A melo by se to tykat motorky zhruba od roku 2001-2006 v nakupni cene 100000-150000Kc.
Napiste mi model,rok a proc?
Tak po kratke debate vypadaj jako financne prijatelne a nejlepsi volby:
R1 04,GXSR1000 05 a ja osobne bych nezatracoval ani tu ZX10R 04(bude z nich nejlevnejsi a jede stejne)
Ted tedy otazka?Koupit hotoveho vytuneneho zavodaka bez TP,nebo s TP(jaky je tam rozdil v cene?),anebo na kapoty padly dovoz a postavit si to podle sebe a svych predstav a fin.moznosti bez starosti s rozprodavanim dilů,anebo koupit a odstrojit nejaky hodne dobre technicky vypadajici bike a zacit postupne vylepsovat?
Muze nekdo z vlastni zkusenosti rict,jestli mel moznost porovnat casy zajete na seriovce(treba v laminatech) a potom na opravdu ostrem zavodaku?Jaky byl rozdil casu?
Naposledy editováno 11.09.2008 10:53:07
DavR1>Perňa #81> ten personál je ok , ale tu značku nebrat
hele tak jako bacha, Perna vybral krasnej personal a dobre se trefil i do znacky..vsechny krasky od Kawasaki Si chtel asi splhnout abych mu rekl jak to ma jezdit pod tema boxama lol
Plejba jr.>To jsem přesně čekal. Pan 2Leko píše o pomalejch a na fotce jsem samozřejmě já (Tuono na úrovni cedule 200m)...................to fakt mrdam :o)
Co je voe bud rad ze jsi aspon nekde,az budes rychlej tak budes treba na urovni cedule 100m musis vic tahat lol lol
Ta trať je vlastně přeplněná,a rozdíly ve výkonosti jsou tak značné,že hlavně je jet a dojet bezpečně!A výběr stopy je až někde jinde!A hlavně z ochozů to je vidět možná více než na trati!Idealní stopa je většinou zabraná pomalejšími jezdci a když neni,tak je možnost,že tam do ní vjedou často nečekaně a hlavně pomalým tempem!Tentokrát jsem byl fakt i s ostatníma "odborníkama" překvapen,že skutečně jede někdo tak pomalu!Časy 2.20 nejsou vyjímkou!A že tito "borci" nepřidají i na přehledných a rychlých úsecích je do diskuse!Možná to skutečně neví,a možná by jim to pomohlo to sdělit!
uznávám, že jet závody s 2:20 je skoro drzost a je to vážně nebezpečný, ale na druhou stranu to přece přesně vystihuje původní myšlenku CEC ne? Vždyť to má být o amatérech z ulice co si chtěj zazávodit. Ty rozdíly jsou tam vážně propastný - několik tříd!
Naposledy editováno 12.09.2008 19:58:03
majkl31>
uznávám, že jet závody s 2:20 je skoro drzost a je to vážně nebezpečný, ale na druhou stranu to přece přesně vystihuje původní myšlenku CEC ne? Vždyť to má být o amatérech z ulice co si chtěj zazávodit. Ty rozdíly jsou tam vážně propastný - několik tříd!
Kdo kde rekl na zacatku ze to ma byt pro kluky z ulice a jen amaterske jezdeni??Dyt je prece jasny ze zavodeni se ponejvice venujou lide co proste furt nekde jezdi a zavodi....bylo jasny ze to nebude zadny jezdeni se seriovkou a batohem na zadech...
Kdyby tam zakazali jezdit zavodnim jezdcum tak to podle me muzou odpiskat.A kdyz se chce nekdo svezt tak at jede...ikdyz jede pomalu....
Perňa #81>nofear4>2LEKO> dekuju za fotku pane a nad cim jsem premyslel?...asi nad tim jestli je lepsi to z te prave vytahnout az k obrubniku a pak to jet vetsim obloukem,anebo ten vyjezd oriznout a cele to krouzit mensim polomerem.....ja vim je to asi jedno...
