bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 16:50 | Nahoru | #181
Perňa #81> pekne, pekne. ja si to taky za letosek spocital a vzhledem k tomu ze jezdim jen pro radost mi bylo docela na bliti
Ale u tebe skoro 120 za gumy a serepeticky, to je parada

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 16:56 | Nahoru | #182
20 litříků cca za hořky to by se nák dalo

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 16:58 | Nahoru | #183
Dawe02> Jo, máme fakt blbou zálibu a potřebu - mohli jsme bejt bohatý, kdyby nás napňovalo třeba čutat do toho kulatýho černobílýho
Ale když pak jedeš po uchu a jsi happy, říkáš si, kua, ten život je někdy fakt skvělej

Ještě jsem to pod tabulkou editoval

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 17:09 | Nahoru | #184
tak náký věci bych usockoval u známejch kuwa zacínám nad tim docela dost přemejšlet těch 20 mi za tu prdel stojí asi prodám dlouhonohou přítelkyni a byt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 17:48 | Nahoru | #185
Perňa #81> Ahoj Perňo. Zaujala mě informace ohledně repase z.tlumiče za 3.400,-. Kde jsi to nechal dělat?

OPE > těch 250éček u Haslachera je jen za přední vidli nebo je to i zadek?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 17:59 | Nahoru | #186
Perňa #81>

Já bych sem možná hodil krátký přehled financí, který jsem také sesmolil - závodění na amatérské úrovni.

Co stojí jedna sezona v CEC

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 18:00 | Nahoru | #187
tak je to tak jak sem si myslel ze porizeni motky je to nejlevnejsi a nejjednodussi! a kdyz se ti neco po.ere pri zavode udelas si to sam nebo mas nejakeho borce a ty jen sedis a divas se jak mu to de vodruky??

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 18:34 | Nahoru | #188

Perňa #81>ope> Dneska se vyznat ve směsích pneu je těžký, Dunlop mělo letos snad 10 různých označení na zadní a 6 na přední pneu! Chce to vybrat nějaký univerzální třeba 2 směsi a "naučit" se s nima. Je to taky potřeba "okoukat", co kdo jede na kterém okruhu.
Dneska už obecně neplatí - horko = HARD, chladno = SOFT. Někdy to dělají střelci úplně obráceně!! 50°C asfalt a daj na zadek SC0 a na předek SC2! A teď babo raď! Je to těžký a potřeba buď si nechat poradit od toho, kdo má na to to vyzkoušet anebo to zkusit sám (pokus - omyl)..

Já mám problémy s pneu na chladném povrchu, taky se mi měkké trhaj (někdy).. Tak je pak lepší dát Medium.

S podvozkem záleží, kolik vážíš. Špičkový podvozek nemá progresivní pružiny, ale lineární vybrané přesně na styl a hmotnost jezdce! Možná bych volil toho Haslachera..protože jenom výměna pružin ti úplně nepomůže, pokud tlumiče potřebují repasi "vnitřků" - olej, těsnění, mističky a já nevím jaký ještě bazmeky..



No vidíš a mně zas borci z Itálie tvrdili, že Pirelli jezdí s měkčí gumou vzadu. Tak si pak vyber

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 19:15 | Nahoru | #189
Perňa #81> K hustoúpravám to patří: Prostě když Perňa odstraní plastovou krytku pastorku, ušetří značnou váhu na celé motorce

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 21:13 | Nahoru | #190

kawafil>majkl31> ne fakt ja tam byl a fir jel hodně vopatrně s časem o cca 10s pomalejš než umi,tyden před tam pojel i sysluse



No jeli jsme tam 1:53 něco....a víc mu pneu nedovolili...takže jsem cuknul.... Ale že by jel o 10s za svejma možnostma....no 1:43....to už zní slušně...
Jinak Syslus umí Most kolem 1:41... je to jiná liga... Mě stačil ten brutus rozdíl když mě líznul SALI a Borowczak...to je rozdíl na to naše hoby ježdění nestačí ani náhodou...

Jinak pokud jde o mě...viděl bych to tak, že sme se s Martinem hezky projeli a okoukli jeden druhýho...O závodění tu nešlo...alespoň já jsem se při jízdě za ním nesnažil o předjíždění....spíš o natáčení....A myslím, že až na jedno nedorozumění ve vracáku...se ani Martin nepokoušel přede mě dostat, potom co mě pod boxama pustil před sebe...

