paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1




Naposledy editováno 03.12.2011 22:15:10

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 11:25 | Nahoru | #181
SPIJKER> S kawasaki na věčné časy

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 12:56 | Nahoru | #182
Bubrak ZX10R> Kdybys aspoň rozostřil to okolí, tak ti tady pár dvácařů vynadá jak to jezdíš po vesnicích..!

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 12:59 | Nahoru | #183
Bubrak ZX10R> za raz, za mach dva, za mach tři a konec...to je bída, pořád pod 5 Ma

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 13:30 | Nahoru | #184
co používají němečtí kolegové za soft na stříhání videa??

1 reakcí na tento příspěvek Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 13:59 | Nahoru | #185
bubraku ta trojka je moc blizko te 2ce na displeyi takze nefejkuj

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 15:33 | Nahoru | #186

chimera-RR píše: bubraku ta trojka je moc blizko te 2ce na displeyi takze nefejkuj



diky, opravim

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 17:45 | Nahoru | #187
hlavne se nezabte volové

2 reakcí na tento příspěvek Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 18:11 | Nahoru | #188
SVSkritek: nu hele já v sosnové dělam instruktora tak pokud budeš mít zájem. tak pak mrkni na moje stránky http://www.poliracing.estranky.cz/ a tam budou termíny akcí kdy tam budu učit. některé kurzi jsou placené libereckým krajem takže by to bylo pro tebe zadarmo, jiné jsou dražší. pak ke konci dne když už je to volnější a jezdí se celá trať tak pomáham těm co vypadají že chtějí jezdit rychleji a bezpečněji..

Bubrak ZX10R: ty nejezdíš rychle.. ty pouze lítáš nízko nad zemí
ten tvúj model ukáže jen 299 ne ? ale pak ještě jede... mě natom starém modelu R1 ukazuje přez 300 . max co ukázal bylo 308 pak jsem musel brzdit.. ještě jsem měl cca 700otáček rezervu před omezovačem

Naposledy editováno 06.12.2011 18:15:13

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 18:21 | Nahoru | #189


a tady kdo chce tak se podívejte. záběry z motorky jsou točené z mé R1

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 19:27 | Nahoru | #190
poli46> Jasny. Ja pak prave budu potrebovat nejakej individualni pristup. Nejake zaklady uz mam. At se priste nemusim poucit tak tvrde . Zaplatit to neni takovej problem

Naposledy editováno 06.12.2011 19:51:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 20:24 | Nahoru | #191

poli46 píše:

Bubrak ZX10R: ty nejezdíš rychle.. ty pouze lítáš nízko nad zemí
ten tvúj model ukáže jen 299 ne ? ale pak ještě jede... mě natom starém modelu R1 ukazuje přez 300 . max co ukázal bylo 308 pak jsem musel brzdit.. ještě jsem měl cca 700otáček rezervu před omezovačem



hele to je divny ne? vim ze R1 me nizsi maximalku nez ZX9R 98-99 a s tou sem dal max 289 asi, v zatacce se da udelat pres 300 tacho, ale je tam vetsi premerovani diky mensimu polomeru zadniho kola v naklonu

ja s tou moji jel asi 312 kdyz otackomer lezl jeste nahoru kdy uz tacho stal na 299, tak sem to prepocital z otackomeru
ted to ani nezkousim, mam vzadu 195/65 tusim a to ukaze malo zas musim to vymenit uz za nejakou 190/50, kde to bude zas o aspon 15% vetsi masakr, jak to puvodne tovarna vypoustela z linky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 20:51 | Nahoru | #192