A co ti z toho "vylezlo"?? Já to taky nemám pořád ujasněný jak to jet.. Ono už je dobrý to mít rozmyšlený v tý levý za matadorem...důležitá věc mít motor pořád "v tahu" i při překlopení do pravý, přidávat lineárně a nenechat to jet až na obrubník a v levý pod depem plnej gas (ale je dobrý mít dobrou zadní gumu). Jenže dělej to tam "na čisto" v provozu, takže co kolo, to originál Ikdyž jako pozorovatel zhora si mohl vidět víc než my na trati a příště to tam narveš o vteřinu líp jen v tomhle úseku! Ale rozdělíš se pak o rady!
No jak rikas uz nalet do te prave pred tim je asi stezejni(pamatuju si jak jsme jeste koukali sveho casu na Mrkyvku jak to cele pod matadorem jede a on na rozdil od vetsiny jezdcu ktery to jakoby vykruzuji prava leva prava na jednu polohu plynu,tak on ikdyby to bylo na metr dva,tak vzdycky do kazde zatacka pridaval)ale pod boxama to je tezko resit z meho pohledu,pac tam nemam obracene razeni,nemuzu jet plnej a jeste seriove prevody vychazeji na razeni presne na ten zlom a je jedno jestli je to ze siroka nebo ne....takze tak,ale osobne jsem pro tahat z te prave plnej az k obrubniku...
nofear4>majkl31>
uznávám, že jet závody s 2:20 je skoro drzost a je to vážně nebezpečný, ale na druhou stranu to přece přesně vystihuje původní myšlenku CEC ne? Vždyť to má být o amatérech z ulice co si chtěj zazávodit. Ty rozdíly jsou tam vážně propastný - několik tříd!
Kdo kde rekl na zacatku ze to ma byt pro kluky z ulice a jen amaterske jezdeni??Dyt je prece jasny ze zavodeni se ponejvice venujou lide co proste furt nekde jezdi a zavodi....bylo jasny ze to nebude zadny jezdeni se seriovkou a batohem na zadech...
Kdyby tam zakazali jezdit zavodnim jezdcum tak to podle me muzou odpiskat.A kdyz se chce nekdo svezt tak at jede...ikdyz jede pomalu....
ale v pořádku, vždyť ať jede, já jen reagoval na 2Leca, jak psal o rozdílech výkonosti. A to tam prostě je a klidně to může vyvolávat spousty nebezpečných situací.A kdyby to nemělo být podáno jako amatérské závodění, tak by byla vyžadována závodní licence - toť můj názor. Vždyť jsou tam pořád vidět motorky se zalapenejma světlama na origo kapotách. Věcí jinou je, že úroveň jezdců a teamů hrozně roste a všichni logicky letěj za stále lepším časem. Tim okamžikem se tam ale potkávají skuteční amatéři s jezdci s licencí a ten rozdíl je prostě nebetyčnej.
Naposledy editováno 12.09.2008 20:52:55
Plejba jr.>To jsem přesně čekal. Pan 2Leko píše o pomalejch a na fotce jsem samozřejmě já (Tuono na úrovni cedule 200m)...................to fakt mrdam :o)
Neber to osobně!To bylo myšleno "obecně"!Prostě ta trať je přecpaná!/i když na výjezdu do cílovky na dalším fotu už je Perňa těsně za tebou/
Tak jiné foto o "hustotě provozu"!A pak je diskuse o "stopě" skutečně jen na teoretické úrovni!!Po "SC" to byl mnoho kol vlastně "slalom" pro rychlejší jezdce!
[img]
majkl31>nofear4>majkl31>
uznávám, že jet závody s 2:20 je skoro drzost a je to vážně nebezpečný, ale na druhou stranu to přece přesně vystihuje původní myšlenku CEC ne? Vždyť to má být o amatérech z ulice co si chtěj zazávodit. Ty rozdíly jsou tam vážně propastný - několik tříd!
Kdo kde rekl na zacatku ze to ma byt pro kluky z ulice a jen amaterske jezdeni??Dyt je prece jasny ze zavodeni se ponejvice venujou lide co proste furt nekde jezdi a zavodi....bylo jasny ze to nebude zadny jezdeni se seriovkou a batohem na zadech...
