Požadavky : rozumná spotřeba a jistá dávka pohodlí.
Doma máme 2 octavie ale oboje jsou v naftě , s benzínem v octavii nemám žádné zkušenosti.
Chci něco v kombíku s co nejlepší výbavou za rozumný peníz.
Naposledy editováno 18.02.2012 23:07:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
ptal se me kamarád, já mam superba v kombajnu s 1.8TSI... ale za sebe už jedině kombík... ten hatchback se dá ještě snést ale první superb sedan to nebylo to pravý... tam už limity nakládacího prostoru viditelné byly
edit. ale pro zakladatele tématu by to nemusela být špatná volba
Naposledy editováno 20.02.2012 17:29:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia I. Jáký motor vybrat?
Lion píše: assassin> jj no prave, ale zas je to jaks taks rozumny a docela dostupny rodinny auto... pak uz je to samozrejme na jedinci, zda auto nevytahne paty dal jak 50 km od domu nebo bude rajzovat po republice a dle toho vybrat motor...
spis sem myslel jak je na tom ten 1.9 PD 77kw, protoze v dvojkovy uz 66 kw neni tohle je posledni 1.9...
nevim, to rso moc neznam, ted je bud 2.0TFSI 147 kw nebo tohle 125 kw, ktere se da nahnat jednoduse na 180 kw a tam uz si upřímně řečeno nedovedu představit ten servis...
u tech PD vim ze dily jsou docela drahy origo, ale dneska uz se da od alternetivnich vyrobcu sehnat vstriky celkem levne.. takze to nebude tak zly jako driv.. jede to lip.. ale taky to i vic zere..
ty O2 RS moc neznam, to uz je na me moc novy:) takze mam spis jen info typu jednapani povidala.. ale ten diesel je tezkej motor, tzn jizdni vlastnosti budou u benzinu o kus lepsi, i tech par koni navrch se pozna.. a taky tyhle diesely uz dost zerou, jasne porad to je lepsi nez benzinak, ale uz treba jen o litr dva na sto pri sviznejsim stylu tzn treba za 8-9litru nafty a to uz bych se na to vykaslal a vzal benzinak...
Lion píše: _monty> jasny ze se to dá nahnat do nesmyslu... ale tohle je tovární auto a tam už bych předpokládal že jim není jedno když jim po dvou kilech nebo mín odejde motor jako u tý 275 PS fabie
ptal se me kamarád, já mam superba v kombajnu s 1.8TSI... ale za sebe už jedině kombík... ten hatchback se dá ještě snést ale první superb sedan to nebylo to pravý... tam už limity nakládacího prostoru viditelné byly
edit. ale pro zakladatele tématu by to nemusela být špatná volba
Jo tech 275 koni uz je dost..ale na to, ze je to seriovej motor s vylestenejma kanalama a drzi to 34000 km bez problemu, tak to neni spatny..ten odkaz sem smeroval na autora vlakna..jednickovej superb je sedan a tohle je liftback..kdyz se sklopi sedacky, tak se toho tam vejde taky plno..
JohnnyCrash píše: To Poggy : mně by právě zajímalo jestli hlodavec nebo jestli se přepalujou, protože zatim co jsem viděl tak nejsem moudrej a typoval bych to tak 50na50
Co jsem měnil tak většinou hlodavec. Jestli byly vadný na jednom autě? Jinak vždy kuna apod. Z kolika aut usuzuješ závěr 50:50?
assassin píše: u tech PD vim ze dily jsou docela drahy origo, ale dneska uz se da od alternetivnich vyrobcu sehnat vstriky celkem levne.. takze to nebude tak zly jako driv.. jede to lip.. ale taky to i vic zere..
Není. Originální výměnný PD vstřik stojí cca 8 500 (bez dodání starého asi 12?, z hlavy nevím) bez dodatečného montážního materiálu. Nevím jestli ten dodatečný montážní materiál jde koupit neorigo, spíš některý určitě ne.
edit: Jsem blb. Tak PD vstřik 13 500 výměnný a 18 klasický bez dodání starého. CR vstřik 12 výměnný a asi 17 klasický. Vše originální ND.
Naposledy editováno 21.02.2012 16:34:34
Lion píše: že sem tak smělej ono to má i jiný motory?? když teda nebudem brát tu dvoulitrovou nebo RS... což je stejně v základu 1,8T... sorry ale o současné naftě bych neřekl že je vynikající... to bych si musel naliskat
Jo má,ale nestojí za řeč.
Však já netvrdím že současná nafta je TOP.Psal jsem o Octě I,samozřejme v te době byly OK,co se týče spolehlivostí a spotřebou.Ne už tak hlučností.