Naposledy editováno 23.08.2008 17:44:45
Jo a jestli dáte nějakou tu dálnici, tak doufám, že na tý pojebaný LC8 pojedeš aspoň 180, minimálně v dešti pochopitelně Jako správnej doktor z hor
Dobře dojeď, neporaž žádnýho koně a tak
Naposledy editováno 26.08.2008 23:31:48
...Jaferau sem chtěl dát druhou stranou, ale hodili sme držku a má milá nová žena už toho měla dost bo sme v noci dali spaní ve stanu na tvrzi pod Papalionem a bez karimatek to fakt nebylo ono... a jak sme jeli z Jaferau dolu tak sem uvařil brzdovku v zadní brzdě a tím pádem dneska padla-:)...
...prostě super, super, super!!!
matuS>sqwer, ten tlmic riadenia ta co stal?
Zdar Matusi - o tlumici rizeni taky uvazuju - na silnicnich moto jsem ho vzdycky mel a neprosta spokojenost. Na Adventura to asi nebude taková nutnost jako na silnici, ale i tak to vidím jako užitečnou věc. Asi nejzajimavejsi ceny jsem zatim objevil tady:
http://ktmtwins.com/...enture/controls.html
dokonce tam toho mají i víc na výběr...
Honza
qwert>JAE> no jak už jsem říkal já jsem pro,myslím že by bylo fajn udělat společné setkání lcosmičkářů s pokecem a svezením..vše záleží na vás jestli chcete opravdu přijet.asi bych měl založit na toto téma zvlášt vlákno,což?
OK, založ vlákno. Nevymysliš něco na půl cesty - přeci jen je to k vám štrekaa...
mimochodom 19-21.9. bude robit motoride tzv enduro rally. Budeme tam par LC8...by ste mohli dojst.
Plan je cca taky, ze v piatok sa dojde, opeka a podobne, v sobotu sa jazdi vybrana trasa (100-200km, les...teren vhodny pre velke endura) a v nedelu sa ide domov.
qwert>matuS> no to zní taky dobře.nevíš v jaké lokalitě se má jezdit?
Tady máš info:
http://www.motoraj-rallye.cz/
www.advrider.com/forums/showthread.php
odstranenim hornych zaklopiek sa zevraj vyhladi chod motora. uz to vyskusalo vyse 10 ludi a same pozitivne reakcie.
co vy na to?
1. takmer vsetci co to spravili su spokojni (tusim jeden nezaregistroval zmenu)
2. niektori sa aj pytali u dealerov, ze ci je to podla nich OK. Jeden dealer dal negativnu odpoved, ale bez blizsieho vysvetlenia. Ostatni povedali, ze je to OK, jeden aj vysvetlil, ze hentie zaklopky su tam kvoli znizeniu hlucnosti a emisiam...
3. Jeden tipek (teoretik) sa tam snazil nejako vysvetlit, ze by to mohlo ublizit motoru (podla neho su tam tie zaklopky na to, aby eliminovali prilis bohatu/chudobnu zmes pri prechodovych rezimoch)
Takze tazko povedat, kde je pravda. Moj nazor este je, ze pri nizkych otackach by ta zaklopka mohla mat vyznam v tom, ze napomaha lepsiemu vireniu zmesi a tym zvysuje vykon aj kr.moment v nizsich otackach - a je to aj sposob ako znizit trhanie motora :) Lenze minimalne ten Aurel ma nieco pojazdene a pravdepodobne by ubytok niekolko desiatok koni zaregistroval.
No ako som tam napisal, idealne by bolo dat motorku na dyno a pozriet ci je krivka OK a aj bohatost. Pockam, mozno sa na to niekto da.
PS: translate.google.com/translate_t
uz tam je aj cestina
Siel som aj do lesa - no nechapem ako sa daju jazdit tie "brody" co narobi traktor a napadne do toho voda.
Par krat som to skusil stredom lenze vzdy sa mi motorka nakoniec smykla na stranu do kolaje s vodou, tak som to nakoniec jazdil tak ze som to zamieril rovno do vody. A parkrat som dost cumel, ked som sa zaboril do vody az po baterku... A raz mi to tam aj zdochlo. No hroza. Fakt som sa bal ze zapadnem a jazdil som sam... Nakoniec som sa vzdy vyhrabal ale nervy v kybli.
Ako sa to jazdi?
Jo a odtrhla sa mi ta guma co je na kyvke zo spodu nad retazou.