Kdyby tam zakazali jezdit zavodnim jezdcum tak to podle me muzou odpiskat.A kdyz se chce nekdo svezt tak at jede...ikdyz jede pomalu....
ale v pořádku, vždyť ať jede, já jen reagoval na 2Leca, jak psal o rozdílech výkonosti. A to tam prostě je a klidně to může vyvolávat spousty nebezpečných situací.A kdyby to nemělo být podáno jako amatérské závodění, tak by byla vyžadována závodní licence - toť můj názor. Vždyť jsou tam pořád vidět motorky se zalapenejma světlama na origo kapotách. Věcí jinou je, že úroveň jezdců a teamů hrozně roste a všichni logicky letěj za stále lepším časem. Tim okamžikem se tam ale potkávají skuteční amatéři s jezdci s licencí a ten rozdíl je prostě nebetyčnej.
No ja bych jako nejvetsi problem nevidel ani tak pomale jezdce,jako jezdce kteri neumeji zavodit!!!Naprosta vetsina velkych a hromadnych padu je kvuli tomu ze ty kluci snad ani nevi jak se pred nekoho dostat tak aby to nebylo pro vsechny nebezpecne a kdyz se jim mavnutim praporku jeste zatmi pred ocima tak je to uplne v prdeli...sam jsem to videl a i jsme o tom pak mluvili s jednim z hodne rychlejch kluku....ze nekdo ho terba sice dokaze na brzdy predjet,ale za cenu toho ze pred tou zatackou pak zastavi na nulu a musej se znova rozjet...atd atd...
ale nebudu to kritizovat,ikdyz prace trataku a poradatelu byla podle me ted v Moste otresna a zivotu nebezpecna....Hlavne ze jsou zavody kde se clovek muze za rozumny prachy svezt...
Neber to osobně!To bylo myšleno "obecně"!Prostě ta trať je přecpaná!/i když na výjezdu do cílovky na dalším fotu už je Perňa těsně za tebou/
/quote]
V pohodě, já si z toho také dělám legraci. Sice jel pan Řezníček best lap v závodě asi o 7 vteřin rychleji, než já, ale sám vím, že i tak v CEC spíš předjíždím, než-li jsem předjížděn. A to jsem ještě k tomu při přípravě motorky po očesání zrcátek a blinkrů zjistil, že jsem sice přes podsedlovku pěkně nalepil čísla, ale zapomněl jsem v ní lékarničku, výbavu a nářadí........
Co se týče přecpanosti mostecké trati. Sice mi také přijde, že holt trochu je, ale nic dramatického. Určitě je ale 58 strojů v Mostě hustější provoz, než 64 strojů v Brně (obojí jsou kapacity při CEC)
nofear4>majkl31>nofear4>majkl31>
uznávám, že jet závody s 2:20 je skoro drzost a je to vážně nebezpečný, ale na druhou stranu to přece přesně vystihuje původní myšlenku CEC ne? Vždyť to má být o amatérech z ulice co si chtěj zazávodit. Ty rozdíly jsou tam vážně propastný - několik tříd!
Kdo kde rekl na zacatku ze to ma byt pro kluky z ulice a jen amaterske jezdeni??Dyt je prece jasny ze zavodeni se ponejvice venujou lide co proste furt nekde jezdi a zavodi....bylo jasny ze to nebude zadny jezdeni se seriovkou a batohem na zadech...
Kdyby tam zakazali jezdit zavodnim jezdcum tak to podle me muzou odpiskat.A kdyz se chce nekdo svezt tak at jede...ikdyz jede pomalu....
ale v pořádku, vždyť ať jede, já jen reagoval na 2Leca, jak psal o rozdílech výkonosti. A to tam prostě je a klidně to může vyvolávat spousty nebezpečných situací.A kdyby to nemělo být podáno jako amatérské závodění, tak by byla vyžadována závodní licence - toť můj názor. Vždyť jsou tam pořád vidět motorky se zalapenejma světlama na origo kapotách. Věcí jinou je, že úroveň jezdců a teamů hrozně roste a všichni logicky letěj za stále lepším časem. Tim okamžikem se tam ale potkávají skuteční amatéři s jezdci s licencí a ten rozdíl je prostě nebetyčnej.