Bubrak ZX10R píše: hele to je divny ne? vim ze R1 me nizsi maximalku nez ZX9R 98-99 a s tou sem dal max 289 asi, v zatacce se da udelat pres 300 tacho, ale je tam vetsi premerovani diky mensimu polomeru zadniho kola v naklonu

ja s tou moji jel asi 312 kdyz otackomer lezl jeste nahoru kdy uz tacho stal na 299, tak sem to prepocital z otackomeru
ted to ani nezkousim, mam vzadu 195/65 tusim a to ukaze malo zas musim to vymenit uz za nejakou 190/50, kde to bude zas o aspon 15% vetsi masakr, jak to puvodne tovarna vypoustela z linky



fakt mela R1 nizsi tospeed nez stara devitka?
Ja vim jiste ze 2001 s kompletnim mikronem ukazala 305.. napr.. ale to neni uplne ten prvni model

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 21:41 | Nahoru | #193
Bubrak ZX10R> Prej v zatacce ukaze 300

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 21:47 | Nahoru | #194

SPIJKER píše: fakt mela R1 nizsi tospeed nez stara devitka?
Ja vim jiste ze 2001 s kompletnim mikronem ukazala 305.. napr.. ale to neni uplne ten prvni model



jo mela, diky naporu taky to byla prvni seriovka co dala 1/4 mile pod 10.0 sec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 21:55 | Nahoru | #195

SVSkritek píše: Bubrak ZX10R> Prej v zatacce ukaze 300



copak se ti nezda? tady je to zcela zretelny jak mu tacho v zatacce najednou poskoci o 10-15km/h

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 22:31 | Nahoru | #196
Bubrak ZX10R> skřítku.. prece by ti bubřák nelhal.. koukej, no spis poslouchej... tady je to lip videt:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 23:42 | Nahoru | #197
Bubrak ZX10R> ja tech "300" v zatacce chci videt od tebe!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 23:46 | Nahoru | #198

SPIJKER píše: fakt mela R1 nizsi tospeed nez stara devitka?
Ja vim jiste ze 2001 s kompletnim mikronem ukazala 305.. napr.. ale to neni uplne ten prvni model



to jsou kecy! nic proti Bubrakovi, desne se mi libi jeho fotky ze zimniho obdobi, ale kdykoli mu dokazu predvist, jak r1 posvaci (i na plynu zx10, kor v Brne).

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 23:46 | Nahoru | #199

Sleeper1 píše: Bubrak ZX10R> ja tech "300" v zatacce chci videt od tebe!



to asi ne, ja zkousim maximalku jen bez provozu a na dlouhych rovinkach na dalnici, proste mi to prijde nejbezpecnejsi misto na to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 23:50 | Nahoru | #200

Sleeper1 píše: to jsou kecy! nic proti Bubrakovi, desne se mi libi jeho fotky ze zimniho obdobi, ale kdykoli mu dokazu predvist, jak r1 posvaci (i na plynu zx10, kor v Brne).



nejsou
http://www.mcnews.com.au/Testing/zx9r.htm
The brilliance of Kawasaki's ram-air system is demonstrated by virtue of the fact that even though R1's normally show a couple more horsepower on the dyno', the ZX9 tops the R1 by a few kph in timed top speed runs.

ty muzes posvacit, ale mas uz 04 a o ty se nebavime ted je to R1 98-99 vs ZX9R 98-99

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 23:55 | Nahoru | #201
krom toho zx9r 98 sem mel v dobe kdy mel kamos R1 98 a porovnavali sme je v tisicech situacich
tady ho dokonce ve dvou potiram v Harmanci, ac sem to pak slozil vzapeti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

6.12.2011 v 23:55 | Nahoru | #202
Bubrak ZX10R> ok, prvni model r1 neznam, ani trochu...se zx9 jsem se svezl a vim, ze je to porad hodne svizna holka, i kdyz je to "pouze" jakoby sportovne-cestovni stroj...

ale mluvim o tom, ze zx10 r1 neudola... a tim jsem si jistej. Urcite to bude dobrej show-street bike! Nicmene vse, co tu (na m.cz) bylo o zx10 navykladano je mytus, sam jsem se o tom musel presvedcit...

e: nojo, ale na tom videu se kochate

Naposledy editováno 06.12.2011 23:57:04

(reakce na) Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:01 | Nahoru | #203

