je tu někdo kdo dovede postavit za úplatu zdroj jiskry pro zapálení vstříknutého benzínu do výfukové koncovky?
Specifikace:
1. rozměrově nenáročné, na daytoně není vůbec na nic místo! (hlavně samotné jiskřiště)
2. zdroj 12V, jiskra "na tlačítko". Pravděpodobně to bude světelná houkačka
3 jiskra nejlépe opakovaná třeba v sekundových intervalech, případně jen jedna, ale s malým zpožděním po stisku tlačítka (aby benzín vstříknutý do koncovky stihl doletět k jiskře)
jako palivo použiju benzín vstříknutý do svodu výfukové koncovky. Připojím to na hlavní čerpadlo a uvidíme jestli motor poběží.
viděl bych to na princip malé indukční cívky a VN oblouku mezi dvěmi póly u koncovky.
Naposledy editováno 05.02.2010 14:02:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
RUTAN>jo hele a jak se to podávací čerpadlo (co plní karburátory) zastavuje? tlakově, když zavře jehlový ventil plovákové komory ne? při jakém tlaku vypíná, nevíte?
...si právě myslím, že by to ta tryska uškrtila..
Příklad, čerpadlo v autě se točí pořád ,proto je tam zpětný přepad do nádrže.tím pádem by jsi nemusel řešit moc ovládání , jenom zapínání a vypínání čerpadla,ale aby to neuchcávalo měl by tam být tlakový ventil.nebo možná vstřikovací trysku, která by ti nahradila ventil i tu malou trysku i kvůli bezpečnosti at ti nechytí benzím v trubce.Nevím jestli to není blbost,ale nenasálo by to benzín do výfuku samo podtlakem?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
namoras>Příklad, čerpadlo v autě se točí pořád ,proto je tam zpětný přepad do nádrže.tím pádem by jsi nemusel řešit moc ovládání , jenom zapínání a vypínání čerpadla,ale aby to neuchcávalo měl by tam být tlakový ventil.nebo možná vstřikovací trysku, která by ti nahradila ventil i tu malou trysku i kvůli bezpečnosti at ti nechytí benzím v trubce.Nevím jestli to není blbost,ale nenasálo by to benzín do výfuku samo podtlakem?
přesně tak to chci udělat. podtlakem si to benzín nedá, ve výfuku je přetlak a ne podtlak:) budu mít kousek před trysklou zpětný ventil, takže palivo půjde jen jedním směrem v hadici palivo chytit nemůže, chybí kyslík.
zapalování mám asi vyřešené, viděl jsem v akci kuchyňský zapalovač na tužkovou baterku a to jsou jiskry jako prase...takže až dorazí čerpadlo, tak to hned prubnu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
RUTAN>přesně tak to chci udělat. podtlakem si to benzín nedá, ve výfuku je přetlak a ne podtlak:) budu mít kousek před trysklou zpětný ventil, takže palivo půjde jen jedním směrem v hadici palivo chytit nemůže, chybí kyslík.
zapalování mám asi vyřešené, viděl jsem v akci kuchyňský zapalovač na tužkovou baterku a to jsou jiskry jako prase...takže až dorazí čerpadlo, tak to hned prubnu..
asi myslel princip fixírky
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
DRN>asi myslel princip fixírky
tyo..budu za blbce když přiznám, že nevím co je to fixírka?:))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
RUTAN>tyo..budu za blbce když přiznám, že nevím co je to fixírka?:))
Na tomhle principu pracují karburátory
A pancéřovku bych na benál nedával. Dej tu klasickou českou černou benzínovou hadici má uvnitř opletení.
Naposledy editováno 09.02.2010 15:48:51
2 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Naposledy editováno 11.02.2010 22:25:51
RUTAN>http://nakadah.ic.cz/files/zapalovac.avi
To by mohlo fungovat co mohlo bude to fungovat. A na svíčce nech tak maximálně 0,7mm, ale pak ještě budeš asi dost laborovat s imístěním aby to spolehlivě zapálilo což bude asu úplně na konci laufu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Džanek>RUTAN> hele a neslo by to udelat nebo pripojit na motorku na zapalko? treba paralelne s nejakou indukcni civkou tam dat jeste jednu a normalni svicku? a tim padem bys mohl podle otoceni plynu i regulovat mnozstvi benzinu vstriknutyho do lafu .... jen navrh
to byl můj první nápad, ale hrozí přetížení a zničení řídící jednotky a to nechci riskovat.
¨rydlas...neser, až mi přijde čerpadlo, proměním slova v činy:)))
RUTAN>to byl můj první nápad, ale hrozí přetížení a zničení řídící jednotky a to nechci riskovat.
¨rydlas...neser, až mi přijde čerpadlo, proměním slova v činy:)))
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
Dave81>Tak doufám že se tu co nevidět objeví video z prvního pokusu.
No odhadem nejdřív tak za tři týdny, dřív musím vyřešit důležitější věci... Průšvih je, že ten plamenomet nemůžu vyzkoušet mimo výfuk..jenom tak volně připojit hadice a zkusit to. Tryska stříká tenký proud benzínu a možná tak 5m daleko, tak nechci podpálit barák nebo sebe. Navíc si myslím, že ten zapalovač co k tomu mám proud tekutiny nezapálí, na to je potřeba to vstříknout kolmo na stěnu horkého svodu a mít hnací proud výfukových plynů, aby z toho udělal "mlhu" pak to budou plameny jak děvka:))
a nic:(
ten krám ty výpary nedokáže zapálit....
budu muset popřemýšlet co by to ještě dovedlo zapálit, ale prozatím teda neúspěch:(
1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce výfukového plamenometu:))))
tak nevim... někdy to zkusím ještě s nějakým jiným zapalovačem a uvidíme..