No ja bych jako nejvetsi problem nevidel ani tak pomale jezdce,jako jezdce kteri neumeji zavodit!!!Naprosta vetsina velkych a hromadnych padu je kvuli tomu ze ty kluci snad ani nevi jak se pred nekoho dostat tak aby to nebylo pro vsechny nebezpecne a kdyz se jim mavnutim praporku jeste zatmi pred ocima tak je to uplne v prdeli...sam jsem to videl a i jsme o tom pak mluvili s jednim z hodne rychlejch kluku....ze nekdo ho terba sice dokaze na brzdy predjet,ale za cenu toho ze pred tou zatackou pak zastavi na nulu a musej se znova rozjet...atd atd...
ale nebudu to kritizovat,ikdyz prace trataku a poradatelu byla podle me ted v Moste otresna a zivotu nebezpecna....Hlavne ze jsou zavody kde se clovek muze za rozumny prachy svezt...
nebudu se rozhodně nikoho zastávat, ve většině s tebou souhlasim, dokážu si i představit jak to ty rychlíky vytáčí a zároveň uznávám že je to nebezpečné, ale na druhou stranu mi řekni kde se maj ty kluci vyjezdit a naučit se to??? Vždyť každý z místních závodníků včetně tebe jste někdy začínali a neřikej mi, že to tvoje ježdění bylo vždycky tak hladký jako teď. Nižší třída už neexistuje a tady to má oproti volnejm aspoň pravidla a kulturu. Jinak když je někdo blbco si dokazuje něco na co evidentně nemá a jde přes hranu, tak pak je skutečně problém na světě
Naposledy editováno 13.09.2008 07:04:36
majkl31>
nebudu se rozhodně nikoho zastávat, ve většině s tebou souhlasim, dokážu si i představit jak to ty rychlíky vytáčí a zároveň uznávám že je to nebezpečné, ale na druhou stranu mi řekni kde se maj ty kluci vyjezdit a naučit se to??? Vždyť každý z místních závodníků včetně tebe jste někdy začínali a neřikej mi, že to tvoje ježdění bylo vždycky tak hladký jako teď. Nižší třída už neexistuje a tady to má oproti volnejm aspoň pravidla a kulturu. Jinak když je někdo blbco si dokazuje něco na co evidentně nemá a jde přes hranu, tak pak je skutečně problém na světě
No asi mas pravdu a i ja klidne priznam,ze jsem na tech par zavodech co jsem jel,jel jako hovado kdyz si na to vzpomenu :o a rekl bych ze ikdyz ted treba jedu o neco lepe tak i tak bych mel treba problemy predjizdet nekoho kdo je jen o neco pomalejsi..protoze bych musel ze stopy a to je problem kdyz se clovek uci jezdit hlavne ve stope.....
...ted jsem si procetl celou diskuzi k zavodu v Moste na CEC foru a koukam ze to je asi vseobecne velkej problem spousty lidi a o dodrzovani vlajek a predpisu ani nemluve....
...tezko rict jak tohle vyresit...nad tim se musi zamyslet hlavne poradatel...ale asi by mel protoze se pada vic nez je zdravo a hlavne padaj lidi ktery nekdo sestreli a nemuzou za to...mozny by zavedeni kvalifikacniho limitu nebylo od veci...,anebo snizit pocet startujicich..nevim...
Naposledy editováno 13.09.2008 07:22:54
Plejba jr.>2LEKO>Plejba jr.>To jsem přesně čekal. Pan 2Leko píše o pomalejch a na fotce jsem samozřejmě já (Tuono na úrovni cedule 200m)...................to fakt mrdam :o)
Neber to osobně!To bylo myšleno "obecně"!Prostě ta trať je přecpaná!/i když na výjezdu do cílovky na dalším fotu už je Perňa těsně za tebou/
/quote]
V pohodě, já si z toho také dělám legraci. Sice jel pan Řezníček best lap v závodě asi o 7 vteřin rychleji, než já, ale sám vím, že i tak v CEC spíš předjíždím, než-li jsem předjížděn. A to jsem ještě k tomu při přípravě motorky po očesání zrcátek a blinkrů zjistil, že jsem sice přes podsedlovku pěkně nalepil čísla, ale zapomněl jsem v ní lékarničku, výbavu a nářadí........
