Téma: Octavia I. Jáký motor vybrat?
 
18.2.2012 v 11:00
Rád bych se Vás zeptal jaký motor je pro mně vhodný roční nájezd cca 15-20.oookm.
Požadavky : rozumná spotřeba a jistá dávka pohodlí.

Doma máme 2 octavie ale oboje jsou v naftě , s benzínem v octavii nemám žádné zkušenosti.

Chci něco v kombíku s co nejlepší výbavou za rozumný peníz.


Naposledy editováno 18.02.2012 23:07:47
Anketa: kolik vám žere tdi při cporačkách a rychlosti do 100
4,5-5.0
59%
17
5,0-5.5
7%
2
5.5-6.0
14%
4
6.0-6.5
7%
2
6.5-7.0
7%
2
Víííc
7%
2
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 17:25 | Nahoru | #181
_monty> jasny ze se to dá nahnat do nesmyslu... ale tohle je tovární auto a tam už bych předpokládal že jim není jedno když jim po dvou kilech nebo mín odejde motor jako u tý 275 PS fabie

ptal se me kamarád, já mam superba v kombajnu s 1.8TSI... ale za sebe už jedině kombík... ten hatchback se dá ještě snést ale první superb sedan to nebylo to pravý... tam už limity nakládacího prostoru viditelné byly

edit. ale pro zakladatele tématu by to nemusela být špatná volba

Naposledy editováno 20.02.2012 17:29:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 17:30 | Nahoru | #182

Lion píše: assassin> jj no prave, ale zas je to jaks taks rozumny a docela dostupny rodinny auto... pak uz je to samozrejme na jedinci, zda auto nevytahne paty dal jak 50 km od domu nebo bude rajzovat po republice a dle toho vybrat motor...

spis sem myslel jak je na tom ten 1.9 PD 77kw, protoze v dvojkovy uz 66 kw neni tohle je posledni 1.9...

nevim, to rso moc neznam, ted je bud 2.0TFSI 147 kw nebo tohle 125 kw, ktere se da nahnat jednoduse na 180 kw a tam uz si upřímně řečeno nedovedu představit ten servis...



u tech PD vim ze dily jsou docela drahy origo, ale dneska uz se da od alternetivnich vyrobcu sehnat vstriky celkem levne.. takze to nebude tak zly jako driv.. jede to lip.. ale taky to i vic zere..

ty O2 RS moc neznam, to uz je na me moc novy:) takze mam spis jen info typu jednapani povidala.. ale ten diesel je tezkej motor, tzn jizdni vlastnosti budou u benzinu o kus lepsi, i tech par koni navrch se pozna.. a taky tyhle diesely uz dost zerou, jasne porad to je lepsi nez benzinak, ale uz treba jen o litr dva na sto pri sviznejsim stylu tzn treba za 8-9litru nafty a to uz bych se na to vykaslal a vzal benzinak...

(reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 17:35 | Nahoru | #183

Lion píše: _monty> jasny ze se to dá nahnat do nesmyslu... ale tohle je tovární auto a tam už bych předpokládal že jim není jedno když jim po dvou kilech nebo mín odejde motor jako u tý 275 PS fabie

ptal se me kamarád, já mam superba v kombajnu s 1.8TSI... ale za sebe už jedině kombík... ten hatchback se dá ještě snést ale první superb sedan to nebylo to pravý... tam už limity nakládacího prostoru viditelné byly

edit. ale pro zakladatele tématu by to nemusela být špatná volba



Jo tech 275 koni uz je dost..ale na to, ze je to seriovej motor s vylestenejma kanalama a drzi to 34000 km bez problemu, tak to neni spatny..ten odkaz sem smeroval na autora vlakna..jednickovej superb je sedan a tohle je liftback..kdyz se sklopi sedacky, tak se toho tam vejde taky plno..

Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 17:38 | Nahoru | #184
monty: jo u oktavky ten kombik uz zas neni o tolik vetsi nez "sedan"... o co je kombik vetsi o to lip se to do kratky tima obrovskejma patejma dverma nandava...

(reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 18:25 | Nahoru | #185

JohnnyCrash píše: To Poggy : mně by právě zajímalo jestli hlodavec nebo jestli se přepalujou, protože zatim co jsem viděl tak nejsem moudrej a typoval bych to tak 50na50


Co jsem měnil tak většinou hlodavec. Jestli byly vadný na jednom autě? Jinak vždy kuna apod. Z kolika aut usuzuješ závěr 50:50?

(reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 18:30 | Nahoru | #186

assassin píše: u tech PD vim ze dily jsou docela drahy origo, ale dneska uz se da od alternetivnich vyrobcu sehnat vstriky celkem levne.. takze to nebude tak zly jako driv.. jede to lip.. ale taky to i vic zere..


Není. Originální výměnný PD vstřik stojí cca 8 500 (bez dodání starého asi 12?, z hlavy nevím) bez dodatečného montážního materiálu. Nevím jestli ten dodatečný montážní materiál jde koupit neorigo, spíš některý určitě ne.

edit: Jsem blb. Tak PD vstřik 13 500 výměnný a 18 klasický bez dodání starého. CR vstřik 12 výměnný a asi 17 klasický. Vše originální ND.

Naposledy editováno 21.02.2012 16:34:34

Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 18:55 | Nahoru | #187
kua jak to tak čtu, tak za chvili ze mě bude profík přes škodofkařský motory

(reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 20:25 | Nahoru | #188

Creck píše: To jsou rady to jsou rady Mels oba typy ?



Jako vlastil ?? to ne.Ale benzín jsem měl pujčený a TDI mám v práci.A línou VW 1,6 mám doma,chceš poradit ?

(reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 20:30 | Nahoru | #189

Lion píše: že sem tak smělej ono to má i jiný motory?? když teda nebudem brát tu dvoulitrovou nebo RS... což je stejně v základu 1,8T... sorry ale o současné naftě bych neřekl že je vynikající... to bych si musel naliskat



Jo má,ale nestojí za řeč.
Však já netvrdím že současná nafta je TOP.Psal jsem o Octě I,samozřejme v te době byly OK,co se týče spolehlivostí a spotřebou.Ne už tak hlučností.

Octavia I. Jáký motor vybrat?

20.2.2012 v 20:37 | Nahoru | #190
To poggy: Tak deset patnact kousků některý možná opakovaně na stejnech autech fabie a golfy a prave ze kazdej hned kuny kuny a některy tak vazne vypadaly ale nektery byly jasně přepáleny, jinak nejsem mechanik jenom řidič takže mně ber s rezervou
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist