Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
valibuk píše: to je kokotina jak rampa jak uděláš to,že pošleš na každé kolo výkon podle toho,jakou má adhezi?meziplynem? a jak brzdíš každým kolem jinak? popíráš milionkrát ověřený věci. nejseš takovej mistr,jak si myslíš,elektronika to umí líp
Pravda, tady tomu ta elektronika i automatická převodovka značně usnadnila rozjezd!!! To bych vyjel i s tím mým Matizem s 13" kolama, a to bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
skodovak píše: Valibuk: To samé divadlo, jako předvádí zadokolka v tom videu vídám vždy, když napadne víc, než 10cm sněhu unás ve městě, a to i s auty se 4X4 a zimníma gumama. Hold člověk je furt nenahraditelné, a sice v létě je automat ve městě možná dobrý, ale v zimě jsem nenašel jedinou výhodu. Elektronika tomu moc nepomůže.
je vidět,že jseš zkušenej řidič a máš přehled víš proč se v horách používaj sanitky 4x4 na zimnívh gumách? aby nikam nevyjelyy,protože svět je stejně hrozně přelidněnej dej si facku a přitlač,děláš to pro sebeA takovýmu volovi můžeš naservírovat sebelepší techniku, aje to HOVNO PLATNÝ
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
Valibuk: Já neříkám, že 4X4 je nanic, ale automatu ani 4X4 nepomůže. Pokud vím, sanitky mají manuální převodovky, a tam už si s tím člověk poradí.
Jo, a kdyby byl automat k něčemu jinému, než větší pohodlnosti, nebo možnosti, aby auto mohla řídit i cvičená vopice, asi by se dával do všeho, včetně off-roadů, závoďáků, atd. Pochopím automat v autobusu MHD, přecijen tam už člověka ze spojkování noha docela bolí po hodinách ježdění pražským provozem. Taktéž ho pochopím u vozidel jako jsou skútry, taxíky, a podobně, co jezdí po městě, v kolonách, atd.
2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
Jo, a stejně, kdo má automat, málokdy použije možnost manuálního řazení, pač to je nepohodlné, a kdo není pohodlný, automat si nekoupí.
skodovak píše: Valibuk: Jo, ale to co měl kámoš v závoďáku, nebyla automatika, o které mluvíme. Sekvenční řazení to pouze mělo, ale řadit samo to neumělo.
Jo, a stejně, kdo má automat, málokdy použije možnost manuálního řazení, pač to je nepohodlné, a kdo není pohodlný, automat si nekoupí.
Tohle je vlákno o kamionech, tak se toho drž. Něco si přečti ať aspoň tušíš o čem tu diskutuješ.
skodovak píše: Valibuk: Jo, ale to co měl kámoš v závoďáku, nebyla automatika, o které mluvíme. Sekvenční řazení to pouze mělo, ale řadit samo to neumělo.
Jo, a stejně, kdo má automat, málokdy použije možnost manuálního řazení, pač to je nepohodlné, a kdo není pohodlný, automat si nekoupí.
4x4 haldex manual sem teď jezdil první zimu a musím říct že dobrý... rozjezdy do kopce sem vůbec neřešil, prostě sem to nechal na hulváta vyhrabat, 4 kola to furt nějak tlačily, závěje taky.... i ten nejblbější pohon 4x4 vyjede víc jak 4x2
bmw zadokolka, i mercedes je v zimě špatně to se opravdu ví... lidi tady na foru co mají starší báwa šestiválce atmosféry v manuálu se ani netají tím že v zimě vozí pytel písku či plnej kufr tvárnic...
2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
Jinak na motorku můžu tento kopec jenom doporučit je to 30km samejch zatáček.(Turčanské teplice-Bánská bystrice Přejíždíš velkou Fatru. V létě pozor na Medvědy!)
Naposledy editováno 24.03.2013 13:47:02
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Yura píše: cempa> ale zvenku Ivuna fešná
To jo ale vevnitř zas tak pohodlná není ten panel tam je sice chytrej poněvadž ti ukazuje kolik máš odjeto,kolik ti ještě zbývá apod. má to i zabudovaný handsfree který zpáruješ přes bluetooth s mobilem. více zde1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
valibuk píše: cempa> znám to tam.
no jak už jsem psal tak kolegové si tam na silnici fotily medvěda, takže když se tam na mašině rozmázneš do krve máš aspoň jistotu že nebudeš dlouho trpět a tvoje maso nepříjde v niveč1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
valibuk píše: to je kokotina jak rampa jak uděláš to,že pošleš na každé kolo výkon podle toho,jakou má adhezi?meziplynem? a jak brzdíš každým kolem jinak? popíráš milionkrát ověřený věci. nejseš takovej mistr,jak si myslíš,elektronika to umí líp
Já o voze, Ty o koze... Dávkování výkonu na každé kolo zvlášť pomůže třeba při zvládání smyku v zatáčkách a udržení žádané stopy, ale já mám na mysli situaci, kdy při vyjíždění kopce protiprokluz při náznaku "hrabání" ubere, auto tak zpomalí, ubere zas... a tak to jde postupně dál a dál, až se auto zastaví a znovu už se ani nehne. Přesně takto se v těch "serpentinách" za Rosicemi při té pondělní štrece přede mnou zastavila stříbrná ochcávka a měla po ptákách. Já se dokázal rozjet kontrarejdem do protivky, plyn přitom dost opatrně dávkovat a bez prokluzů se to neobešlo. Mít ASR, tak se ani nehnu. A dle toho, jak dlouho se pak za mnou žádné další auto neobjevilo, za tou ochcávkou v tom kopci zvostali i všici ostatní... museli skákat radostí do stropu.
_zdenda_ píše: skodovak> Hele bavíš mě, dost. Připadáš mi jak ten zhulenej saxofon v jiném vlákně
Nic ve zlém, ale za takové srovnání si být Tebou nafackuju. Škodováka znám a je to fajn klučina, který svým charakterem a duševní vyzrálostí strčí do kapsy i leckteré třicátníky. A v manuální zručnosti na něj rovněž jen tak někdo nemá.
Takže srovnávat jej s tím antitalentem, navlečeném do pozlaceného hajzlíku, jest absolutně mimo mísu. Hipík nesahá škodovákoj ani po palce na nohou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
cempa píše: To jo ale vevnitř zas tak pohodlná není ten panel tam je sice chytrej poněvadž ti ukazuje kolik máš odjeto,kolik ti ještě zbývá apod. má to i zabudovaný handsfree který zpáruješ přes bluetooth s mobilem. více zde
pěkné
a to opravdu nemá ten digi displej možnost nočního režimu? Ani ten v přistrojovce, ani ten po straně? To jsou tedy ocasové.....
Ale dálkový řízení je řehole, nic pro mě. Já sem radši, když se můžu ob den poštěkat s babou a chrápu ve svej posteli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Naposledy editováno 24.03.2013 17:14:52
cempa píše: Toto jsem jel ve čtvrtek na Slovensku s Ivecem 420 automatem a měl jsem co dělat abych se vyhrabal na štůrovec!
Jinak na motorku můžu tento kopec jenom doporučit je to 30km samejch zatáček.(Turčanské teplice-Bánská bystrice Přejíždíš velkou Fatru. V létě pozor na Medvědy!)