Každopádně to nemění nic na tom, že v technické pasáži se K1 rozhodně neztratí....a to co na cílovce na motor ztratí...dožene na brzdy na jejím konci

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 22:10 | Nahoru | #191
Kurňa jdeme hrát šachy, to vyjde levněji Už teď šetřím na další sezonu a je to děs, ani to nechci počítat co vše kolem toho stojí. Ještě že mám motorku připravenou, nějaký díly navíc, výstroj v pohodě, několik sad gum, teď už jen našetřit na startovný a tréninky a další gumy :\

Naposledy editováno 23.10.2008 22:10:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.10.2008 v 22:49 | Nahoru | #192

Perňa #81>kawafil>Perňa #81>Bubrak ZX10R> Kawě by nepomohly ani moje hustoúpravy prosimtě jak to mysliš? ja jen že o upravach zvažuju a na uplny seriovce jedu Most za 1.51 a při troše snahy by to šlo určitě lip o dobry 2s,mysliš že nema smysl upravovat tenhle model05 a skočit radši na 08? dikes

Tak tohel ti neodpovím Ale věřím, že novej model je určitě dál, než první ZX-10, která i ve svý době zaostávala právě za GSXR nebo R1 právě pro svoji "vyhraněnost" a schopnost bejt rychlá ...jen na jedno kolo..

Ta jedna holčina (2LEKO má foto) jezdí na ZX-10 CEC a na modelu 06 dávala Most za 1:56, s novou 08kou šla o 5s dolů.. Takže ovládání určitě lepší, tahle rychlá ženská je toho důkazem



[img]

Naposledy editováno 23.10.2008 22:57:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 08:23 | Nahoru | #193
2LEKO> Zase jsi nezklamal a dal jsi super fota

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 08:38 | Nahoru | #194
To s tím počítáním jste neměli dělat Jsem si to letmo spočítal a jímá mě hrůza. Je to lepší si to psát kvůli zpětné kontrole nákladů, nebo lepší nevědět, jak jsem to dělal do teď?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 08:50 | Nahoru | #195

pepazdepa1>2LEKO> Zase jsi nezklamal a dal jsi super fota



Hele...to je v pytli...zachvíli bude mít ten člověk něco na každýho z nás....to už je příprava na klidný život "rentiéra" potom už jen bude posílat kopie "nepublikovatelných" fotografií se složenkou A já si říkal, proč ho vidím skoro pořád s foťákem na krku.... je mazanej

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 09:10 | Nahoru | #196

MiP_>pepazdepa1>2LEKO> Zase jsi nezklamal a dal jsi super fota

Hele...to je v pytli...zachvíli bude mít ten člověk něco na každýho z nás....to už je příprava na klidný život "rentiéra" potom už jen bude posílat kopie "nepublikovatelných" fotografií se složenkou A já si říkal, proč ho vidím skoro pořád s foťákem na krku.... je mazanej



Já bych se ani nedivil, kdyby opravdu měl foto každého z nás.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 09:53 | Nahoru | #197
To Perňa: S tím jetím po uchu.....velmi výstižné.....


Divím se, že ta šikovná holčina ZX-10 nejde raději do šestky...

Naposledy editováno 24.10.2008 09:57:37

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 10:53 | Nahoru | #198
Kdyby to tolik nestálo a nebo sem vyhrál ve sportce,tak bych to taky zkusil na okruhu. Páč nacpat do toho hromadu peněz a zjistit, že jsem na okruhu úplná lamma je asi na píííí

No a abych tu neplacal nesmysli, tak se zeptám...

Jak jste kdo začínali a na čem, kolik vás to cc stálo a kolik času na to bylo?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 10:54 | Nahoru | #199
DavidH => To je len za predok :\ . Kamosi co to maju od neho (Haslacher) mi vraveli ze to stoji od 230-250 eciek . No nie je to vela ale zas ani malo. Este mam jednu variantu a to vyuzit firmu Zenith racing z madarska oni su zas specialisti na Ohlins rovnako ako Zupin. Maju to kusok lacnejsie kedze tie ich feferonske peniazky viem mat za lepsi kurz . A taktiez lietaju po AA okruhoch a vedia nastavit podvozky ak treba. Zatial mam ale podla nich cas kedze mam hungac za 2:08 a hranica kde tam straca seria je cca 2:05. Ale bojim sa ze to tam na jar hned dam a co potom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 11:28 | Nahoru | #200

Petan.S>No a abych tu neplacal nesmysli, tak se zeptám...

Jak jste kdo začínali a na čem, kolik vás to cc stálo a kolik času na to bylo?



Jestli chces nejdriv jenom jezdit, bez honeni vterinek, tak te to tolik stat urcite nemusi. Starsi okruhovku splasis levne, gumy jete, agentury, volne a jezdis v pohode za rozumne penize.
Moje prvni okruhovka

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 11:42 | Nahoru | #201

Dawe02>Petan.S>No a abych tu neplacal nesmysli, tak se zeptám...

Jak jste kdo začínali a na čem, kolik vás to cc stálo a kolik času na to bylo?