Co se týče přecpanosti mostecké trati. Sice mi také přijde, že holt trochu je, ale nic dramatického. Určitě je ale 58 strojů v Mostě hustější provoz, než 64 strojů v Brně (obojí jsou kapacity při CEC)
Však Plejbo ok, já myslím, že na té "půlce" motoru jedeš maximum a určitě nejsi "brzda" provozu.. A já to fakt nejedu proto, abych něco dokazoval pomalejším. Snažím se jet bezpečně a vyrovnaně, ale ne na laptime rekordy! Mám za úkol nahradit precizního závodníka O.Lelka, tak se snažím udělat to co nejlíp! Výsledek se pak dostaví, ikdyž vim, že tam jsou rychlejší borci - M.Filla (ten je někde jinde ), Libor, K.Prager, K.Holán, Z.Brabec, M.Káňa a hodně dalších, který ani neznám... Ale ani oni nejedou za hranu, důležitý je jet v rytmu a nezahodit to ...si myslím tedy :o
Milagros>ne mam moznost koupit neco jinyho....zatim to resim...Jinak k Halbcichovi proboha nejezdete!!!Je to desnej curak....teda aspon ohledne nastaveni podvozku.....zdrbe na co sahne...treba kvuli nemu po ladeni popadal celej tym od IVracingu a jen rejzuje prachy a nic nefunguje tak jak ma!!!
ty vole tak to jsem se dlouho takhle nezasmála...že by vážně popadal celej tým IV kvůli Hlabichovi? To je fakt machr ...no věř mi, že celá tahle "kauza" je možná úplně jinak, a asi dost záleží na tom jak to která strana podá...
Původně tým IV tvrdil, že Hlabich s nimi bude na každých závodech ladit podvozek, ale Halbich nic o takové domluvě nevěděl a měl mít prý na starost jen Viktora. Ten si při první příležitosti na nenahřátejch gumách hned tuším v prvním nebo druhém kole rozbil hubu...
Zajímal mě názor i Halbicha proč se tak stalo a ten mu prý nastavil jednu motorku natvrdo a druhou na měkko, obě si měl vyzkoušet a pak se měla motorka doladit k tomu aby mu vyhovovala...
To už je pak o jezdci jak je schopnej na sobě nechat někoho pracovat, protože i ten kdo ladí se pořád učí a zkouší...
Tady prostě spolupráce neklapla a nějaký pomlouvání není moc na místě. To je mezi nima, resp mezi Viktorem a Honzou Halbichem...no a jestli popadal celej tým tak to netuším kde je problém...
Každej podvozek jde z fleku nastavit vcelku dobře, a to si zvládne udělat v podstatě kdokoliv, kdo rozumí principu na jakém podvozek pracuje a ví čím má kam otočit (já to neumim i když princip znám)...navíc Ohlins je tzv "pro blbé" protože nemá tolik varinat nastavení jako Bitubo nebo Wilbers...které jsou na nastavení složitější a háklivější, ale dají se tam vychytat i drobné nuance...ovšem chce to čas, jezdce kterej je schopný vysvětlit co mu motorka dělá, aby se dalo s těmi informacemi pracovat (nějlépe mít telemetrii) a samozřejmě třeba Halbicha u toho,nebo na telefonu (náš mechanik s ním takhle pracuje bezproblémů).
Honza Halbich xkrát řekl, že se taky teprve vše učí, ale narozdíl od ostatních blbě nekecá a je vidět, že je na nejlepší cestě se stát jedním z úplných odborníků v tomhle směru.
Pomohl naladit motorku X lidem a nevzal si za to ani korunu, nebo jim aspoň ukázal co mají nebo dělají špatně a jakou cestou se dát...
Někoho pohanit je snadný, i mě se to často zadařilo a zadaří a až zpětně se dozvím některé informace tak, že bych byla raději kdybych držela hubu...a to je má rada pro tebe...
samozřejmě pokud ty s ním máš osobní špatné zkušenosti tak No problem, rádi se nechají ostatní upozornit i na negativní zkušenost, ale ohánět se IV racingem a napadat ho že je to čůrák....