Sleeper1 píše: Bubrak ZX10R> ok, prvni model r1 neznam, ani trochu...se zx9 jsem se svezl a vim, ze je to porad hodne svizna holka, i kdyz je to "pouze" jakoby sportovne-cestovni stroj...

ale mluvim o tom, ze zx10 r1 neudola... a tim jsem si jistej. Urcite to bude dobrej show-street bike! Nicmene vse, co tu (na m.cz) bylo o zx10 navykladano je mytus, sam jsem se o tom musel presvedcit...

e: nojo, ale na tom videu se kochate



video zkresluje
nevim o cem ses presvedcil u ZX10, ale ja R1 05 mel a najel na ni 1000km, a vim, ze ZX10 je zabavnejsi, zajimavejsi, divocejsi, ac na dromu bych byl na R1 rychlejsi, takze s tebou souhlasim v tom kdo koho udola

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:05 | Nahoru | #204
ostatne sem si moh tu R1 nechat a prodat ZX10 (ktera mela najeto 5x tolik, byla omlacena), ale ten zazitek na ZX10 je nekde jinde, chce to ale vydrzet 14 dni, prekonat jakousi barieru, za kterou vsechno ceka

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:06 | Nahoru | #205
vim, ze !opravdu poladena! zx9 jede 300 tacho, bez uprav na prevodu...

Tady je videiko, kde ani ten prvni model r1 neni moc pomalej

No nic, nebudem si merit pera, jestli kawa nebo namaha.... ja jen, ze u tech novejsich modelu to neni tak uplne presvedcive, jak na zdejsich strankach uvadis

e: brou noc, zitra budu mit narocny den!

Naposledy editováno 07.12.2011 00:06:53

1 reakcí na tento příspěvek Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:12 | Nahoru | #206
ja si myslim ze R1 04 je nepovedej model... protoze nestaci vydechlymu polomotoru..

sakra doufam ze sem neprijde zadnej Vlčák apod...

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:27 | Nahoru | #207
Sleeper1: ja myslim, ze je, ale je to fuk, kazdej at ma co mu vyhovuje


btw to video je divny, podle me je to zprevodovany, ta kamosovo R1 takhle urcite nejela, mozna pak kdyz mel vepredu o zub min, ale ani tak ne, bych rek

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:28 | Nahoru | #208
Bubrak ZX10R: ježiši co to tam děláte ? v prvnim videu to je jak když jedem s Tomášem pro rohliky a v druhym jsem nepochopil proč jsi stim praštil ... stačilo se neposrat a jen to víc naklonit... aby jsi nemusel dělat tu motokrosovou vložku. taky to znam když si člověk řekna a kurvaa , ale je dúležitý zachovat klidnou hlavu a prostě to tam skusit poslat když už se něco takového stane.

nu jinak já jsem měl vzadu myslim 200/55 R17 ale nejsem si jistej tim profilem .. a tachometr ukázal 308 . nekecam..

SVSkritek: jj tak se pak koukni na mé stránky nebo na stopnehodam.cz a múžeš přijet na nějakou akci

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:31 | Nahoru | #209
poli46: to vim neboj, tomu se rika zamrznuti na brzde pak tam byl pisek u kraje, plastovej patnik sem nechtel trefit, proste blbej sled udalosti

dulezity je, ze motorce se krom poskrabanych kapot NIC nestalo - viva ZX9R

Video: ..to lepší z 2011 Teil 2 und 1

7.12.2011 v 00:38 | Nahoru | #210
Bubrak ZX10R: tak dúležitý je že jsi celej . moto vem čert ta se dá vždy opravit ... nehledě nato že to je spotřební zboží ... todle to jsem zažil už několikrát, buďto lehnul někdo zamnou v provozu a já ho tahal ven a nebo předemnou... a na kurzrch kde učíme tak jsem taky viděl dost pádú. největší chyba je ta zbrklost a panika ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35840 Dnes v 12:10 Ozzy_
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr


TOPlist