Jestli chces nejdriv jenom jezdit, bez honeni vterinek, tak te to tolik stat urcite nemusi. Starsi okruhovku splasis levne, gumy jete, agentury, volne a jezdis v pohode za rozumne penize.
Moje prvni okruhovka


Jo jo, žádný honění vteřinek, myslel sem na začátek.. Přelouskám si to.. díky

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 13:04 | Nahoru | #202
myslíte si, že CBRko 97 by mělo cenu přestavět na okruhovku nebo už je to taková babička, že to nemá cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 13:30 | Nahoru | #203

ope>DavidH => To je len za predok :\ . Kamosi co to maju od neho (Haslacher) mi vraveli ze to stoji od 230-250 eciek . No nie je to vela ale zas ani malo. Este mam jednu variantu a to vyuzit firmu Zenith racing z madarska oni su zas specialisti na Ohlins rovnako ako Zupin. Maju to kusok lacnejsie kedze tie ich feferonske peniazky viem mat za lepsi kurz . A taktiez lietaju po AA okruhoch a vedia nastavit podvozky ak treba. Zatial mam ale podla nich cas kedze mam hungac za 2:08 a hranica kde tam straca seria je cca 2:05. Ale bojim sa ze to tam na jar hned dam a co potom



A nevíš, co ta cena zahrnuje? Je to i s výměnou pružin? nebo jen olej, gufera, vyčištění... Dík. D.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 13:37 | Nahoru | #204

keymaker>myslíte si, že CBRko 97 by mělo cenu přestavět na okruhovku nebo už je to taková babička, že to nemá cenu



Proč by ne. Kámoš má taky starý CBR, moc na okruhu nenajel a má 2:33

Jen dodám, že v tý době se jezdil v Rakousku Cup na CBR600 a měli jiný výfuk, lamináty, možná v podvozku výměna pružin v př. vidli(nevím jistě), lepší brzd. desky a dávali Brno pod 2:18.
Vždyť na těchto starých CBR třeba Roman Boček dával zcela jistě pod 2:15. Sláva Jeníček, Bican určo 2:19-2:21 atd,atd

Jen do toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 13:38 | Nahoru | #205

DavidH>ope>DavidH => To je len za predok :\ . Kamosi co to maju od neho (Haslacher) mi vraveli ze to stoji od 230-250 eciek . No nie je to vela ale zas ani malo. Este mam jednu variantu a to vyuzit firmu Zenith racing z madarska oni su zas specialisti na Ohlins rovnako ako Zupin. Maju to kusok lacnejsie kedze tie ich feferonske peniazky viem mat za lepsi kurz . A taktiez lietaju po AA okruhoch a vedia nastavit podvozky ak treba. Zatial mam ale podla nich cas kedze mam hungac za 2:08 a hranica kde tam straca seria je cca 2:05. Ale bojim sa ze to tam na jar hned dam a co potom

A nevíš, co ta cena zahrnuje? Je to i s výměnou pružin? nebo jen olej, gufera, vyčištění... Dík. D.



200.- EUR - Haslacher - servis tj.olej,nastavení,vyčištění!ND tj. doplatek dle dohody!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 13:55 | Nahoru | #206
2LEKO> Dík

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 14:11 | Nahoru | #207
Asi budu muset změnit zaměstnání, jinak bych se na okruh poprvé vydal tak akorát na koloběžce.. :\

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 14:41 | Nahoru | #208

Petan.S>Asi budu muset změnit zaměstnání, jinak bych se na okruh poprvé vydal tak akorát na koloběžce.. :\

clovece to nejsi sam

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 15:13 | Nahoru | #209
hele, mám zas jeden blbej dotaz máte okruhovky normálně s papírama nebo se sportovním průkazem nebo je i jiná legální cesta? už vybírám a přebírám a je fakt, že když budu jezdit jen po okruhu tak jsou mi papíry a RZ celkem k ničemu, nebo se pletu?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.10.2008 v 15:23 | Nahoru | #210
DavidH , 2LEKO => no co viem tak kamos posielal prednu vidlu z CBR 600 RR 04 ta co este nema up-sede down a v cene 250eur mal vymenu oleja , pruzin od WP, vycistenie , nastavenie plus simeringy. Ale posielal to mimo sezony minulu zimu. Moze byt ze pri podujati Alpe Adria ma Haslacher kusok vyssie ceny. Uvidim este ze ako nemecky neviem nic . Skusim nahovorit kocku nech im tam zavola . Ved co nespravi pre svojho pomateneho priatela . A tahtiez skusim zavolat madarom (ohlins)(madarsky sa nejako vykoktam) a porovnam ceny a dam vam tu vediet. Ako som pisal vyssie nechcem do toho vrazit majland ale aku taku udrzbu na moto vykonat treba tak co uz. A potom uz len trening a trening a trening.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35183 Včera v 19:19 LukynO17
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Včera v 15:07 IvanDvoutakťák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist