk něco na každýho z nás....to už je příprava na klidný život "rentiéra" potom už jen bude posílat kopie "nepublikovatelných" fotografií se složenkou



MiP_>pepazdepa1>2LEKO> Zase jsi nezklamal a dal jsi super fota
Hele...to je v pytli...zachvíli bude mít ten člověk něco na každýho z nás....to už je příprava na klidný život "rentiéra" potom už jen bude posílat kopie "nepublikovatelných" fotografií se složenkou A já si říkal, proč ho vidím skoro pořád s foťákem na krku.... je mazanej
Já bych se ani nedivil, kdyby opravdu měl foto každého z nás.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek



No a abych tu neplacal nesmysli, tak se zeptám...
Jak jste kdo začínali a na čem, kolik vás to cc stálo a kolik času na to bylo?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Petan.S>No a abych tu neplacal nesmysli, tak se zeptám...
Jak jste kdo začínali a na čem, kolik vás to cc stálo a kolik času na to bylo?
Jestli chces nejdriv jenom jezdit, bez honeni vterinek, tak te to tolik stat urcite nemusi. Starsi okruhovku splasis levne, gumy jete, agentury, volne a jezdis v pohode za rozumne penize.
Moje prvni okruhovka
Dawe02>Petan.S>No a abych tu neplacal nesmysli, tak se zeptám...
Jak jste kdo začínali a na čem, kolik vás to cc stálo a kolik času na to bylo?
Jestli chces nejdriv jenom jezdit, bez honeni vterinek, tak te to tolik stat urcite nemusi. Starsi okruhovku splasis levne, gumy jete, agentury, volne a jezdis v pohode za rozumne penize.
Moje prvni okruhovka
Jo jo, žádný honění vteřinek, myslel sem na začátek.. Přelouskám si to..



1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ope>DavidH => To je len za predok :\ . Kamosi co to maju od neho (Haslacher) mi vraveli ze to stoji od 230-250 eciek . No nie je to vela ale zas ani malo. Este mam jednu variantu a to vyuzit firmu Zenith racing z madarska oni su zas specialisti na Ohlins rovnako ako Zupin. Maju to kusok lacnejsie kedze tie ich feferonske peniazky viem mat za lepsi kurz . A taktiez lietaju po AA okruhoch a vedia nastavit podvozky ak treba. Zatial mam ale podla nich cas kedze mam hungac za 2:08 a hranica kde tam straca seria je cca 2:05. Ale bojim sa ze to tam na jar hned dam a co potom
A nevíš, co ta cena zahrnuje? Je to i s výměnou pružin? nebo jen olej, gufera, vyčištění... Dík. D.
keymaker>myslíte si, že CBRko 97 by mělo cenu přestavět na okruhovku nebo už je to taková babička, že to nemá cenu
Proč by ne. Kámoš má taky starý CBR, moc na okruhu nenajel a má 2:33
Jen dodám, že v tý době se jezdil v Rakousku Cup na CBR600 a měli jiný výfuk, lamináty, možná v podvozku výměna pružin v př. vidli(nevím jistě), lepší brzd. desky a dávali Brno pod 2:18.
Vždyť na těchto starých CBR třeba Roman Boček dával zcela jistě pod 2:15. Sláva Jeníček, Bican určo 2:19-2:21 atd,atd
Jen do toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH>ope>DavidH => To je len za predok :\ . Kamosi co to maju od neho (Haslacher) mi vraveli ze to stoji od 230-250 eciek . No nie je to vela ale zas ani malo. Este mam jednu variantu a to vyuzit firmu Zenith racing z madarska oni su zas specialisti na Ohlins rovnako ako Zupin. Maju to kusok lacnejsie kedze tie ich feferonske peniazky viem mat za lepsi kurz . A taktiez lietaju po AA okruhoch a vedia nastavit podvozky ak treba. Zatial mam ale podla nich cas kedze mam hungac za 2:08 a hranica kde tam straca seria je cca 2:05. Ale bojim sa ze to tam na jar hned dam a co potom
A nevíš, co ta cena zahrnuje? Je to i s výměnou pružin? nebo jen olej, gufera, vyčištění... Dík. D.
200.- EUR - Haslacher - servis tj.olej,nastavení,vyčištění!ND tj. doplatek dle dohody!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek


1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1270, 1271] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 38109 | Včera v 22:48 Helitechnic |
Poptávám schopného mechanika na Yam... Yamaha YZF-R1 | PalkoR1 | 14 | 23.4.2025 v 09:40 Krsmen_ |
EWC 2025, 2024, 24h Le Mans, Spa, ... [1 ... 31, 32] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 954 | 22.4.2025 v 19:21 IvanDvoutakťák |
R1 2004 - Nedochlazování / Přehřívá... [1, 2] Yamaha YZF-R1 | Lutrak | 32 | 17.3.2025 v 05:17 Kamikadze-Ace |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |